Plecand cu disclaimerul ca eu sunt fan Honda, am comparat cu Honda Forza 350 si Vespa GTS (pe care o am model mai vechi si as fi facut upgrade):
- Cruisym mi s-a parut mai comod; imi vin toate celea la indemana;
- eu sunt un pic mai scund in picioare si Forza este ceva mai inalta; nu-i o diferenta foarte mare, dar suficient cat sa fie enervant cand o dai jos de pe standul central cand esti pe ea
- dupa gustul meu, Cruisymul arata mai bine, mai o cusatura la sa, mai un carbon acolo, la Honda mi s-a parut acelasi design de acum 10 ani, nu am facut declick la el (desi nu arata rau)
- dupa ce am citit toate formurile si video-urile si grupurile de Sym (am ajuns sa citesc si din Brazilia) am constatat ca este fiabil, lumea este multumita de Sym-uri
- la Forza dai aproximativ 1000 de euro in plus, are un motor mai puternic, e un pic mai rafinata, etc, dar cred ca mare parte din diferenta de pret este din lucruri inutile pentru mine, geam electric, cheie hands free; pentru 300 de euro iti iei si topcase care se deschide din cheia remote (but why??)
- la Honda nu am putut sa fac test drive
- la Honda livrarea este "candva anul viitor, incepand cu luna martie, aprilie, si poti sa comanzi orice culoare atata timp cat e doar albastra"
- echipa Sym a fost mult mai prietenoasa; mi-au fost aratate lucrurile care ma interesau, mi s-a explicat ce aveam nevoie sa stiu; mi se pare ca se incearca crearea unei mici comunitati;
vs Vespa:
- Vespa are super comunitate; se iese in fiecare saptamana, plimbari (prin oras), Gelato, Frizante, pantof cu toc si costum
- It's Vespa
- e ceva mai mica si mai usoara decat Sym si Forza si deci mai manevrabila
- costa fix dublu (considerand rabla)
- mai greu cu touringul pe ele
Per total, pentru mine, Sym mi s-a parut ca imi ofera o valoare mai corecta a banului cheltuit; are si minusuri, dar pare ca se straduie mai mult sa faca lucrurile bine si pentru mine e important.
Ca sa concluzionez, as fi cumparat Forza din motive sentimentale, Vespa pentru Dorobanti, si Sym ca sa vad lumea :))