Sari la conținut

victor_peg

Membru
  • Număr conținut

    374
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2014
  • Motocicleta
    Aprilia Pegaso Cube 650, 1998
  • Numar Moto
    IS-65-VTR

victor_peg's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salutare tuturor, Intentionez sa cumpar un R1200RT din UK, cel din 2005-2009, insa am 194 cm si 98 kg si nu știu cat de mult mi s-ar potrivi (daca intra genunchii in scobitura din rezervor, daca e comoda pozitia etc.). Ma poate ajuta cineva din Bucuresti sa-l testez? Vreau doar sa ma urc pe el, nu sa ma plimb. Mulțumesc anticipat. Cu stima, Victor
  2. Sunt scumpe noi, cred ca o sa caut pe olx la dezmembrate. https://www.ebay.it/itm/132481359386
  3. Piulita din poza e o ruginitura gasita prin locașul de scule Am pierdut-o pe cea originala, cu forma ciudata si o-ring. Asta:
  4. Salut, Stiu ca n-am mai postat de ani pe-aici... Aveti idee unde pot gasi piulitele alea dubioase de la parbriz, noi? Am dat ieri o tura pana la Siriu si am ajuns pe un forestier neasteptat, la capatul caruia m-am trezit fara un surub si o piulita. Best bet e dezmembrari, nu? Apropo, dupa 200 km de mers pe ploaie torentiala, Pegaso se tine bine
  5. Întrebam de an și dacă e pe sistem de alimentare cu injecție ca să știu dacă să mă bag sau nu, că la injecție sunt conectorii ăia de la pompă, etc :)) La cele cu carburatoare, se închide robinetul de benzină, se scoate furtunul de la benzină de lângă robinet și conectorul de la senzorul de nivel scăzut. Și de desfăcut șuruburile de le-a pomenit Robi mai sus. Șaua e prima de trebuie scoasă :))
  6. Salutare, E inaccesibila bujia cu aproape orice cheie.. dacă reușești să pui cheia pe ea, de regulă te lovești rău la mâini :)) Rezervorul nu e greu de dat jos. Ce an e Pegaso? E injectie?
  7. Felicitări, să te poarte pe drumuri bune! Cât despre consum, deși e injecție, diferențe mari nu sunt față de cele pe carburator. Abia la următorul model de Pegaso, cel cu motor Minarelli, ai să vezi consum de 4% sau mai puțin.
  8. 1. Blackbeardbob - o persoană - oricare 2. Stefan155 - 1 persoana 3. Madalin, o pers, oricare wk. 4. Vlad. 5. Victor - 2 persoane - nu pot weekend-ul cu 8-9 septembrie.. in rest orice we inainte.
  9. Salut, Piulita, daca o strangi, pretensioneaza arcul (il face mai greu de comprimat). Asta ajuta dar nu va ridica motocicleta. O va tine putin mai sus, dar suspensia va fi mult mai rigida. Odata cu pretensionarea arcului vei avea nevoie sa reglezi si amortizorul (surubul cu insemnele din dreptul lui: H - hard, S - soft) pentru a avea un ansamblu al suspensiei echilibrat. Daca nu sunt reglate amandoua, poti ajunge la 2 situatii: ori topai tot drumul, ori atunci cand iei o denivelare o simti si in gat )
  10. Pare o varianta misto! Putem face Leaota intr-o zi, e numa buna de motociclit!
  11. Foarte frumos traseul! Intradevar, nu e de Apriliana, mai ales daca ai anvelope de strada si/sau pasager, ajungi maro sus. Da' privelistea e super!
  12. Dubios.. si a mea face urat cand e subturata, dar asta inseamna sub 3000 rot/min in treapta superioara si tras mai tare de acceleratie, insa n-am senzatia ca se rupe lantul. La mine sta la ralenti la 1400 rot/min. Pe sticker-ul de pe rezervor scrie 1400+/- 100 rpm.
  13. Salut Horia si bine ai venit! Detaliaza putin, ce inseamna "se rupe lantul"? Pocneste, face urat? Posibil sa nu fie uns, curatat, trebuie verificata flexibilitatea lui si daca pinioanele au inceput sa aiba dintii curbati. Cu pornirea, si mie imi face figuri uneori, de regula cand e incalzita bine, trebuie sa tin mai mult butonul apasat ca sa fiu sigur ca a pornit si nu moare. Daca e in viteza si nu porneste desi ai cricul ridicat, e posibil sa fie defect ori senzorul cricului, ori cel de la maneta de ambreiaj. Consum 5-6 in exterior (de regula merg cu pasager), iar in Bucuresti am reusit performanta de 8.6 l/100 km, mergand haotic. Bafta si asfalt uscat!
×
×
  • Creează nouă...