Jump to content

turanoid

Membru
  • Content Count

    73
  • Joined

  • Last visited

About turanoid

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Yahoo
    lehelbalazs@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Motocicleta
    hd sportster
  • Numar Moto
    HR 07 NZA

Profile Fields

  • Interests
    cartoons

Recent Profile Visitors

271 profile views
  1. Aa,asa da!Iese elegant;La rotor ai putea taia partea destinata aprinderii;un stres in minus pentru rulmentii din carcasa.La mine carpeala de Revelion la omu*n curte,tre sa ma tina pina-n primavara.Alaltaieri mi s-a fasait bobina de inductie pe drum,dar incarcarea e misto in formula asta;zic asta folosind zilnic dnepru.Hai cu noutati.
  2. Ehei,easy r....unele texte nu se citesc ad literam,ele se contempla...cu doi pasi mai in spate,sa-i intelegem mesagiul! Cimilitura non est literatura!Duhovnicul duhneste,sau duhovniceste?Pai ce facem,incarcam si noi bateria asta? he-he. Misto.And who the fuck is Alice?sau Denis...totuna-! he-he......ma duc sa-i dau o carja,ca face bine la mahmureala...ia sa circule voltzi aia DC!
  3. Las ca developez si eu filmele,si pun pozele-n geam! Grohaitul curativ era parte din trusa de prim-ajutor,la popoarele de calareti nomazi esticiDurea un dinte,dor de puradei,lipsa sacaz de dat pe coarda de la arc,....dadeai din palnie pe frecvente joase...si noi stim sa vibram din omulet,cand se deschide supapa de prea-plin ,ragem din stomach,si suferim; Dan draga,doctoru da familie mi-a prescris la flacon;nici Covid-ului nu-i place;sta in schimb elegant pe sticla,haluminiu,inox... hai cu niste Wehrmacht.....Shark Attack....pe Olt!
  4. https://youtu.be/FzE24S-bKf0 ....bag-ass-ar draq-n digital skills-urile mele de punkist reciclat de bucegi la flacon!!...cum fac sa-mi apara si mie clipu-n post,.
  5. Eeeei,asa da...vedem ce mult conteaza exprimarea?Daca vi cu capul plecat, folosind o terminologie simpla,care-ti reflecta cunostiintele-n domeniul abordat,autocitandu-ma..,,sarma/intrare/iesire..,,...Ma bagasem in seama pe subforumul cu acumulatori/incarcare,...cu magnetoul de Minsk,da...am fost lasat in sarmele mele.Daaa cand dai de inteles c-ai sti care-i Faza...,ei atunci ti se explica!He-he!Redevenind cu mimica fetei la normal,merci Easy R,de informare asupra fazelor.La treaba cu suntarea;o fi oricum mai subturat in pozitia actuala(pe dnepr 1,5xrpm),fata de locatia-i de fabrica,acuma nici
  6. Elucidare de faza...de 10 ani am minskarimea asta ca sursa de curent,monofazat,si-am tot intrebat poeti intr-ale electrotehnicii automotive cum sa bifazam alternatorul,pentru a fi regulat elegant...da nici o rima adecvata;de Revelion am coborit cu un judet mai jos,la un prieten,sa-i vad Simsonul pe care-l reconditioneaza,.,si-n urma brainstorming-ului dintre ani,mi s-a aratat Adevarul...se deconecteaza firul de masa al bobinelor,de la masa,si se foloseste ca a 2-a faza la intrare in regulator(d-asta-n patru fire,atv china)Pa napolitana!M-am intors pe intuneric,luminile nu oscileaza la relanti,
  7. Se poate configura oloierea si intern printr un santz aditional la cicindru;colegul a vrut debit si racire.Eu am circulat cu chiulasa sport pe awo T;incarcasem cilindrul sa aduc oloju de la prezon spre gaoaza aferenta din chiulasa;invers ca la colegu.El avea si doua bujii pe hiulasa...he he...
  8. Pe Dnepr am asa ceva.Din napolitana am o iesire insarmuita la un regulator scuter,atv,..imi incarca o baterie de vreo 5(parca)Ah,doar pt aprindere.
  9. Modificari facute de un concetatean de al nostru,dedicat exclusiv Awo.
  10. Snobism & exhibinitionism avem in toate categoriile de moto-fethis-ari;de la boxer-isti USSR care poseaza-n Whemacht warriors,,,la tzarani pe HD care sint deosebit de contemporani...ramanem on topic;
  11. Apropos de Bosch....ma,noi le-am pus pe Simsonuri,si de 30 de ani pufaie impecabil;avansul la 3 mm,o carja si jumatate,si esti in centrul atentiei.Ehei,in toti anii astia cate ,,wasted sparks,,...incomensurabil... S-am uitat sa completez;toata consideratia ca incerci sa reabilitezi aprinderea originala;din punct de vedere etic,un motor clasic trebuie solutionat cu mijloacele epocii,cu o mica marja de contemporaneitate....electronica china pe AWO,pornografie infantila...
  12. Ei,au fost si cele -10 grade;la trei carje cu socul la max,motor activat,.Ma,intr-adevar cu pz-urile astea motorul merge rotund,cromatica bujiilor asa cum trebuie;dar mai anemic in prestare, decat cu K-urile.Cam cum presta cu GPL.Am pus cuiele in ultima pozitie de jos,si doar mi-a afumat bujiile...Maine o sa incerc,poate-l mai inveselesc din avans.
  13. M72,ce fel de pz30-uri ai montat;cele cu soc manual,sau prin cablu?la mine ,primele;pe principiul,daca-i chinezarie macar sa fie cat mai simplu...la alea cu pompici ,trebuesc calibrate si spritzurile,...dreapta scuipa-n galerie,stanga-n san,,,De unde luasem eu,le venise marfa ,,varsat",la kilogram...am fost sceptic. Cu galerie comuna,mie nu mi-a mers acceptabil cu carbul de Dacie;probabil n-a fost bun.A mers binisor in schimb cu cel de Skoda,de Trabant...Un colega episodic circula cu carb de Fiat 850,..pina in ziua in care s-a dat jos de pe MT9 in ciorapi,galosii ramanindu-i scursi pe chi
×
×
  • Create New...