Sari la conținut

Blackmuumba

Membru
  • Număr conținut

    17
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Blackmuumba's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Vazusem topicul acesta saptamana weekendul trecut si mi-a sarit in ochi remarca lui Cerebral legata de semaforizarea intersectiei, ca e cam greu sa te asiguri, si aveam niste mici dubii. Abia in seara asta am ajuns sa trec prin zona si aveam dreptate, memoria nu ma inselase. Tocmai pe motivul ca se face coloana pe banda 3 cu timp diferit de verde pentru viraj stanga si intrat in Caretefura, pe sensul Bucuresti-Chitila, in care mergea loganul, pe ambele benzi sunt marcaje INAINTE. Problema e ca foaaarte multi le ignora, ar trebui puse si indicatoare rutiere cu interzis viraj la stanga. Daca va uitati pe pozele de gmaps sunt din 2012, si marcajul care permitea atunci virajul stanga a fost inlocuit de foarte mult timp tocmai din cauza vizibilitatii reduse. Dar stiti cum e la noi, daca aici am de facut stanga aici ma opresc... motiv pentru care in intersectia respectiva se blocheaza b2, sens spre Chitila de catre masinile care vor sa faca stanga spre bariera. O sa spuneti ca are omul nevoie sa faca stanga pe strada respectiva, nicio problema, omul are la 150m in dreapta un mare sens giratoriu, intorci acolo si treci regulamentar. Din pacate multi nu realizeaza ca aceasta comoditate poate produce victime.
  2. Blackmuumba

    cat p.aci

    @banzai - acreditarile firmelor care monteaza sisteme de supraveghere nu au legatura cu echipamentul in sine. Ai vazut tu pe cineva venind sa demonteze 10-15 camere la benzinarie sa le duca la control metrologic? un alt exemplu de ce politia are o atitudine ipocrita... in cazul in care unul comite o contraventie grava, de natura sa puna in pericol siguranta in trafic a altor persoane, genul care merge pe contrasens cum a fost cazul cu motociclistul de prin zona Constanta ( a fost postat anul asta, scuze daca gresesc) te duci la ei si iti spun, nu e camera omologata, IN SCHIMB daca exista contact, 99% din politisti accepta sa o vada in cazul in care declaratiile conducatorilor auto sunt contradictorii.
  3. Blackmuumba

    cat p.aci

    Biroul roman de metrologie legala nu elibereaza "omologari" pentru camerele video... de orice natura, am primit raspuns la o petitie in acest sens. Nici macar camerele de pe autospecialele politiei rutiere nu sunt omologate. Se omologheaza aparatul radar si se lipeste un sigiliu pe cutia echipamentului in care exista harddiskul cu inregistrarile video. Problema e ca politia rutiera NU VREA sa le accepte ca proba pentru emiterea proceselor verbale de contraventie, interpretand defectuos articolul de lege. (2) Constatarea contravenţiilor se poate face şi cu ajutorul unor mijloace tehnice certificate sau mijloace tehnice omologate şi verificate metrologic, consemnându-se aceasta în procesul-verbal de constatare a contravenţiei. Majoritatea camerelor video, dashcamurile si cele de supraveghere SUNT mijloace tehnice certificate, ele vin insotite de niste brosuri ca respecta X, Y, Z certificare ISO, CE, etc. Omologarea se face doar pentru aparatele de masura, care sunt supuse periodic si controlului metrologic. Practica politiei in cazul accidentelor cu daune, victime unde declaratiile soferilor se bat cap in cap este sa accepte orice proba care sa stabileasca dinamica. Cand e un accident din ala urat, imediat cauta camere de supraveghere de la locala, de la magazine, de la banci... orice si le mediatizeaza. Sau daca accidentul e intens mediatizat cum a fost ala de la Petrom Miorita. In general oricand se comite o INFRACTIUNE sunt in limba dupa filmari, cand e vorba doar de CONTRAVENTII o baga pe "neomologata"
  4. Eu am crezut ca ala de CL a taiat benzile... de ce? pentru ca nu e zi sa trec pe pod si sa nu vad specimene, indiferent ca merg cu 100+ sau cu 50, cum calaresc cu un sfert de masina sau mai mult ambele benzi pe virajele alea usoare. Recuperare usoara.
  5. in weekend e traficul mai lejer si iti sar in ochi, plus ca sunt niste incidente care sunt mai urate decat in timpul saptamanii... atunci mai schimbi o privire cu respectivul, te mai injuri putin, dar scapi... in weekend depinde aproape exclusiv de tine, ei nu vad, sau daca vad sunt siguri ca nu gresesc.
  6. n-are treaba masina, duminica in general ies pe sosele foarte multi imbecili care nu au cea mai mica legatura cu sofatul
  7. RCAul ar trebui sa despagubeasca, agregatul asigurat de ei a produs dauna... ca proprietarul a instrainat masina catre o persoana fara carnet e treaba politiei, ca ala nu are carnet iar e treaba politiei. RCAul o sa plateasca si o sa-si recupereze banii... nu tu pe civil.
  8. @falkenberg - dar de ala de BC de a plecat in vacanta (presupun, ca acolo e autogara internationala) si a lasat un clio rosu parcat pe B1, imediat dupa trecerea de pietoni de sub pasajul Basarab, exact sub un semn de oprirea interzisa ce zici? exact 10 zile a stat, s-a umplut de praf si cred ca a primit si o amenda ca dupa vreo 6-7 zile avea un A4 lipit pe parbriz
  9. https://goo.gl/bI3OQ9 si reversul situatiei, unde semnul de cedeaza e ignorat de foarte multi... nu e saptamana sa nu dau peste un prost care-l ignora si nu acorda prioritate celor care coboara de pe pasaj si semnalizeaza dreapta. din cauza explicatiilor de genul: tu schimbi banda fara sa te asiguri, tu schimbi pe banda mea, eu merg drept, etc am ajuns sa schimb banda mai brusc, exact unde se termina hasura in dreptul semnului de cedeaza ca sa nu am probleme ca omul a intrat deja pe drum. un taximetrist a fost atat de imbecil incat sa-mi spuna ca aia care coboara de pe pod trebuie sa opreasca daca vor sa faca dreapta, ca sa treaca masinile de pe bretea
  10. str Arh Ion Mincu are 2 benzi pe sens, intotdeauna a avut, se poate observa marcajul din capatul opus, de la Pta 1 Mai https://goo.gl/TMje9C pozitia politistilor rutieri in cazuri similare este ca omul are dreptul sa circule pe o banda chiar si partial ocupata DACA nu depaseste limitele laterale si automat beneficiaza de toate drepturile, inclusiv sa devanseze banda 2.
  11. nu, dar au timpi de interventie net superiori mcv-urilor. dupa-amiaza sunt vreo 2 care patruleaza in zona gara de nord, grozavesti, splai... ajung imediat
  12. am trecut la cateva minute dupa ce ajunsese echipajul smurd, nu am vazut bine numarul era ceva cu 05 ?RK. la intoarcere era un motopolitist care astepta impreuna cu soferita un echipaj pentru masuratori... vizibilitatea e excelenta acolo, in cel mai rau caz a venit pe b2 mascat de o duba pe b3 care a facut si ea stanga sa intoarca sanatate
  13. nu vreau sa fiu avocatul diavolului, am si eu parte de drumurile proaste de prin Arges, dar crezi ca reparatia e mai ieftina? (logistic si birocratic dureaza mult pana poti sa te apuci de o reparatie) poate semnul ala pus acolo a salvat alti motociclisti care au reactionat corect si au scos mana din gaz... problema e ca multi conducatori aleg sa le ignore si urmarile se vad si in zone unde asfaltul e perfect. eu raman uimit sa vad in aceeasi curba, cu asfalt impecabil, semnalizata cu punct negru, limitare de viteza 40, panouri de curba periculoasa, etc parapeti si garduri rupte si indoite, cum sunt schimbate in 2 zile iar sunt botite.
  14. L-a cam durut genunchiul drept... pana am plecat eu, vreo 5-6 minute, se freca la el, mai flexa putin. Sper ca a scapat doar cu o vanataie si atat. Sincer, mergand in spatele lor, cu scuterul pe b1 nicio clipa nu am crezut ca are de gand sa faca stanga...
  15. Lucrurile in intersectia respectiva sunt neschimbate de foarte mult timp, tot timpul drumul prioritar era spre dreapta... problema apare din cauza unghiului de intersectare al bulevardelor Catargiu si Iancu de Hunedoara, si din obisnuinta conducatorilor de vehicule ca drumul drept e cel cu prioritate. Daca se priveste planul strazilor se vede clar ca portiunea care merge "inainte" este defapt stanga, pentru ca se intersecteaza cu sensul opus, care vine de pe Kiseleff, dupa ce treci de al doilea semafor din filmare si te incadrezi "inainte" esti pe drumul format de Bd. Iancu de Hunedoara spre Bd. Titulescu.
×
×
  • Creează nouă...