Sari la conținut

Pan_Ku

Membru
  • Număr conținut

    55
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2014
  • Motocicleta
    Honda Hornet
  • Numar Moto
    Dreptunghiular si Reflectorizant

Pan_Ku's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Pan_Ku

    Trans Fagarasan

    S-a deschis. http://www.transfagarasan.net
  2. Am umplut rezevorul de lichid de frana 3/4 (treisferturi), am pus furtunelui la unul din aerisitoare, dupa care am dat la maneta pana am reusit sa umplu furtunasul cu lichid. Odata furtunasul umplut si ne avand pistol de vacum sau o seringa mare, am deschis aerisitorul si m-am folosit de plamanii din dotare pentru a impinde lichidul de jos in sus catre rezervor.(important e sa sufli pana mai ramane lichid pe furtun pentru a nu baga are in instalatie) Cam am inceput sa suful pe furtun, au inceput sa se auda bulele care ieseau in rezervor. Am repetat operatiune de doua ori la ambii etrieri, dupa aerisire ( de care nu mai era nevoie pentru ca iesie tot aerul din instalatie ) si in final o bere rece.
  3. Problema a fost rezolvata. Multumesc pentru sfaturi.
  4. Pai asta e problema. Am incercat multe moduri de a aerisi pompa si nici unul nu a dat rezultat.
  5. Aseara am facut aerisirea clasica ( tip dacia 1310 ) numai ca diferenta e ca am dat la maneta de frana in loc de pedala, timp de 1h jumatate. Trei trageri de maneta, deschidere aerisitor, trei trageri de maneta, deschidere aerisitor, si tot asa incontinuu fara a avea nici cel mai mic semn ca maneta s-ar intari. Plus ca pe furtunel nu se mai vedea nicio bula de aer.
  6. Salut, Se da urmatoarea problema: Schimb de placute si lichid de frana. Am schimbat placutele fara niciun fel de problema, curatat etrierii cu TRV, lustruit, etc. Acum intervine problema, am desfacut aerisitoarele de la ambii etrieri si am evacuat tot lichidul de frana prin actionarea manetei de frana. ( am vazut (youtube), dupa, ca la schimbul de lichid lichidul se extrage cu o siringa din rezervor si se completeaza cu cel nou). Acum nu mai reusesc ca fac vacum in instalatie. Precizez ca am incercat cam tot ce se poate ( rezervorul plin cu capacul montat si aerisire ambele etriere, aerisire cu furtunasul introdus in bidonul cu lichid, etc.) Orice sfat e binevenit!
  7. Salut, Se da urmatoarea problema: Schimb de placute si lichid de frana. Am schimbat placutele fara niciun fel de problema, curatat etrierii cu TRV, lustruit, etc. Acum intervine problema, am desfacut aerisitoarele de la ambii etrieri si am evacuat tot lichidul de frana prin actionarea manetei de frana. ( am vazut (youtube), dupa, ca la schimbul de lichid lichidul se extrage cu o siringa din rezervor si se completeaza cu cel nou). Acum nu mai reusesc ca fac vacum in instalatie. Precizez ca am incercat cam tot ce se poate ( rezervorul plin cu capacul montat si aerisire ambele etriere, aerisire cu furtunasul introdus in bidonul cu lichid, etc.) Orice sfat e binevenit!
  8. Salut, 1. Are bec de atentionare si functioneaza foarte bine, cand s-a aprins tre sa alimentezi 2. Inafara de furca upside down si bord, eu nu stiu alta; 3. Am 28.000 , cand ajung la 99.999 o sa postez, dar sincer nu am vazut niciun hornet la 100.000, au grija baietii sa le dea la 20-22 de mii.
  9. Salut, O intrebare mai de noob, cum se scoate surubul din dreptul suportului de scarita pentru a demonta aparatoarea de lant??? Am incercat si pe stander si cu o persoana pe sa, fara rezultat, surubul mai are 3-4 spire si loveste in suport scarita. As vrea sa il scot pentru a curata mai bine lantul. Mersi . P.S.: singura solutie gasita e sa desfac suportul de scarita + plus schimbator.
  10. Salut, am vazut ca a mai fost pusa intreabrea asta : Ce tip de termocupla auto pot cumpara pentru a schimba termocupla de pe radiator (defecta evident) de pe Hornet 600 2004 ? (dimensiuni, standard, etc). Am gasit compatibilitate cu cea de la Tico, dar nu pentru Hornet. Multumesc anticipat de sfaturi.
  11. Subscriu, Viespea mea este cumparata de la MotoMus anul trecut. Prima intrabare a fost legata de vopseaua alb-perlat la care am primit ca raspuns : " italianul a vrut sa o faca alba din placere", raspuns la care am ramas circumspect, dar dupa aproape un am de mers cu ea, am avut ocazia sa verific ce se ascunde sub vopsea si am ramas surpins ca nu e decat grund si tabla. Se pare ca italianul chiar a vopsit-o pentru ca o vroia alba. ( unul din italieni, ca erau 3 pe targa ). Numarul de kilometrii este clar dat inapoi la toate mobrele aduse, majoritatea se invart intre 20 si 30 de mii de kilometrii. Pana acum nu am avut nicio problema tehnica cu ea, deci a meritat investitia sau am fost eu norocos.
  12. Uite aici ceva care se aproprie de toate doleantele tale: /index.php?/topic/723076-vand-kawasaki-zzr-400-98-consumabile-noi-incluse/
  13. Precizez ca nu e o modificare adusa de mine. Cand am luat-o mi s-a spus ca italianu' a vrut-o alb perlat .
  14. Sper sa mai gasesc si eu unu pe la ora 5 .
×
×
  • Creează nouă...