Sari la conținut

versatil

Membru
  • Număr conținut

    76
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Brasov
  • Carnet moto din
    2005
  • Motocicleta
    Versys
  • Numar Moto
    TGL
  • Club
    -

versatil's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Eu le-am luat pe astea, vad ca nu mai sunt disponibile : http://m.ebay.co.uk/itm/160788140273?_mwBanner=1#vi__app-cvip-panel Avand in vedere la ce pret ai gasit extensiile, s-ar putea sa fie o afacere mai bune decat achizitia altor oglinzi. PîSî: S-o stapanesti sanatos, sa te bucuri de multi km. pe si nu alaturi sau sub ea!
  2. Fix nu! NEW FOR 2017 Gear indicator added to the instrument display provides gear position at a glance to help keep rider informed. * Revised knob design for the adjustable windscreen enhances the stylish looks. Ca vibratii cum sta? Cat costa extensiile alea pentru oglinzi? Eu i-am pus oglinzi de Aprilia (asa am citit ca au facut ăi bătrâni), ca sunt facute mai cu simt de raspundere, am redus vibratiile din ele care le faceau inutilizabile si nu imi mai vad doar umerii, ci si parte din participantii la trafic din spatele meu. L.E: Va dau si citat (imi dati o bere cei care va folositi de info) Ș "Several others have posted about using the Aprilia mirrors, and I thought I'd add a bit to the 'debate'. Prior to this, I've run stock mirrors on MotoWerk "wideners" so I could see past my arms, and I'd taken them apart to tighten up the 10mm nut inside. At several RPM ranges those stockers vibrated enough that seeing SPECIFICALLY what was behind was difficult, so I got the Aprilia mirrors, measured them up, then removed BOTH the stock mirrors AND the wideners, because the new mirrors are ALMOST as wide as the stock ones with wideners. I've now ridden several hundred miles on dirt and pavement with them and can report that they REALLY show much less effect from vibes in comparison with "Ma Kawasaki's" OEM choice! "
  3. Tourance Next am pe ea, pe strada sunt foarte bune. Daca vrei sa iesi de pe asfalt si e si ud, nu sunt ceea ce-ti trebuie.
  4. Barkbusters Storm. Poate cand virez maxim, dar n-am simtit si nici nu m-a interesat, in ultimii 5000k. Nu pot spune cu precizie, moto nu e "acasa" acu.
  5. La 1,72 am trecut prin MRA si am ramas la Givi/Kappa. Depinde cum iti place, mai aerisit sau mai ferit.
  6. Salut, Ai sa montezi la un moment dat minim crashbaruri, in Asia se gasesc mult mai usor piese pentru customizat mobra asta, asadar consider 215 kg. La 1,72, eu merg fara kit de coborire si tot ce trebuie sa fac atunci cand opresc, e sa pun un singur picior cu toata talpa pe sol, cu celelalt stau agatat ca sa zic asa. Pe langa kitul de coborire, trebuie scurtat si cricul lateral, trebuie reglata si furca fata si nu stiu daca/cat te va ajuta treaba asta pe drumuri cu denivelari. Ca si kit de coborire, cauta pe-acolo un kit genul si celelalte piese necesare pentru cricul scurtat asemanator celui de pe motowerk com. Pentru ce si cum se intampla atunci cand montezi kitul, iti recomand sa te documentezi pe versyspunctcopunctuk si kawasakiversys,com. Pe versys uk sunt destui oameni in varsta, ma gandesc ca pentru ei confortul e prioritar, ar trebui ca parerile lor despre ce se intampla dupa ce montezi kitul de coborire sa fie destul de pertinente. Spor!
  7. Drumul nuie drept, te-asigur, chiar merita sa mergi pana acolo! http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?p=70112897
  8. Un plin imi ajunge undeva pe la 320-340 km (650 din 2010). Nu prea bag prin oras.
  9. » Post actualizat in 17 Mar 2016 12:14 La orice ne-am referi, ce am zis eu e putin si sau deloc aproape de adevar, as fi preferat insa continuarea ideii, nu combaterea ei.... Nu-ti ajuta cu nimic ca te-apuci sa analizezi dpdv stiintific un text de genul dar continuarea ideii ajuta la descretirea fruntii. Sanatate maxima ( da, nici formulara asta nu e corecta ) iti doresc!
  10. Ei, cum nu! In caz de oprire de urgenta este necesar ca pasagerul sa ajute la oprirea motocicletei alaturi de pilot. Cu cat suprafata de contact e mai mare, cu atat si frecarea este mai buna, motocicleta se opreste mai repede ( sau pe scurt, daca o ai mare frecarea e mai intensa ). De talpa e vorba, da?!
  11. Sunt absolut sigur ca toti motociclistii (si poate si ceva motocicliste) aprecieaza pe deplin echipamentul fetei ( ), dar pe noi ne intereseaza echipamentul de protectie, casca, manusi, de-astea !
  12. Nici gand! Reglarea corecta a suspensiei si ajustarea presiunii din pneuri poate face diferenta intre o plimbare cu motocicleta si un antrenament de forta (in care pilotul sare de pe motocicleta in curba si trage de ghidon cat poate ca sa vireze) ! Cred ca ar fi interesant ca pe cotetul din dotare sa ajung si eu o data cu ambele talpi pe pamant ... Dar sa nu ne aruncam, pana pe 20 ale celei de-a cincea luni, mai macam o ciorba, mai bem o cafea, mai schimbam un ulei. o motocicleta. Is pe-aici, in orice caz! P.S.F.IMP. Are fata echipament?
  13. Da'... nu intreaba nimeni fata de unde trebuie luata? Ce motocicleta prefera? De ceva cote ( inaltime, latime, greutate - pentru reglarea suspensiei, bineinteles) nu e nimeni interesat?
  14. V6 e foarte OK. Testat, am conversat cu alt rider pana pe la 150-200 m cu ceva blocuri intre noi, in Bucuresti. Bateria tine vreo 7-8 ore de folosit continuu, eu mai mult ascult muzica atunci cand merg cu motorul. Pana la 120 km/h sunetul e clar, interlocutorul te aude foarte bine, dupa se impute treaba dar inca mai intelegi ceva pana pe la aprox 140. A se lua noul model de casti (2015), sunetul e mai bogat si parca se aud o idee mai bine (ca inconvenient, cablurile sunt ceva mai subtiri decat sunt cele de pe modelul 2014). Merg cu ele de vreo 1,5 ani parca, nu am probleme cu bateria. Cu ce mai dau chix prietenii nostri chinezi e cu turnarea antenei, la unele piese uita sa toarne complet partea care se imbina cu modulul si e necesara o lipire suplimentara inainte de folosire. A se verifica si rezolva problema inainte de utilizare.
×
×
  • Creează nouă...