Pai ce completeaza itp-istul e mai putin important, de vreme ce auto a promovat itp-ul inseamna ca sunt doar defecte minore-gen lamele stergator uzate, trusa expirata etc-care nu afecteaza sig circulatiei.
Verifica rolele din variator sa nu fie uzate-trebuie sa fie perfect cilindrice fara tesituri.
Verifica si eventual schimba cureaua de transmisie- mai mult ca sigur ca s-a uzat si nu mai are aceasi grosime ca la inceput.
Etanseaza carcasa filtrului sau cumpara alta.
Curata/schimba elem filtrant-buretete ala sau ce ai tu acolo.
Incearca sa tastezi mai atent.........sa ne dam si noi seama ce vrei!
Spor la treaba!
Asta sa fie?
https://www.google.ro/maps/place/Partener+Rompetrol/@46.2421671,27.0850071,17.96z/data=!4m5!3m4!1s0x0:0xba7b5a8266f53b3c!8m2!3d46.2420841!4d27.0860155
Man, vezi ca ai incurcat grav furtunele alea.
Furtunul mai subtire-de vacuum- trebuie conectat la racordul de dupa carb care preia vacuumul din admisie-deschide astfel p-pa de comb care la modelul asta e pe vacuum.
Furtunul mai gros-de tur- trebuie bagat in racordul carburatorului-pe acolo intra benzina in carb.
Daca astupi vaccumul cu dop nu ai facut nimic -motorul merge cat are benzina in carb si apoi se opreste cum ai patit tu.
Dupa cum spui tu ai problema cu p-pa aia-costa pana in 15 lei
Hai spor la treaba!
» Post actualizat in 19 Apr 2016 18:38 http://www.generalmotor.ro/cumpara/pompa-benzina-2t-1435466
uite aici ce-ti trebuie tie