Jump to content

sp33d_fr3ak

Membru
  • Posts

    271
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Motocicleta
    Honda CBR 1000 RR
  • Numar Moto
    B-??-XXX
  • Club
    Solo

Profile Fields

  • Interests
    how to go faster

sp33d_fr3ak's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Fa plinul, mergi 100 km intr-a 6a la 5000 rpm (90-95 kmh) si apoi fa plinul din nou. Cat ai bagat benzina la al doilea plin ala e consumul real. Ca idee, 600RR 2006 filtru K&N si toba Jardine am scos 5% astfel. Pe 1000RR mai ia 1 litru in plus.
  2. Uleiul gros creste compresia? Pai hai sa bagam toti 20W-60
  3. Nu ma intereseaza daca esti destinat utilizarii stradale sau nu, doar daca da caluti si sa nu afecteze motorul.
  4. Ce parere aveti de filtrele aer K&N Racing (nu cele sport)? Din ce am gasit pe net au doar 2 straturi de filtrare (in loc de 4 fata de cele sport) pentru a permite un debit si mai mare al aerului. Aduc un spor de performanta in plus sau doar baga mai mult praf in motor? Deasemenea trebuie un reglaj al injectiei?
  5. La cel stand alone ma refeream, nu ma intereseaza sa fie Dynojet sau alta firma. Am gasit unul plug&play (HM Super Lite) la 200 lire, merita banii?
  6. Exista posibilitatea de a monta pe 1000RR un quickshifter fara a avea si modulul Power Commander? Daca da, ce recomandati? Mersi.
  7. Stie cineva care sunt diferentele constructive la un 1000 RR limitat la 100 cai (import Franta) si mai ales cum se de-limiteaza?
  8. Cand va mai fi un nou trackday? Dl. Mistode mi-a zis ca s-ar putea chiar weekendul viitor. Mai stie cineva ceva?
  9. Este gresit pe site, aceea este defapt greutatea la plin. Chiar si pana in ziua de azi 1000RR-ul 2008+ este singura motocicleta superbike care are sub 200kg la plin.
  10. Pai daca mananca ulei, au mai putin si d-aia sunt usoare
  11. 185 cai din care cati au murit? )
  12. Ok, cum se mai incalzeste putin o sa incerc cu 1.7 pe spate sa vad cum se simte (la 2 cat e acum intradevar e destul de tare). Am Sportsmart nu Gp211, ar trebui sa tina mai mult mijlocul
  13. Aia e presiune pt Amckart\Selena. Am luat in calcul si posibilitatea plimbarii cu pasager, sa nu fac presiunea de fiecare data cand ies la o tura. Ce serpentine in Bucuresti sau prin jur?
  14. Dupa inca 2 sezoane si 2 set-uri de cauciucuri schimbate revin cu impresii. Pe Pilot Sport si Pirelli Dragon (carcase construite asemanator cu majoritatea cauciucurilor existente pe piata) am testat presiuni variind intre 1.9 (primavara sau toamna, singur pe moto) si 2.7 (vara, cu pasager). Sub 2.2 nu mi-a placut cum se comporta motocicleta: reactioneaza mai lent la schimbarile de directie, uzura pneului si consumul de benzina un pic mai ridicate. Am avut neplacerea sa dau intr-o groapa adanca si s-a deformat carcasa incat mi-a ajuns vopseaua cu care era scris numele de pe peretele lateral direct pe buza jantei... daca avea presiune 2.0 pe fatza sigur indoia janta. Am achizitionat recent o perche de Dunlop Sportsmart NTEC, carcasa vizibil mai rigida chiar si la pipait. Presiune 2.0 bar fata + spate, se comporta ca si cum as fi avut 2.4-2.5 pe cauciucurile vechi. Am ramas surprins cat de mare este efectul rigiditatii carcasei asupra presiunii. NTEC-ul este o tehnologie care se gaseste doar pe Dunlop, dar am vazut ca au scos si Michelin 2CT+ (compozitia de cauciuc tare se continua si sub partile laterale ale cauciucului pentru o rigiditate sporita), concluzionand ca presiunea se va adapta in functie de rigiditatea unui cauicuc modern.
×
×
  • Create New...