Jump to content

drujbex

Membru
  • Content Count

    30
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About drujbex

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2015
  • Motocicleta
    2005 BMW R1150R
  • Numar Moto
    B109GBD

Profile Fields

  • Interests
    masini vechi, mai ales nemtesti si frantuzesti din anii '80 si '90, death metal

Recent Profile Visitors

139 profile views
  1. sau altfel, ala responsabil de design doar ce se dusese la pranz, servit undeva frumos, in natura, cum e in Jermania si acolo fusese stalkuit incontinuu de un din asta.... isi mai lua ochii de la el si cand se uita iar spre unde era, constata ca a venit mai aproape... pana au ajuns fata-n fata... apoi s-a intors la birou stringand evrika precum arhimede
  2. Sa-mi prezint si eu, intr-un final, acaretul. Povestea e asa -- eu sunt fan BMW, divizia auto, de multi ani, as zice minim 25, cam de cand vedeam modelele anilor 80-90 pe strazile din Bucuresti cand eram pusti. Daca despre serii de sasiu, optiuni, coduri motor etc al BMW-urilor respective as putea povesti pana cand oricine s-ar plictisi si s-ar ridica si ar pleca, de motocicletele BMW nu stiam altceva decat generalitati, pana de curand. Stiam de boxer si ca se face de 100 de ani, stiam de URAL-uri ca sunt practic clone rusesti de cand au 'confiscat' rusii o fabrica BMW dupa imparti
  3. foarte misto topicul tau si o buna resursa de materiale pt DIY si mie mi-a adus tot Marcel un R1150R, tot in stare foarte buna si tot argintiu. dupa o experienta nu deosebit de placuta cu service-urile din bucuresti, cred ca pt urmatoarele lucrari voi incerca si eu calea DIY (cu exceptia schimbului lichidului de frana la care nu ma bag si care consider ca se face la un cost rezonabil la motohub, mai ales in afara sezonului) e un "can of worms" toata treaba asta cu "stalling", "surging", ce vibratii sunt "caracter, ca e boxer", ce vibratii chiar nu sunt normale samd
  4. am revenit i-am facut tot ce vedeti aici cu un cost, nu ca ar conta, dar sa spunem ca puteam sa-mi iau un telefon de top sau un laptop destul de misto, nou. sau si telefon si laptop, mai midrange asa, impreuna toate reperele sunt originale. ei bine si.... tot mi se pare ca nu merge cum trebuie, ca vibreaza prea tare intre 4000-5000... practic dupa schimbarea bujiilor, filtrului de benzina, ajustarea valvelor, resincronizarea admisiilor, sa nu mai zic si de toate furtunele + sorbul din rezervor... eu ma asteptam sa mearga macar putin mai bine! mi se pare ca merge la fe
  5. daca e mai ieftina decat model 3 intr'adevar e o propunere tare interesanta. bravo coreenilor, le-au luat fata nemtilor care daca n-ar fi existat dieselgate ar fi bagat si acu banii de R&D in diesel.
  6. dap l-am si testat in weekend, functioneaza perfect. recomand.
  7. stie cineva ceva despre aceste adaptoare? https://www.amazon.com/Cllena-Powerlet-Charger-Voltmeter-Motorcycle/dp/B07PLQ6YJS/ le gasesc pe undeva si in ro?
  8. la asta cu fosforescentu chiar duc o lupta crancena cu ego-u' meu. momentan inclin spre aia inchisa :)) dar mai vedem pana isi refac aia stocu, eventual ma duc sa le probez
  9. revin sigur cu primele impresii dupa ce le primesc, cat si cat de usor e de urcat/dat jos in/din sa, atat pt mine cat si pt pasagera, cat de rau "incurca" coarda etc ah, si cu privire la usurinta echiparii, reglarii etc. eu mi-am comandat xl ca-s ditai malacu si mi s-a zis ca n-ar trebui sa fie probleme s-o reglez cat de larg se poate si s-o trag peste geaca. si eu sper sa nu ajunga testate exact asa m-am gandit si eu. nu e un inlocuitor pentru creier si bun simt, dar daca-ti creste chiar si putin sansele in favoarea ta, atunci tot e bine. in plus la trantele light
  10. am pus si eu o comanda pt 2 d-astea (una pt mine si una pt mandra). cica stocu se reface abia prin aprilie. https://www.hitair.com.ro/produs/vesta-moto-cu-airbag-mlv-c/ stiu ca daca te intalnesti cu un camion sau cu un copac sunt ca si cum n-ar fi, dar imi plac pt ca protejeaza coloana cervicala si de asemenea poate te scapa de vreo clavicula rupta, coasta, d-astea.
  11. plusez si eu la sfatul cu a-ti cauta pt un oras un scuter de 250-300 (chiar si 200 as zice) echipat cu roti de 16 inch. oricat de bune ar fi suspensiile, tot se simt nasol socurile in rotile mici. eu detin o Gilera Nexus 500 din 2004, 15 inch pe fata si 14 pe spate, 220 de kile uda, mai mult ca am si topcase si mereu tin cacaturi prin ea, mi se pare considerabil mai putin confortabila decat R1150R-ul. apropo de buget, eu am dat 1800 de euro in 2019 si am mai bagat cam 500 in intretinere (curea, variator, releu incarcare) si accesorii (parbriz inalt, top case). in afara de lipsa ABS
  12. a metal incins, posibil si un iz de ferodou, dar nu evident, ca atunci cand chiar prajesti ambreiajul... de asemenea se simtea ca iradiaza. sigur de la mine, atata ca nasu' meu nu e calibrat, nu stiu cat e "normal" sa miroasa. buna observatia cu diferenta de temperatura. totusi am sesizat ca termoscannerul se comporta ciudat pe suprafete lucioase, de exemplu pe toba finala arata 20 si ceva de grade, adica daca as fi pus mana pe ea ar fi trebui s-o simt rece :))) e cunoscuta problema, am citit un pic pe net si vad ca pentru scanarea temperaturii obiectelor lucioase se recoman
  13. da, urasc cocoasele alea. din fericire ma ajuta inaltimea si gabaritul (1.88 si 120+ kile) si mi se pare chiar destul de "nimble". am avut si BMW pe 4 roti, nici cu ala nu te prea strecurai , dar oamenii in general respectau varstnicii (era un model din 1993) si te lasau sa te bagi. ajuta si nr de bucale interesanta idee! voi studia daca se poate pune asa ceva pe mobra mea. in continuare, am fost la un prieten sa imprumut un termoscanner din ala. mai jos 3 clipuri: dupa 15 ore nepornita, rece, "socul" cam pe la jumatate (1500 ish?) https://youtu.
×
×
  • Create New...