Jump to content

ahamay

Membru
  • Posts

    25
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Carnet moto din
    2013
  • Motocicleta
    Yamaha

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    1

Recent Profile Visitors

216 profile views

ahamay's Achievements

  1. Perfect. si mai bine asa. Multumesc de pont. ok, interesant, bine de stiut si asta
  2. Da, ma gandeam oricum sa iau toate optiunile pe el mai putin Enduro packet. Plus faruri auxiliare, incalzire in ghidon si sa, chiar si pentru pasager (must have) Dar are sens ce spui si e posibil sa il iau si pe ala. Ideea era sa iau ceva bun pentru el, nu neaparat ce-i mai ieftin. Sunt adeptul calitatii. Pe langa asta, o sa dau jos suportul ala de GPS si pun altul sau o sa gasesc o alta varianta oricum. Imi plac GPS-urile Garmin, dar nu sunt nebun sa dau 1000 euro pe el in conditiile in care aproape toti in review-uri se plang de ele. Sa te joci pe GPS de la rotita, mi se pare un moft care nu isi are rostul, cel putin din punctul meu de vedere. Posibil BMW R 1300 GS sa vina cu GPS integrat in display, asa cum are RT-ul, dar nu as mai astepta inca un an si oricum, sunt zvonuri. Am fost la doi dealeri aici in Berlin si cand fac comanda o sa merg la amandoi sa vad ce oferta imi fac fiecare. Am intrebat si nu au nici o treaba unii cu altii, chiar daca vand doar BMW, deci, nu risc sa imi spuna ca am fost si la altul si ma are in sistem. Dealer-ul BMW de langa mine, mi-a dat motorul la test drive 3 ore. Celalalt mi-l da doar o ora dar am vazut ca aveau multe motoare SH cu 1500 km si cel putin 1000Euro reducere. Ma intreb totusi, de ce ai vinde un GS dupa 1500km ? Daca gasesc un deal bun SH in Februarie cand vreau sa fac comanda, il pot avea in 2-3 saptamani. Daca e nou si se aduce din fabrica, atunci 2-3 luni. Cel putin asa mi-au spus. Chiar, vad ca ai 1250GS. Butonul de SOS il ai ? daca da, cum trebuie procedat ? Se ia cartela GSM si se incarca lunar sau e ceva de la BMW platesti o data si asta e ?
  3. Nu am inteles partea de "culture". Daca poti sa elaborezi ... Protectie la chiuloasa ? asta nu e pe lista.
  4. Salutare, Multumesc mult pentru raspunsuri (nu neaparat pentru offtopic-uri). Momentan am decis urmatoarele: 1) cel mai probabil voi lua jantele de aliaj. Avand in vedere ca voi merge cu ea cel mai mult pe strada, nu stiu daca chiar se merita cei 400+ euro pentru jantele spitate. M-am gandit si la varianta de a lua jante spitate cu cauciucuri de offroad si sa iau si jantele de aliaj cu MIchelin Road 5, dar cred ca ar fi prea sumpe toate astea si nu stiu daca se merita efortul financiar. Oricum, ma gandesc ca daca jantele de aliaj ar fi asa proaste, BMW nu le-ar mai pune pe motor. Vad ca si alte branduri tot aliaj au pe ele: Yamaha T9 GT, Ducati Multistrada V4, etc. 2) Crash bars ma gandesc la Touratech. Nu stiu sigur daca o sa iau si varianta de top pentru protectia rezervorului. Oricum, sunt mai ieftine decat alea OEM si am vazut multe plangeri despre ele, iar Touratech sau SW-Motech sunt preferate. Ar mai fi si Altrider, dar sunt prea groase si mult mai scumpe decat restul disponibile pe piata. 3) Top case Givi Trecker 58L topcase + panniers. Ma mai gandesc si la panniers Motea (vad ca au reducere 50% acum) dar top case-ul o sa fie cu siguranta cel de la Givi. Oricum, sa vad ce optiuni mai gasesc intre timp. Inca o data, va multumesc pentru ajutor.
  5. Va multumesc tuturor pentru comentarii dar intentia mea era sa aflu niste pareri despre anumite optiuni pentru acest model de motocicleta. As prefera sa ramanem totusi pe subiect. Poate in viitor si altii vor gasi ceva util in topicul asta. Raspunzand la intrebarile astea, ma ajutati pe mine acum, dar in viitor ii veti ajuta si pe altii care vor fi in aceeasi situatie. Personal, nu ma intereseaza care motocicleta este mai buna de offroad sau onroad. Sunt convins ca fiecare are propriile pareri si preferinte in a alege ceea ce ii place. In alegerile mele pana la urma eu sunt cel care decide ce cumpara si la ce va fi folosita motoreta. Totusi, am plecat de la Yahama Tracer 700 si am ajuns la BMW R1250GS dupa mai multe test drive-uri si vazut aproape toate review-urile de pe youtube. Putem/puteti deschide alt topic pentru alte discutii daca arde asa mult. Deci, punctele intiale erau: jante de aluminiu sau spitate (inca nu sunt decis aici. spitate costa 450euro in plus, daca ma uit la alte motoare, gen multistrada, tracer 9GT, etc, toate cu street purpose vin cu aliaj. Inca mai procesez parerile) crashbar-uri BMW OEM sau after market (parca as tinde spre Touratech sau SW-Motech) topcase si side cases BMW OEM sau after market (ar fi o varianta alea vario, dar ma gandesc ca ar fi mai practice alea care au capacul sus si nu in lateral, si nu ma deranejeaza cadrul ala extra)
  6. Felicitari. Sa il stapanesti sanatos si fara evenimente. Daca ar fi dupa nevasta-mea, ar trebui sa-mi iau un sprinter, haha.
  7. haha, da, asa este. In cazul asta imi cer scuze pentru interpretarea eronata.
  8. Va multumesc mult de raspunsuri. O sa iau in considerare tot ce ati spus. @PzKpfW Hai sa lasam de-o parte rautatile si judecatile. Nu de asta am venit pe forumul asta. Am pus o intrebare pentru a invata de la cei cu mai multa experienta, nu pentru a-mi lua pietre in cap. Si da, vreau GS pentru a merge pe asfalt cu el. De la o varsta, cred ca o sa conteze mai mult pozitia pe motor si siguranta pe care ti-o ofera decat sa stai aplecat ca pe semicursiera si dupa 20 minute sa te doara tot corpul. Mi s-a mai spus ca o sa ma obisnuiesc dupa un timp atunci cand aveam fazer-ul, dar nu a fost asa. Am facut test drive cu mai multe motociclete Triumph Tiger 800 XRX, Yamaha Tracer 700, 900, Triumph Tiger 900 Adventure, BMW R 1250 GS (ar fi trebuit F850GSA dar nu a fost disponibil). Dintre astea, cea care a pus un mare zambet a fost Tiger 900 dar parea destul de grea la manevrare in parcare sau la viteze foarte mici. Mai pui si pasager, la muschii mei o sa fie chiar o aventura. Pe cand R 1250GS, mi s-a parut foarte usor de manevrat, chiar si cu pasager pe spate, ba chiar pot spune ca parea mai usor de condus cu pasager, deh, conteaza centrul de greutate sa fie mai jos. Si dupa 3 ore de test drive, nu am simtit absolut nici o urma de oboseala sau durere in umeri, etc. Practic, asta caut la o motocicleta sau masina, printre altele, bineinteles. Mai sunt si alte modele de motociclete care ar intra bine in criteriile astea, dar GS-ul are centrul de greutate mai jos fata de altele. - Yamaha T9 GT (as fi optat pentru modelul asta daca nu puneau bordul ala hidos) - Suzuki GSX S 1000 GT (nou aparut, nu stiu foarte multe detalii despre el) - BMW F 850 GSA (asta a fost alegerea initiala dar e foarte grea cu centrul de greutate sus) - Ducati Multistrada 950 (la fel ca bwm-ul, mi s-a parut foarte grea sus, desi imi place cel mai mult dintre toate. Insa am auzit multi care se plang de multistrada, probabil or fi mai bune ultimele modele) Iar pe partea de bani, sunt variante, nu trebuie sa dai 20k+ pe ea ca sa o ai. Se pot face rate, leasing si in 2-3 ani o vinzi daca vrei alta si se recupereaza o buna parte din bani. Se practica chestia asta foarte mult, mai ales in Germania, indiferent ca vrei masina sau altceva. De ce nu ? Inca o data va multumesc tuturor pentru informatiile acordate.
  9. Cred ca aliajul crapa in conditii de hard offroad, ca altfel toate motocicletele ar fi cu spite, indiferent de scopul de fabricatie. Poate voi merge vreodata pe camp, dar nu stiu inca. Scopul este pentru asfalt. pentru crashbars ma gandeam si eu la Touratech. Am vazut ca vin cu un manson de cauciuc pe partea superioara a cadrului motocicletei care ar ajuta la preluarea socului.
  10. Multumesc de raspuns. dar sidecase-urile de aluminiu sa fie BMW OEM sau alte marci ?
  11. Salut. Pentru un BMW R1250GS care va fi folosit doar pe asfalt si cu pasagera in spate, ce recomandati din urmatoarele ? Jante de aliaj sau cu spite ? (Am intrebat un posesor de R1200GS care avea jante pe spite si era cam nemultumit de ele, el da motorul pentru a-si lua un F 1000 XR) crash bar-urile de motor sunt ok cele de la BMW sau sa merg pe varianta Touratech, SW-Motech, Wunderlich ? Side cases si top case, sa merg pe varianta aluminiu oferite de BMW sau sa ma orientez spre altceva ? Ma gandeam si la varianta soft panniers LoneRider sau altele. Dar pentru top case parca as opta pe ceva gen aluminiu negru Va multumesc in avans
  12. Eu as putea spune ca am un consum de 2.6-2.7 in oras (Berlin). incerc sa merg pe stradute unde nu este trafic. dar orasul este cam in constructie tot timpul si trebuie sa stai mult la semafoare. Bine, si trag de el cateodata iar in weekend conduc cu pasager ceea ce-i face sa creasca consumul.
  13. Am si eu o mica dilema. Se pare ca la nmax-ul meu, cele 6 liniute de carburant se duc pe la 200km. Am citit aici pe forum ca cineva lauda un nmax din 2015 ca ar avea autonimie de 250 km. Sunt curios cati km parcurgeti de obicei intre plinuri ? Eu pun benzina aproape de buson si pentru prima liniuta merge aproximativ 70km iar restul le face la fiecare 24-26km. Mentionez ca merg cu el exclusiv in oras (Berlin unde traficul nu este asa aglomerat ca in Bucuresti) si abia are 1300km la bord.
×
×
  • Create New...