Jump to content

botezu'

Super Membru
  • Posts

    572
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bükreş
  • Carnet moto din
    1900 toamna
  • Motocicleta
    DL1000XT 2018, SWM RS500R 2020
  • Numar Moto
    da
  • Club
    Genuchiu', maica!

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Simsonache Șprot, Abrilia Begaso 2002 IE, Zuzuki DeLeu650 2012

Recent Profile Visitors

1,388 profile views

botezu''s Achievements

  1. Permisul mi l-am lasat prin Buzau pentru 3 luni, asa ca mobra merge ceva mai repede decat ar trebui la iernat (cu plinul facut, intr-un garaj cu temperatura constanta). Ramane la vanzare dar nu se va putea vedea decat peste 90 de zile, cel mai devreme. P.S. Intre timp nu am mai suportat sa vad rugina pe crashbar, asa ca l-am vopsit, va arata usor diferit decat in poze.
  2. Suzuki VStrom DL1000 XT din 2018, 101 hp (74,0 kW), cornering ABS, 23540km. Pret 9000 EUR, toate actele ok. Motocicleta este in Bucuresti, Sectorul 6. Contact prin mesaj privat pe forum sau la nr de telefon din anuntul de pe OLX. https://www.olx.ro/d/oferta/suzuki-vstrom-dl1000-xt-al8-2018-23540km-IDffaZ3.html Restul de poze sunt aici: https://photos.app.goo.gl/a17nrRBZKx2jCt6P6 L-am condus numai pana la biserica si inapoi, dar biserica era-n varf de deal asa ca s-ar putea sa-l fi scapat un pic pe ambele parti (viteza mica sau pe loc, traiasca picioarele scurte). Nu e nou si nici nu l-am cosmetizat sa arate frumos pentru vanzare. Revizii facute la timp, in service-uri autorizate in afara de ultima (aia mare si scumpa, de 24.000 km) care a fost facuta in august 2021 la Fabio, in Bucuresti. Il dau pentru ca in ultimii 2 ani nu am mai prea mers pe el, plus ca vine bebe si nu o sa mai pun pasager prea curand pe mobra, asa ca raman cu cealalta motocicleta, un dual-sport. Vine cu: - kit nou de lant (schimbat la ultima revizie, era din seria "mai mergea cateva mii de km" dar nu sunt genul sa-l lase asa); - parbriz givi airflow; - suport RAM; - inaltatoare ghidon 3cm SW Motech; - manere incalzite Oxford; - Handguards barkbusters (cel din stanga a fost folosit, trebuie schimbat sau lasat asa); - Crash-Bar HEED (cel din stanga a fost folosit, trebuie vopsit sau inlocuit); - pedala frana de la Hessler; - suporti bagaje GIVI; - evacuare MIVV; - folie de protectie rezervor in zona genunchilor; - protectii pentru radiator, pompa frana spate, rezervor frana spate, clapeta evacuare; - protectie transparenta pentru far; - scut aluminiu RaveTech Australia cu prindere de cadru si crashbar-uri; - topcase givi trekker outback 58L. Sunt disponibile si incluse in pret dar nu apar in poze: - seaua joasa; - proiectoare LED pe care nu am apucat sa le montez; - toba originala; - parbrizul original; - inca niste chestii mici; NU sunt incluse in pret: - placile si bagajele Mosko; - protectia mosko de pe evacuare. Nu deranjati inutil, motocicleta merge perfect, sunt de acord cu verificare la orice service la alegerea cumparatorului, test drive dar doar cu banii in mana (mea). Nu ma grabesc, pretul fix. Adminii, motocicleta asta are 1037cc, puteti sa mutati anuntul inapoi in categoria corecta? Si de asemenea as vrea sa-mi stergeti numarul de telefon, e un motiv foarte bun pentru ca nu l-am pus in clear text aici.
  3. Nu e nimic la misto, e o lege pe care ai incalcat-o de care se pare ca nu stiai (asta intra la categoria prostie), dupa care te-ai decis sa te si lauzi (aici intervine fudulia). Sa-ti caut si legile legate de semne obscene, injuraturi si amenintari? Mi se pare ca nici pe alea nu le cunosti.
  4. Pana nu esti si fudul... OUG 43/1997 – modificata si republicata – art. 43 lit. e si lit. f. Acum ar fi interesant de aflat daca politia se poate autosesiza si/sau aplica o pedeapsa pe baza unui filmulet pus pe youtube (in care, ca idee, mai faci si alte magarii sanctionabile ). Ce zici, pastrezi filmuletul online sau il dai jos?
  5. Daca tot ai aflat, baga si aici, poate ne ajuti pe restul care nu stim. Zic la modul cel mai serios, ma gandeam acum cateva luni sa iau o mobra cu placute de US pe ea dar am renuntat pt ca nu am gasit nicaieri cum/daca se poate inmatricula.
  6. Ideea unui spatiu in fata masinilor dedicat vehiculelor cu doua roti nu e rea, numai ca la noi, ca in multe alte situatii, implementarea este proasta. In tarile care au si gandit solutia asta si nu doar au copiat-o fara s-o inteleaga, exista si o banda de biciclete din care intri in acel spatiu (si eventual banda de moto inspre axul drumului - parca prin Londra am vazut, nu mai sunt sigur), iar toate strazile din intersectia aia au benzi de biciclete pe care sa se intre dupa ce strabati intersectia (plus semaforul de biciclete care se inverzeste cu cateva secunde inaintea celui de auto). Altfel, cutia aia este absolut inutila si te poti trezi cu biciclete impinse de masini la verde, care fac la stanga si se incadreaza pe banda a 2-a sau a 3-a si alte situatii aiurea in trafic. In ceea ce priveste accesul moto acolo, tot in tarile care s-au gandit un pic la treaba asta, am observat trei solutii care cred ca sunt folosite in principiu in functie de densitatea urbana si/sau numarul de biciclisti in trafic (am vazut un mix de dintr-astea in UK, Spania si in Buenos Aires): 1. Spatiul e impartit cu motocicletele si scuterele; 2. Spatiul ala este impartit in 2: prima jumatate, cea mai aproape de intersectie, este pentru biciclisti. A doua, mai aproape de masini, este pentru moto si scutere; 3. Nu exista spatiu dedicat pentru moto si scutere, doar pentru biciclete (in Cambridge era asa, cred ca din cauza ca erau multe biciclete in trafic). Pentru Romania, solutia #1 cred ca ar fi cea mai ok pentru ca inca sunt putini biciclisti. Scopul nu e sa ajute masinile sa circule mai fluent, scopul este sa ii protejeze pe cei pe doua roti de toate rahaturile pe care stiti ca le intalnim in trafic. Din perspectiva de biciclist, spatiul ala e foarte util si ma ajuta extraordinar de mult cand vreau sa ma incadrez sa fac la stanga, altfel este foarte dificil si periculos sa schimb benzile prin trafic. Din perspectiva de motociclist, oricum plec mai repede de la semafor decat toate masinile, asa ca nu incurc cu absolut nimic si e ok sa am un loc in care sa stau fara sa ma inghesui cu masinile la semafor. Din perspectiva de automobilist, nu ma afecteaza nici motociclistii si nici biciclistii pentru ca oricum nu-s asa de multi si ambele categorii pleaca de la semafor, de cele mai multe ori, mai repede decat masinile. Si chiar daca stai uneori un pic mai mult, fuck it, la cat de putine biciclete sunt in trafic avem alte probleme care conteaza mai mult, nu spatiul dedicat lor la semafoare. Amenda 700-si-ceva-de-lei si 30 de zile fara permis. Bun, dar tot in Romania exista acea lege care spune ca nu ai voie se blochezi intersectia si/sau trecerea de pietoni daca vezi ca nu ai unde sa te duci mai incolo, chiar daca ai verde la semafor. Stim toti cum (nu) se respecta si cum (nu) se aplica amenzile pentru asta.
  7. 80 de caluti pentru un adventure din clasa 650cc cu roata de 21 pe fata mi se par mega decenti. Greutatea, in schimb... sunt foarte curios la cat o vor scoate cei de la Aprilia. Sub 180 kg la ud devine super atractiva. Iar de comparat cu 890-ul... cam mere cu pere dpdv al motorului, ati cmc, alta putere, alti caluti. Mi se pare simpatic ca din ianuarie pana acum s-au razgandit si au decis sa copieze culorile Honda in locul celor Husqvarna. :))
  8. Mno, e foarte subiectiva treaba - eu m-am inteles de minune cu Adrian de la EstBike, de acolo am luat V-Strom-ul pe care-l am acum si tot la ei am facut primele revizii din perioada de garantie.
  9. Salut, sunt Botezu' si-mi place sa ridic thread-uri din morti, dar asta e singurul mai general, asa, despre Bardak. Am avut o problema cu ABS-ul motocicletei din dotare cu care nu m-a primit mecanicul care lucreaza la "celalalt dealer Suzuki din Bucuresti" pe motiv ca "astea-s probleme complicate, dureaza mult diagnosticarea, iar testerul de la Suzuki nu-mi spune decat ca e o problema generala la ABS, nu si unde e mai exact". Problema era ca atunci cand ploua, treceam prin balti mai mari si/sau spalam mobra, dar absolut de fiecare data cand se intampla unul dintre lucrurile astea, ramaneam fara ABS si imi intra TC-ul chiar si la plecari relaxate de pe loc. Iar "celalalt dealer Suzuki din Bucuresti" are si spalatorie langa el, asa ca... da... clar, era greu de diagnosticat. Bun, am sunat la Bardak, mi-au spus ca ma primesc fara probleme. Astazi am fost pe la ei (cu problema activa ca, deh, ieri a plouat), au pus testerul pe mobra, au dat clear la erorile existente, am dat o tura sa vad daca apare din nou, a aparut si m-am intors, au bagat iarasi testerul si a aparut ca e o problema la senzorul spate (deci nu "generala la ABS", plm). Asa ca au desfacut un panou lateral, au curatat mufa, au conectat-o la loc si... minune, marea problema complicata s-a rezolvat. Nu am fost pana acum pe la ei cu lucrari de mecanica sau alte chestii si nu pot sa ma pronunt cat de ok sunt pe partea asta dar doar atitudinea de "totul se rezolva" vs "nu stiu, e complicat, plm, asta e" o sa ma faca sa ii mai vizitez si pentru restul de lucrari de intretinere si nu numai pe care o sa le am la mobra asta. Sper doar sa fie la fel de ok si pe viitor (confirm ce spuneau colegii de mai sus, service-ul e plin, asta poate sa fie si bine si rau, depinde de cum privesti problema si cum se descurca cu fluxul de clienti). Nu mai spun ca ma bucur enorm ca in sfarsit exista inca un dealer/service autorizat Suzuki in Bucuresti care pare sa fie ok si ca acum am o alternativa la "celalalt dealer Suzuki din Bucuresti" din cauza caruia ma gandeam la modul cel mai serios sa ma duc pana cu mobra pana in Constanta la EstBike pentru problema asta.
  10. Da' asta nu e inceputul de la Wildstromania 1? Ca pare super cunoscuta urcarea aia.
  11. Tu la VStrom ai far care bate simetric, nu ai partea dinspre trotuar luminata mai puternic. Stiu sigur pentru ca si eu am fost in aceeasi situatie dar pe dos, voiam sa-mi duc mobra in UK. @turbistef Daca ai certificatul european de conformitate (pe care ar trebui sa il ai - daca nu ma insel, ti-l cer cei de la RAR), scrie acolo daca vehiculul este facut sa circule numai pe o parte a drumului sau pe ambele. Din cate stiu, BMW-urile au faruri cu fascicul asimetric, cel putin cele relativ moderne (in care se incadreaza si al tau), dar as putea sa ma insel, asa ca uita-te la ce scrie in acte. Daca nu e facut sa circule "both sides", trebuie sa ii schimbi farul, intr-un service autorizat RAR, cu unul care e facut pentru circulat pe dreapta. Cauta la dezmembrari daca te grabesti. Daca spui ca nu mai ai timp pana la RAR, asta e, rezolva problema si reprogrameaza-te, nu e ca si cum isi inchide RAR-ul activitatea de maine. Daca vrei sa o mermelesti romaneste... asta-i treaba ta, cel putin eu nu pot sustine asa ceva. Si astia zic ca e asimetric: https://www.ukgser.com/forums/showthread.php/43697-R1200GS-Light-Adjustment-for-Europe
  12. +1 pentru asta, ai sanse sa mai aiba lanolina in ea, sa nu se imputa de la prima ploaie. ... sau pe cineva in Buc care sudeaza bine in aluminiu si se arunca sa sudeze un suport?
  13. Stiti pe cineva care dezmembreaza un VStrom de 650? Ma intereseaza ambii suporti de scarite, partea pilotului.
×
×
  • Create New...