Jump to content

botezu'

Super Membru
  • Content Count

    526
  • Joined

  • Last visited

About botezu'

  • Rank
    Lurker

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bükreş
  • Carnet moto din
    1900 toamna
  • Motocicleta
    DL1000XT
  • Numar Moto
    da
  • Club
    Genuchiu', maica!

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Simsonache Șprot, Abrilia Begaso 2002 IE, Zuzuki DeLeu650 2012

Recent Profile Visitors

855 profile views
  1. Nu neaparat. Suomy de exemplu e cam la fel pe toate modelele, difera doar forma exterioara, pozitia/marimea vizierei si a aerisirilor.
  2. Hmmm, nu credeam ca trebuie sa specific - la toate modelele de casti Nexx. Mersi pt sfatul cu Mototehnica.
  3. Stie cineva pe unde se gasesc casti Nexx pe stoc prin Bucuresti (sau prin tara, daca sunt in zona pot trage o fuga)? Ma bate-un gand sa-mi iau la anul un Nexx X.WED2 si as vrea sa-l pot pune in cap pentru vedea cum se simte. Daca nu gasesc fix modelul asta, stiti daca forma interioara e la fel la toate modelele de casti?
  4. Pare a fi cam aceeasi mobra cu plastice diferite. Sunt curios cum o sa le diferentieze in final, in afara de design.
  5. Faina mobrita, sa o stapanesti cu placere. Pare super misto pentru oras sau drumuri de pamant afanat sau nisipoase. Stiu ca-s la ani lumina distanta si ca nu sufera comparatie, dar cu rotile alea grase mi-a adus aminte de Tula pe care se dadea examenul moto la mine in oras.
  6. Pare misto jucaria celor de la HD: https://advrider.com/harley-davidson-live-wire-a-game-changer-part-1/ Poate un mod ar putea redenumi topicul asta in "Harley Davidson Live Wire", sa fie mai usor de gasit la o cautare.
  7. Am spus si pe FB, ma super bucur ca se gasesc si in Romania la preturi cat-de-cat abordabile. Cand m-am uitat dupa ele erau doar in state si, dupa transport si taxe ar fi iesit mult, mult mai scumpe. Sunt curios cum se vor comporta in timp, desi pe net oamenii par destul de multumiti de ele.
  8. Ti-am trimis mail, abia acum am vazut mesajul tau, din pacate nu intru atat de des pe forum.
  9. PLM nu stiu ce bausem cand am scris asta. Voiam sa spun ca "Lumea NU se astepta la un refresh de V-Strom CI la o motocicleta noua de adventure"... @bozoro din cate stiu sunt singurul de pe thread-ul asta cu V-Strom de 1000, explica-mi te rog treaba cu "prostilor".
  10. Io cred ca marea problema cu V-Strom 1050 nu e ca e un V-Strom actualizat ci ca nu e un DR BIG, asa cum au tot lansat teasere in ultima vreme. Lumea se astepta poate la un refresh de V-Strom si la o motocicleta noua de adventure mai capabila de offroad decat stroamele noastre, gen cum au facut cei de la Honda cu AT, cand au lansat un model nou in loc sa tranteasca un facelift la ceva existent (cum ar fi fost sa schimbe CrossRunner-ul un pic si sa spuna ca e AT?). Imi place cum arata (inclusiv farul :P), daca as avea acum 650-ul si as vrea sa-l schimb as lua-o fara sa clipesc, dar sunt de acord ca e o amestecatura ciudata si ca nu e o mobra "demna" de stilul utilitar al DR-urilor. Desi... poate ar fi scos-o la capat si fara sa scoata mobra noua 100% daca i-ar fi pus 21 pe fata si 18 in spate, plus cativa centimetri in plus la garda la sol... Pe de alta, parte, asta e ceea ce face Suzuki, ia motoare/cadre/stiluri deja existente in linia lor si le amesteca pana iese ceva "nou" care sa poata fi vandut. Si primele V-Stroame aveau motor de SV si TL (si cadru cel putin inspirat din mobrele existente), singura diferenta fiind ca atunci le-a mers amestecatura desi toti spuneau ca-s urate cu spume (cum spun si de asta de acuma).
  11. Arata misto si crash bar-urile, tot tu le-ai facut?
  12. Din cate-mi dau seama, da, este foarte in spate parbrizul. Mi se pare ca nu mai ai distantierele alea care-l ridica un pic de pe botul motocicletei, plus ca e si el curbat inspre interior.
  13. Oala de ambreiaj inca cloncane si la alea de dupa 2014, cu o mica imbunatatire in cazul ultimei generatii (2017+).
×
×
  • Create New...