Sari la conținut

turanoid

Membru
  • Număr conținut

    188
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Motocicleta
    hd sportster
  • Numar moto
    HR 07 NZA

Informații profil

  • Alte autovehicule si vehicule
    roaba
  • Interese
    cartoons

Vizitatori Recenți Profil

1.991 citiri profil

turanoid's Achievements

  1. Atentie!continut generat de AI(sau IA);chatlgbt-u a colorat o poza anii 70',23 august.
  2. Bine ca mi-ai adus aminte de pinionul de alternator,tre sa fac ceva cu el pe drezina mea;ultima reparatie provizorie a fost o gaura transversala prin guler si ax,si un surub/piuljta de 6.Partea buna este ca cloncane atat de tare,incat acopera orice alta zornaitura.D-aia n-am mai reglat culbubuitorii de-un an. Pt.generatiile noi de mociclisti ar trebui un areal aparte la Muzeul Satului,unde sa se prezinte viata soioasa ,de zi-cu-zi. a niprarului. Sau la Antipa,unul mumificat care face focul pe marginea drumului sa-si decaleasca garniturile de chiulasa.
  3. Asa-i autentic ;ros de harciog.Pinioanele Herzog ar fi ultima problema de rezolvat pe MT urile astea.... Petele de strangere le-am raschetat cu-n smirghel pus pe o bagheta de lemn cu profil V .Acum clantane la fel,pe toata circumferinta,neconcentrica,bineinteles.Merci de sugestie,bunului nostru artizan in domeniu,Romeo.
  4. Așa-i când se Alienează prost; Bollywoodu nu-i va Hollywoodu. Are totuși vreo 4-5 dinți care clănțăne.Momentul in care a strănutat slavonul,s-a intrat cu rindeaua mai tare-n dânsa.
  5. Sa nu mai am parte de ureche muzicala,daca nu mandolina am vrut să-i zic! Adineauri l-am sunat pe Gaspar sa-ntreb daca are balalaica-n stock. Cititul in lavabila ar fi mai concludent daca as vedea care-i paternul pe o pereche de pinioane neconstipate;pata de contact are totuși un unghi aici.Ar mai ajuta o măsură între cele două axe,dar e sezon,nimeni nu desface acum drezina.Liniute pe asfalt de la Transfăgărășan pin' la bulgari.De ulei.
  6. Așa este.Cand l-am desfăcut avea rulment role și-n fata.Nu cunosc pedigree ul utilajului,l-or fi înciocălat cu pinioane nepereche...speram aseară în naivitatea-mi.Greu de măsurat planeitatea axială in carter.Sa I bag un martor între dinți,sa vad pata de contact.Role tip butoi i-ar trebui în rulmentul spate.... Sau guma de 3,50 pe fata.As fi fost curios daca este o problema frecventa cu palierele astea di pi stock nou.
  7. Buna ziua la Stimabili. Am uitat să închid ușa aici,așa că m-am intors;sa nu ne tragă curentul . Deasemenea,curios daca v-ați intalnit cu situația în care,după montarea unei ,,chitare" noi,sa strânga pinionul arbore in pinionul ax cu came.Se pare că este acordată cu o octava mai sus,de aici frecușul Poate are cineva un pinion mai uzat,dar cu toți dinții în gură?Ca reparatur LGBT,pina-si redescoperă adevărata orientare.
  8. Așa este.Jugurile și roata.Telescoapele OEM.Se pare că roata de xs are aceleași cote axiale ca și cea de Virago.Tre croșetat la etrier,și nici melcul kilometraj nu încape.
  9. Are jugurile cu câțiva mm mai înguste,nu permite configurația stock.Nu se-nbuca la etrier.Am o roata de xs650 pe care o incerc acuma.
  10. Ei,omologata este dat faptul că provine de pe un Yamasuki anii 80-90...,dar nu pe Virago '93 Altfel arata de acolo,dar spatele e OEM,spite,așa că se vede clar că e haute couturizata.parca au fost Virago urî pe roti turnate în anii 80...
  11. Anvelopa și diametrul sînt conforme.Roata ... Cuvântul,,omologat,,suna destul de radical.Cred că tre sa croșetez acolo o roata conforma designului .
  12. Salutam stimabilii. Am de gând să inmatriculez un Virago.Neconcordanta vizibilă ar fi roata fata care este de haluminiu,in loc de cea spitata OEM.Bineinteles același diametru.Cat de antipatic ar fi acest aspect la RAR?
  13. Merci de video;mi-a dat de gândit.noi,sau ăștia vechi rectificați...Treaba e că ,Gáspár sau Ural-Zentrale tot aceeasi calitate achiziționezi la tacheți./axa cu came.N-or fi făcând polacii?Uitându-ma pe gaura cheii,axa are cama in regula,înălțimea este in parametri.O schimbasem acum câțiva ani.
  14. C3 e ce tre buie...altfel bu buie. Din păcate nu e volanta,s-a dat jos.Maine desfac motorul;mai mult ca sigur că rulmentul e de-un leat cu blocul motor.Ilustrativ poza cu tacheții,..
  15. Mda...parca pe eticheta scria -30 +120...oricum tot din fîș topit o fi poliamida asta,nu rezista mult timp la cotonogeala radiala de care are parte acolo.Am găsit de la Nachi cu colivie alama/zice aplicație feroviară...da tre să-mi vând roata fata,sa l cumpăr.
×
×
  • Creează nouă...