Sari la conținut

Bitza

Membru
  • Număr conținut

    64
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Carnet moto din
    2005
  • Numar Moto
    ...
  • Club
    TSR

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Honda Nsr 125, Cb400, R6, R6

Vizitatori Recenți Profil

263 citiri profil

Bitza's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. mersi frumos, am verificat. si seria de motor ti se pare inregula? intreb deoarece motorul este asamblat din diverse piese. si vroiam sa vad daca motoru corespunde seriei de sasiu. uite si ciucalata:
  2. Stiu ca postase cineva acu 1 luna cum sa interpretezi seriile de sasiu.. dar zau de gasesc postu. link va rog daca stiti unde este, sau spuneti-mi din ce an este acest sasiu: JYARJ036000009784 (la o yamaha). Iar pe motor scrie asa Y-2 5mt01. alta serie nu are(f dubios). Cine poate sa ma descurce, primeste o ciocolata! mersi, Bitza
  3. mersi frumos. o sa ma duc miercuri si o sa-ti spun cum sta treaba. sper sa se rezolve. spor
  4. Cine stie sau poate sa=mi transporte 1 bucata moto de la timisoara la bucuresti, in cursul saptamanii viitoare, luni-miercuri? Si daca stiti pe cineva sau o face-ti voi, la ce pret?
  5. Ma intereseaza sa cumpar un R6 din 2001, dar care are probleme cu amortizoru spate. Nu sunt expert ca sa stiu exact ce probleme are, dar revenirea e foarte teapana, umbland la regrajul pt revenire, si la minim si la maxim, se comporta la fel. cum stiu ca amortizoru spate e varza e deoarece vobleaza fatza spate rau de tot la iesirea din viraje. intrebarea mea este se pot repara amortizoarele sau doar se schimba? si daca se pot repara cine se pricepe? mersi, bitza
  6. teoretic se poate, dar practic nu va rezista cutia de viteze, rulmentii spate, si alte cateva. oircum n-ai minte!
  7. Ca sa-ti raspund exact, pe cine intereseaza sa-si cumpere un Super Sport, il intereseaza fix aceste lucruri mentionate mai sus - viteza medie cea mai buna, top speed, etc. Si nici pe departe confortabilitatea, spatiul pt bagaje etc. Daca pe tine aceste lucruri te incanta, atunci probabil ca nu ai de ce sa-ti cumperi un Super sport ca al tau un Suzki 600R, ci mai degraba un Enduro/Naked/Touring. nu?
  8. salve, pot sa-ti zic din experienta mea relativ scurta cu un CBR600RR din 04, vreo 1h pe un circuit de F3. Ce pot face e sa ti-o compar cu moto din dotare, yama r6 din 2000. : - : prima impresie a fost ca pozitia pe cbr e mai inghesuita, distanta dintre cot si genunchi fiind mai mica. dupa 15 min ma simteam putin anchilozat. dar probabil ca e o chestie de obisnuinta. : + :a doua impresie e ca cbr^u se lasa mai usor aplecata in viraje, impresia de ansamblu e ca era mai fluida in viraje. : + : un alt plus e ca in iesirea din acele de par cbr^u avea un rear grip putin mai bun, astfel reusind ma incadrez mai bine la iesirea din curba, ceea ce per total cred ca scade timpul petrecut in viraj. : - : un minus care pe mine nu ma incanta, acceleratia pe linia dreapta e usor mai domoala, r6^le in cazul asta dezvolta o acceleratie mai bruta. : - : si ultima observatie e ca daca in acele de par cbr-u era relativ mai rapid, in curbele mai largi r6-le o fugea mai bine. : -+ : per total, cbr-u mi s-a parut mai fluid, mai elegant, r6-le mai brutal, mai nebun. acu e si o diferenta de 4 ani intre cele doua "printese", si cbr^u era asa cum a venit din fabrica pe cand yama e putin modificata. a, distanta de franare mi s-a parut identica la abele modele. acu sper sa te ajute info, daca ti-o ei sa te dai pe circuit, pe circuite scurte si cu curbe "incete" atunci cred ca cbr-u are avantaj. altfel r6^le. daca ti-o ei sa te dai pe strada cu ea.. atunci dumnezeu cu mila, nu cred ca e vreo diferenta. spor la treaba , si sa stapanesti sanatos si calare orice ti-ai lua!
  9. roli bravo tata! bine faci. dar poate dupa atatea discutii orez vs. fasole(inutile de altfel si complet offtopic, dar asta e specializarea dl. Silviu - by the way silviu esti atat pe dinafara ca degeaba imi racesc gura sa-ti explic ca n-ai cultura de motoare SS sau Racing), ne spui si noua ce impresii ti-a facut focoasa, cum ti se pare, si cum o compari fata de ce ai avut inainte... poate ne si zici exact ce ai avut inainte. sa o stapanesti sanatos si la punga gros! spor
  10. A venit iepurasu de pasti cu el in dinti:D.. am uitata sa zic ca e schimbata si cutia. mai adaug ca nu are ventilator, cheie, cric, si inca altecateva.
  11. frati de r6, adaug pe lista o japoneza exilata in tara mancatorilor de orez, china, beijing. r6, din 2000, slipper clutch, disc de aliaj de carbon, amortizor ghidon, filtru de aer racing, power commander, carene de curse, toba sport goala no name. atasez cateva poze. sunt facute cu mobilu asa ca nu disperati. nu am ma putut si am dezbracat-o un pic... si ... subsemnatul
  12. da bar, dar noi vorbeam de pinionu spate, care e putin diferit de cel pe fatza.
  13. haha, da intradevar asta voriam sa iti arat ca nu e asa imposibil sa ajungi la vit de peste 200 cu motoare chiar de 125, 250. iti mai explic odata si dupa termin cu topicu asta ca este complet offtopic, si pe saracu baiat care a deschis topicu nu-l ajuta cu nimic. si honda 125, si yamaha 400 sunt moto ce alearga in campionatul national chinez, in echipa FHL Racing. nu au pe departe performanta motogp, dar sunt mult peste versiunile de strada pe care ai tu onoarea si placerea sa te dai!! si inca o chestie: nota 10 la originalitate pt posturile tale!!!! ai atatea de spus...
  14. Aberezi, Da tu crezi ca exista o moto de 250 care sa treaca de 280? DA sau NU?
  15. , cred ca tre sa te mai documentezi caci un pinion mai mic este positil sa creasca vit maxima. iar ce explici tu cu cuplu la vit maxima n-are nici o legatura. un pinion mai mic o sa-ti confere o vit mai mare la aceeasi turatie, adik daca inainte ajungeai in a 6-ea la 12k la vit XXX acu vei ajunge tot in a 6-ea la 12k la XXX+Y Poate o sa-ti explice cineva mura-n-gura sa intelegi, dar cred ca e la mintea cocosului. iar cu cutia de BMW pe Dacie: Lolozaur! normal ca nu, dar cu siguranta ca cutia de BMW daca este adaptata cum trebuie va creste vit maxima a daciei! desprea asta vorbeam, nu despre a pune o cutie de 1000RR pe un 125 si dupa sa ne asteptam ca 125 sa alerge ca 1000RR. documentare placuta!
×
×
  • Creează nouă...