Sari la conținut

emil68

Membru
  • Număr conținut

    34
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    2013
  • Motocicleta
    Minsk 125 - "Rusoaica"
  • Numar Moto
    IF68BOB

Vizitatori Recenți Profil

712 citiri profil

emil68's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Buna, Raluca, ma mut de la casa si nu voi mai avea unde sa o adapostesc iar pe altii nu vreau sa-i deranjez...de aceea o vand. O zi frumoasa si asfalt uscat!
  2. Salutare tuturor! Pt d-l Sokatu: cu ce poze sa va ajut exact?
  3. Buna seara. Azi am primit kitul de reparatie pentru carburatorul Pacco, cablu nou de acceleratie si bujie noua. Maine voi schimba piesele si voi face probe daca ma ajuta vremea. Am primit de asemeni pedala noua demaror care se pliaza, caci aveam fixa si ma loveam mereu in ea cu piciorul stang in mers la schimbatul vitezelor. Daca merge ok voi iesi iar spre Cernica, cu o surubelnita mica in buzunar sa mai reglez carburatorul cate putin. Va voi tine la curent. Aafalt uscat tuturor!
  4. Salutari multiple! Ieri am iesit spre Ceenica in rodaj sa mai maresc kilometrajul si inca Rusoaica nu vrea sa treaca de 50km/h...probabil frecarea e inca mare intre piston si cilindru si prin dilatatie in urma cresterii temperaturii limiteaza turatia. Azi am reusit dupa 6 ore de munca, sa schimb discurile de ambreiaj. Am crezut ca e mai simplu initial,dar nu e deloc asa! Acum stiu cutia de viteze pe dinafara! Ma rog...oricum , efectul e cel asteptat: pleaca ca din pusca acum, dar...pana la 50 la ora!!! In manual scrie ca trebuie un rodaj de minim 500km ca sa ajunga in parametri, deci voi insista si va voi spune la cati km "si-a dat drumul" Rusoaica mea. Pana atunci, asfalt uscat!
  5. Asfalt uscat! Salutari multiple de la Rusoaica mea dupa o tura prin curtea scolii!
  6. Salutari calduroase! Azi am terminat de montat mobra, dupa doua zile de chin cu schimbatul bucselor de la bascula. A fost necesara o presa hidraulica de 50 tone forta, din care am folosit 2 tone forta ca sa le extrag pe cele vechi plus tripoda (distantierul) dintre ele , iar dupa aceea sa alezez cam un grad interiorul lor, caci nu intrau pe ax...azi am terminat si am dat si o tura cu ea ca sa reglez frana, si am fost cat pe ce sa fiu acrosat de masina de politie locala, caci oamenii se benoclau la motoreta in loc sa se uite pe unde merg! Haha! De acum cam trebuie sa ies mai des, ca sa termin rodajul, asa ca salutari multiple si asfalt uscat!
  7. Salutare tuturor! Precizare: cauciucurile sunt identice, Made in Russia, 3.00/18. Dupa cum am spus la inceputul topicului, am incercat un 350/18 rusesc, dar era prea gros, atingea bascula, si atunci l-am schimbat. Rusoaica avusese pe spate un 3.25/18 romanesc , cred(nu mai tin minte exact dimensiunea), care era imbatranit si crapat, oricum am aruncat toate gioarsele de pe ea, va inchipuiti! Deci merge cel mai bine cu cauciucurile din CIV, 3.00/18, a stiut rusul de ce...e si mai usor de manevrat, are si consum mai mic, "fuleul" mai bun, etc. O zi buna si asfalt uscat!
  8. Multumesc , d-le Andrei! Ne vedem dupa amiaza pt husa si mai povestim... Salutare tuturor! Sambata am "udat" Rusoaica cu prietenii "comunisti" la un gratar...unul poseda un Ij cu atas, altul Java...Ne-am plimbat copiii care au fost in culmea fericirii, evident! Salutare tuturor! Incepand din seara asta Rusoaica are "hainuta" noua impermeabila marca Oxford, marimea M, perfecta pt ea, cu multumiri d-lui Andrei de la MotoABC! O seara buna va doresc si asfalt uscat!
  9. Salutare tuturor! Azi Rusoaica mea a ajuns cu bine acasa, dupa 35km obositori! Am mai condus-o ssptamana trecuta vreo juma de ora si cam atat caci nu am avut timp. Acum doarme linistita in curte si abia asteapta weekendul ca sa o scot la sosea! Are doar 80 km! Asfalt uscat!
  10. Salutare tuturor! Am facut o pauza de comunicare cu voi timp in care am mai realizat cate ceva la Rusoaica. Am schimbat setul motor(cilindru, piston, bolt, segmenti), am comandat "napolitana"(aprinderea electronica), bobina de inductie si magnetoul, absolut tot pe "cod original" de Minsk si din Minsk! Toate astea au durat cel mai mult, le-am gasit cu greu sa fie si absolut noi, in "tipla", cu ajutorul lui nenea Gaspar. Am reprogramat RAR-ul pe la jumatatea lui ianuarie 2014 din cauza acestei intarzieri, motocicleta nefiind gata. Piesele au venit abia aseara, fiind si perioada de sarbatori dealtfel... Acum am la dispozitie cateva zile bune pentru asamblare, rodaj si reglajele finale. Ne mai auzim la anul si va doresc tuturor Sarbatori fericite! Salutare tuturor! Rusoaica e din nou "in actiune"! Cu toate actele la zi, functionala, "doarme" in garaj...invelita cu o paturica! Succes tuturor celor care se apuca de restaurat si va pun la dispozitie numele si numerele celor care m-au ajutat: cromare si polisare d-l Bratu (0745686256); vopsit si reconstituit sigle Sandu (0720545345); tapiterie piele sa Gabi (0724453785); sablare (0723809960); centrat spite-jante Sirius (0723821598); vulcanizare-montat anvelope cu camera Lassa-Bd. Basarabia (0213243147); piese moto Rusia originale d-l Gaspar (0744472055); mecanic moto d-l Nelu (0723657156); ITP moto Ionut (0767788591). Va asigur ca am o senzatie deosebita cand imi vad "opera" finalizata, dupa aproape 3 luni (28 oct 2013-14 ian 2014)! Asfalt uscat! Salutare! Inca ceva: am considerat necesar sa va ajut cu relatiile pe care le-am folosit in restaurare, de aceea este forumul. Dar va rog sa nu ma intrebati cat costa aia sau ailalta pe mine, atata timp cat aveti toate numerele de telefon la dispozitie pe forum! Eu nu comercializez nimic si am mai precizat ca nu restaurez , ceea ce am facut a fost pur si simplu placerea mea si dorinta de a o face pana la capat corect! Nu vreau sa profit de pe urma nimanui si nici sa comentez la modul " dincolo era mai ieftin..." cu nimeni! Va multumesc si va doresc bafta! Salutare! Inca ceva: am considerat necesar sa va ajut cu relatiile pe care le-am folosit in restaurare, de aceea este forumul. Dar va rog sa nu ma intrebati cat costa aia sau ailalta pe mine, atata timp cat aveti toate numerele de telefon la dispozitie pe forum! Eu nu comercializez nimic si am mai precizat ca nu restaurez , ceea ce am facut a fost pur si simplu placerea mea si dorinta de a o face pana la capat corect! Nu vreau sa profit de pe urma nimanui si nici sa comentez la modul " dincolo era mai ieftin..." cu nimeni! Va multumesc si va doresc bafta!
  11. Va multumesc tuturor pentru sfaturi, voi incerca sa le urmez, asacum am mai facut dealtfel! Eu invat de la altii cu experienta si din greselile altora dar si din ale mele! Va dau o veste buna zic eu: la -3°C dupa cateva incercari Rusoaica a pornit si a mers pana s-a terminat masura de juma' de litru de benzina!!! Zgomotul e ok, compresia 10!!! Eu nu am ajuns azi ca am de facut rost de bani...nu?! Abia astept sa merg cu ea! Va salut respectuos!
  12. Suportul e din Autovit,m-a interesat sa nu gauresc numarul, nu sa cumpar ceva cromat in spatele numarului de inmatriculare...in alta ordine de idei,pare a fi destul de rezistent, ma multumesc cu atat.
  13. Salutari multiple! Am inca ceva in poza alaturata...daca observati cu atentie, am gasit protectie de plastic pentru a nu gauri numarul de inmatriculare! (Scuze ca e pus invers!) E simplu sa strici, mai greu e sa pastrezi ceva in buna stare estetica! Nu suport numerele de inmatriculare gaurite cu suruburi, asta e! Poate uneori mai exagerez si eu.... Salutari cordiale!
  14. Salutare tuturor! Dupa o saptamana grea si plina de problemute(schimbat anvelopa spate 350/18 cu 300/18 ca nu incapea in bascula, facut rost de buson original rezervor, contacte noi, surubele, arculete, etc), azi am alergat un pic sa iau numar provizoriu si am reusit. Maine dper sa ma "dau" cu ea, sa facem cunostinta, nu?... Joi am RAR-ul programat,azi am lucrat vreo 2 ore cu nea Nelu la reglaje, mai trebuie lucrat la partea electrica azi si maine ca sa o pornim. Am si ceva poze de azi pentru voi. Numai bine!
×
×
  • Creează nouă...