Jump to content

flowerpower

Membru
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

About flowerpower

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Motocicleta
    XR 400
  • Club
    -
  1. De fapt, functioneaza si fara carena. Ma asteptam sa gasesc pe cineva sa ma lase sa fac un mulaj. Nu am gasit. Bucatica aceea de plasic (carena) se vinde cu 100 euro (cu transport). Pentru realizarea mulajului folosesc un cnc la care am acces si nu e necesara scanare 3d. Doar Artcam + coordonatele gaurilor.
  2. Ma gandesc sa o rezolv in felul urmator. Gaurile de prindere la carena cu toba sunt pozitionate la fel cu carena fara toba. Pot masura pozitia lor cu o masina in coordonate , iar curbura placii o fac aproximativ, doar sa fie estetic asemanator. Execut mulajul pe un cnc ca sa fiu inteles.
  3. As dori sa fac un mulaj din ipsos dupa o carena de XR400. Poate are cineva XR400 prin apropiere. Multumesc
  4. Cred ca orice carburator pentru motor de 400 cm3 va merge. Daca exista amatori de modificare am gasit carburatoare pentru ATV cu motor de 350, 400, 450 cm3 http://www.ebay.com/itm/PWK-36mm-Carburetor-For-300-350-400-450-KTM-YAMAHA-SUZUKI-KAWASKI-Scooter-ATV-/302181550469?hash=item465b6c8985:g:8oIAAOSwnHZYZKo4&vxp=mtr http://www.ebay.com/itm/36mm-Carburetor-for-ATV-QUAD-YFM350-WARRIOR-350-BIG-YEAR-350-KOAIAK-350-BW-350-/222398054047?hash=item33c7f4fe9f:g:GHAAAOSw241YdyYx&vxp=mtr motocicleta nu mai este la schimb.
  5. Ok. Dau la schimb Honda XR 400 pentru carburator (Keihin)
  6. Buna ziua, Am citit ca se poate instala un carburator cu pompa pe XR , dar pretul carburatoarelor noi sunt pe la 500 euro. Poate aveti experienta cu un carburator SH care sa mearga pe XR 400. Multumesc
  7. Am un kawasaki er5 din 2000 cu 50.000km la bord(presupun reali). Motorul avea o bataie la inceput discreta dupa care s-a accentuat si am hotarat sa-l desfac sa vad daca nu s-a topit vreun cuzinet. Nu scoate fum, nu consuma ulei, Compresie buna-trage si porneste usor. Dupa ce l-am desfacut am verificat cuzinetii- impecabili, piston/ cilindru- fara uzura, supapele- capul pistonului deasemenea fara lovituri. Nu pot sa-l inchid fara sa schimb nimic si ma gandesc sa schimb lantul primar care acum deschis, are un joc de 1cm cand e impins-tras. Ma gandesc ca fiind neintins roteste neuniform ambreiajul de unde si zgomotul. Dar neavand experienta rog pe cine a mai reparat motoare sa-si dea o parere. Tot asa intreb daca ar trebui schimbat lantul de distributie? Tot e desfacut motorul. Multumesc
×
×
  • Create New...