E posibil ca Dobrescu sa aiba dreptate si sa fie calamina in camera de ardere, care genereaza autoaprindere, dar atunci ar trebui sa auzi detonatii (un sunet metalic, ca o bataie in capul pistonului).
Daca nu e asta, sigur e aprinderea. Daca ar fi aprinderea electronica, bujia, fisa sau platina nu ar porni deloc, sau ar face probleme inca de la inceput. Ramine numai bobina.
Am patit chestia asta de mai multe ori cind mergeam cu un VW broasca. Pornea foarte bine, mergea cam 2-3 km dupa care se oprea si nu mai pornea nici daca o trageai. Atunci cind se racea bobina pornea la sfert de cheie, apoi reincepea. Am fost cu ea la un servicec si mi-au spus ca bobina nu era arsa complet, numai unul din circuite (daca imi amintesc nbine secundarul), dar oricum nu are importanta pentru ca trebuie schimbata.
Busonul de la rezervor are orificiul de aerisire curat?