-
Număr conținut
2.279 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://www.facebook.com/onenightstand.rocks
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Sibiu
-
Carnet moto din
A din 2004; B din 2002
-
Motocicleta
'97 B12 N Kult uÂşor bucĂŁtĂŁrit
-
Numar Moto
cu GSF
-
Club
fĂŁrĂŁ fĂŁrĂŁ
Informații profil
-
Motociclete detinute
Suzi GS 500E, GSF 600 N Bandit Kult
-
Interests
motorete, Rock, Gothic, mountainbikes
Vizitatori Recenți Profil
1.999 citiri profil
Emppu's Achievements
Newbie (1/14)
Recent Badges
-
Salut Banditi! Care mai e miscarea? Nu am mai intrat pe aici de ceva amar de vreme, dar mai bine mai tarziu decat niciodata. Si, bineinteles, imi fac aparitia nu cu unul, ci doua momente publicitare. 1. Onenightstand, trupa in care cant, concerteaza vineri, 30 mai, la prima editie a Sibiu Bike Show Poate vreunii dintre voi sunteti prin zona sau veniti expres la SB pt aceasta intrunire. Ne vedem pe zona! 2. Am mai gasit prin arhiva un set de 4 bujii pt Bandit 600 1995-2004 NGK Iridium CR9EIX. Le am la bursa de vanzare cu 200 de lei setul, dar la Banditi parca merge si cu 180 Ron. Va salut si va doresc un sezon plin de ture si experiente faine!
-
Io incerc din rasputeri sa ating un amarat de 200 de km cu un plin but it's looking real freaking bad at the moment. ) Asa ca nu te mai plange.
-
lasa-ma sa ghicesc... si iti place AC DC. Trebe sa imi iau ghidon nou la Grasa pt ca cel vechi de fier dar superbike si cu forma placuta e stramb in urma trantei. As lua din nou un LSL din alu. Il are cineva fix pe asta ? Sunt curios cum i se pare.
-
Multumesc tuturor pt raspunsuri. Paharele, defapt intreg bordul e diferit la B6 Kult fata de B12 Kult. Miercurea asta m-am imprastiat plecand de la lucru. O iesit un lake cu un sprinter in banda mea intr-o intersectie fara vizibilitate din SB, din aia cu oglinda. Io am vint "de dupa colt" era in curba strada, am franat pe doua suprafete total diferite de asfalt (sloboz din ala de bitum neted apoi asfalt rugos cu aderenta buna) si am fost pe jos instant cu motoru peste mine. Bineinteles fara sa il ating, deci tzapa mea cu dauna. Fara semne nu e accident. Am scos de pe el de niste beri insa daca ar fi sa schimb tot ce s-a spart/zgariat m-as duce spre mia de euro. Asta e. E a treia tranta pe care o incasez cu roti blocate si care nu s-ar fi intamplat daca aveam ABS. Si da, mi-am luat o songora absolut superba facuta tot de aia cu ochii mici, care ne fac si motoretele astea. Stiam ca pot conta pe tine. Tinem legatura pe tema asta. Danke!
-
Salutare, long time no see, huh? Sper ca va regasesc pe toti cu bine. I-am facut doamnei motorete cunostinta cu domnul asfalt din care au rezultat tot felul de bucurii. Printre ele, pedala de frana. Daca are careva piesa in cauza, as vrea sa o cumpar. Piesa se potriveste de pe orice Bandit 600-1200 din anii 95-2004. Tot pe wishlist ar fi si un pahar de plastic cromat de turometru de B12 Kult. Grija mare, ca-i polei! Doamne(le) ajuta.
-
Si io sunt pt data de 13 noiembrie.
-
Odihneste-te in pace Nicule. Te vom purta mereu cu noi in inimile noastre.
- 814 răspunsuri
-
- autoutilitara
- daia
-
(și 10 alții)
Setat cu taguri:
-
Deocamdata maxim 120. Vara sare de 130.
-
Am si io, e ok. Recomand.
-
Foarte interesant. Chiar este bun pretul. Nu am auzit insa de firma asta vreodata si nu stiu cat de bun ar fi. Daca cineva si-ar lua asa ceva, ii recomand sa sape pe internet inainte, pe forumuri ca sa nu isi ia freza din cauza piesei.
-
Varianta mai accesibila este sa pui amortizor de B12 Kult, daca ai B6 Kult sau amortizor de B12 POP daca ai B6 Pop. Nu o sa ai mega-confort insa ai mult mai multe rezerve pt mers cu pasager si bagaje sau mers sportiv. Mesaj completat Stai sa vezi Ohlins pt suma modica de doar putin peste 1000 de euro. Cu 200 amortizor spate nou nout?
-
E ok consumul tau. Nu e minunat dar e normal. Mie imi consuma 12le 10-11% in oras. Trebe sincronizate carbele, filtru aer si bujii noi si speram sa mai reducem foametea.
-
Da-i dracu pe aia de la RAR. Fa-l cum vrei tu si gata, te duci la ei cu zambetu pe buze si te faci ca ploo. Eu mi-am luat B6 si B12 Kulte naked din germania cu stickere originale cu N600/N1200 pe ele. Pe ambele mi le-au trecut competentii de la RAR ca Bandit S600 respectiv S1200 in talon. Pe B6 miau trecut spre bucuria mea datele de B6 Pop adica gume 120 cu 160, rezervor 20L etc etc. La altii se pare ca le trece altceva in talon, niste cretini. Si acum, pt cei interesati de a-si trece in talon pe B6 Kult gumele mai late, faceti rost de un talon de la un alt B6 Kult in care s-au trecut datele de B6 Pop si confruntati-i pe handicapati cu el daca fac figuri. Aratati-le ca pe acelasi tip de motoreta GN77A RARu vietii pune gume si alte date de omologare dupa ureche. In alta ordine de idei, pe B6 Kult cu janta stock intra guma de 180. Arata penibil si se conduce la fel. Daca se investese in janta de 5,5 inchi situatia se schimba dramatic (in bine).
-
Da, ne-am confruntat. Pana la urma am ajuns de am schimbat ambele etriere cu totu. Poate fi de la garniturile pistonaselor, aer in circuitul hidraulic, discuri uzate sau lovite, rulmenti roata praf.
-
Eu la commuting ma intalnesc frecvent pe la semafoare cu Goalfe R32 si Subare SeTeI si cam chunui gumele. Sincer sa fiu... cred ca in mainile mele, 12le papa gumele mai rapid in oras decat pe strasse.