Sari la conținut

camachicho

Membru
  • Număr conținut

    53
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Motocicleta
    Multistrada Enduro
  • Numar Moto
    MTS

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Vstrom 1000 DL

Vizitatori Recenți Profil

304 citiri profil

camachicho's Achievements

  1. Corect Sa va dau ceva explicatii: De la Arc mergand spre 1Mai la primul stop stanga pe Clucerului. inca 200m se face un scuar pe mijlocul strazii unde sunt parcate multe conserve. Pe dreapta este Restaurantul Beirut iar in stanga lui se afla Jadoo (are un banner galben in fata). Un snitzel specialitatea casei cu cartofi (OK! pt tine si un carnat plescoi) si o bere sau suc 20 RON meniul. Aaaa.. si asta e intr-o prezentare "supriza" ca sa va mearga la suflet. Doar sa spuneti cand va asezati la masa ca vreti meniul motociclistului (daca nu se prind ospatarii dupa look) M-as bucura daca mi-ati spune cand si cati veniti ca sa ma gasiti "pregatit". Muzica de buna calitate va asezona pe masura papica. --- Mesaj completat în 26 Nov 2007 19:35 ------------- Adresa exacta: Nicolae Racota nr.3 (pt cei cu gipies)
  2. Ma gandeam ca daca tot am deschis de curand o crasma langa Arc, sa facem un obicei dupa intalnirea de joi (sau cand vreti voi) sa va adunati la noi. Locatia se numeste Jadoo e pe Nicolae Racota (intrare din Clucerului) la nr.3 (langa restaurantul libanez) Eu ma gandesc la un meniu al motoclistului la un pret prietenos asezonat cu muzica de profil. Orice sugestie e binevenita. --- Mesaj completat în 23 Nov 2007 09:19 ------------- M-am hotarat. Va astept miercurea viitoare cu un meniu surpriza doar pt voi.
  3. ..iar vin cu bicicleta, ca sa pot sa beau
  4. De unde gasesc si eu ceva de genul date tehnice pentru aceste modele? Au fost motoare BMW sau Zundappuri care au fost si in 4 cilindrii boxer?
  5. nu se prea merita motorul de special. este mult prea slab si fiabilitate
  6. Salut, Dupa cum ti-a indicat si Don Leoncio am povestit de dl.Iana cel care a construit o motocicleta de la zero (deci atentie, nu a adaptat un cadru existent de Nipru sau alt model) cu motor de Dacie 1300. Tipul s-a luptat cu morile de vant cu cei de la RAR, in final chiar renuntand la orice incercare de omologare. Dupa ce l-am contactat si am vazut motorul am incercat sa-l determin sa incerce sa se faca cunoscut la intruniri. Problema este ca omul nu este un biker suparat ci m-ai degraba un f. bun tehnician, neavand timp pt. intruniri. Dar cu toate astea am reusit sa-l conving sa vina la Bucuresti la intrunire week-end-ul viitor. Sper ca toti cei interesati sa vina si sa-l abordeze pe om cu intrebari. Eu din pacate sunt varza in notiuni tehnice si nu pot sa te luminez in privinta intrebarilor tale. Cu respect, Cosmin
  7. camachicho

    cbr 600rr

    sunati ca niste jefuitori de cadavre
  8. daca vrei poti lua legatura cu valceanu care a facut motocicleta cu motor de Dacia dar care se loveste de multa prostie si taxe nesimtite la RAR. El are deja un dosar tehnic redactat de un inginer RAR si iti poate da sfaturi. Cumperi o revista Motolife te uiti la anunturi si vezi acolo telefonul lui. Enorma bafta.
  9. Condoleante familiei. Asteptam o initiativa coerenta din partea cluburilor pentru a face ceva.
  10. nu capitula asa repede totusi, ca avem nevoie de entuziasti, iar partea cu motoru de japo pe jawasakiu tau, nu ai fii primu care a facut asta, am auzit de un baiat de la Gloria care si-a facut ghidusia asta (era un 350cmc de la o Yamaha parca in doi cilindrii) si pe langa faptu ca intrat flans si fara probleme tehnice, fugea de-i era frica sa-i dea mai mult de 160 din ratiuni de frane (apropo in cazul asta neaparat sa treci pe discuri)
  11. coane axa, dupa cum am mai dezbatut pe forumul asta si in trecut, aplicarea unui motor mai bun, mai fiabil, mai bla-bla pe un cadru (cel mai logic ar fii de nipru, datorita faptului ca este accesibil) ramane o idee apetisanta si in acelasi timp paradoxal nefericita dpdv al actelor "de mers pe sosea" (pe care nu le vei scoate nici in vecii vecilor). Ca o provocare tehnica gen cele de pe Discovery(Scrap..) este o idee realizabila. Economic vorbind raman la ideea de a se adapta un motor de oltcit (dpdv al costului de achizitie si a pieselor ramane accesibil) sau a unui motor de tico (al carui fost detinator sunt si ii cunosc calitatile) consider ca cineva cu un pic de dare de mana - ce mi-asi dori sa fiu eu-(nu neaparat baron local) cu un pic de entuziasm si multa munca poate pune la punct o motocicleta pur romaneasca chiar daca nu in intregime de conceptie proprie pe care, de ce nu , sa o poata comercializa, daca se va dovedi un succes. eu zic ca ar fi un scop nobil de urmarit in viata. imi doresc ca oricine porneste pe drumul asta sa aiba toata bafta din lume si sa ne tina la curent
  12. daca oreste n-are nimic cu "bobocii", atunci as veni si eu.
  13. baieti, a fost excelent mai ales ca a fost prima oara cand v-am vazut. multumiri lui dobrescu, sorin, baiazid, e.z. (cu care am apucat sa schimb o vorba) dar si celorlalti pe care sper sa-i cunosc mai bine datile viitoare. sanatate si ne vedem miercuri. Cosmin
×
×
  • Creează nouă...