Sari la conținut

razer_2

Membru
  • Număr conținut

    22
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Cluj-Napoca
  • Carnet moto din
    2012
  • Motocicleta
    Hornet 600

razer_2's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Soclul stă bine. Am mai și apropiat puțin pinii ca să fiu sigur că nu este contact imperfect. Nu am folosit mănuși, dar nu am atins deloc partea de sticlă a becului. » Post actualizat in 07 Jul 2016 20:59 Asta e poza cu măsurătorile. Aaa...și valorile sunt 0.496, 0.510, etc. » Post actualizat in 07 Jul 2016 21:00 Poza » Post actualizat in 07 Jul 2016 21:24 Văd că poza pe care am vrut să o atașez nu e destul de clară. Am avut următoarele valori când am verificat diodele de la releu: 1). Am conectat plusul de la multimetru pe minusul releului și cu minusul multimetrului am verificat cele 3 borne la care se conectează firele galbene ce vin de la alternator. OL la toate 3 borne 2). Am conectat minusul de la multimetru pe minusul releului și cu plusul multimetrului am verificat cele 3 borne la care se conectează firele galbene ce vin de la alternator. Am avut următoarele valori: 0,496 0,502 0,510 3). Am conectat plusul de la multimetru pe plusul releului și cu minusul multimetrului am verificat cele 3 borne la care se conectează firele galbene ce vin de la alternator. Am avut următoarele valori: 0,460 0.467 0,511 4). Am conectat minusul de la multimetru pe plusul releului și cu plusul multimetrului am verificat cele 3 borne la care se conectează firele galbene ce vin de la alternator. OL la toate 3 borne
  2. Salut, Am ceva probleme cu Hornetul meu. Mi se tot arde becul de la far (H4) Am măsurat tensiunea la bornele pentru faza lungă, respectiv scurtă și e 14,78 V la relanti și la fel când e turată. Tensiunea pe baterie are aceeași valoare. Am verificat și diodele din releul de încărcare și am avut valorile din poză. Am verificat rezistența la bornele alternatorului și este în parametri, 0,3 ohmi. (În manualul de reparație e dat intervalul 0,1-1 Ohm) Ce ar mai trebui să verific? Sau trebuie să-mi iau un releu de încărcare nou?
  3. Salut, Am ceva probleme cu Hornetul meu. Mi se tot arde becul de la far (H4) Am măsurat tensiunea la bornele pentru faza lungă, respectiv scurtă și e 14,78 V la relanti și la fel când e turată. Tensiunea pe baterie are aceeași valoare. Am verificat și diodele din releul de încărcare și am avut valorile din poză. Am verificat rezistența la bornele alternatorului și este în parametri, 0,3 ohmi. (În manualul de reparație e dat intervalul 0,1-1 Ohm) Ce ar mai trebui să verific? Sau trebuie să-mi iau un releu de încărcare nou? » Post actualizat in 07 Jul 2016 21:25 Văd că poza pe care am vrut să o atașez nu e destul de clară. Am avut următoarele valori când am verificat diodele de la releu: 1). Am conectat plusul de la multimetru pe minusul releului și cu minusul multimetrului am verificat cele 3 borne la care se conectează firele galbene ce vin de la alternator. OL la toate 3 borne 2). Am conectat minusul de la multimetru pe minusul releului și cu plusul multimetrului am verificat cele 3 borne la care se conectează firele galbene ce vin de la alternator. Am avut următoarele valori: 0,496 0,502 0,510 3). Am conectat plusul de la multimetru pe plusul releului și cu minusul multimetrului am verificat cele 3 borne la care se conectează firele galbene ce vin de la alternator. Am avut următoarele valori: 0,460 0.467 0,511 4). Am conectat minusul de la multimetru pe plusul releului și cu plusul multimetrului am verificat cele 3 borne la care se conectează firele galbene ce vin de la alternator. OL la toate 3 borne
×
×
  • Creează nouă...