Sari la conținut

marius dimitri

Membru
  • Număr conținut

    28
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    marinopel75@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Ploiesti
  • Carnet moto din
    -
  • Motocicleta
    NSU OSL
  • Numar Moto
    WL
  • Club
    -

Informații profil

  • Motociclete detinute
    NSU 351 OSL
  • Interests
    mecanica auto moto

marius dimitri's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. In principiu doresc sa fac un schimb,cu un Simson Sport cu acte. De vazut se poate vedea in Ploiesti,maine o sa-i fac poze sa le pun ptr vizualizare. » Post actualizat in 29 Nov 2014 14:02 Pozele :
  2. Salutare tuturor.Poate este cineva interesat,schimb Dacia 1300 din1974 cu Simson Sport cu acte. Masina are ITP valabil,cauciucuri de iarna,gaz omologat,cutie in 5 trepte,sta bine pe roti,lonjeroane originale,are linie,nu trebuie decat vopsita (are vopseaua originala dar e cam matuita). Motorul este original si trage bine.Dc e cineva interesat,si-i place, facem actele si o ia. O sa pun si niste poze dc sunt persoane interesate.Daca considera vre-un moderator ca am gresit sectiunea,poate muta topicul unde este cazul.
  3. Pe frontul de Est,locatie necunoscuta
  4. Furca outside valve primele 4 poze » Post actualizat in 09 Nov 2014 19:33 Furca OSL chiulasa aluminiu restul pozelor » Post actualizat in 09 Nov 2014 19:47 Multumesc mult,daca nu intervene-ai,ma chinuiam mult si bine. Datorita tie,se vor lamurii oamenii mai clar despre ce este vorba cu nebunia asta de motocicleta NSU OSL,care ne-a mancat zilele mie si lui yanis. Dincolo de faptul ca aceasta motocicleta are motorizari diferite ca conceptie tehnica (la aceeasi capacitate cilindrica ),mai sunt diferente si la forma cadrului. Deci in functie de motor,si de anul de fabricatie,cadrul a suferit modificari structurale,intre anii 1934 si 1940-41. Acelasi model de NSU OSL.Un fel de Facelift.E o nebunie......Si aceasta se va vedea,din urmatoarele subiecte care vor fi postate in viitor pe acest topic. Inca odata multumesc de interventie.
  5. Cam la ce pret este roata pe 19 ?
  6. Au iesit o frumusete!.Acum poti spune ca s-a meritat tot efortul si o sa ai o motocicleta ca noua. Si cu ocazia asta te-ai convins ca toate imbinarile sunt alamite si NU SUDATE ! Da-mi si mie un pm cu procedura postarii pozelor,ca nu reusesc sa pun poze . Am facut rost de fotografii cu diferenta clara dintre furci si alte detalii importante, ca in viata,detaliile ne omoara....... » Post actualizat in 28 Oct 2014 12:28 Si vezi ca ceva nu este in regula cu urechea din spate a cadrului, ptr prinderea cutiei de viteze.Pune o poza mai apropiata si mai clara. Ai....... DOUA !!!! urechi de prindere in loc de una !. Clar ceva pe-acolo nu e-n regula, si va trebuii dat jos ce nu este original. Eu ti-am spus sa imi mai trimiti poze,sa verificam una alta,acum sa vezi cum o sa pui flexul pe fier.......
  7. Solutii ar fi,dar din cauza bratelor stg care vor fi f iesite in exterior, o sa arate ca dracu,Doamne iarta-ma,vis-a-vis de placile de ambreiaj,si nu mai zic de pedala de frana,care o sa fie undeva depaaaarte de piciorul stg., s.a.m.d. Lucrurile s-au rezolvat. O sa mi-o trimita mie inapoi pe a mea,iar eu , o sa-i fac o furca special ptr cadru outside valve. Si toata lumea o sa vfie f. multumita. Amin!
  8. Foarte frumoasa piesa. Originala si cu patina. Se vede clar ca este autentica. Mi-a trecut prin mana multe lucruri de genu'. Si originale si fake-uri. Ptr ca la Ploiesti a fost grosul "nemtismelor". Urme lasate de Divizia 5 Antiaeriana Luftwaffe a lui Julius Kuderna.Iar ce este original ramane original,iar ce este fake,ramane fake. Restu' crede oricine ce-o vrea, sunt liberi toti sa spuna ce vor. Deocamdata. Sa vedem dupa "alegeri" ce-o mai fii.........
  9. S-a facut ,s-a facut,dar s-a facut degeaba,.......cu ocazia trocului,am facut o descoperire tehnica. Furca spate de NSU outside valve,e diferita de furca de NSU motor chiulasa aluminiu. Adica din cauza ca carterul motorului outside valve,are un singur rulment pe partea stg a ambielajului,face ca lantul ambreiajului sa pice pe cosul ambreiajului intr-o pozitie care pozitioneaza urechea de prindere a cutiei de viteze central pe cadrul motocicletei,care face ca pinionul final de transmisie,sa pice intr-un anumit loc fix,iar lantul pleaca frumos,drept axial in spate spre angrenaj. Deja avem o distanta egala intre bratele furcii stg/dr. Acum,la NSU modelul chiulasa de aluminiu,ptr ca carterul motorului are 2 rulmenti pe parte stg a ambielajului,face ca sa arunce mult in exterior lantul de ambreiaj,care trage dupa el cosul ambreiajului,care trage dupa el cutia de viteze,care trage pe stg cadrului motocicletei urechea de prindere a cutiei de viteze,care trage dupa ea pinionul transmisiei fianale a cutiei,care trage dupa el lantul,care trage dupa el angrenajul, angrenaj care necesita o spitare diferita a butucului de spate. Asadar apare o distanta mai mare intre bratele si urechile furcii,adica bratul din stanga,este mai asimetric,deplasat fata de axialitate,decat bratul drept.Deci este o intreaga nebunie care te aduce la un moment dat in pragul nebuniei. Iar acum poze care le-am descoperit pe net......... :
  10. La fel cu primul filtru de aer si platoul de franare am avut pe simson awo,al doilea filtru cu gaura decalata am avut pe un K vechi rusesc de 175 parca,din filtrele de jos,cel de la jumate este asemanator cu cele de pe NSU-urile osl.
  11. Ptr delectare vizuala,Victoria KR 35 intr-o stare relativ bunicica ,la vecini : http://olx.hu/hirdetes/victoria-kr-35-ss-futarmotor-ID1WvOd.html#7ff8977dc4
  12. Asta ar trebui sa fie valabil ptr cat mai multi dintre noi,foarte frumos si adevarat spus si punctat ,o realitate pe care f multi o trecem cu vederea.Ne pierdem in paienjenisul mirajului originalitatii,si trece viata pe langa noi.Si eu in loc sa merg cu a mea,pierdu-i vre-o 2-3 ani de zile,asteptand furca rigida de pe spate.Si de aceea zicea cineva, "tinerii viseaza inainte,batranii viseaza inapoi,iar la mijloc, barbatii adevarati , lupta". Multumim mult ptr sfat !
×
×
  • Creează nouă...