coane axa, dupa cum am mai dezbatut pe forumul asta si in trecut, aplicarea unui motor mai bun, mai fiabil, mai bla-bla pe un cadru (cel mai logic ar fii de nipru, datorita faptului ca este accesibil) ramane o idee apetisanta si in acelasi timp paradoxal nefericita dpdv al actelor "de mers pe sosea" (pe care nu le vei scoate nici in vecii vecilor). Ca o provocare tehnica gen cele de pe Discovery(Scrap..) este o idee realizabila. Economic vorbind raman la ideea de a se adapta un motor de oltcit (dpdv al costului de achizitie si a pieselor ramane accesibil) sau a unui motor de tico (al carui fost detinator sunt si ii cunosc calitatile)
consider ca cineva cu un pic de dare de mana - ce mi-asi dori sa fiu eu-(nu neaparat baron local) cu un pic de entuziasm si multa munca poate pune la punct o motocicleta pur romaneasca chiar daca nu in intregime de conceptie proprie pe care, de ce nu , sa o poata comercializa, daca se va dovedi un succes.
eu zic ca ar fi un scop nobil de urmarit in viata.
imi doresc ca oricine porneste pe drumul asta sa aiba toata bafta din lume si sa ne tina la curent