Sari la conținut

turanoid

Membru
  • Număr conținut

    192
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Motocicleta
    hd sportster
  • Numar moto
    HR 07 NZA

Informații profil

  • Alte autovehicule si vehicule
    roaba
  • Interese
    cartoons

Vizitatori Recenți Profil

2.157 citiri profil

turanoid's Achievements

  1. Cand sti sa faci limonada,atunci cand viata iti ofera lamai.Bravo de achizite!
  2. La momentul recondifionarii chiulaselor,n-am avut in proximitate un strungar bun sa-mi rectifice la dim.ghidurile de fonta achizitionate,asa ca le-am luat pe astea.Pe considerentul ca sint ,,de firma",in pereche cu supapele.Dar daca calca prost culbutorii,haleste orice fel de ghid.Din exces de zel i-am pus odata ghiduri din USA pt HD..Au tinut muuult mai putin ca cele di pi stock...
  3. Exact...4 sutimi spec Lada,motor racit apa.Racit pe briza interjudeteana si tot n-a lipit in iulie...Duell u la 0 grade s-a zaharisit pe dánsa.De obicei supapele automotive (racire apa)se dilata mai mult in regim de briza. Am gasit 2 sutimi diferenta,la aceeasi temp. intre cele doua tipuri.Spre ex.supapa mt dilatare sub una sutime,pe cand o supapa diesel aceeasi dim.,+2 sutimi.Intracomunal s-au mai pus supape tractor Deutz racit aer,cu succes.Probabil aici ghidurile de bronz Duell sa fie de tot rahatul.
  4. Aer statut aici,asa ca deschidem fereastra un pic. Salutam stimabilii.Cu aceasta ocazie v-as intreba ce pareri aveti despre toleranta in ghiduri supapa .S-au pus supape/ghiduri Duell dedicate Dnepr,iar la 7-8 sutimi a lipit supapa evacuare.Ghiduri realezate la 8mm dupa presarea in chiulasa.Acum am regaozat ,sa tot fie 12-13 sutimi.Supapa admisie nu are niciun semn de strangere/puncte de contact;parca mi-e mila sa-i maresc ghidul.Producatorul zice parca 15 sutimi,max 25.Mai bine-i puneau doua muzicutze 2T.
  5. Atentie!continut generat de AI(sau IA);chatlgbt-u a colorat o poza anii 70',23 august.
  6. Bine ca mi-ai adus aminte de pinionul de alternator,tre sa fac ceva cu el pe drezina mea;ultima reparatie provizorie a fost o gaura transversala prin guler si ax,si un surub/piuljta de 6.Partea buna este ca cloncane atat de tare,incat acopera orice alta zornaitura.D-aia n-am mai reglat culbubuitorii de-un an. Pt.generatiile noi de mociclisti ar trebui un areal aparte la Muzeul Satului,unde sa se prezinte viata soioasa ,de zi-cu-zi. a niprarului. Sau la Antipa,unul mumificat care face focul pe marginea drumului sa-si decaleasca garniturile de chiulasa.
  7. Asa-i autentic ;ros de harciog.Pinioanele Herzog ar fi ultima problema de rezolvat pe MT urile astea.... Petele de strangere le-am raschetat cu-n smirghel pus pe o bagheta de lemn cu profil V .Acum clantane la fel,pe toata circumferinta,neconcentrica,bineinteles.Merci de sugestie,bunului nostru artizan in domeniu,Romeo.
  8. Așa-i când se Alienează prost; Bollywoodu nu-i va Hollywoodu. Are totuși vreo 4-5 dinți care clănțăne.Momentul in care a strănutat slavonul,s-a intrat cu rindeaua mai tare-n dânsa.
  9. Sa nu mai am parte de ureche muzicala,daca nu mandolina am vrut să-i zic! Adineauri l-am sunat pe Gaspar sa-ntreb daca are balalaica-n stock. Cititul in lavabila ar fi mai concludent daca as vedea care-i paternul pe o pereche de pinioane neconstipate;pata de contact are totuși un unghi aici.Ar mai ajuta o măsură între cele două axe,dar e sezon,nimeni nu desface acum drezina.Liniute pe asfalt de la Transfăgărășan pin' la bulgari.De ulei.
  10. Așa este.Cand l-am desfăcut avea rulment role și-n fata.Nu cunosc pedigree ul utilajului,l-or fi înciocălat cu pinioane nepereche...speram aseară în naivitatea-mi.Greu de măsurat planeitatea axială in carter.Sa I bag un martor între dinți,sa vad pata de contact.Role tip butoi i-ar trebui în rulmentul spate.... Sau guma de 3,50 pe fata.As fi fost curios daca este o problema frecventa cu palierele astea di pi stock nou.
  11. Buna ziua la Stimabili. Am uitat să închid ușa aici,așa că m-am intors;sa nu ne tragă curentul . Deasemenea,curios daca v-ați intalnit cu situația în care,după montarea unei ,,chitare" noi,sa strânga pinionul arbore in pinionul ax cu came.Se pare că este acordată cu o octava mai sus,de aici frecușul Poate are cineva un pinion mai uzat,dar cu toți dinții în gură?Ca reparatur LGBT,pina-si redescoperă adevărata orientare.
  12. Așa este.Jugurile și roata.Telescoapele OEM.Se pare că roata de xs are aceleași cote axiale ca și cea de Virago.Tre croșetat la etrier,și nici melcul kilometraj nu încape.
  13. Are jugurile cu câțiva mm mai înguste,nu permite configurația stock.Nu se-nbuca la etrier.Am o roata de xs650 pe care o incerc acuma.
  14. Ei,omologata este dat faptul că provine de pe un Yamasuki anii 80-90...,dar nu pe Virago '93 Altfel arata de acolo,dar spatele e OEM,spite,așa că se vede clar că e haute couturizata.parca au fost Virago urî pe roti turnate în anii 80...
  15. Anvelopa și diametrul sînt conforme.Roata ... Cuvântul,,omologat,,suna destul de radical.Cred că tre sa croșetez acolo o roata conforma designului .
×
×
  • Creează nouă...