Sari la conținut

turanoid

Membru
  • Număr conținut

    181
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    lehelbalazs@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Motocicleta
    hd sportster
  • Numar Moto
    HR 07 NZA

Informații profil

  • Interests
    cartoons

Vizitatori Recenți Profil

1.431 citiri profil

turanoid's Achievements

  1. Așa este.Jugurile și roata.Telescoapele OEM.Se pare că roata de xs are aceleași cote axiale ca și cea de Virago.Tre croșetat la etrier,și nici melcul kilometraj nu încape.
  2. Are jugurile cu câțiva mm mai înguste,nu permite configurația stock.Nu se-nbuca la etrier.Am o roata de xs650 pe care o incerc acuma.
  3. Ei,omologata este dat faptul că provine de pe un Yamasuki anii 80-90...,dar nu pe Virago '93 Altfel arata de acolo,dar spatele e OEM,spite,așa că se vede clar că e haute couturizata.parca au fost Virago urî pe roti turnate în anii 80...
  4. Anvelopa și diametrul sînt conforme.Roata ... Cuvântul,,omologat,,suna destul de radical.Cred că tre sa croșetez acolo o roata conforma designului .
  5. Salutam stimabilii. Am de gând să inmatriculez un Virago.Neconcordanta vizibilă ar fi roata fata care este de haluminiu,in loc de cea spitata OEM.Bineinteles același diametru.Cat de antipatic ar fi acest aspect la RAR?
  6. Merci de video;mi-a dat de gândit.noi,sau ăștia vechi rectificați...Treaba e că ,Gáspár sau Ural-Zentrale tot aceeasi calitate achiziționezi la tacheți./axa cu came.N-or fi făcând polacii?Uitându-ma pe gaura cheii,axa are cama in regula,înălțimea este in parametri.O schimbasem acum câțiva ani.
  7. C3 e ce tre buie...altfel bu buie. Din păcate nu e volanta,s-a dat jos.Maine desfac motorul;mai mult ca sigur că rulmentul e de-un leat cu blocul motor.Ilustrativ poza cu tacheții,..
  8. Mda...parca pe eticheta scria -30 +120...oricum tot din fîș topit o fi poliamida asta,nu rezista mult timp la cotonogeala radiala de care are parte acolo.Am găsit de la Nachi cu colivie alama/zice aplicație feroviară...da tre să-mi vând roata fata,sa l cumpăr.
  9. Stimabili,după cum se vede in scurta video-ilustratie(zecimile menționate sînt in inch)rulmenții arbore cotit se cer afara.Foarte recunoscător că nu s-au kakat pe ei în timpul mersului. A pus cineva pe arbore rulmenți cu colivie non-metalica?Mă uit la un kojo Nj209 ETVP C3...nici nu vad pe site cu colivie metal. VID_20241126_134616.mp4
  10. Etic motoretistic,mie,îmi sună a pleonasm Etz-u,încadrat ca ,,vehicul istoric,,..Nu demult m-am oprit lângă un ETZ-st de vreo 20+ ani ,și omu nu înțelegea de ce sint atât de entuziasmat sa-l vad pe drum...Băiatul mândru de mocicleta lui visata de la 13 ani prepuberi,...acum reușind să și permită DDR-ista...bine ancorat în contemporaneitate băiatu',ne-autist,... conștient cronologic... Anii 50-60,cu indulgenta 70'...da,trebe bibilite;dar anii 80 Sint că ficatul;îl lași în pauza fara alcool 6 luni,se regenerează.Istoric suna prea pe repede înainte.
  11. Cum sa nu meargă...daca inversai pinioanele de lanț/ăla de pe roata in fata.
  12. Nu demult ne-au vizitat veteranii din vecini,in tura anuală prin țările Pactului de la Varșovia
  13. Nasol cu rașchetatul..am zis că mă pun cu-n Dremel pe acolo,dar rămâne cam subțirel in multe locuri.D-aia întrebam,poate cineva a încercat sarma de Cu,plin.Stiu că cea de otel este cuprata pe ext.Producatorul sârmei de Cu,specifică și posibilitatea folosirii ei la table otel puțin aliate.Dar n-am găsit nici un review/topic pe tema in cauză.
  14. Salutam stimabilii.M-am apucat sa croșetez la un rezervor de Jawa/Cz,urmând să sudez un nou tunel,și vreo două petice...treabă e că sub cele 5 straturi de lavabila am dat de urme de nichelare/cuprare,și chiar alămire.Ei,cum sudam damigeana?.Ar fi elegant alămit TIG(brazare parcă-i zicese...)dar aici doar MIG/Corgon.Ar merge cu sarma de Cu?
  15. Afumaciune!Bogaciune amestecul,sau scânteie deficitara...ești încă cu bobina care a venit cu aprinderea?Tre schimbata.
×
×
  • Creează nouă...