Jump to content

slim_rider

Membru
  • Content Count

    63
  • Joined

  • Last visited

About slim_rider

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    BC
  • Carnet moto din
    2014
  • Motocicleta
    gilera
  • Numar Moto
    pe spate

Profile Fields

  • Interests
    chestii cu motor
  1. Pai ce completeaza itp-istul e mai putin important, de vreme ce auto a promovat itp-ul inseamna ca sunt doar defecte minore-gen lamele stergator uzate, trusa expirata etc-care nu afecteaza sig circulatiei.
  2. O poate citi linistit pentru ca fiecare rubrica este tradusa si in engleza!
  3. Verifica rolele din variator sa nu fie uzate-trebuie sa fie perfect cilindrice fara tesituri. Verifica si eventual schimba cureaua de transmisie- mai mult ca sigur ca s-a uzat si nu mai are aceasi grosime ca la inceput. Etanseaza carcasa filtrului sau cumpara alta. Curata/schimba elem filtrant-buretete ala sau ce ai tu acolo. Incearca sa tastezi mai atent.........sa ne dam si noi seama ce vrei! Spor la treaba!
  4. Asta sa fie? https://www.google.ro/maps/place/Partener+Rompetrol/@46.2421671,27.0850071,17.96z/data=!4m5!3m4!1s0x0:0xba7b5a8266f53b3c!8m2!3d46.2420841!4d27.0860155
  5. in Bacau vorba asta se transmite din tata-n fiu
  6. Umila mea parere e ca iti trebuie un carb mai mare! Macar 17.5!
  7. Si uite asa un specimen ca asta face de cacao o intreaga comunitate!
  8. Sistemul Boorlan trebuie acomodat in sezonul rece cu management tip Hoota
  9. Cred ca in cel mai fericit caz ai sansa sa iei o amenda ptr. viteza-sa nu uitam ca ptr. un scuter de 50cmc viteza max e de 45 km/h-conform legii.Cred ca „atelajul” ala de 125 fuge mult mai repede de atat! Cam ce crezi ca-i trece prin cap unui policeman cand tu treci in tromba cu 90 la ora pe un scuter pe langa MCV-ul din dotare?
  10. Daca ai senzor de nivel lichid de frana ,ala este! Verifica nivelul de lichid de frana!
  11. Man, vezi ca ai incurcat grav furtunele alea. Furtunul mai subtire-de vacuum- trebuie conectat la racordul de dupa carb care preia vacuumul din admisie-deschide astfel p-pa de comb care la modelul asta e pe vacuum. Furtunul mai gros-de tur- trebuie bagat in racordul carburatorului-pe acolo intra benzina in carb. Daca astupi vaccumul cu dop nu ai facut nimic -motorul merge cat are benzina in carb si apoi se opreste cum ai patit tu. Dupa cum spui tu ai problema cu p-pa aia-costa pana in 15 lei Hai spor la treaba! » Post actualizat in 19 Apr 2016 18:38 http://www.generalmotor.ro/cumpara/pompa-benzina-2t-1435466 uite aici ce-ti trebuie tie
  12. Pai si are loc pe mobra de una ca asta? 45Ah e baterie de masina!
  13. Incearca sa mai si respiri atunci cand tastezi!
×
×
  • Create New...