Sari la conținut

Mario_b

Membru
  • Număr conținut

    52
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Sibiu
  • Carnet moto din
    2016
  • Motocicleta
    BMW F650
  • Numar Moto
    SB 23 MBM
  • Club
    Alone Racer

Vizitatori Recenți Profil

225 citiri profil

Mario_b's Achievements

  1. Salut baietzi, am nevoie si eu de arcul ala care trage pedala inapoi dupa actionare... Pentru Aprilia SR Replica. E ditamai arcul in carcasa de la curea. Mersi mult.
  2. E posibil sa se duca electromotorul... Verifica si tu carbunii sau starea rotorului ca de obicei ala pica primul!
  3. Mario_b

    Ulei 2t

    Sa va zic ce era sa patesc: Am luat ulei de la PETROM, nush cum ii zice, scrie pe bidon 2T! L-am vazut ca era cam gros ptr 2 T dar am zis ca mi se pare mie... Am pus uleiu asta la scuter si ziua urmatoare n-a mai pornit motorul! Eram gata sa-i dau jos cilindrul, cand mi-am dat seama ca e de la ulei si i-am luat MOL de-asta, am curatat rezorvorul de uleiul vechi si am pus MOL-ul. A luat-o cu greu, a scos fum mult (probabil a ars marmelada aia), apoi nici o problema! Pot sa zic ca daca inainte scotea fum mult, acum cu MOL merge aproape fara pic de fum!
  4. Mario_b

    Ulei 2t

    Atentie, eu era sa stric motoru cu ulei de la PETROM! Nu cumparati Petrom ca e marmelada pura, nu are nimic de-a face cu ungerea motorului! MOL e foarte bun, la 20 lei/litru nu e nici scump!
  5. Mario_b

    Ulei 2t

    Mol folosesc eu, e foarte bun, nu scoate fum mai deloc.
  6. Vezi daca filtrul ala e pus deasupra carburatorului, s-ar putea sa fie asta cauza. Daca e asa, monteaza filtrul undeva sub nivelul carburatorului. E posibil sa fie si plutitorul dus la carburator... trebuie verificat daca cuiul poantou etanseaza bine...
  7. Va rog frumos sa-mi explicati si mie cum se face ungerea cu ulei la scutere, ca nu am inteles prea bine! Eu imi imaginam ca vine uleiul in carburator ca si benzina, dar se pare ca la mine e un furtun de la rezervorul de ulei la carterul motorului, daca nu ma insel!
  8. Din cate stiu eu, modelele de mopede Piaggio: Ciao, Bravo, SI sunt cele mai econimice, scot si 1% consumul...
  9. Atentie mare la ce ulei ulei folositi ptr 2T, eu m-am ars rau de tot! Am luat un ulei de la Petrom ptr 2T si era ca ala ptr 4T, insa nu am dat importanta, l-am pus in rezervor si a mai mers motorul pana s-a consumat uleiul vechi, apoi n-a mai pornit deloc! Deja imi faceam planuri de segmentare ca nu stiam din ce cauza nu mai porneste, dar din disperare am scos uleiul din rezervor, am spalat tot si am pus un ulei nou, luat de la MOL( ulei rosu ptr 2T, aprox. 20 lei/litru) si a pornit motorul foarte usor! Pe langa asta, a scos un fum naspa la prima pornire, probabil a ars marmelada aia de ulei de la Petrom, acum nu mai scoate fum aproape deloc!
  10. Salutare, Am si eu o rugaminte, daca ma puteti ajuta cu un manual de service ptr Aprilia SR50 generatia 96, racire pe apa! Nu am probleme mari cu ea, dar nu porneste la buton tot timpul si suspectez instalatia electrica sau incarcarea... Manualul utilizatorului il am eu in italiana dar nu mi-e de folos ptr ca nu explica nimic, as prefera engleza daca se poate, daca nu, merge si in italiana. Multam in avans si numai bine!
  11. Exact cum ai zis tu, cateodata o ia, cateodata nu. Cred ca pana nu desfac electromotorul sa ma uit la el nu fac nimic.... O sa mai dureze ceva pana ma apuc sa-l fac, probabil la Paste, sa mai strang si niste malai pana atunci. Cum are incarcarea, pe magnetou sau are alternator? --- Mesaj completat în 11 Apr 2008 21:05 ------------- Am dat comanda de contact nou si oglinzi noi. Mai am nevoie de carene doar. --- Mesaj completat în 12 Apr 2008 15:56 ------------- Luni imi ajung oglinzile si contactul, de-abea astept sa le montez...
  12. In weekend mi s-a pus mie pata sa scot filtrul de aer sa-l spal... Stiti voi, cand te mananca trebuie sa te scarpini... Desfacerea filtrului n-a fost mare problema, am scos buretele, l-am spalat cu benzina, apoi l-am uns cu ulei si m-am apucat de montat. Acum insa parca n-a mai vrut deloc sa intre mansonul ala de la cutia filtrului in carburator... Pozitie naspa, da-i si impinge, suparare, nervi, mi-a luat cam o ora sa-l montez la loc... Nu mai fac prostia asta cat oi trai.... Partea buna era ca filtrul arata destul de ok, a fost ingrijit se pare, cutia filtrului curata bec inauntru, chiar daca afara era plina de namol. Deci sunt multumit. Se pare ca scuterasul meu a fost bine ingrijit la partea mecanica, insa la partea estetica mai e de munca. Apelez inca o data la voi, daca stiti pe cineva care dezmembreaza scutere sau care aduc piese, din Sibiu sau din Craiova, am nevoie de carene... Mersi mult!! Si ca sa nu uit, o singura 'problema' la partea electrica: am luat baterie noua de 7,5 Ah si nu porneste la baterie intotdeauna. Daca nu o ia din primele 3 secunde, la revedere, poate sa invarta pana moare de tot bateria ca nu mai porneste... Nu-mi explic de ce. Poate ca nu incarca indeajuns si bateria sta descarcata... Farurile se aprind in functie de turatia motorului, lucru care nu-i bun, iar tensiunea de incarcare de 13-14 volti e prezenta doar la turatie mare... Are releu de incarcare ca la Dacia veche? Sau cum se incarca bateria? La ce trebuie sa ma uit? Mentionez ca la pedala porneste intotdeauna din prima...
  13. Am gasit contact original cu 140 lei, dar mi se pare totusi cam mult pentru un scuter! Dar sper ca la urmatorul salariu sa-mi pot permite un set original... Cred ca scuterul merita piese originale... Oricum, ramane de vazut. Eram mai incantat daca gaseam un set de contact+ incuietori Sh, dar pana acum nu am gasit! Deocamdata ii iau doar o baterie si gata! Salutare!!! --- Mesaj completat în 30 Mar 2008 16:53 ------------- PS: AM si eu o intrebare: pentru modelul asta de scuter, motorul este cumva Minarelli? Asta ca sa stiu ce piese de schimb imi trebuie, cand mi-or trebui... In cartea scuterului pe care am gasit-o pe net scrie TIP MOTOR: APRILIA, alezaj/cursa 40/39,2 . Iar pompele de apa sunt universale ptr motoarele Minarelli?
  14. Mi se rupe daca are 25000km sau 2500000km... Important e ce stie sa faca... Astia din Dolj suntem toti DJ si de-asta avem numere asa periculoase!
×
×
  • Creează nouă...