Sari la conținut

D_Y_C

Membru
  • Număr conținut

    127
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    Hayabusa
  • Club
    IRONWILL

Vizitatori Recenți Profil

632 citiri profil

D_Y_C's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Am demontat etrierii din nou de pe motocicleta si se pare ca aveau cateva pistonase care lucrau greu chiar după curatare si garnituri noi, le-am facut cateva curse complete in gol si dupa ce i-am montat la loc totul este ok, cursa moarta foarte mica; sa vedem daca ramane asa, daca incep iar sa faca figuri ii inlocuiesc. Ms pt sfat
  2. Dar chiar daca discul nu ar pica exact pe mijlocul eteierului, nu ar trebui sa se centreze din pistonase placutele? Spre ex daca ai o plăcută mai uzata decat cealalta nu are fenomenul acesta ci ies pistonasele mai mult pe o parte, cel putin eu asa gandesc.
  3. Salutare tuturor, apelez la voi pentru un sfat referitor la frana de fata pentru o busa 2001. La agregatul din dotare i-am cumparat pompa radiala Brembo noua, furtune metalice individuale, servisat etrieri ( demontat, curatati si inlocuit toate garniturile ) si am o cursa "moarta " la levier foarte mare comparat si cu o pompa normala. Dupa indelungi cercetari si probe ( alta pompa noua, discuri de frana noi )am ajuns la concluzia ca face la fel si ca "free-play-ul" mare al levierului este din cauza faptului ca atunci cand este actionata frana etrierii imping cumva in lateral discul de frana inainte sa il "prinda" intre placute si sa inceapa franarea propriu-zisa. Pistonasele din etrier arata impecabil, garniturile noi, in gol nu pare sa fie blocat vreun pistonas. Pur si simplu am ramas in pana de idei; In afara de o conversie la etrieri radiali cu adaptoare ( nu prea sunt adeptul unor piese "home-made" pe la franare ) , aveti idee ce alte variante de etrieri sunt mai ok decat cei Tokico cu 6 pistonase ( spre ex. merg de Yamaha R1 an xxxx ) ? Oare daca montez unii cu 4 pistonase de gsxr 600/750 k1-k3 ( ar trebui sa se potriveasca ) .
  4. Intr-un final am reusit sa fac si upgrade-ul pt. frana fata, pompa Brembo 19 RCS si furtune independente Venhil, o imbunatatire foarte bine venita la franele stock deloc performante. Pt. o mai buna asezare a gentilor laterale textile am apelat la un atelier specializat pt confectionarea unor suporti din inox, acum nu mai coboara inspre tobe si nu mai freaca de carenaj; Si o poza cu al nostru coleg Killy, in drum spre intalnirea posesorilor de Hayabusa, la care din pacate nu am participat, poate la urmatoarea. "Racing mode ON"
  5. Am montat si printre ultimele piese din "puzzle" , un set de evacuari Two Brothers primite cadou de la un bun prieten . Mai am in plan pt ea o pompa de frana radiala pt fata ( poate aveti si ceva recomandari , ponturi etc ) , un indicator pt treapta de viteza si un speedo-healer.
  6. Daca are cineva nevoie de evacuari "aftermarket" pt generatia 1, le-am pus pe ale mele la vanzare, urmeaza sa montez niste "carboane" /index.php?/topic/746717-vand-tobe-evacuari-suzuki-hayabusa-1999-2007/
  7. +1 pt Razvan Axxa , foarte atent , cu aparat dedicat de echilibrat si dejantat pt moto ; este in curtea AXXA ( asa se numeste complexul ) , la intersectia str. Releului cu Splaiul Unirii, langa CET Sud
  8. Da, o sa merg pt schimbare de culoare la RAR. Decat sa fac poze cu mandre semi-nud, prefer sa ma pozez eu cu ea prin munti pe undeva, pe vreun traseu frumos
  9. Nu vreau sa ma dau pana cand nu vreau sa cumpar modelul ( sau am bugetul necesar ), imi fac sange rau ) Referitor la ghidonul de touring, poate peste ceva ani, deocamdata abia am trecut la busa de pe super-sport ; Sezonul acesta o sa il fac cu dansa, am lucrat cu drag si imi place foarte mult cum a iesit; probabil ca daca as vinde-o in starea actuala, nu cu o foarte mare diferenta as lua o generatie 2 mai "alergata" , dar toate la timpul lor, daca facem trecerea, macar sa o facem cum trebuie.
  10. @ aprilia : iti multumesc pt incuraje @emylyo : mi-as fi dorit si eu sa fie o generatie 2, dar ii vine si ei randul ; mi-ar face placere sa particip la o intalnire anuala, sper sa imi permita si programul
  11. /index.php?/topic/743799-suzuki-gsx1300r-hayabusa-proiect-restaurare/?p=4285522 am facut si update dupa vopsitorie/colantare etc, nu apare ca si post nou pt ca eu avusesem ultimul comment pe topic
  12. Asa am facut si eu la fosta motocicleta, insa am auzit pareri care spuneau ca serpisorii au si rolul de a disipa caldura, iar prin izolare ar creste temperatura pe zona de evacuare din chiulasa. » Post actualizat in 30 Jan 2017 19:01 Si este aproape gata, mai am de montat pe ea un kit predecupat de folie transparenta 3M Venture Shield si tankpad-ul ( vine peste folie ). Varianta "blank" , trista tare ) Tudor la treaba: Culoarea este un alb perlat , iar autocolantul rosu si rimstripe-urile sunt reflectorizante. As dori sa ii mentionez aici si pe cei cu care am colaborat, poate este cineva interesat sa apeleze la ei: Vopsitorie carene : Stefan ( avea pagina cu vopsitorie motociclete pe fb ) - 0721 891.232 - un bun profesionist si un om de cuvant, este a doua motocicleta pe care mi-o vopseste , ambele au fost gata in termenul convenit. Autocolante ( grafica & montaj ) : Tudor ( aka Tadasus ) - 0723 242.840 , pe care il recomand cu drag. https://www.facebook.com/stickermoto/?pnref=lhc Retapitat - Ionel EX-TA Auto - 0724 310.008 - foarte amabil inca de la primul contact telefonic, o mare varietate de materiale si calitate ireprosabila ( au fost gata si foarte repede, a doua zi ). https://www.facebook.com/pieleauto/ Rim stripes - Prodesign - 0736 464 179 - https://www.facebook.com/PROdesign-419604404895694/ - foarte bine lucrate, reflectorizante in totalitate Tank pad , tank cap si breloc custom - Tank Tracked - https://www.facebook.com/tank.tracked?fref=ts - foarte amabil, design custom in functie de cerinte si calitate buna Service & vulcanizare moto - Razvan AXXA - 0724 012.375 - are si un topic de recomandare pe forum, nu cred ca mai are nevoie de o descriere Accesorii - ADI BBC Racing - 0764 979.423 - https://www.facebook.com/BBCRacing/?fref=ts Stefan MotoNFS - 0773 381.901 https://www.facebook.com/profile.php?id=100010953709531&fref=ts Piese OEM & aftermarket - Dan - 0763 607.409 » Post actualizat in 30 Jan 2017 19:05 PS : Vopsitorie electrostatica maner spate & cric - Dani CSL 0769 482.237 - rapid si frumos lucrat https://www.facebook.com/CSL-Custom-1105374229478453/?pnref=lhc » Post actualizat in 30 Jan 2017 19:19 PS 2 : Crashpad-uri - Petru - 0773 727.509 - totul custom, foarte solide , un baiat de nota 10 https://www.facebook.com/Frame-sliderscrash-pads-1413662772288622/?fref=ts
  13. Si eu tot 7100 am la busa, in trecut l-am folosit cu succes si la K2 de 750 ; tinand cont ca nu este un motor care sa functioneze la turatii mari sau sa se incinga foarte tare, consider ca 7100 este ideal. Personal nu am avut o experienta buna cu Belray, dupa 1000 de km incepuse sa nu mai lucreze corect ambreiajul la k2 ( soc puternic la prima treapta, agata cand trecea in 2 ) , cu 7100 pana la 5000-6000 de km nu face nici o problema.
  14. @emylyo , intr-adevar la costurile finale la care se va ajunge as fi putut lua o busa gen 2, dar cu siguranta nu intr-o stare prea buna, care ar fi necesitat alte investitii etc. ; cumva am preferat "build not bought", dar desigur, daca bugetul mi-ar fi permis, ma orientam catre una mai noua cu putini km, dar sub 7000-8000 E nu prea te atingi de ele. @adrian : estimez costurile undeva pe la 1500E pana in momentul de fata, pe langa pretul motocicletei, la care se adauga vreo 10 zile de manopera ( insumate ); eu nu ma ocup cu lucrari de genul asta , insa avand un garaj dedicat detailing-ului auto-moto am avut la dispozitie spatiul, sculele si cunostiintele necesare ( am restaurat integral o masina personala si vechea motocicleta in felul asta ). @Luv : intr-adevar, implica multa munca, nu costuri mari raportate la valoarea motocicletei. @john: putini km, insa 16 ani vechime; la rulmenti patrunsese apa din cauza simeringurilor imbatranite iar ambreiajul avea niste pierderi pe la cilindrul receptor; tinand cont de costurile mici are kitului de reparatie pompa + cilindru ( ~130 de lei ) am preferat sa le servisez pe ambele ca sa nu am surprize. Celorlalti le multumesc pt incurajari si o sa postez in continuare pe masura ce apar noutati; in dimineata aceasta am primit poze de la vopsitor ( Stefan - "ex vopsitorie motociclete pe fb " ) , carenele sunt pregatite pt vopsire, in weekend cred ca o sa le montez. Dupa ce o sa fie gata, o sa postez si detalii legate de fiecare persoana la care am apelat in decursul restaurarii, in caz ca mai sunt si altii interesati sa apeleze la serviciile lor.
  15. @apriliacluj i-am facut un topic separat, ca sa nu va stresez aici cu modul in care evolueaza "lucrarea" /index.php?/topic/743799-suzuki-gsx1300r-hayabusa-proiect-restaurare/
×
×
  • Creează nouă...