Sari la conținut

Yellow

INACTIV
  • Număr conținut

    176
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Not Telling

Yellow's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. sal.. am vazut mobra chiar merita bani si antradevar as lasao asa pana sar invata cu ea,avarile sant minore,dar eu totusi as verificao la o oficina zonala sa nu fie strab cadru

  2. Daca chiar ai fi luat bac-ul, ai fi stiut ca in limba romana prescurtarile se scriu cu litere mari numai daca sunt initialele unor nume proprii. IMGB se scrie cu litere mari. plm se scrie cu litere mici. bac se scrie cu litere mici. Fusese prea subtila remarca precedenta. Acum intelegi cat de jenant e sa ne acuzi de incultura si nici macar sa nu pricepi ce gresesti tu?
  3. Scuza-mi offtopicul, dar prea e lata Zi-mi si mie, pentru (in)cultura mea, de la ce vine prescurtarea BAC, de o scrii cu litere mari?
  4. Victim blaming Despre istoria victimizarii: Argument pro analiza a responsabilitatii victimei: Posibile explicatii ale victimizarii:
  5. Vezi tu, conservarul nu se gandeste, atunci cand nu acorda prioritate, daca il calca pe bomba cu ceas sau pe tine. Ne omoara metodic si nediscriminat. Crezi ca daca te delimitezi de bomba cu ceas, o sa te calce pe tine mai putin in trafic? Sau ca daca il omoara pe bomba cu ceas si nu face o zi de puscarie o sa aiba mai multe jene sa te calce pe tine? Uita-te pe topicul celalalt, un taran beat a omorit un om care a mers prudent toata viata, si tot degeaba. Siguranta in trafic n-o capeti multumindu-te ca a fost omorit bomba cu ceas, ci presand sa fie respectate regulile pentru toti. Probabil ca nu mi-as fi pus niciodata problema ca poate ar trebui sa mai merg si eu la marsuri, etc - sa nu ignor complet problema accidentelor grave, ca eu oricum merg legal, deci ce mi s-o intampla?! Dar anul asta am avut deja doua tamponari din necedare de prioritate din partea conservarului. Cu al doilea, cand am ajuns la politie, organul a zis: 'pai va asumati un risc daca folositi motoreta', iar conservarul se milogea de mine sa o dam pe amiabila sa nu lase permisul. Si am realizat ca s-ar putea sa mi se intample si mie, iar atunci cand o sa se intample, n-o sa imi mai pot sustine dreptatea si n-o sa conteze nici ca aveam viteza legala, nici ca am circulat regulamentar. Atunci are sa se intample exact ce se intampla in acest caz: conservarul o sa faca orice ca sa isi scape pielea, iar organul o sa incerce sa dea vina pe ala care nu poate comenta. Cat despre cei ramasi in urma, de asta or sa aiba parte: de rationalizari conform carora de fapt a fost vina mea, ca nu l-am vazut eu pe ala care intoarce in strada sau combina care iese din parcare, sau vacuta care iese de pe stradute. De ce oare facem atata bashing pe tema faptului ca mortul facea si dregea si presupunem implicit - numai ca pretenii conservarului ne-o spun - ca nu are permisul luat la Arges, ca nu e agresiv in trafic, ca n-a luat nicio amenda vreodata? Cum se poate ca asta care n-a cedat prioritatea la bomba cu ceas e aproape victima, iar ala care a iesit cu combina e criminal, sau ala cu basculanta de a iesit de pe santier e tot criminal, sau vacuta care a iesit de pe straduta e tot criminala? Discutam de acelasi lucru: necedarea prioritatii. Unii motociclisti sunt ok de omorit si altii nu? Ca daca asa e, vreau si eu sa stiu cat costa sa ma pun pe lista motociclistilor pe care conservarii n-au voie sa ii omoare.
  6. Am deschis un topic legat de lane splitting, pe care nimeni nu a citat un articol din lege conform caruia lane splitting e ilegal. Deci motociclistul poate depasi pe drum cu linia continua atata timp cat nu calca linia continua. Nici macar pentru depasitul prin dreapta nu am gasit un articol care sa il interzica, avand in vedere ca depasirea este posibila numai cu schimbarea directiei de mers. Sotia prietenului vinovatului spune ca atunci cand cineva manevreaza, trebuie sa astepti. Eu in codul rutier citesc ca la manevre pierzi prioritatea. Cat despre ce urmeaza, avand in vedere ca incearca sa ne convinga ca motociclistul a incalcat legea depasind, dupa care neacordand prioritate la manevra, eu ma astept la expertize contrafacute si la incercarea de a scoate mortul de vina. Inainte sa sariti cu gura pe tema modului in care circula motocicleta, uitati-va ce fac soferii si institutiile statului atunci cand se ajunge la dosare penale si mai ales in ce hal sunt in stare sa distorsioneze adevarul. Va recomand cazul Cornelia Galavan, lovita pe trecere de o masina, iar la expertiza a iesit ca femeia mergea pe jos pe trecere cu 14km/h. Singurul caz in care un expert a fost condamnat pentru fals in expertiza, dupa 13 ani de procese!!! Si cu suspendare condamnarea! Asta este viitorul pentru familia motociclistului: 13 ani de procese sau mortul e de vina. Uitati-va ca deja soferul masinii isi pregateste terenul, deja pe forumul moto apar pretenii lui sa il apere. Daca e ceva de facut pentru cauza moto, ce trebuie facut e avocat si cheta ca sa nu iasa mortul de vina. Motociclistul e mort, dar are familie, oamenii astia vor avea de suferit daca conservarul reuseste sa demonstreze ca de fapt nu manevra, ca de fapt la manevre are prioritate, ca de fapt motociclistul depasea nu-stiu-cum, etc. Acest caz ar trebui sustinut - e un caz tipic, in care nimeni nu e sfant, dar asta nu absolva vinovatul de la a suporta consecintele legale. O dam pe argumente emo, o dam pe motociclistul are 22 de ani si motocicleta puternica, dar la sfarsit un singur lucru conteaza: legea. Soferul nu avea voie sa manevreze fara sa se asigure si atata timp cat oamenii astia nu sunt sanctionati, o sa tot murim cu zile si o sa tot plangem de mila conservarilor care nu se asigura. E foarte usor sa spui, hai sa nu comentam, mergem mai cu cap, etc. Dar in absenta unei reactii din comunitatea moto, consecinta e ca organele fac ancheta din pix, scot vinovat pe ala care nu poate comenta (mortul) si noi putem sa mergem cu oricata atentie, pentru ca asemenea cazuri in care omori oameni si nu patesti nimic, nu fac decat sa dea apa la moara conservarilor sa ignore regulile de circulatie, ca oricum nu patesc nimic.
  7. Depinde de gard. Daca e solid, echipamentul face ca suprafata de impact sa creasca, presiunea scade si ai sanse mai mari sa scapi. Daca gardul e cu zabrele sau cu tepi, mai greu. In mod cert, echipamentul iti creste sansele de supravietuire, dar este la fel de adevarat ca poti sa ai pur si simplu ghinion si cu ghinionul nu prea poti negocia. Ca de exemplu, un nesimtit cu audi care se asigura ca vine o masina, dupa care pretenarii lui il scot usa de biserica si tot forumul ii ia apararea, ca doar s-a asigurat, nu mai conteaza daca s-a asigurat ca vine sau ca nu vine cineva.
  8. Sa-i fie tarana usoara. Si eu am patit-o pe Ghencea, am depasit doi care admirau peisajul si m-am infipt intr-un moldovean cu beamve care baga botul incet incet, doar-doar ii jeneaza pe toti destul cat sa faca el stanga. Toata povestea s-a intamplat la o viteza suficient de mica incat i-am lovit bara din fata fara sa cad. Banuiesc ca ceva asemanator s-a intamplat si in cazul de fata, a depasit o masina si a gasit alta de-a latul drumului. Nu cred ca trebuie prea multa viteza ca sa mori la asemenea impact si nu mi se pare normal sa spui ca te-ai asigurat cand vezi o masina ca vine. Asigurarea presupune sa fie dumul liber. Mai ales la 1 noaptea cand nu se pune problema de coloana, deci poti astepta 1 min sa treaca masina si sa fii sigur ca e libera strada. Conservarii au proasta impresie ca prioritate inseamna ca te apuci sa manevrezi si toata lumea se opreste sa te lase pe tine. La schimbarea directiei de mers, pierzi prioritatea si manevrezi cand ai loc sa manevrezi, nu cand vrea muschii tai de conservar si nu la intimidare ca las' ca ma vede celalalt si se opreste, ca il jenezi pe primul, dar urmatorul nu mai vede ca ai tu 3 [...] si nu poti astepta.
  9. Si mie mi-e foarte frica sa nu vina vreun kamikaze, al 4lea in paralel pe cedeaza la facut stanga, care baga botul fara vizibilitate pe toata banda. Asa mi-am luat-o a doua oara anul asta. Si de fiecare data la viteza foarte mica. Acuma ce trebuie sa spun eu, ca noroc ca am franat pe prioritar cu banda libera si viteza legala 50?! Acum 30 min stateam in giratoriu pe dn5 si asteptam ca vita sa se gaseasca totusi un conservar care sa vada ca eu sunt in giratoriu, pe cand el are cedeaza. Am stat cred ca 2 min pe prioritar, asteptand sa trec. Asta e masura in care conservarii dau prioritate la moto, asta e masura in care conservarii cunosc legislatia si si-o asuma. Eu personal mi-am pierdut orice fel de simpatie pentru cauza conservarilor. Din partea mea, m-ai atins, lasi permisul. De asemenea, dupa doua tamponari in jumatate de sezon moto, am disponibilitate sa particip la orice protest moto, pasnic sau mai putin pasnic. Mi-am facut plinul. Am si eu masina, sunt in stare sa astept regulamentar la cedeaza, si sa pun semnal cu 25m inainte de a schimba banda, de unde si pana unde trebuie sa imi fie mila de toate gunoaiele care habar nu au semnificatia indicatoarelor si dupa aia plang ca vaaaai, ce-am facut. Ok, omul ala a plecat tare de la stop, a crosetat (lucru nereglementat la noi) si a patit-o. Imi pare foarte rau pentru el. Acuma trebuie sa imi fie mila pentru toate jegurile care nu stiu sa scrie dar tin un covrig in brate?! Masinile au 3 oglinzi. Motivul pentru care au 3 oglinzi e ca sa te uiti in ele!
  10. Crosetatul e lane splitting in engleza. Da pe wikipedia sa vezi cat de impartita e treaba in alte tari din Europa, de la tari in care masina e obligata sa ii faca loc, pana la tari in care n-ai voie sa crosetezi. In Romania, in particular, crosetatul nu e reglementat (e reglementat in sensul ca un vehicul ocupa o banda si dupa aia incepem cu cine a fost primul pe banda). Deci, de ce trebuie sa luam exemplu neaparat de la cei care interzic crosetatul, si nu putem sa luam exemplu de la olandezi sau de la suedezi?! Nu comentez pe tema vitezei, consider ca limita trebuie sa fie una pentru toti, dar daca e 50 pentru conservari, vreau sa fie 50 si pentru mine, nu sa merg eu cu 20 prin intersectii de frica boului care o sa intre in mine de pe cedeaza. In sfarsit, tu pui in fata argumentul ca cine n-are pacate sa arunce prima piatra. Asta faci la biserica. In sistemul juridic romanesc, toti avem voie sa aruncam prima piatra si toti platim pentru belelele pe care le facem. RIP motociclistului si poate noi ceilalti o sa invatam sa mergem mai preventiv.
  11. As vrea si eu sa ies, dar am o treaba de la 13 la 14, neamanabila. Poate iese cineva la o tura scurta pana in 13 sau de la 14. DN5 e curat si in buna parte uscat pana in Giurgiu. Nu stiu cum e podul.
  12. Pe Dunare e cam racoare (risc de polei). Pe Pitesti - Dealu Negru - Rm Valcea e ok, ud si ceata, dar aderenta e in ordine.
  13. Nu am de vanzare lanturi. Postul se adreseaza exclusiv celor care sunt interesati sa iasa la plimbare si urmaresc prognoza meteo.
×
×
  • Creează nouă...