Sari la conținut

atash

INACTIV
  • Număr conținut

    64
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    constanta
  • Carnet moto din
    2001
  • Motocicleta
    Dragstar Custom 650
  • Numar Moto
    CT...mai bine fugi...
  • Club
    independent

atash's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. atash

    Yamaha Dragstar

    Are cineva de vanzare o aripa de fata de dragstar 650 custom? Ideal ar fi portocalie
  2. sfinte kakat! unde dai si unde crapa...adminule, sterge te rog postul meu de mai inainte ca ma linseaza lumea fie-mi iertate cele zise acolo, dar nu credeam sa starneasca asemenea pasiuni. promit sa nu se mai intample.
  3. 1. SC PHOENIX SA, STR. VERDE nr. 29, CONSTANTA - am facut eu la ei in vara. pret sub un milion, iar domnu' inspectoru' a inghitit instant povestea ca numarul e montat in lateralul rotii ca e model pt piata americana Merita incercata statia, se pare ca se trece relativ usor fara respingeri aiurea. 2. SC BUTIC'S SRL, BD. AUREL VLAICU nr. 1, jud. CONSTANTA - va riscati pe pielea si banii vostrii. Dar e o optiune in cazul cand aveti de trecut vreo raie penala la care nu corespunde nici macar seria. Pentru suma corecta nea butica poate fi convins ca gixeru' e hard enduro. 3. SC AUTOLINK TRANS EUROPA SRL, STR. AMURGULUI nr. 33, jud. CONSTANTA. - e statia lui Zaharia de a lucrat la RAR pana acu' vreo 2 ani. Cere de la obraz ca asa e invatat. Avand in vedere trecutul, daca ai recomandare buna devine suficient de miop sa nu-l intereseze latimea anvelopei sau cate gauri ai in toba. Daca n-aveti alte aranjamente, e o optiune de luat in calcul. 4. SC DORA SRL, STR. CIBINULUI nr. 3, jud. CONSTANTA -habar n-am 5. SC MOMENT TRAVEL SRL, STR. CARAIMAN nr. 4, jud. CONSTANTA -habar n-am 6. SC ATD SMART SERV SRL, STR. G. CALBOREANU, DEPOZIT 1 nr. 8, AGIGEA -daca dai peste adi tanasescu se poate discuta. Mai pui tu ceva, mai uita el ceva... Una peste alta, merita incercat daca nu gasesti nimic interesant in Cta. 7. REGIA AUTONOMA TRANSPORT ÎN COMUN RA, Str. Industriala nr. 8, CONSTANTA -habar n-am 8. SC ZED DIAGNOSIS SRL, str. Verde nr. 31, CONSTANTA -baieti de treaba, preturi cinstite. Atentie ca cel putin unul se pricepe la motoare pe bune (chiar daca ii place sa faca pe prostul uneori), iar patronul a lucrat la RAR si are ochiul ager. Daca motorul e 99% road legal recomandabil de incercat pentru ca vorbesc civilizat si nu pierd timpul aiurea. Daca ai modificari radicale (mai ales pe la serii) incearca in alta parte. 9. SC ANACONDA PROD CONSTRUCT SRL, str. I.C.BRATIANU, HALA 47 B nr. 45, CONSTANTA -habar n-am Sper sa va foloseasca la ceva cele de mai sus.
  4. am si eu cateva. nu-s cine stie ce, dar in lipsa de altele sunt bune si astea kawa vulcan 1500 mean streak yamaha 1300 royal star kawa vulcan 2000 yamaha warrior custom? harley blabla...'85 old school made in china honda walkyrie sper sa va plca cat de cat...
  5. e clar! vine vara cu siguranta... http://www.cancan.ro/vreau-la-cancan/andre...ate/2009-04-21/
  6. atash

    Noutati De La Yamaha

    e intr-un mare fel. dar parca prea te loveste in retina. si unde e bascula spate triunghiulara ce dadea impresia de rigid frame, si unde sunt aripile fata care pareau a fi la locul lor nu ca asta ce pare agatata intr-un popic de parcare, si mai ales spitele clasice? ca sa nu mai amintesc de esapamentul dublu... xvs my ass. orice altceva, doar xvs nu. uite asa mai moare un clasic si se transforma intr-o chestie trendy. zicea cineva mai sus ca poate fi customizata. poate...schimband-o cu un dragstar mai vechi dar e criza nene, si banii vorbeste. asta e in tendinte, asta construim. prin comparatie cu chestia din imagini, vulcanul 900 custom e monument de design...
  7. atash

    Yamaha Dragstar

    Dupa ce am reperat bubele facute in noiembrie (deh, mai cade omul cand nu gandeste), m-a apucat cheful sa mut comenzile mai in fata. Intai m-am speriat de preturile unui set de comenzi avansate de firma, dar cum am picioarele cam lungi trebuie sa fac cumva. Asa ca am cautat si am gasit in niste poze (http://www.650ccnd.com/members/images/galeriez_03.jpg) solutia avansarii folosind o placa ce transfera pur si simplu prinderile de pe cadru ale suportilor cu pana la 120mm mai in fata, folosindu-se apoi ansamblele suport/pedala/scarita originale. Mai trebuie confectionate alte tije de comanda ale cutiei si franei spate mai lungi, dar e simplu iar material se gaseste usor la magazinele cu specific de inox (bara 6mm pentru cutie si teava 16mm parca pentru frana, cam 20RON bucata la lungimile necesare). Problema initiala a fost procurarea si prelucrarea tablei de otel cu grosime de 8-10 mm, dar s-a rezolvat in cadrul unui service de camioane (grosimea respectiva de tabla fiind folosita curent la repararea picioarelor de sprijin ale remorcilor ) Modificarea e destul de simpla si in primul rand la un pret "romanesc". Estetica, in schimb, cam lasa de dorit pentru ca se modifica important aspectul partii inferioare a cadrului (http://www.650ccnd.com/members/images/galeriez_01_lg.jpg si http://www.650ccnd.com/members/images/galeriez_02.jpg). Voi ce opinie aveti?
  8. atash

    Yamaha Dragstar

    adevar graieste robby, dupa cum ne-a obisnuit... la dragstar e simplu. daca partea de jos a cadrului si cardanul sunt paralele cu solul e ok. inseamana ca suspensiile sunt la inaltimea standard. pe asfalt corect are garda ultra suficienta. in rest...situatia devine mai deosebita nitel, dar asta e farmecul yahturilor de dimensiuni medii si mari pe sosea
  9. atash

    Yamaha Dragstar

    Conform zicalei ca prostia daca nu doare costa, am reusit sa trantesc motorul spectaculos dar cu mult noroc am scapat relativ intreg. Pantalonii, geaca si ghetele se repara cu ceva petice si vopsea. Ar mai fi nevoie de un suport oglinda dreapta (surprinzator oglinda a scapat nesparta), o maneta frana fata, o scarita fata dreapta (eventual si suportul aferent) si inaltatoare ghidon standard pentru Dragstar 650 Custom '98. Are cineva de vanzare? Nu mai intreb de un dispozitiv de indreptat orgoliu teribil de sifonat, ca din ala sigur nu gasesc...
  10. atash

    Yamaha Dragstar

    bro, ce an e motorul tau? pentru alea pana in 2003 am eu un manual de service complet in format electronic. dai un user de mess in pm si se rezolva. banuiesc ca merge si pentru modele mai noi, dar nu sunt sigur.
  11. scuze de offtopic. unde as putea parca un motor o noapte fara frica de ciorditori in zona pantelimon? nu de alta dar as vrea sa plec cu inventarul complet inapoi acasa.
  12. atash

    Roti,butuci,spite...

    AMIN ROBBY! ca bine le mai zici... imi permit sa completez, daca se mai poate dupa robby chopper calaresti pentru ca vrei si cum vrei... daca nu poti chopper adevarat, te cobori la un cruiser de fabrica daca iti plac cu adevarat genul asta de motoare nu conteaza parerea nimanui despre cum arata sau cum ar trebui sa arate, atat timp cat tie iti place. roata groasa e mai manevrabila... roata "de bicicleta" e mai cool... pareri... iti place roata groasa? ia-ti! iti place subtire? ia-ti! nu de alta, dar dupa cum ziceau niste clasici, la categoria asta de motoare conteaza mai mult cat km ai mers decat viteza cu care ai facut-o. ride long and ride hard...indiferent cat de lata e roata fata...
  13. sarumana de oferta...si pe cam prin ce zona ar fi munca asta?
  14. shefule daca gasesti si mai are loc una ma primiti si pe mine? cotizez la timp si corect.
  15. atash

    Yamaha Dragstar

    la tine defectiunea e simpla! de vina e tacanitu' dintre ghidon si sa
×
×
  • Creează nouă...