Jump to content

botezu'

Super Membru
  • Content Count

    563
  • Joined

  • Last visited

About botezu'

  • Rank
    Lurker

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bükreş
  • Carnet moto din
    1900 toamna
  • Motocicleta
    DL1000XT 2018
  • Numar Moto
    da
  • Club
    Genuchiu', maica!

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Simsonache Șprot, Abrilia Begaso 2002 IE, Zuzuki DeLeu650 2012

Recent Profile Visitors

1,257 profile views
  1. Mno, e foarte subiectiva treaba - eu m-am inteles de minune cu Adrian de la EstBike, de acolo am luat V-Strom-ul pe care-l am acum si tot la ei am facut primele revizii din perioada de garantie.
  2. Salut, sunt Botezu' si-mi place sa ridic thread-uri din morti, dar asta e singurul mai general, asa, despre Bardak. Am avut o problema cu ABS-ul motocicletei din dotare cu care nu m-a primit mecanicul care lucreaza la "celalalt dealer Suzuki din Bucuresti" pe motiv ca "astea-s probleme complicate, dureaza mult diagnosticarea, iar testerul de la Suzuki nu-mi spune decat ca e o problema generala la ABS, nu si unde e mai exact". Problema era ca atunci cand ploua, treceam prin balti mai mari si/sau spalam mobra, dar absolut de fiecare data cand se intampla unul dintre lucrurile astea,
  3. Da' asta nu e inceputul de la Wildstromania 1? Ca pare super cunoscuta urcarea aia.
  4. Tu la VStrom ai far care bate simetric, nu ai partea dinspre trotuar luminata mai puternic. Stiu sigur pentru ca si eu am fost in aceeasi situatie dar pe dos, voiam sa-mi duc mobra in UK. @turbistef Daca ai certificatul european de conformitate (pe care ar trebui sa il ai - daca nu ma insel, ti-l cer cei de la RAR), scrie acolo daca vehiculul este facut sa circule numai pe o parte a drumului sau pe ambele. Din cate stiu, BMW-urile au faruri cu fascicul asimetric, cel putin cele relativ moderne (in care se incadreaza si al tau), dar as putea sa ma insel, asa ca uita-te la ce scrie i
  5. +1 pentru asta, ai sanse sa mai aiba lanolina in ea, sa nu se imputa de la prima ploaie. ... sau pe cineva in Buc care sudeaza bine in aluminiu si se arunca sa sudeze un suport?
  6. Stiti pe cineva care dezmembreaza un VStrom de 650? Ma intereseaza ambii suporti de scarite, partea pilotului.
  7. Asta e silver lining-ul, ca sa zic asa. Imi pare rau sa aud ca s-a indoit fierul, bine ca esti tu ok.
  8. Doar daca trantele-s recente. Benzina se evapora rapid, mai ales la ce curent de aer e pe acolo. Desi, vorba lui brake, nu inteleg cum ar ajunge benzina acolo.
  9. Mi se pare ca pompa de frana e aceeasi - cel putin ca performante - si pe gixxer-ul ala de 600 si pe vstrom, diferenta o fac etrierii. Igi stie mai multe, oricum, ca el si-a facut si modificarea.
  10. 1. Merita din plin miarul fata de 650. Putere mai mare, suspensii si frane mult mai bune, ambreiaj hidraulic, experienta mult mai faina overall la ghidon. Ca putere, cand mergeam solo pe 650 eram la limita, cu pasager era durere (dar greutatea mea pe atunci era = cu a ta + pasager ;) ). DAR aici conteaza fff mult ritmul in care mergi. Eu alergam dupa astia care ori aveau deja mobre mari, ori erau pe 650 dar mergeau kamikaze style. Daca pe Hornet nu simti ca tragi de el si ca mai ai putere, mai bine ramai la DL650, e mega suficient iar toate astea cu suspensii, frane, ambreiaj sunt doar fite si
  11. M-am descurcat mai usor in spaniola cu cei din partea cealalta de Europa. Plus ca, pe testate, onoreaza garantia; a trebuit sa-l schimb pe cel din spate din cauza unei crapaturi pe sidewall.
×
×
  • Create New...