Jump to content

Madalin29

Membru
  • Content Count

    42
  • Joined

  • Last visited

About Madalin29

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Yahoo
    mpetrache29@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    07.05.2015
  • Motocicleta
    GSX750F
  • Numar Moto
    OT 04 XIB

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    una bucata
  1. Se pare ca am gresit. Trebuie sa ai mxim 30km/h in localitate si 50km/h in afara localitatii in intersectiile nedirijate. http://www.legislatiarutiera.ro/Legislatie/Viteza.html Dar merita aplicata tot timpul pt siguranta noastra.
  2. Nu ca eu as respecta legea, dar parca in intersectie in localitate trebuie sa ai maxim 30 km/h
  3. Implicati cred ca sunt toti. Eu am fost la Adi Moto si m.am simtit ca in familie.
  4. http://imgur.com/kPiE7xU Cred ca e acelasi. Greu cu imaginile
  5. Ce format suporta? Eram pe tel. Acum am pornit pc-ul http://imgur.com/kPiE7xU
  6. Accident 01.03.2017 pe la 18:20 langa gura de metrou Dimitrie Leonida. Poza este facuta de un prieten. Nu stie alte date. Sper ca motociclistul sa fie ok. Fiti mai prudenti la inceput de sezon pentru ca soferii se obisnuiesc cu noi mai greu.
  7. Salut. Nu ma prea pricep dar nu cumva odata cu trecerea unui volum mai mare de aer prin carburator aspira si un volum mai mare de benzina? Parca asta e principiu de functionare al carburatorului. :)Si de aici un amestec mai bogat. » Post actualizat in 01 Dec 2016 06:23 Am folosit gresit termenul "amestec mai bogat" voiam sa spun "mai bogat" cantitativ
  8. Yuk nu pun uei in benzina. Poate m-am exprimat eu gresit Vlad85, cand s-a umblat la chiuloasa s-au reglat doar supapele (asta mi-a spus fostul proprietar). Multumesc ca te-ai uitat pe site si m-ai ajutat sa aleg segmentii (oricum il sun pe baiatul cu site-ul sa ma asigure cu alegerea, pt. ca este ok si serviabil) » Post actualizat in 04 Jun 2016 16:22 Azi am schimbat segmentii si tot scoate fum . Cel mai probabil trebuia tot setul schimbat. Intretimp a expirat si itp-ul . Drept urmare: http://olx.ro/oferta/vand-motocicleta-kinroad-xt200-ID6p8n0.html#1cd1fa6694 » Post actualizat in 05 Jun 2016 15:31 S-a vandut
  9. Azi am fost la mecanic cu chiuloasa... Totul e ok... Sper ca duminica sa demontez cilindrul si sa schimb segmentii. Aveti idee de unde as putea achizitiona unii ok? Am gasit acest site de piese pentru modelul 163fml http://www.bashanmotor.ro/piese-atv/piese-motor-2/pistonsegmenti/segmenti-motor-110cc-400cc. Este adevarat ca nu am menajat motorul sub nici o forma , ca de... incepatori furati de peisaj . Va multumesc tuturor pentru ajutor.
  10. Multumesc pentru explicatie ThunderByte. Exact acum am incercat sa scot arcurile de la supape si nu am reusit pt. ca pe interiorul arcului mai este un arc. Ambele opun rezistenta destul de mare. O sa duc chiuloasa la un mecanic, care probabil ca are o presa,ca eu nu reusesc sa le dau jos dar sa le mai pun inapoi .
  11. Dragomir Ionut, am tot coborat si uract pistonul sa vad daca are putin joc si nu are. Si eu tot la segmenti m-am gandit, dar motorul e prea tanar si nu are joc (zic si eu). Pe de alta parate, ar fi bine sa fie asa ca tot setul este doar 250lei. Dar nu as vrea sa il schimb doar ca sa stiu ca l-am schimbat. Oricum segmentii tot o sa ii schimb ca tot e dasfacut, dar nu as schimba cilindrul si pistonul pt. ca cilindrul nu e ovalizat . ThunderByte, nu stiu cum sa verific acele simeringuri, dar o sa ma documentez. Singura verificare pe care am facut-o ciuloasei a fost sa o intorc invers, sa pun benzina in ea si sa vad daca o sa curga... siu nu a curs. Va multumesc pentru sfaturi. » Post actualizat in 22 May 2016 18:52 Geo, ma gandesc ca depunerile sunt de la un amestecul prea bogat (bensina/ulei) pe care il are din cauza evacuarii prea usoare si lipsa reglarii carburatorului (nu ma pricep ). A fost umblat in motor de un "mecanic" pe la 1000km (inca nu era a mea pe vremea aia), care i-a reglat supapele si i-a strans capacul de chiuloasa de l-a crapat. Capac pe care l-am schimbat eu . Masticul rosu care se observa e mai mult o vopsea si e din fabrica. » Post actualizat in 22 May 2016 18:58 Ce am mai observat, este faptul ca un surub care iesa din cilindru dintre cele 4, nu are acea teva/cilindru prin care ar putea uraca uleiul. Am scos un cilindriu de la celelelte suruburi si am incercat sa il introduc acolo unde era lipsa (ca sa imi dau seama daca asa e din fabrica sau e lipsa) si nu l-am puput introduce. » Post actualizat in 22 May 2016 19:02 Cand am taiat toba, a iesit din chiuloasa (odata cu teava de evacuare) un fel de saiba ca o spirala, pe care nu am mai pus-o inapoi de frica sa nu intre pe unde nu trebuie. Asa ca am pun niste "canepa" pe langa care a mai pierdut fum si care a murdarit zona respectiva.
  12. Va salut! Ma numesc Madalin si am o motocicleta Kinroad xt-18, made in China, 200 cm . Probema incepe in vara trecuta cand am facut un drum de ~200 km la 37 de grade C, cu ea cam turata, avand in vedere ca ea avea atunci ~3000km la bord si nu ii schimbasem uleiul de 2000km (nu cum scrie in carte la 1000km). A inceput sa scoata fum . Poate din cauza ca eu am taiat toba si isi face evacuarea mai repede ... Dar mie imi place la nebunie cum se aud rateurile pe teava , deja stiu cand sa fac frana de motor ca sa dau rateul perfect Dupa ce a inceput sa imi fie rusine cu fumul in intersectie am hotarat sa o desfac. Surpriza este ca, nu stiu ce are Motocicleta are 4000km, porneste, trage, nu are joc la piston, benzina sta in chiuloasa intoarsa invers, garnitura de chiuloasa arata bine dar manaca ulei si scoate fum. Din cate am observat, singura neregula era distanta prea mare la supapa de admisie. Pe care nu am masurat-o pentru ca nu am avut lera. Este primul motor in care imi bag nasul si v-as ruga sa ma ajutati cu un sfat. Sper ca nu am postat gresit. Va multumesc!
  13. Donez un motan (alb) si o pisica (neagra) in Bucuresti. Motanul are 3 ani si este castrat, iar pisica are aproximativ 9 luni. Ambii sunt deparazitati, jucausi si fac la litiera. Ii donez cu jucarii, cosulet, litiera si castronele. As dori sa nu ii despart. Din cauza programului incarcat raspund doar la tel: 0773.324.877. Sper ca nu am gresit topicul
×
×
  • Create New...