Jump to content

drujbex

Membru
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About drujbex

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2015
  • Motocicleta
    2005 BMW R1150R
  • Numar Moto
    B109GBD

Profile Fields

  • Interests
    masini vechi, mai ales nemtesti si frantuzesti din anii '80 si '90, death metal

Recent Profile Visitors

83 profile views
  1. plusez si eu la sfatul cu a-ti cauta pt un oras un scuter de 250-300 (chiar si 200 as zice) echipat cu roti de 16 inch. oricat de bune ar fi suspensiile, tot se simt nasol socurile in rotile mici. eu detin o Gilera Nexus 500 din 2004, 15 inch pe fata si 14 pe spate, 220 de kile uda, mai mult ca am si topcase si mereu tin cacaturi prin ea, mi se pare considerabil mai putin confortabila decat R1150R-ul. apropo de buget, eu am dat 1800 de euro in 2019 si am mai bagat cam 500 in intretinere (curea, variator, releu incarcare) si accesorii (parbriz inalt, top case). in afara de lipsa ABS
  2. a metal incins, posibil si un iz de ferodou, dar nu evident, ca atunci cand chiar prajesti ambreiajul... de asemenea se simtea ca iradiaza. sigur de la mine, atata ca nasu' meu nu e calibrat, nu stiu cat e "normal" sa miroasa. buna observatia cu diferenta de temperatura. totusi am sesizat ca termoscannerul se comporta ciudat pe suprafete lucioase, de exemplu pe toba finala arata 20 si ceva de grade, adica daca as fi pus mana pe ea ar fi trebui s-o simt rece :))) e cunoscuta problema, am citit un pic pe net si vad ca pentru scanarea temperaturii obiectelor lucioase se recoman
  3. da, urasc cocoasele alea. din fericire ma ajuta inaltimea si gabaritul (1.88 si 120+ kile) si mi se pare chiar destul de "nimble". am avut si BMW pe 4 roti, nici cu ala nu te prea strecurai , dar oamenii in general respectau varstnicii (era un model din 1993) si te lasau sa te bagi. ajuta si nr de bucale interesanta idee! voi studia daca se poate pune asa ceva pe mobra mea. in continuare, am fost la un prieten sa imprumut un termoscanner din ala. mai jos 3 clipuri: dupa 15 ore nepornita, rece, "socul" cam pe la jumatate (1500 ish?) https://youtu.
  4. bag de seama ca m-ati ginit repede ca-s mai panicos :))) uleiul are cam 500km, din decembrie '20, de cand i-am facut revizia la motohub, dupa ce l-am cumparat. revizia a inclus inlocuirea tuturor lichidelor si, pt ca nu-mi placea cum sta la 1500-1600 la relanti cand era calda, n-am mai avut rabdare pana e gata noul sediu Mototehnica si am dus-o inapoi la motohub si pt problema asta si mi-au zis ca e de la desincronizarea corpurilor de admisie, pe care au rezolvat-o si de atunci nu mai urca relanti-ul la cald mai sus de 1200. desi, daca e sa fiu carcotas, parca tot nu e exact la 1100 cum
  5. in seara asta am zis sa ies cu motocicleta, luatu' logodnicei de la munca fiind scuza. am fost "prins" in aglomeratia patologica a zonei de nord a orasului asta in care, dintr-un motiv nebunesc, inca locuiesc. dupa ceva minute bune de bara la bara si stat pe loc efectiv, am constatat ca motoreta parca merge altfel - tremura mai mult, nu mai trage la fel, mi se pare ca aud un cloncanit nou la motor pe care in mod normal nu-l sesizam. ajung intr-un final acasa, o parchez si constat ca miroase a incins, mai rau decat de obicei. cumva am supraincalzit-o? sau sunt ipohondru
  6. hm, sfatul tau se aplica chiar daca parbrizul si extensia sunt fabricate de aceleasi producator? voi tine cont si de sfatul referitor la cel de pe olx... deci acela are avantajul ca e mai "gros", mai bine facut (e alt material?) si pot prinde mai cu incredere o extensie de el. nu mai stiu cum se numeste, dar exista un goldwing, prima sau a doua generatie, naked; ei bine, ALA mi-ar placea, si as avea aceeasi problema :)))))) lasand gluma la o parte, e super tare GW, dar nu se aplica usecase-ului meu, unde as vrea sa mai merg cu motoreta si prin oras si sa filtrez fara prea
  7. raspunsul tau e varianta politicoasa pentru "mai bine iti luai RT" uite ca nu m-am uitat, n-as sti sa zic de ce :)) nu m-am gandit. ar fi cel de mai jos, e fabricat de MRA pt modelul meu, cum e sugerat si mai sus. pretul e chiar ok, cred ca-l comand saptamana viitoare.
  8. guys si-a comandat vreodata cineva parbriz de pe acest site? https://boxer-parts.eu/r1150r-touring-windshield-site sunt de calitate? am problema de'a avea 1.88 si motocicleta mea are acest parbrizash. sincer sa fiu cel mai mult imi place cum arata fara niciun fel de parbriz, d-aia am si ales modelu' asta in detrimentu' unui RT, dar ieri am bagat niste autostrada si, desi la 100 la ora e acceptabil, la peste 130, 140 nu prea mai e combinatie, nu ma vad bagand zile intregi in conditiile alea. sau poate mai bine il iau direct pe asta? https://www.olx.ro/oferta/parbriz-ma
  9. cu mine ramasese ca ne vedem sa-i dau banii intr-o sambata dimineata in Bucuresti, ca lasa altcuiva o motoreta. ei bine si m-a sunat si eu dormeam dus, desi era gen 11; n-a stat dupa mine, si-a vazut de drum spre casa. asa ca mi-am cumparat bilet de avion si m-am dus eu din buci pana in Cluj doar ca sa ma vad cu el si sa-i dau banii. unui om pe care îl văzusem prima dată în viaţa mea în faţa ochilor!
  10. salut p-asta (sau similar) il am eu pe un samurai din 2000 https://www.samurai4x4.ro/store/auto-deblocant-spartan.html cu sub 2000 de lei cu tot cu manopera ai un setup foarte solid. da, tacane pe asfalt, cand se deblocheaza -- el teoretic e mereu blocat si se DEblocheaza la virajele pe asfalt, functioneaza opus fata de un LSD la o masina de strada -- insa merita 100% suportarea unui tacanit (totusi e un samurai, bocane si cloncane incontinuu) pentru avantajele pe care le aduce pe teren accidentat. daca m-ar intreba, totusi, cineva cu ce sa inceapa sa-si modifi
  11. ha, tu esti faimos world-wide in lumea BMW-urilor "oilhead"! peste tot pe forumuri straine vezi mentionat "cata dan kit" l-am contactat, mi-a scris ca din descrierea mea pare a fi vorba de "o simpla problema de alimentare". abia la inceputul lui februarie o s-o duc, ceea ce e bine, oricum se nasoleste rau vremea chiar si daca trebuie reparate admisiile, iau kit de la tine si o scot la capat.
  12. canalul c90adventures https://www.youtube.com/user/c90adventures un baiat din UK, Ed March, calatoreste, literalmente, tot globul pe o honda supercub. e filmat destul de amatoriceste insa cu o gramada de umor iar continutul chiar e variat. foarte putin "vlogging" cu fataul lui si atat, chiar iti arata chestii. episodul din Iran, care mi-a placut mult, printe clipurile mele preferate de pe youtube, as zice
  13. RIP Laiho! trist, bubuiam cob la greu in liceu, 2004, 2005 nu pot sa spun ca ma omor dupa directia pe care au adoptat-o in ultimii 10 ani. in primu' rand nu-mi place productia; gasesc tobele supraproduse si scoase prea in fata, in timp ce riffurile, care sunt blana si care chiar ma duc cu gandul la Erik Lindmark (RIP!), sunt innabusite de partea de chitara solo, care ma oboseste, fiind mult prea moale si melodioasa. also what's with all the bridges? i thought this was brutal technical death metal! totusi, all in all albumu e mai bun decat ma asteptam, merita un 7
  14. Merci tuturor pentru raspunsuri! Intre timp, am profitat de vremea nesperat de buna pentru perioada asta din Bucuresti si mi-am scos R1150R-ul la mai multe ture ca sa ma "aclimatizez". Toate bune, cred ca m-am obisnuit si cu ambreiajul cat si cu manevrarea la viteze lente. Totusi, astazi, pentru prima data am observat ceva: cand e calda relanti-ul se duce la 1500rpm. La rece e ok, 1000-ish. Am cautat pe net si am gasit fel de fel de articole si proceduri legate de throttle bodies, suruburi de ajustare ("brass bypass screws", sau "BBS") care, sa fiu sincer, m-au speriat si debu
×
×
  • Create New...