Jump to content

moshulette

Membru
  • Posts

    42
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Motocicleta
    Hoda VT750 C Shadow

moshulette's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Sper doar ca riderul sa nu se multumeasca doar sa isi recupereze banii / sa isi repare moto si sa marga pana in panzele albe in ceea ce priveste pedepsirea taximetristului. Trebuie date exemple. Oamenii astia stiu doar de frica... Daca se vede unul suspendat pe viata, altii o sa caste mai bine ochii/o sa respecte legile... Este doar o parere...nu dati cu parul! Multa sanatate si drumuri bune fara incidente! Asfalt uscat!
  2. Buna ziua, M-am mutat de curand in Bucuresti din Constanta si imi caut grup pentru plimbari scurte/lungi/iesiri scurte in oras. Eu nu cunosc nici un biker in bucuresti. Calul pe care il calaresc este o Honda Shadow AERO 2005 luata din UK (York). Am mers un an cu ea prin Scotia pentru ca acolo am locuit in timpul studiilor. Cand a venit momentul sa ma intorc in tara am refuzat sa o pun pe platforma. Nu ii sta bine unui motor urcat pe patru roti.... Asa ca am decis sa vin calare. Evident, am avut parte de peripetii; peripetii pe care as prefera sa le discut fata in fata. )) So, daca vreti sa includeti un lone wolf in haita... Razvan Vreau pe FB. sau 0755 123 818 pe tel/whatsapp. Ride on si asfalt uscat!
  3. De o plecare organizata din Constanta stiti ceva? Daca nu este, eu vin separat. Banuiesc ca pot veni chiar daca nu fac parte din MC/RC, nu?
  4. Ups, nu citisem titlul. te referi la filmarile de la jurnalul national ? de pe alea nu stiu ce se vede. poti sa te uiti daca vreun magazin are camerele indreptate spre sens si sa vorbesti cu cei de acolo.
  5. Multumesc mult! Deja m-am hotarat. punctul 3 nu isi are rostul. Te asigur ca un vettle, un Ricciardo, orice pilot de formula unu sau de raliu au ouale unde trebuie. Rautatile de genul nu isi au locul. Dar banuiesc ca unii nu se simt cu adevarat barbati daca nu fac comentarii acide inutil. Celor care au raspuns cu bune intentii le multumesc foarte mult! Dati dovada ca comunitatea moto este ceea ar trebui sa fie: o fratie! Multumesc si asfalt uscat! Rog un admin sa inchida topicul daca si el/ea crede de cuviinta.
  6. Da, dar filmul e FIX de acum un an: 18 iulie 2013. Era la un an de cand a fost lansata Banuiesc ca a mai scazut cererea ...
  7. Suna atat de bine incat imi e frica ca o sa las moto de o parte la inceput. noroc ca da frigul....
  8. am gasit. la dotarea standard: "Volan multifunctional piele (3 spite)cu decor de aluminiu si control pentru cutia de transmisie DSG" . pentru colegul care a intrebat mai sus
  9. vreau sa te intreb (sunt prost stiu): padelele pe volan vin stock sau trebuie optional ales? daca e optional ce categorie ca in configurator nu gasesc! MULTUMESC MULT pentru raspunsuri!
  10. Buna ziua, Am de gand sa imi cumpar un Golf GTI nou si am ajuns in stadiul in care deja imi fac configuratia masinii. Daca nu ar fi sa luam in calcul banii, ce cutie de viteza recomandati? Am de ales intre Golf GTI 2.0 TSI Benzina 2.0l / 162kW/ 220CP Manuala - 6 trepte 4 Usi 26.671,16 si Golf GTI 2.0 TSI DSG6 Benzina 2.0l / 162kW/ 220CP Direct Shift Gearbox 4 Usi 28.675,- sistemul DSG este automat si semiautomat, deci practic poti schimba vitezele manual. Eu inclin faorte mult catre DSG (varianta 2). Cutia de viteze va fi mereu pe modul semi-automat, dar imi e frica sa nu strice placerea condusului... Eu conduc destul de agresiv, de fel. As dori niste pareri informate. Multumesc! Daca am postat in locul gresit rog moderatorii sa mute postarea unde cred de cuviinta. Asfalt uscat tuturor!
  11. Multumesc mult! Ce vreau eu sa te intreb este daca tu ai completat V5C ala si ai primit certificate of registration pe numele tau? in acel certificate of registration este o rubrica "notification of permanent export" pe care trebuie sa o trimit la ei (cred ca pentru radiere - nu stiu daca trebuie sa imi dea o hartie in schimb). Moto este inmatriculata in UK pe numele meu. Deci banuiesc ca nu mai imi trebuie act de V-C, nu? Cu asta sunt eu putin in ceata. Multumesc!
  12. Scuze daca a mai fost postat, dar nu am gasit asta pana acum. daca a mai fost, va rog sa ma indruamti si sa inchideti topicul, cu scuzele de rigoare. Am cumparat un moto Second Hand de la un dealer din York (UK) si am toate actele necesare in vederea circularii pe drumurile publice in UK (si in alte parti). Ideea e urmatoarea: eu imi termin studiile aici in August si vreau sa ma intorc in Romania cu tot cu moto. Am intrat pe diverse forumuri si am vazut partial ce acte imi trebuie. Stiu ca trebuie sa trimit autoritatii de aici un formular 'Notification of permanent export'. Eu mai am factura de cumparare (nu se face contract de vanzare-cumparare aici) si certificatul de inmatriculare. Am citit undeva ceva legat de cartea de identitate a vehiculului. Nu am asa ceva... nici nu stiu daca emit astia ceva de genul. Seria sasiului este scrisa in 'Certificate of registration'. Ce ar mai trebui sa fac? Multumesc! L.E.: hai ca dupa zile de cautat pe forum am gasit unde nu ma asteptam...pe site-ul RAR: Pentru vehiculele utilizate care au fost înmatriculate ultima dată într-un Stat membru al Uniunii Europene, aflate însă la prima înmatriculare în România, R.A.R. va elibera cartea de identitate a vehiculului (C.I.V.), va efectua inspecţia tehnică periodică şi va certifica autenticitatea vehiculului. [...]. In legatura cu celelalte acte, ar mai fi ceva ce trebuie sa cer de la englezi? sa nu ma trezesc ca sunt in ro si tre sa duc moto pe undeva sa il verifice.
  13. Nu zice nimeni sa renunti la vis. Toti avem avem asa ceva. Incepe incet si cu rabdare. Noi am incercat doar sa iti explicam una sau alta, din experientele proprii. Iti urez mult succes in continuare cu handbalul. Daca crezi ca vei putea avea un trai decent din handbal concentreaza-te pe asta. Mult succes. Totusi, nu neglija nici bacul... iti va ajuta daca il ai. (am incheiat discutia cu bacul) In ceea ce proveste echipamentul si moto, dai un ban in plus, dar stii ca te tine si nu va mai trebui sa investesti in reparatii inutile. Motorul ca motorul....treaca. Fierul se indreapta, se sudeaza. Dar fara echipament adecvat risti sa te accidentezi. Chiar crezi ca o accidentare de genul uneia cu care te alegi daca cazi de pe moto si nu esti echipat corespunzator nu te va afecta pe plan profesional (sportiv)? Asta, in sport, e varsta la care sa evoluezi, ori nu poti evolua daca stai accidentat pe bara. Poate gasesti o moto mai slaba/mai ieftina de 500 euro si investesti restul de bani in ceva protectii de spate, genunchiere, cotiere...etc.
  14. Una e sa dea unu' cu tine de pamant si sa iti rupa oasele si alta e sa cazi pepietris sau asfalt chiar si la 30 km/h. Echipament iti trebuie chiar daca e de unica folosinta. Cu 500 de Euro (Si aia imprumutati) o sa ai de bagat inca pe atat in reparatii ulterioare. In plus, iti mai trebuie bani si pentru intretinerea motocicletei. Spui ca nu ai permis de A1/A2. Ai o remorca pe care sa iti urci moto pana ajungi la marginea padurii, sau o sa mergi pe drumurile publice pana la intrarea pe traseul forestier???? Offtopic: Eu te sfatuiesc sa nu lasi bacu' ....
  15. Numai sa ai grija sa nu fie foarte mari. Ideea e ca am auzit la cineva care si-a pus niste urechiuse gen batman pe casca ca (scuzati cacofonia) la viteza, la drum lung, daca voia sa intoarca capul, din cauza vatului/frecarii cu aerul, aerodinamicitatii urechiuselor(care erau facute dintr-un plastic dur) i se intorcea capul cu totul. Ce zic este ca la viteze mari iti pot afecta aerodinamicitatea castii si poti sa te trezesti cu dureri de gat (musculare). Asta din ce am mai auzit si de ce m-a dus pe mine capul. Daca nu m-a dus capul, imi pare rau!
×
×
  • Create New...