Jump to content

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Recommended Posts

Am cautat in forum,dar n-am gasit nici un topic cu subiectul asta (corectati-ma dak gresesc,va rog).Sunt tare curios sa stiu cam cati suntem,si care sunt parerile referitoare la modelele de Pegaso 650,avand in vedere ca nu e un model foarte raspandit (din cate stiu eu,din nou,corectati-ma dak gresesc).Numai bine si asfalt uscat (si nu numai) :scratch:

post-2291-1171639434_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 14.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sal.

E destul de raspandit modelul Pegaso, sunt multe in ro, dar si in strainatate. Sunt posesor de Pegaso Garda si sunt foarte multumit de ea. E o motoreta foarte buna de incepatori, design de nota 10, are 50 CP, suficienti cat sa te bucuri de un demaraj decent :scratch:, e foarte comoda. A mea consuma 5.6 l / 100 km. eu zic ca e un consum bun.

Daca ii dai ulei, filtre si ce-i mai trebuie la timp, te duce multa vreme.

 

Minusuri:

- porneste greu dupa o lunga perioada de inactivitate si/sau cand e frig (sub 0°C)

- plaja de turatii mica (2500-6500 RPM), de la 3000 RPM ii place sa traga, 6500 RPM este undeva la limita.

- vitezele trebuie schimbate destul de des, dar daca o judec mai bine... cam orice moto street-enduro - monocilindru, se comporta la fel.

Cam atat.

 

P.S. Pt. cei care nu stiu, Modelul Garda fata de clasic, este echipat cu: parbriz touring, cric central, amortizor spate cu reglare din robinet (vezi poza) si suporti de genti. Nu stiu daca se livreaza si genti, eu am primit doar topcase.

Daca sunt alte diferente, va rog postati.

post-6735-1171657716_thumb.jpg

Edited by CazyRO
Link to comment
Share on other sites

salutare tuturor! ma numesc robert.am si eu pegaso 650.bine,an 92.habar nu am ce model e.vreau sa zic ca sunt nimerite aceste motoare ROTAX,parerea mea. si sa nu incerce nimeni sa ma contrazica,ca este adevarat.motorul meu are 42.000 km reali,fara reparatii la motor.am auzit ca merg 70-80 mii km,fara reparatii capitale la motor.eu ma abtin cu poza moto.este desfacuta pt vopsire,dar am sa afisez in curind.

bafta pegasistilor !!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

va salut si eu tot cu o Aprilia pegaso o am din oct. am adus-o din germania pentru ca ce era la noi nu mi-a placut sunt super multumit de ea e oarecum modificata fata de modelul standard adica doar o toba arrow fata de doua stock farurile si alte cauciucuri supermoto nu am avut probleme cu ea am deja 6000 de km cu ea si va spun rupe asfaltul si nici pe dealuri nu se da inapoi numai sa pot intre ca nu sunt gume de noroi

sa facem intr-un fel sa facem o intalnire cu cat mai multe Aprilia pegaso sa ne vedem motorasele

asta e capra mea

post-15640-1171781245_thumb.jpg

post-15640-1171781258_thumb.jpg

post-15640-1171781266_thumb.jpg

post-15640-1171781274_thumb.jpg

Edited by asfaltt
Link to comment
Share on other sites

Sal.

P.S. Pt. cei care nu stiu, Modelul Garda fata de clasic, este echipat cu: parbriz touring, cric central, amortizor spate cu reglare din robinet (vezi poza) si suporti de genti. Nu stiu daca se livreaza si genti, eu am primit doar topcase.

Daca sunt alte diferente, va rog postati.

post-6735-1171657716_thumb.jpg

Salut.Am si eu tot Pegaso Garda,din 2000.Modelul meu a venit echipat cu alarma, cric central,amortizor spate reglabil,topcase Shad si coburi originali Aprilia "Garda Special Edition",dar nu are parbriz touring.Nu stiu cum vine din fabrica dar am impresia ca parbrizul tau a fost luat aftermarket.Oricum,felicitari,e un motor bun,sa-l stapanesti sanatos.Din pacate a mea nu pleaca nicaieri,s-a pupat c-o utilitara de 2,5 tone :rose: .Poate de 1 mai sa facem o escapada in vama cu motoarele,ca o putem lua cam p orice drum (am citit un articol in care scria d Pegaso ca ar fi "omni-purpose bike" :rose: .Asfalt (si nu numai) uscat :nono:

Edited by Gothmog
Link to comment
Share on other sites

@Gothmog

Sal.

Imi pare rau sa aud patania. Cum s-a intamplat?

E posibil ca parbrizul sa-l fi cumparat proprietarul din Germania. La fel si alarma de pe motorul tau. Eu tanjesc dupa coburi. am suporti dar nexam genti. :nono: Sa dau in jur de 360 eu pe un set nou nu prea imi vine. Poate cunoasteti pe cineva care vinde coburi, astept un PM.

De 1 Mai nu pot merge la mare. Vreau sa-mi fac revizie generala la motoreta, e vb sa mergem in Cehia la Brno si o sa ma coste ceva distractia asta.

Link to comment
Share on other sites

@Gothmog

Sal.

Imi pare rau sa aud patania. Cum s-a intamplat?

E posibil ca parbrizul sa-l fi cumparat proprietarul din Germania. La fel si alarma de pe motorul tau. Eu tanjesc dupa coburi. am suporti dar nexam genti. :rose: Sa dau in jur de 360 eu pe un set nou nu prea imi vine. Poate cunoasteti pe cineva care vinde coburi, astept un PM.

De 1 Mai nu pot merge la mare. Vreau sa-mi fac revizie generala la motoreta, e vb sa mergem in Cehia la Brno si o sa ma coste ceva distractia asta.

Sal. Despre patanie,ce sa zic,s-a trezit o doamna sa intoarca din 3 miscari o utilitara Renault de vreo 3,5 m pe un drum de max 6 m.Eu eram la iesire din viraj,vad ca da semnal stanga,claxonez si i-am dat "start"-ul.Trec p contrasens,gandindu-ma ca se opreste,si s-o ocolesc prin fatza,dar nu...Se decide sa blocheze 75% din latimea drumului :rose: .Ma rog,coliziune frontala si adios carenei, farului, bordului,si alte maruntisuri.Ma rog,se repara...

In alta ordine de idei,coburii vin o data cu motoru la modelul Garda,ca au "Garda" pictat pe ei.Poate ca sunt pe o lista cu accesorii si neamtul nu i-a luat...

Foarte tare ideea cu Brno,imi doresc sa merg si eu,sper sa se intample.Bafta si asfalt uscat :nono:

 

 

Doar atat?Nu mai e nici un pegasist pe aici?

Link to comment
Share on other sites

Am cautat in forum,dar n-am gasit nici un topic cu subiectul asta (corectati-ma dak gresesc,va rog).Sunt tare curios sa stiu cam cati suntem,si care sunt parerile referitoare la modelele de Pegaso 650,avand in vedere ca nu e un model foarte raspandit (din cate stiu eu,din nou,corectati-ma dak gresesc).Numai bine si asfalt uscat (si nu numai) :nono:

 

:rose: :rock: :rose:

salut colega - cred ca mi-ai "furat" motorul, am unul identic cu al tau. Din toate pct de vedere.

 

iar acum pt cine nu stie: Cand este rece afara se porneste f ff usor in urmatorul fel - inainte de oprire se inchide benzina din robinet si se ruleaza cu ea pina se opreste, apoi .... dupa o zi doua trei etc (indiferent de temperatura (-... grade) se porneste benzina , se trage socul la maxim si la al doilea buton porneste belea. Acest secret l-am aflat si eu de la un italian Fulvio (sa-i dea Dumnezeu sanatate) care se ocupa cu motoare, inainte de asta il omoram si eu rau de tot il trageam cu masina sau il impingeam de-mi ieseau ochii. Alti destepti care cica sunt destepti - frate nu ai ai segmenti sa vi sa tii schimb, - a... nu mai ai compresie, - etc. sa vedeti ce bine pleaca daca nu are bujia uda.

 

astept sa ne vedem pe coclauri, pe curand dragi colegi ! :rose:

Edited by Vulturul argintiu
Link to comment
Share on other sites

:nono: :rock: :rose:

salut colega - cred ca mi-ai "furat" motorul, am unul identic cu al tau. Din toate pct de vedere.

 

iar acum pt cine nu stie: Cand este rece afara se porneste f ff usor in urmatorul fel - inainte de oprire se inchide benzina din robinet si se ruleaza cu ea pina se opreste, apoi .... dupa o zi doua trei etc (indiferent de temperatura (-... grade) se porneste benzina , se trage socul la maxim si la al doilea buton porneste belea. Acest secret l-am aflat si eu de la un italian Fulvio (sa-i dea Dumnezeu sanatate) care se ocupa cu motoare, inainte de asta il omoram si eu rau de tot il trageam cu masina sau il impingeam de-mi ieseau ochii. Alti destepti care cica sunt destepti - frate nu ai ai segmenti sa vi sa tii schimb, - a... nu mai ai compresie, - etc. sa vedeti ce bine pleaca daca nu are bujia uda.

 

astept sa ne vedem pe coclauri, pe curand dragi colegi ! :rose:

Salut! Nu stiam chestia asta.Eu dupa o perioada mai mare ii goleam carburatoarele,puneam un pahar sub furtun si dadeam drumul sa curga.Dup-aia o turnam inapoi in rezervor.

 

Bafta si asfalt uscat! :rose:

Link to comment
Share on other sites

Am si eu un Pegaso Cube din98.Porneste mai usor la rece,daca dam relantiul mai incet cu 720 grade (bineinteles cu socul tras la maxim si fara sa acceleram)astfel incat motorul primind mai putin aer,porneste mai usor si nu se mai intrerupe.Vreau si eu sa stiu de unde cumpar o cheie de bujii pentru hexagon de 18,pentru bujiiNGK dr 8EA sau NGK DR8ES.Ma chinui cu o cheie tiganeasca.

Link to comment
Share on other sites

Sal.

E destul de raspandit modelul Pegaso, sunt multe in ro, dar si in strainatate. Sunt posesor de Pegaso Garda si sunt foarte multumit de ea. E o motoreta foarte buna de incepatori, design de nota 10, are 50 CP, suficienti cat sa te bucuri de un demaraj decent :nono:, e foarte comoda. A mea consuma 5.6 l / 100 km. eu zic ca e un consum bun.

Daca ii dai ulei, filtre si ce-i mai trebuie la timp, te duce multa vreme.

 

Minusuri:

- porneste greu dupa o lunga perioada de inactivitate si/sau cand e frig (sub 0°C)

- plaja de turatii mica (2500-6500 RPM), de la 3000 RPM ii place sa traga, 6500 RPM este undeva la limita.

- vitezele trebuie schimbate destul de des, dar daca o judec mai bine... cam orice moto street-enduro - monocilindru, se comporta la fel.

Cam atat.

 

P.S. Pt. cei care nu stiu, Modelul Garda fata de clasic, este echipat cu: parbriz touring, cric central, amortizor spate cu reglare din robinet (vezi poza) si suporti de genti. Nu stiu daca se livreaza si genti, eu am primit doar topcase.

Daca sunt alte diferente, va rog postati.

post-6735-1171657716_thumb.jpg

Daca are cineva idee ,cat trebuie sa fie jocul la pastile(evacuare si admisie)cat si pentru supapa centrala a admisiei care e actionata de culbutor

 

Sal.

E destul de raspandit modelul Pegaso, sunt multe in ro, dar si in strainatate. Sunt posesor de Pegaso Garda si sunt foarte multumit de ea. E o motoreta foarte buna de incepatori, design de nota 10, are 50 CP, suficienti cat sa te bucuri de un demaraj decent :rose:, e foarte comoda. A mea consuma 5.6 l / 100 km. eu zic ca e un consum bun.

Daca ii dai ulei, filtre si ce-i mai trebuie la timp, te duce multa vreme.

 

Minusuri:

- porneste greu dupa o lunga perioada de inactivitate si/sau cand e frig (sub 0°C)

- plaja de turatii mica (2500-6500 RPM), de la 3000 RPM ii place sa traga, 6500 RPM este undeva la limita.

- vitezele trebuie schimbate destul de des, dar daca o judec mai bine... cam orice moto street-enduro - monocilindru, se comporta la fel.

Cam atat.

 

P.S. Pt. cei care nu stiu, Modelul Garda fata de clasic, este echipat cu: parbriz touring, cric central, amortizor spate cu reglare din robinet (vezi poza) si suporti de genti. Nu stiu daca se livreaza si genti, eu am primit doar topcase.

Daca sunt alte diferente, va rog postati.

post-6735-1171657716_thumb.jpg

De unde 50cp cand in manual scrie 46cp?Am mai auzit asta.EXPLICATI-MI!

Link to comment
Share on other sites

saltare...

Iaca hop si eu cun un calut inaripat 2 din '95, cu care, din pacate acum am o mare buba. Am bagat-o la un drum mai hard enduro shi am spart suportul de la etrierul fata. Sa mor io daca stiu cum am reusit. Acum Mitza mea sta bolnava akasa si io fac weelie cu tramvaiul. Apelez la bunavointa voastra... HEEEEELP. poate are cineva rahatul ala de suport sau stie cineva unde il pot confectiona.

Multzam fain...

Link to comment
Share on other sites

acolo sa nu te joci!Cumpara alt suport

Corect! La frane nu e bine deloc sa improvizezi,mai ales ca Pegaso nu are chiar cele mai bune frane de pe planeta.Cumpara alt suport,sau daca e rupt de pe jamba amortizorului :rose: va trebui sa o schimbi.Piese poti comanda la United Motors,in vreo luna iti vin,dak au pe stoc chiar mai devreme,la ei gas sigur ca au toata schema motocicletei si poti gasi imediat piesa dorita.Bafta multa :nono:

 

P.S. si eu am mare nevoie de o cheie de 18 de bujii.Jocul supapelor la rece este de 0.1 mm admisie,0.15 mm evacuare,conform manualului de intretinere pt Cube.Manuale se gasesc la www.aprilia.com sectiunea booklets.

 

Numai bine!

Edited by Gothmog
Link to comment
Share on other sites

ma puteti ajuta cu niste sfaturi

unde imi gasesc cheie de bujie si inca una am spart semnalul stanga fata nu stiu de unde sa imi cumpar

merci anticipat

Se pare ca-i mare nevoie de chei de bujii :baldy: .Piese gasesti la United Motors,nu vreau sa le fac reclama dar sunt reprezentanta pana una-alta.Bafta :banana:

Link to comment
Share on other sites

salutare

laude lui gothmog pt faptul ca a decis sa deschida un topic cu pegaso :baldy:

am si eu un pegaso II din 1996 si sunt foarte multumit de el, desi mai am cateva chestii de facut:

tobele (originale) au inceput sa rugineasca rau, de asemenea si galeriile, si trebuiesc curatate si vopsite

la fel gumele s-au cam tocit si vreau sa achizitionez unele de strada (ca cele de supermoto) si mi-ati fi de ajutor daca mi-ati spune de unde as putea sa le iau

carenele sunt un pic zgariate si asa vrea sa le vopsesc desi nu stiu daca e o idee asa de buna deoarece nu stiu de unde sa iau stick-uri cu aprilia ca sa le pun dupa vopsire

una peste alta sunt multumit de ea (mi se pusese pata sa o vand dar m-am razgandit)

pun si o poza pt a vedea cu ce ma laud :ok:

p.s.

am un manual de reparatii in engleza dar din pacate este pt motorul cu injectie

oricum il postez pt cei care il pot folosi :banana:

post-13559-1172423410_thumb.jpg

Manual_Inglese_01_72dpi.pdf

Edited by tudvio
Link to comment
Share on other sites

salutare

laude lui gothmog pt faptul ca a decis sa deschida un topic cu pegaso :baldy:

am si eu un pegaso II din 1996 si sunt foarte multumit de el, desi mai am cateva chestii de facut:

tobele (originale) au inceput sa rugineasca rau, de asemenea si galeriile, si trebuiesc curatate si vopsite

la fel gumele s-au cam tocit si vreau sa achizitionez unele de strada (ca cele de supermoto) si mi-ati fi de ajutor daca mi-ati spune de unde as putea sa le iau

carenele sunt un pic zgariate si asa vrea sa le vopsesc desi nu stiu daca e o idee asa de buna deoarece nu stiu de unde sa iau stick-uri cu aprilia ca sa le pun dupa vopsire

una peste alta sunt multumit de ea (mi se pusese pata sa o vand dar m-am razgandit)

pun si o poza pt a vedea cu ce ma laud :ok:

p.s.

am un manual de reparatii in engleza dar din pacate este pt motorul cu injectie

oricum il postez pt cei care il pot folosi :banana:

 

 

Acum ceva vreme am refacut vectorial un colaj pt un amic cu un pegaso ca al tau. Acum nu stiu daca e chiar acelasi pt ca am vazut pe net ca sunt mai multe versiuni dar vezi si tu poate e cel bun. Daca e bun poti sa il scoti la orice firma care are un cutter din 3 culori Oracal si iese fain.

 

Pt amatori, pot vectoriza la cerere (dupa fotografii sau nu neaparat) orice colaj moto.

Am atasat sursa vectoriala si un jpg pt preview.

Noroc.

post-11474-1172479270_thumb.jpg

colaj_pegaso_10.zip

Link to comment
Share on other sites

Acum ceva vreme am refacut vectorial un colaj pt un amic cu un pegaso ca al tau. Acum nu stiu daca e chiar acelasi pt ca am vazut pe net ca sunt mai multe versiuni dar vezi si tu poate e cel bun. Daca e bun poti sa il scoti la orice firma care are un cutter din 3 culori Oracal si iese fain.

 

Pt amatori, pot vectoriza la cerere (dupa fotografii sau nu neaparat) orice colaj moto.

Am atasat sursa vectoriala si un jpg pt preview.

Noroc.

multumesc mult de tot paul

nu e la fel dar cred ca merge si asta

mail-ul meu e tudvio@yahoo.com

intra si lasa-mi un nr de tel ca sa discutam mai mult

Link to comment
Share on other sites

azi dupa alte doua zile de figuri la pornire a murit de tot nu a mai pornit nici de a dracu cred ca e bujia dar nu am cheie de pegaso banuiesc ca sunt toate la fel turbez sa o stiu ca nu merge daca cineva ma ppoate ajuta astept un semn un beep doar va sun eu 0722956391

multumesc anticipat

Edited by asfaltt
Link to comment
Share on other sites

azi dupa alte doua zile de figuri la pornire a murit de tot nu a mai pornit nici de a dracu cred ca e bujia dar nu am cheie de pegaso banuiesc ca sunt toate la fel turbez sa o stiu ca nu merge daca cineva ma ppoate ajuta astept un semn un beep doar va sun eu 0722956391

multumesc anticipat

APROPO DE PORNIRE.Daca o pornim mai rar si nu schimbam bateria la un an (asa cum scrie in manual)trebuie neaparat incarcata bateria inainte de pornire.O solutie mai comoda ,ca sa nu fie nevoie sa demontam motoreta sa dam jos bateria,este sa conectam bateria la o mufa mama ,prinsa de undeva discret de capace sau carena si cu legaturile de la redresor sa le conectam la mufa tata,astfel incat sa incarcam bateria inainte de pornirea rara.Asa sunt monocilindricele.Pornesc mai greu la rece.

Link to comment
Share on other sites

azi dupa alte doua zile de figuri la pornire a murit de tot nu a mai pornit nici de a dracu cred ca e bujia dar nu am cheie de pegaso banuiesc ca sunt toate la fel turbez sa o stiu ca nu merge daca cineva ma ppoate ajuta astept un semn un beep doar va sun eu 0722956391

multumesc anticipat

..... si pentru ceilalti posesori de aprilici:

Motorul acesta a fost pus pe motocicletele BMW F650. Pe cele fara injectie!

Sunt convins ca toate manualele precum si marea majoritate a informatiilor de la ADRESA ASTA!!!! se potrivesc si motoarelor voastre

Eu nu am asemenea probleme la pornire! Trag socul la maximum si porneste din prima, indiferent cat de frig este afara si indiferent cat timp a trecut de cand nu am mai pornit-o

 

 

 

Am eu cheie de bujiipentru motorul de BMW f650. Fiind acelasi motor e posibil sa se potriveasca

Daca ai nevoie da-mi un MP sau pe yahoo

Asfalt uscat si sa ne vedem intregi...de fiecare data

Link to comment
Share on other sites

Poate ca motoreta ta este mai noua.Nici a mea nu avea astfel de probleme.Sper sa nu ai si tu aceeasi problema.Eu cred ca e pe la carburatoare problema.Se evapora benzina din paharele.

 

APROPO DE PORNIRE.Daca o pornim mai rar si nu schimbam bateria la un an (asa cum scrie in manual)trebuie neaparat incarcata bateria inainte de pornire.O solutie mai comoda ,ca sa nu fie nevoie sa demontam motoreta sa dam jos bateria,este sa conectam bateria la o mufa mama ,prinsa de undeva discret de capace sau carena si cu legaturile de la redresor sa le conectam la mufa tata,astfel incat sa incarcam bateria inainte de pornirea rara.Asa sunt monocilindricele.Pornesc mai greu la rece.Si inca ceva.Motoarele de pe pegaso3 nu sunt lafel ca cele de BMW f 650.Pegaso este cu 3 valve pe admisie si are doua carburatoare.Seamana ,dar nu rasare.

Edited by sorin-butt-head
Link to comment
Share on other sites

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...