Sari la conținut

nobike

Membru
  • Număr conținut

    238
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.honda-cb750.org/blog

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2004
  • Motocicleta
    Suzuki Vstrom
  • Numar Moto
    B 15 KMT/B 97 CDO
  • Club
    Biker inside

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Ij 4, Honda cb 450S, Honda Nighthawk 750 si Honda CBF600S, Suzuki Vstrom, Vespa 250 GTS
  • Interests
    Ceva cu motor sa fie

Vizitatori Recenți Profil

913 citiri profil

nobike's Achievements

  1. nobike

    scutere SYM

    Ocoleam darele alea de nisip. De aceea si mergeam incet. Dada, asa este dar in restul timpului e minune. Daca ploua, ma mai uit si eu pe langa el :))
  2. nobike

    scutere SYM

    Daca tot ma dau singur pe aici pe threadul asta, ia sa punem si un pic de Dobrogea cu Cruisymul.
  3. nobike

    scutere SYM

    De anul trecut de pe Transalpina
  4. nobike

    scutere SYM

    Nu am reusit sa fac la unul 2008. A si am mai dat si bani, dupa care mi s-a explicat ca indicatorul meu de probleme ABS s-a aprins, dar eu nu am ABS. Asa ca nu am nici o problema. Ia sa mai bagam o poza
  5. nobike

    scutere SYM

    Ha, acum am vazut topicul. Nici la Vespa nu se face diagnoza la scuterele vechi. Or fi facute si astea pe China. In alta ordine de idei, cand gresesti grupul de tura da te prezinti onorabil
  6. nobike

    scutere SYM

    Maxim cam 130 pe GPS. Se simte bine pe la 90-110 pe gps Ceva distractie prin Dobrogea cu Cruisym 300 Alpha
  7. nobike

    scutere SYM

    La plimbare cu Cruisym 300
  8. nobike

    scutere SYM

    Feed me a Vespa, I'm Predator
  9. nobike

    scutere SYM

    Plecand cu disclaimerul ca eu sunt fan Honda, am comparat cu Honda Forza 350 si Vespa GTS (pe care o am model mai vechi si as fi facut upgrade): - Cruisym mi s-a parut mai comod; imi vin toate celea la indemana; - eu sunt un pic mai scund in picioare si Forza este ceva mai inalta; nu-i o diferenta foarte mare, dar suficient cat sa fie enervant cand o dai jos de pe standul central cand esti pe ea - dupa gustul meu, Cruisymul arata mai bine, mai o cusatura la sa, mai un carbon acolo, la Honda mi s-a parut acelasi design de acum 10 ani, nu am facut declick la el (desi nu arata rau) - dupa ce am citit toate formurile si video-urile si grupurile de Sym (am ajuns sa citesc si din Brazilia) am constatat ca este fiabil, lumea este multumita de Sym-uri - la Forza dai aproximativ 1000 de euro in plus, are un motor mai puternic, e un pic mai rafinata, etc, dar cred ca mare parte din diferenta de pret este din lucruri inutile pentru mine, geam electric, cheie hands free; pentru 300 de euro iti iei si topcase care se deschide din cheia remote (but why??) - la Honda nu am putut sa fac test drive - la Honda livrarea este "candva anul viitor, incepand cu luna martie, aprilie, si poti sa comanzi orice culoare atata timp cat e doar albastra" - echipa Sym a fost mult mai prietenoasa; mi-au fost aratate lucrurile care ma interesau, mi s-a explicat ce aveam nevoie sa stiu; mi se pare ca se incearca crearea unei mici comunitati; vs Vespa: - Vespa are super comunitate; se iese in fiecare saptamana, plimbari (prin oras), Gelato, Frizante, pantof cu toc si costum - It's Vespa - e ceva mai mica si mai usoara decat Sym si Forza si deci mai manevrabila - costa fix dublu (considerand rabla) - mai greu cu touringul pe ele Per total, pentru mine, Sym mi s-a parut ca imi ofera o valoare mai corecta a banului cheltuit; are si minusuri, dar pare ca se straduie mai mult sa faca lucrurile bine si pentru mine e important. Ca sa concluzionez, as fi cumparat Forza din motive sentimentale, Vespa pentru Dorobanti, si Sym ca sa vad lumea :))
  10. nobike

    scutere SYM

    Multumesc, ne vedem pe undeva prin lume pe niste curbe!
  11. nobike

    scutere SYM

    @ianachim mai pune un Cruisym la comision :))
  12. Respecta. Exista o derogare speciala pentru weissbeer, care a fost introdusa un pic mai tarziu.
  13. Weissbier – berea la care se refera romanii cand cer o bere „nefiltrata” – desi beri nefiltrate sunt multe si nu sunt weiss Weissbeer e 0 bere cu gust proaspat denumita uneori si painea lichida pentru ca este facuta in mare parte din grau. Nemtii o considera aliment, asa zisul „brotzeit” – cand iau un al doilea mic dejun – un Weiss si un carnat nemtesc clasic. O bere tocmai buna sa povestesti drumurile de peste zi cu prietenii motociclisti si planuiesti aventuri pentru a doua zi si pentru toata viata. Ce spuneti, se potriveste? Si niste liste cu locatii unde se poate bea bere artizanala romaneasca si internationala: bere in Sibiu, Cluj, Iasi. Voi ce tipuri de bere beti? Eu recunosc ca beau mai ales IPA, dar si un pils adevarat e bun din cand in cand...
×
×
  • Creează nouă...