-
Număr conținut
374 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Bucuresti
-
Carnet moto din
2014
-
Motocicleta
Aprilia Pegaso Cube 650, 1998
-
Numar Moto
IS-65-VTR
victor_peg's Achievements
Newbie (1/14)
-
Multumesc mult de ajutor @Sorin128 !
- 9.844 răspunsuri
-
- Difuzoare schimbate
- R1100 RT
- (și 4 alții)
-
Salutare tuturor, Intentionez sa cumpar un R1200RT din UK, cel din 2005-2009, insa am 194 cm si 98 kg si nu știu cat de mult mi s-ar potrivi (daca intra genunchii in scobitura din rezervor, daca e comoda pozitia etc.). Ma poate ajuta cineva din Bucuresti sa-l testez? Vreau doar sa ma urc pe el, nu sa ma plimb. Mulțumesc anticipat. Cu stima, Victor
- 9.844 răspunsuri
-
- Difuzoare schimbate
- R1100 RT
- (și 4 alții)
-
victor_peg îl urmărește pe Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004
-
Salut, Stiu ca n-am mai postat de ani pe-aici... Aveti idee unde pot gasi piulitele alea dubioase de la parbriz, noi? Am dat ieri o tura pana la Siriu si am ajuns pe un forestier neasteptat, la capatul caruia m-am trezit fara un surub si o piulita. Best bet e dezmembrari, nu? Apropo, dupa 200 km de mers pe ploaie torentiala, Pegaso se tine bine
-
Întrebam de an și dacă e pe sistem de alimentare cu injecție ca să știu dacă să mă bag sau nu, că la injecție sunt conectorii ăia de la pompă, etc :)) La cele cu carburatoare, se închide robinetul de benzină, se scoate furtunul de la benzină de lângă robinet și conectorul de la senzorul de nivel scăzut. Și de desfăcut șuruburile de le-a pomenit Robi mai sus. Șaua e prima de trebuie scoasă :))
-
Salut, Piulita, daca o strangi, pretensioneaza arcul (il face mai greu de comprimat). Asta ajuta dar nu va ridica motocicleta. O va tine putin mai sus, dar suspensia va fi mult mai rigida. Odata cu pretensionarea arcului vei avea nevoie sa reglezi si amortizorul (surubul cu insemnele din dreptul lui: H - hard, S - soft) pentru a avea un ansamblu al suspensiei echilibrat. Daca nu sunt reglate amandoua, poti ajunge la 2 situatii: ori topai tot drumul, ori atunci cand iei o denivelare o simti si in gat )
-
Salut Horia si bine ai venit! Detaliaza putin, ce inseamna "se rupe lantul"? Pocneste, face urat? Posibil sa nu fie uns, curatat, trebuie verificata flexibilitatea lui si daca pinioanele au inceput sa aiba dintii curbati. Cu pornirea, si mie imi face figuri uneori, de regula cand e incalzita bine, trebuie sa tin mai mult butonul apasat ca sa fiu sigur ca a pornit si nu moare. Daca e in viteza si nu porneste desi ai cricul ridicat, e posibil sa fie defect ori senzorul cricului, ori cel de la maneta de ambreiaj. Consum 5-6 in exterior (de regula merg cu pasager), iar in Bucuresti am reusit performanta de 8.6 l/100 km, mergand haotic. Bafta si asfalt uscat!