Sari la conținut

vladconstantinescu

Membru
  • Număr conținut

    26
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Carnet moto din
    2015
  • Motocicleta
    Suzuki Burgman 400 K8
  • Numar Moto
    B 65 FIS

vladconstantinescu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Vin si eu cu o intrebare dupa 5 ani . Am o pereche de cizme Oxford, purtate de vreo 5 ori prin Bucuresti. S-a desprins o bucata de material, probabil din cauza ca a fost cusuta pe buza, din economie. Doar de; am doar doar 520 de lei pe cizme. Ma rog; stie cineva un cizmar bun prin Bucuresti, de preferat in zona Drumul Taberei ? Multumesc
  2. Salutare. Caut loc in garaj in Drumul Taberei, zona strand (Magic Place mai nou).
  3. Eu am constatat cu tristete lipsa unor expozanti cum ar fi Motorteam sau United Motors. Sunt curios sa vad si sa pipai ceva motoare Kawasaki si la noi e cam lipsa. In plus, unul dintre motivele pentru care o sa vizitez anul asta targul e achizitia de echipament pentru sotie; si participarea unui numar mare de ofertanti ar fi usurat alegerea. Mi se pare ca lipsa introducerii bratarilor pentru a permite intrarea multipla in aceeasi zi exprima destul de clar accentul pe interesul financiar in dauna oferirii unui eveniment cat mai placut (orientat catre client daca va place ) . Dar de.. asta e romania si traiul aici ne ocupa mai tot timpul
  4. Mi se pare absolut stupid sa pretinzi ca un sistem de bratari e dificil de implementat. Sa fim seriosi; am fost la evenimente mult mai mici la care am primit bratara. Este extrem de ieftina si cum au spus mai multi se poate inmana participantului impreuna cu biletul. Nu mi se pare un asa mare overload. Binenteles; se pierde plata de doua ori a biletului de catre cei care vor sa achizitioneze ceva. Ca sa nu mai spunem ca un drum pana la bancomat te poate pune pe ganduri si poate pana sa te intorci mai bine te lipsesti de produsul respectiv. Dar ca peste tot in tara asta primeaza interesul financiar; nu dorinta de a realiza un eveniment pentru oameni.
  5. Si pe mine ma mira. Intr-adevar. motociclete n-am mai avut; dar la masini am tras de bujii multe zeci de mii de km si erau pe carburatie. S-ar putea sa fie nevoie de o vizita in service
  6. Pare ca s-a rezolvat. Am venit vremea reviziei, asa ca am schimbat urmatoarele : ulei+filtru motor, ulei final drive, si bujie (NGK CR7EIX - iridium) . Tot cu ocazia asta am schimbat becurile xenon cu halogen (se arsese becul de pe faza scurta) si am demontat doua proiectoare LED. Se apropie ITP-ul si am zis sa nu am complicatii. Efectul e ca acum scuterul trage bine, urca frumos in ture si pare sa se fi dus acel efect de accelerare mai slaba cand rotesc acceleratia la maxim. Banuiesc ca problema s-a rezolvat prin schimabrea bujiei, desi inainte tot NGK iridium am avut si am mers cu ea vreo 13000 km (bujia trebuie schimbata la 12000) . Nu ma asteptam ca bujia sa fie problema; asta inseamna ca va trebui sa schimb bujia mai des, pe la 6000 de ex.
  7. Am fost si eu la anevelopemoto.eu ; de acolo am cumparat ambele seturi de anvelope. Nu mai tin minte exact pretul, dar schimbat si fata si spatele inseamna o manopera zdravana. Cred ca mai puneam putin si puteam sa mai cumpar o anvelopa. Si .. fara s-o spun cu rautate doar din dorinta de a informa, mi-au montat roata spate in sens invers si nu mi-au strans cele doua suruburi de la bascula => peste cateva saptamani bascula mea mai statea intr-un singur surub, desfacut si ala .
  8. Multumesc pentru informatii; din fericire acest topic a evoluat spre o buna baza de date cu informatii despre servicii moto. @finu : Multumesc de sugestie; pare destul de aproape de mine ca sa le fac o vizita. Am de gand sa dau rotile jos de pe scuter si sa le duc cu masina la schimbat. E destul de piperata manopera de dat jos roti si m-am cam saturat s-o platesc. Trebuie doar sa gasesc un loc sa las scuteru pe "sticle" . Si apropos de semi-offtopic : Si mie imi intra roata in voblaj daca iau mainile de pe ghidon la anumite viteze. Asta indiferent de anvelope si am avut doua seturi noi plus schimbat rulmenti roata. Echilibrarea a fost facuta static. Avand in vedere vreme de afara o sa mai trag un timp de gumele Michelin City Grip Winter inainte sa trec la cele de vara.
  9. Salut. Se apropie momentul in care ar fi bine sa-mi schimb anvelopele. Stiti vreun loc specializat in asa ceva care sa aiba si masina buna de echilibrat ? Daca e in zona Drumul Taberei si mai bine. Multumesc
  10. Filtru de aer l-am pus acum vreo 4000 de km ; si nu, nu l-am spalat de atunci. Mi-e cam greu sa spun cat de brusc a aparut problema; imi dau seama de simptome doar cand am loc sa accelerez. Ultima oara am cazut prin primavara trecuta si din cate imi amintesc atunci era ok. Da; e injectie si nu-mi apare nimic in bord. Ma gandeam ca la primavara sa ma duc la un service specializat in Suzuki poate au un tester sau vreo metoda de evaluat starea pompei. Stiu ca la masina era simplu; o puneai pe tester si citeai presiunea combustibilului.
  11. Am schimbat setul de fulii si tot asa se comporta. Nu urca mai sus de vreo 6000 in ture si nu merge mai repede de 130 . In plus, daca deschid gazul maxim parca da in nas; daca mai inchid putin parca merge mai bine. Am pus bujie cu iridiu acum vreo 2 ani si 10000 km. Filtru de aer este K&N. Nu stiu unde ar putea fi problema; eu as banui o problema in alimentarea cu bezina; adica o pompa care nu-si face treaba bine sau un filtru infundat. Dar din cate m-am documentat e destul de greu de ajuns la filtru.
  12. @megamotoreta Aham. Da; se explica. @balazsfi : Da, sunt din Bucuresti. O sa schimb fuliile cu un set nou.
  13. Am desfacut transmisia si ambreiajul e ok. Rolele variatorului sunt putin uzate; dar nimic tragic. Cele doua fete ale variatorului erau cam uzate si au fost rectificate la strung. Tot cu ocazia demontarii am vazut ca rulmentul de pe capac (care tine axul ambreiajului) nu era bun; asa ca l-am schimbat. Efectul reparatiei: viteza maxima vreo 110 km/h . Se pare ca sunt bun de luat fete noi de variator. In schimb, vibratia a disparut. O alta intrebare; am observat ca daca trag maxim de acceleratie, scuterul parca "da in nas" . Daca las acceleratia putin sub maxim, merge mai bine si urca mai frumos in viteza.
  14. Problema a aparut de cateva saptamani. Am mers aproape 10000 km dupa ce am desfacut ambreiajul si a fost ok
  15. multumesc de raspuns. O sa incerc. Imi cer scuze; dar se pare ca am reusit sa deschid 2 topicuri in acelasi timp. Nu stiu cum . Rog administratorii sa le reuneasca. Multumesc
×
×
  • Creează nouă...