Sari la conținut

medevac106

Membru
  • Număr conținut

    205
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    medevac106

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    BucureÂşti
  • Carnet moto din
    aprilie 2006
  • Motocicleta
    BMW R1200GS Rallye
  • Numar Moto
    ceva cu B ....
  • Club
    inca caut... sau poate nu

Informații profil

  • Motociclete detinute
    suzuki gsf 650sa k7 "bandit" suzuki gs 500e ij hoinar

Vizitatori Recenți Profil

641 citiri profil

medevac106's Achievements

  1. Donez unui posesor de Bandit 600 manualul de service (este în limba germană dar are atâtea scheme încât ...) https://drive.google.com/drive/folders/0BwOfRZYQM8aKM3pCS2VCcWdrcE0?resourcekey=0-0UUPUPVCZnTk6353A3FEIA&usp=drive_link poate găsești ceva util...
  2. https://www.olx.ro/d/oferta/bmw-motorrad-smartphone-cradle-suport-telefon-cu-incarcare-wireless-IDhbwJ4.html Poate este cineva interesat...
  3. https://www.visordown.com/news/industry/bmw-recalls-440000-r-1200-gs-and-r-1250-gs-bikes-drive-related-issues sau pentru vorbitorii de germană https://www.motorradonline.de/ratgeber/400000-bmw-gs-zum-kardan-check/
  4. Tu chiar vrei să găsești pe cineva/ceva care să fie de vină, altcineva decât motociclistul? separatoarele alea sunt roșu-albe, au benzi reflectorizante pe piesele de unire... nu vrei eventual să stea și un polițist lângă fiecare cu câte un felinar d-ăla galben în brațe? (și care apropo... semnalizatoarele ale de lucrări se pun după niște reguli clare, nu așa oriunde...) Urmatoarea chestie e să zici că este de vină și ăla care venea cu mașina de pe contrasens și l-a lovit ...
  5. Salut. Mi-am pus eu ceva asemanator. Mufa aia sigur o ai, este sub şa, în stanga sub nişte relee. Din 2007 Bandiţii au senzorul de treaptă care oferă info calculatorului pentru injecţie dar abia din 2008 au pus şi indicator în bord. Sincer, pe probate, eu ţi-aş recomanda să iei de la neamţ: este foarte serios (am tot discutat cu el, iar când am avut o problemă a schimbat indicatorul fără discuţii cu toate ca, fie vorba între noi, vina era cam a mea...) sunt şi mai multe variante dintre care poţi alege... http://www.tne-systeme.de/index_en.html pe site sunt şi indicaţii foarte corecte despre montaj, cu poze. PS: dacă ai rezerve să comanzi direct cred că-l gaseşti şi pe ebay.de Dacă esti din Bucureşti ne putem întâlni să vezi şi live cum arată.
  6. asta se potrive;te perfect! (pe probate!... ) https://www.louis.de/en/artikel/clutch-lever-various-models/10019300?searchButton=&main_category_id=460&filter_article_number=10019302 si comanzi (sau poate chiar au pe stoc) aici: http://www.kronaumoto.ro/
  7. salutam din nou! stiti vreun site sau manual din care sa pot afla codurile OEM suzuki de la piese? bandit gfs 650 sa k7... ma intereseaza senzorul de neutru/indicator de treapta de viteza multumesc! later edit: si eventual pe cineva care sa aduca piese originale mai ieftin nu ca incompetentii astia de la reprezentante?
  8. întrebare: de unde pot comanda niște piese de Bandit online mai ieftin (și sigur)? a cedat definitiv senzorul de poziție de treaptă de viteză... nu stiu codul...
  9. Extraordinar!!! vreau și eu: http://www.volvocarslifepaint.com/ aștia de la Volvo nu se potolesc...
  10. salut, eu am incercat sa fiu patriot si am cumparat rombat. din pacate nu sunt ”made in romania” ... sunt doar importate de rombat si asigurata garantia. insa o am de 3 ani si nu regret. sunt mentenace free iar pretul este ok. din cate stiu eu singurele baterii moto 100% sunt victor bateries. tot mentenace free. am avut la fostul motor si am fost multumit (am vandut motorul dupa 2 ani dar am inteles ca bateria a rezistat inca vreo 3...) iar pretul este imbatabil. https://www.moto24.ro/produse/reparatii-intretinere-electrice/baterii-moto/victor--12v-12ah-etans.html
  11. la cele mai noi, de cand este disponibila tehnologia de extrudare a aluminiului. discurile mai vechi (sau low-cost) sunt dintr-un otel de proasta calitate.
  12. este perfect normal sa faca asa. discul, de la caldura disipata de franare, se dilata si ca sa nu apara deformari datorita stresului termic se lasa spatiul ala sa compenseze (eu cred ca producatorii fac si economie de otel de inalta calitate in felul asta pentru ca partea dispre butuc nu mai este din acelasi otel ca discul propriu-zis....). pe masura ce discul se uzeaza incepe sa dispara jocul (intra mizerie, praf de la placute, mici deformari in ''balamalele'' alea ...) asa ca este o problema daca nu ai joc in el... este inceputul sfarsitului! ai un link cu un disc full floated (sper deosebire de discurile alea de serie) si care sa vezi ce joc are...: si daca vrei sa mai citesti: https://www.buybrakes.com/brembo/faq.html#q18 http://www.essexpartsblog.com/news/cat/brake-rotors/post/fixed-vs-floating-brake-discs
  13. Crăciun fericit! Multă sănătate și asfalt uscat! Să vă bucurați de multe drumuri frumoase cu motoarele voastre!
  14. » Post actualizat in 16 Oct 2014 21:08 nu vreau să te superi dar dacă tu nu stii dacă motorul care-ți place are sau nu abs și habar nu ai ce-i aia ambreiaj hidraulic. ... de ce naiba mai pierdem timpul sa-ți răspundem? Dacă întrebarea era: merită să dai un ban în plus pentru abs? sau ce mentenanță are ambreiajul hidraulic față de unul cu cablu'... poate primeai un răspuns... Cel puțin de la mine. Eu zic ca o bicicletă ar fi mai potrivită. Nu are nici abs nici ambreiaj (de nici un fel) în fine. ... enjoy life!
×
×
  • Creează nouă...