Sari la conținut

darkstar

Membru
  • Număr conținut

    32
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Timisoara
  • Motocicleta
    Huskuki

Vizitatori Recenți Profil

333 citiri profil

darkstar's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Caut bord pentru Husqvarna TE/TC/TXC/SM/SMR din anii 2008-2010. Arata ca in poza de mai jos. Poate sa fie si defect, ma intereseaza sa fie display-ul intreg si functional.
  2. Stai linistit ca si eu sunt carcotas :D ... dar vad ca tu stii mai multe decat mine. Din ce an au aparut modificarile de care zici mai sus? Si mai interesant ar fi daca alternatorul cu putere marita se potriveste pe modelele mai vechi (desi inca nu am simtit ca duc lipsa de putere cu ce are el acum). O sa pun cateva poze cand ajung sa le fac. Schimbatul clemelor are si parti bune si parti mai putin bune ... partile bune sunt orice altceva in afara de schimbatul celor doua cleme de pe fata de la bord din partile de sus unde trebuie sa ai niste suruburi mai slim si negre zic eu ... nu de alta, dar le vezi non-stop. Eu acolo am momentan suruburi de aluminiu anodizat si imi cam dau in ochi. Trebuie sa gasesc ceva mai putin evident. In restul locurilor am pus cleme filetate si suruburi cu cap mai mare in diametru ... asa mi s-a parut mie ca ar fi mai safe si oricum imi este egal, pentru ca nu sunt vizibile.
  3. Cel aici de fata este un topic de istoric (daca o avea vreunul motorul asta ... desi imi pare ca o sa il vand asa cum l-am luat), idei, informatii si probleme (daca ajunta pe cineva atunci bine, altfel tot il scriu ). Bun, deci, avem asa: - un DL650 din 2004 (cel mai batran posibil - nu fiti descurajati de asta la modelul acesta de motocicleta ... pana in 2013 doar s-a pus ABS, s-a vopsit cadrul in negru si s-a schimbat stickerul de pe carenele laterale fata ... in rest este identic tot) - albastru metalizat, inca arata foarte bine vopseaua pe el (acolo unde nu i-au dat "atentie" proprietarii anteriori), cadru argintiu - injectie (nu cred ca exista varianta altfel) - cauciucuri Michelin Anakee 2 (arata bine motorul asta calare pe o testoasa) - topcase Givi V46 - sidecases Givi V35 - parbriz Givi D260ST Scuter pentru ca vara il folosesc prin trafic, usor, docil, relaxant, vreo 6,5L/100km ... vreo adica sub Tractor pentru ca a vazut ceva offroad, putin noroi, pietre, santuri (nu va ganditi acum la Husqvarne si KTM-uri). Limuzina pentru ca am facut un concediu de 3300km cu el (sidecase-uri, fara pasager) si a fost foarte placut. Ce imi place la el: toate de mai sus. Ce nu imi place la el: axul fata e cam subtire pentru ce e motorul asta, eu am reusit sa il stramb putin in ceva groapa de asfalt pe undeva. Ce le place altora le el: nimic. Ce nu le place altora la el: injectie, putere mica, usurel. Tip1: am preferat sa am un exemplar mai vechi dar mai bine intretinut decat un exemplar mai nou dar cu toate detaliile date peste cap (probabil o sa ma intelegeti citind mai departe). Ce am adaugat / modificat: - side case-urile cu suportii aferenti de la givi. Am mers pe V35 din cauza modelului, aspectului, plus ca se pot vopsi panourile decorative in culoarea motocicletei (if you want to go that far) - am renuntat peste tot pe unde am ajuns si am putut renunta la clipsurile alea de plastic ce fixeaza carenele, plasticele de la bord, etc. Vreo cateva s-au rupt sau erau deja rupte, insa motivul principal este ca ma frustram de fiecare data cand trebuiea sa dau jos o carena. Cu ce au fost inlocuite? ... cu suruburi normale sau din alumniu anodizat (in functie de pozitie) si clema filetata in spate. Punct si la revedere. - am prajit releul de incarcare (a doua sau a treia zi dupa drumul de 3300km) ... cred ca releele cu sunt (standard pe farashele astea) sunt nefericite cand mergi cu ele in sarcina muuult timp. Solutie, inlocuit cu altul (tot cu sunt, dar versiune optimizata zic ei) dar care a venit cu mufe in care se potrivesc relee MOSFET. Deci am si facut primul pas spre a fi dotat cu un releu MOSFET, am rezolvat si problema, am scapat si ieftin. Ce poate fi util aici (mi-ar fi fost si mie util sa citesc asta undeva) ar fi faptul ca releul original are 7 fire (3 de la stator + 4 catre instalatia electrica). Alea 4 catre instalatia electrica sunt doua de 12v si 2 de masa, sunt suntate intre ele in interiorul releului, deci se poate monta releu cu 5 fire (sau cu alte cuvinte nu exista coil pickup sau alte balarii). - am facut instalatie electrica separata pentru faruri. Din fabrica de pe insulitza aia numita Japan becurile sunt cuplate indirect din butonul de pornire a motorului (cand pornesti motorul se decupleaza farurile). Drept urmare, la multe le mor butoanele respective si ... nu mai pornesc . Asa ca, am pornit in drumul facerii, am cumparat un tablou electric cu sloturi pt sigurante si relee, fir de 4mm, mansoane pentru fire, papuci, toate materialele necesare si am aruncat pe motor o instalatie seaprata care alimenteaza farurile direct din baterie prin relee. Nu am modificat nimic la instalatia electrica originala, cine doreste vreodata (daca doreste) nu are decat sa dea jos instalatia suplimentara, sa bage mufele originale inapoi in becuri, la revedere si la gara. - montat priza cu USB si voltmetru in zona bordului pentru incarcat telefon (din motive evidente). Aaa ... si asta are un releu in tabloul ala unde sunt si releele de faruri care se activeaza cand pui contactul. Ar mai merge o priza sub sa care sa fie tot timpul activa si unde sa poti lasa la incarcat chestii cand nu esti langa motor. - montat husa mesh 3D pe sa. Doua motive sunt aici de expus. Motivul initial era ca se ventileaza treaba bine pe timp de vara. Ceea ce este adevarat, la inceput te surprinde, dar te obisnueisti si nu vei mai observa ... insa este acolo. Motivul ulterior depistat este acela ca ... la drum lung saua devine mai putin agresiva cu posteriorul personajului de pe ea. - parbriz Givi D260ST. Eu il folosesc doar la drumuri foarte lungi (1-2 pe an), este clar mai mare, protejaza mai bine, insa nu este fiinta suprema ... colturile de sus trebuiau sa fie mai late pentru ca mie imi fruiera turbulentele fix pe langa casca si trebuie sa stau putin mai cocoshat Insa, recomand upgrade-ul asta, merita. Intretinere: nu are rost sa trec pe-aici toate detaliile, se gasesc in manualul de service care la randul lui se gaseste gratis undeva pe internet. Intretinerea este moca, simpla (o data pe an, iniante sau dupa sezon, se face toata intretinerea si hasta la vista). Cine are putin timp, cateva scule si un pic de pricepere poate face tot acasa. Recomand sa lucrati curat, folositi materialele potrivite (uleiuri, vaselina, lichid de frana, antigel, bla bla), folositi chei dinamometrice daca nu aveti experienta cu lucrul cu aluminiu. Nu carpiti nimic! Am respectat toate specificatiile de acolo, cu exceptia faptului ca in manual se mentioneaza schimbarea filtrului de ulei o data la doua schimburi de ulei. Avand in vedere ca nu e o avere eu l-am schimbat de fiecare data.
  4. Caut pentru un WR400 din 2000 cele doua carene albastre din fata (ce se prind pe rezervor si radiatoare) si codita.
  5. Salut, depinde din ce zona esti, daca esti aproape de Timisoara poti vorbi cu Paul: http://paulmoto.ro/. Cred ca iti livreaza si in tara daca trebuie. Aduce orice piesa de la Parts Europe, de multe ori vin de pe o zi pe alta: https://partseurope.eu/cms/en/ Poti sa te uiti in cataloagele lor, iti cauti codurile la ce ai nevoie si poti sa ii dai direct codurile. Eu am luat multe de la el si am gasit usor plastice pe care altii nu mi le gaseau. Bafta!
  6. darkstar

    Bursa SuperMoto

    Zi-mi si mie daca gasesti pe la ceva magazin ca imi trebuie si mie un set. Mersi!
  7. darkstar

    Bursa SuperMoto

    Nush cum e la husy din 2006, dar la 2008 (cred ca seria asta a fost produsa intre 2007-2008 sau 2009) in oras uleiul se schimba la 5000 km conform cartii (street legal). 1,3L + filtru. Un litru de ulei (Motorex) este ~70 de lei ... eu cred ca am luat cu ~50 de pe forum pentru ca am luat cantitate mai mare, am luat si pentru furci, etc. Nu te bagi la uleiurile cele mai scumpe pentru ca nu mergi cu ea la comptetitii si nici in primul magazin ce iti iese in cale. Un filtru de ulei (cartus de carton de unica folosinta) este de la 12 la 50 de lei.
  8. darkstar

    Bursa SuperMoto

    Salut, eu am un TE250, tot 4T, tot injectie dar din 2008. Cel mai relevant pentru tine ce iti pot spune este legat de injectie. Daca e Mikuni atunci e la fel ca la mine, difera doar hartile. Suport de comunitate nu prea ai pentru asa ceva, deci daca ai probleme de injectie atunci e cam nasol. Se gaseste soft pentru diagnoza de la mikuni si cablu sa te conectezi la ea, deci diagnoza nu e e problema. Daca vrei sa remapezi atunci vorbesti de alti bani, dar cu softul lor poti face niste ajustari de comportament ale motorului destul de limitate, le simti, dar nu poti face minuni. Impresia mea despre injectie: - economica, oriunde vrei tu ... pe strada sau prin balti iese mai bine decat un carburator - nu e la fel de reliable ca un carburator. Aici ma refer la reactia in sarcina ... daca te ineci cu ea in noroi pana la gat atunci o sa iti moara mai repede decat un carburator din cauza parametrilor minimi de functionare (nu-ti mai baga benzina daca turatia motorului e prea mica). Acum sa nu-ti imaginezi ca este sfarsitul lumii, mai ales la strada nu o sa ai probleme din astea, acolo nu ai sarcini chiar asa mari la turatii chiar asa mici. - mai agresiva ca un carburator. La mine cu setarile ei originale are putin lag la primul mm de acceleratie dar dupa ce-si da drumul baga tot ce are - n-ai baterie --> nu o pornesti nici la pedala, nici trasa, nici impinsa ... tre sa ai curent Motorul in general mi se pare foarte fiabil atat timp cat nu o iei sa o forjezi. Eu o folosesc in regim hobby (offroad si pe sosea) si nu am avut probleme, nu am schimbat nimic in motor deocamdata. Daca o forjezi atunci ne poti zice si noua cat de rezistenta e Uleiul la mine este 10W60 sintetic ... mai rar intalnit (nu toti producatorii il fac) dar nu vei avea probleme sa-l gasesti si nici nu vei plati pret mai mare decat la alte repere mai comune. In rest, ca body si restul este cam ca orice motocicleta. Cauciucurile sunt standard, pompele de frana si ambreiaj de mana sunt standard (cred ca si aia de spate), rulmenti gasesti, semeringuri gasesti, filtre gasesti, plastice se gasesc ... din punctul asta de vedere este la fel ca orice alta marca de moto. Telescoapele daca sunt Marzocchi atunci tre sa-ti iei semeringuri pentru ele, altfel, daca sunt WP sunt la fel ca pe KTM si alte marci infratite (plina lumea de ele). Dar aici din nou, gasesti semeringuri la aceeasi bani ca si daca ar fi pt WP (difera doar diametrul). Ce nu o sa gasesti prea usor sunt bucsele de teflon de la capul telescopului (astea se schimba mai rar ca semeringurile, depinde de regimul de exploatare).
  9. darkstar

    Bursa SuperMoto

    Am un disc de frana de spate (cu suruburi cu tot) de pe o Husqvarna SM din 2008 de 220mm, este in stare buna, folosit si sta degeaba. Eu am pus rotile pe un TE si am pus disc de 240 pe ele sa nu modific etrierul. Daca are nevoie cineva de el il dau la schimb pe unul de 240 in aceeasi stare sau il vand. Este facut de NG.
  10. darkstar

    Bursa SuperMoto

    Are cineva de dat scarite pentru pasager de pe / pentru un Husky SM sau ceva similar? Mie imi trebuie sa le pun pe Husky TE si oricum trebuie adaptate. Ma intereseaza ceva sa fie in preturi rezonabile sa imi merite sa le montez Daca are cineva dati va rog un mesaj privat cu detalii. Ms!
  11. Caut codita de Husqvarna TE 250 din 2008, noua sau second, dar sa fie in stare buna si sa arate ok / pe original sau aftermarket / eventual set complet de plastice daca e mica diferenta.
  12. darkstar

    Bursa SuperMoto

    Salut, ca idee, daca nu te grabesti roti de vanzare apar si mai ieftine si mai scumpe in functie si de ce iti doresti, eu am luat de ex cu 1000 de lei pt husky cu tot cu distantiere (fata/spate) si ax fata (care s-a dovedit foarte important si util), cu discuri si foaie de lant, doar discul spate nu s-a potrivit la diametru si a trebuit schimbat (se potriveste prinderea cu cel de enduro). Aspectul important pe care trebuie sa-l ai in vedere este faptul ca sunt 95% sanse sa fie nevoie sa faci adaptari: 1. Foarte important este sa ti se potriveasca diametrele la discuri sau daca nu ti se potrivesc sa ti se potriveasca prinderile discurilor de pe butucii de supermoto cu discurile de enduro sau sa gasesti disc pe prinderile de la butucii de SM si diametrul necesar ... altfel va fi mai greu / scump pentru ca trebuie sa adaptezi etrierul sau sa vii cu alt etrier ... 2. Furcile fata de enduro de obicei au bolt mai gros ca furcile de supermoto si automat esti obligat la adaptari sau rulmenti + semeringuri noi (daca gasesti reper adecvat). Axul iti va face probleme in cazul acesta pentru ca axul de enduro probabil nu va incapea in rulmentii de la rotile de supermoto, de asta ar fi bine sa ai axul de la rotile de SM si sa-i faci bucsi de marire la furcile de enduro. 3. Discurile de frana / foaia de lant, chiar daca se potrivesc in diametru, s-ar putea sa nu-ti fie aliniate si aici ai nevoie sa refaci bucsele pentru ca sa poti reface aliniamentele. 4. Aripa fata de enduro va arata "dubios" peste "rotita" de supermoto ... deci trebuie aripa de supermoto Eu, de ex, am gasit un strungar si cu 50 de lei mi-a facut din materialul lui distantiere si bucsi de adaptare pentru fata si am aliniat discul, altfel nu se potrivea roata de nici o culoare. Roata spate s-a potrivit pe axul si distantierele de enduro, a trebuit doar disc de enduro sa vina bine ca diametru in etrierul de enduro. Deci 1000 lei roti + 180 lei disc nou spate + 50 lei bucse / distantieri + 110 lei aripa fata ...
  13. darkstar

    Caut grup ENDURO

    Salut, sunt si eu interesat de iesit prin zona cand se mai incalzeste putin. Nu am scos inca moto de la naftalina si mai am cateva maruntisuri de servisat dar inca nu e vremea de iesit. Zona de iesire nu cred ca e o problema, se gasesc mijloace de ajuns acolo, exista camp, remorci, poate cereva le aveti inmatriculate, dorinta sa fie Mai dati un semn care cum mai aveti timp si chef.
  14. Nu prea e noua foaia asta ... nu stiu cat de serios esti tu. Eu ti-am trimis banii fara sa deschid coletul dar sa stii ca nu mai cumpar nimic de la tine vreodata. Hai ca vopseaua frecata nu e o problema, dar are si dinti ciobiti ... ... si da, pentru dintii aia ciobiti as fi preferat sa dau 30 de lei in plus sa o iau noua ... » Post actualizat in 03 Mar 2015 09:14 Acum inteleg de ce nu ai vrut sa te intalnesti cu cineva sa o predai personal ...
  15. Dimensiuni: - diametrul exterior 220 - distanta intre gauri pe diagonala 130 - diametrul interior 110 Daca are nevoie cineva dati MP, cu o oferta decenta de pret.
×
×
  • Creează nouă...