Sari la conținut

A.T.

Membru
  • Număr conținut

    64
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://tapu.ro

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2014
  • Motocicleta
    Yamaha Fazer
  • Club
    nomad

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Yamaha XJ600S, Yamaha FZ6S

A.T.'s Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. A mea a ajuns acasa ieri, cu o reducere de pret si cu toba originala in plus, la o saptamana dupa ce am vorbit prima data cu Marcel. Cred ca e normal sa ai o retinere in a vira banii unui strain, dar la cum stiu eu forumul asta, o singura problema sa ar fi fost si nu se mai terminau discutiile. Nu pot sa vorbesc pentru altii, dar pe mine m-ar fi costat mai mult sa merg dupa ea si sa vin pe roti, iar vreo reducere nu cred ca obtineam cu germana mea. Multumesc, Marcel!
  2. Faptul ca motociclistii merg pe stanga benzii nu echivaleaza cu blocatul unei benzi de o masina care sta in coloana.Sunt multe motive pentru care se merge spre axul drumului, iar unul dintre ele este acela de a nu permite sa fii depasit unde nu se poate, riscand sa fii impins spre bordura sau marginea drumului. Eu am patit asta cu un tir cand abia imi luasem permisul si crede-ma ca nu e placut sa fii impins pe marginea drumului (care, in cazul ala, era foarte denivelata, iar roata tirului era la mai putin de juma' de metru de mine). Fix din cauza asta, eu unul nu am de gand sa fac loc sa fiu depasit pe aceeasi banda decat acolo unde chiar se poate, iar nu unde vrea fiecare. Din acelasi motiv nici nu ma astept vreodata ca vreun sofer sa se urce pe bordura ca sa ma lase sa trec printre benzi, ci doar sa faca putin loc pe unde se si poate.
  3. Mie cel mai rau lucru din traficul de la noi mi se pare ambitia de care cred ca toti dam dovada la un moment sau altul, fie ca e ambitia celui care face vreo tampenie (de genul ma bag ca pune ala frana), fie ca e a celui care are dreptate legal si vrea sa arate asta (gen de ce sa pun eu frana sa se bage ala). Pana la urma experienta nu inseamna doar sa stii cand ai dreptate legal sau sa anticipezi ce va face altul din trafic, ci sa mai si lasi de la tine cand vezi ca altfel ajungi la vreun accident. De asta mi se pare ca e la fel de gresit sa fii ambitios si cand ai dreptate legal si cand nu ai, indiferent ca e vorba de prioritate, lane splitting sau alte situatii punctuale. E ca si cand ai sti ce urmeaza sa se intample, dar ai insista sa ajungi la rezultatul negativ. Iar asa cum foarte bine au aratat colegii de dinainte, traficul e diferit in tari sau zone diferite si mi se pare mult mai important sa te adaptezi la el cat poti de bine decat sa o tii lunga cu dreptatea legala, generand tot felul de riscuri in trafic sau discutii interminabile pe aici. Mai on topic, mie mi s-a facut loc printre benzi de cele mai multe ori si cred ca exceptia o reprezinta cazurile cand nu se face loc. De altfel, am vazut ca, de cele mai multe ori, soferii nu-ti fac loc doar pt ca nu au observat ca esti acolo, iar nu din rea vointa, deci, cel putin pe tema asta, chiar nu mi se pare ca are cineva ceva cu motociclistii si mersul printre benzi.
  4. Eu am pus niste genti textile de la Oxford pe un FZ6 la care tobele sunt tot sub sa. Nu am avut nevoie de suporti si nu au patit nimic pe zona unde ating toba. Se prind cu niste bretele cu arici pe sub sa si sub codita. Suportii aia mie nu mi-a placut cum arata si nici nu as sta sa-i montez/demontez de cate ori folosesc gentile. Felicitari de achizitie!
  5. A.T.

    Fz6 S/N

    Eu exact de-asta am luat-o pe a mea si cred ca asta o face versatila. Faptul ca e foarte domoala pana pe la 7000 de ture o face usor de folosit in oras, fara sa te stresezi sa nu pleci prea tare din neatentie, iar sunetul motorului/tobei te lasa sa pleci dimineata fara sa stie toti vecinii. Invers, daca vrei sa traga, trage chiar foarte bine pentru un naked de 600.
  6. A.T.

    Yamaha FZ 6 S2

    Mie-mi place cum arata.
  7. Eu am fost prin iunie si era o portiune destul de mare dinspre Târgu Secuiesc decopertata pana la terasament, dar se lucra. E foarte tare drumul in rest, chiar si fără marcaje, dar sunt si radare in localitati pe partea din Vrancea.
  8. Incearca la Cesar /index.php?/topic/537449-bucuresti-gara-obor-grant-racing-garage-service-general/ Stiu ca ei lucreaza sambata si au si piese pe stoc de obicei.
  9. Indoitura aia de la rezervor tre' sa doara... Succes la recuperarea daunei!
  10. A.T.

    Yamaha Xj

    Multumesc pentru info. Am gasit pe la Brasov. Eram curios daca stiti pe cineva care dezmembreaza de obicei Diversionuri. Ar fi bine de stiut.
  11. A.T.

    Yamaha Xj

    Salut! Se pare ca am nevoie de un melc de kilometraj. Nou e cam scump si parca as incerca sa gasesc un sh mai intai. Stiti pe cineva care dezmembreaza Diversion-uri de obicei?
  12. A.T.

    Yamaha Xj

    Felicitari pentru proiect, predrag80! Pare foarte serioasa restaurarea si chiar sunt curios cum va arata la sfarsit. Succes!
  13. Sa stii ca era cam periculoasa. Eu inca nu pot sa inteleg cum de a fost lasata nestransa bascula. Daca nu vedeam, probabil nici nu as fi crezut... Ma rog, am scris aici cauza doar ca informatie pentru alti useri care ar putea avea probleme similare.
  14. In caz ca va ajuta si pe altcineva topicul asta, se pare ca problema a fost una mai complicata decat parea. Cauciucul nu avea nimic, iar rulmentii de jug erau uzati, dar, dupa schimbare, motocicleta tot mai vobla. S-a completat uleiul in furca si...tot vobla. Pana la urma, problemele erau pe spate si au constat in bascula nestransa, care avea un joc destul de mare, pinion spate stramb si rulment pinion spate uzat, care cauzau o trepidatie ce se transmitea in bascula nestransa. Dupa strangerea basculei si schimbarea pinionului (bine, kit de lant, dar important era pinionul aici) si a rulmentului spate, se pare ca a disparut si voblajul. Multumesc tuturor celor care au raspuns in topicul asta si lui @Cesar pentru munca depusa.
×
×
  • Creează nouă...