Sari la conținut

alexmoraru

Membru
  • Număr conținut

    14
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Sibiu

alexmoraru's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Atunci m-am linistit. Da intr-adevar apare apoi litera T asa cum spui. Am la casca acel D-ring, insa nu vad cum l-as putea pune, e doar un santulet mic acolo si nu ar avea loc acel inel....poate lipseste ceva. Daca limitarea consta in mare doar in viteza maxima atunci nu ma deranjeaza...o sa fac o poza la aceea piesa pe care scrie 25kw cand ajung acasa si o sa o postez. Mersi!
  2. Salutari, Am intrat de curand in "clubul" motociclistilor posesori de CB500 si as vrea sa va intreb una, alta pe voi care deja aveti si stiti mai bine. CB'ul meu e din 1996 cu 43kw, legat de motor as vrea sa aflu daca este PC32 sau PC26 si aici incep controversele...pe aceea tablita de pe sasiu scrie PC32, la fel imi spune si seria de sasiu care incepe cu ZDPC32..., dar in carte la tipul motorului scrie PC 26. Din ce am mai citit pe aici pe forum diferenta dintre ele este la frana spate, adica 32 placuta (model incepand cu '97) si 26 tambur...a mea are tambur si e din 96, dar cica e model 32. Cineva imi spunea ca s-au tot combinat si ca e posibil, mie imi e teama sa nu fie schimbat ceva... Inca ceva, am citit aici ca unele sunt limitate la 25kw si am observat ca am ca un fel de furtun de plastic la motor pe care scrie 25kw, asta inseamna ca acolo e limitarea si ca daca vreau sa renunt la el ar trebuii sa schimb aceea piesa de imbinare? Si daca puteti sa imi explicati si mie cum e cu acele helmet holder'e de sub sa pentru ca nu imi dau seama cum as putea prinde casca acolo Sunt incepator in ale motoarelor si nu ma pricep foarte bine Va multumesc anticipat!
  3. Am revenit, Sunt fericitul posesor al CB'ului 500 mai sus mentionat, cam de 2 saptamani. Am mers cu el doar cand l-am cumparat, de proba si acum sta si ma asteapta sa imi iau permisul Am cateva intrebari, dar cred ca cel mai ok ar fi sa le postez in topicul CB 500.
  4. Salutari! Inca nu am gasit un touring care sa ma multumeasca la bugetul meu, in schimb am gasit un CB 500 care pe langa faptul ca e destul de ieftin mai e si la mn in oras. http://olx.ro/oferta/honda-cb500-1996-ID1KpkL.html#0a6f43c4f5 Proprietarul imi spunea ca a cam stat vreo 5-6 ani si in 2013 a inceput din nou sa il foloseasca si atunci a cam facut ce trebuia facut la el, e vreo problema ca a stat atata timp pe margine? Are 70.000 km, cam mult... Ce parere aveti?
  5. In mare parte sunt de acord cu tn, dar părerea mea e ca decât o Honda sau un KLE din '92 mai bn un pegaso din 2000...
  6. Dupa toate postarile voastre tind sa aleg touring'ul fata de naked si chiar daca imi plac si KLE'ul si F650 sau Transalp, la bugetul pe care il am, posibilitatea de a gasii unul din ele in stare buna e destul de mica. Pegaso e un pic mai ieftin si cred eu ca e potrivit si el si am sanse mai mari, pt un pret mai mic, sa gasesc unul ok...asta e parerea mea de necunoscator, va rog sa ma contraziceti daca gresesc. Tinand cont ca sunt si incepator zic ca e ok, poate peste cateva sezoane voi trece la altceva.
  7. Multumesc frumos pt părerile voastre... Le iau pe toate in considerare si astept si altele
  8. Sincer modelul asta imi si place cum arată + acele genti... Un Crashbar sigur as achizitiona pt ca am înțeles ca o căzătură lăsată cu plastice sparte si prosti e destul de costisitoare la modelul asta...
  9. Deci sa ma indrept către un motor cu 2 cilindri..
  10. Poi de aceea si cer sfaturi aici... Pt ca sunt indecis si intreb oameni cu mai multă experiența... Ce Spune-ți de asta: http://www.autovit.ro/aprilia-pegaso-M4004504.html ?
  11. Sunt de acord cu fiecare dintre voi... Aceste 2 modele (KLE si BMW F650) sunt un pic cam greu de găsit... Ca si idee er5 e cel mai răspândit... Insa din ce vad, discuțiile voastre merg către modele de touring. Conteaza si consumul clar, nu voi merge ca un nebun, dar pe autostrada un 130-140 merg si atunci ma interesează la ce turatii sta pt ca bănuiesc ca conteaza si la viața motorului sa nu stea la turatii mari pt perioade lungi de timp,la consum.. Conteaza si vântul care la naked clar e mai deranjant...
  12. Va multumesc pt raspunsuri. Multumesc de link Icey, dar fiind incepator si nestiind foarte multe despre motoare, comparatia respectiva nu ma ajuta foarte mult in luarea deciziei, ma intereseaza mai mult parerea cunoscatorilor decat date.. Tin sa mentinez ca bugetul meu este undeva in jurul sumei de 1500 Euro...cam pe acolo am vazut ca se invart aceste 2 modele de prin anii '99-2000. Astept si alte pareri. Multumesc
  13. Salutari!!! Sunt nou pe forum, l-am tot urmarit si am indraznit intr-un final sa ma inscriu si vreau cateva sfaturi daca se poate. Imi cer scuze daca mai este un topic pe tema asta, dar eu nu am gasit decat cu cele doua moto separat si daca intrebam acolo fiecare isi lauda modelul daca exista va rog sa ma anuntati. Dupa cum spune si titlul oscilez intre cele doua motoare (pegaso vs er5 - aprilia vs kawasaki), poate nu exact aceste modele, dar genul lor. Stiu ca sunt din clase diferite si atunci probabil o sa ma intrebati la ce le voi folosi. In primul rand vreau un motor de zi cu zi, stau in oras deci preferabil sa fie cat de cat ok si in oras cu toate ca prefer plimbarile in afara si acestea vor fi cele mai dese. In mare parte prefer plimbarile mai lungi si de cele mai multe ori voi fi cu sotia asa ca vreau sa fie confortabila atat pentru mine cat si pt al doilea pasager. Cat despre putere...cam amandoua au aceeasi caluti mai multe nu stiu poate imi spuneti voi, nu vreau ceva exagerat fiind incepator, dar vreau sa pot face o depasire rapida at cand e cazul Ca si experienta am un sezon in urma in care m-am dat cu o aprilia classic 50 (de care m-am indragostit la prima vedere/folosire) deci alta clasa. Tinand cont ca imi plac cel mai mult traseurile montane (gen transfagarasan, transalpina...) vreau sa fie ok in urcare (cu 2 pers) sa nu o chinuii, dar prefer si marea si asta inseamna ca voi face cateva drumuri la ea pe sezon...asta insemnand mers pe autostrada la o viteza constanta mai mare si de aici tot ce tine de asta...turatii la viteze marii, consum, etc Astea fiind zise poate ma ajuti voi, cei mai experimentati in arta pe doua roti, sa iau o decizie. Multumesc frumos!
×
×
  • Creează nouă...