Jump to content

bc_krist

Membru
  • Content Count

    164
  • Joined

  • Last visited

About bc_krist

  • Rank
    incepator

Contact Methods

  • Website URL
    http://cristib-fotografii.blogspot.com/

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    bucuresti popesti
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    sv650s
  • Numar Moto
    de dambovita

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    honda dominator
  • Interests
    ascunse
  1. Avand in vedere ca vorbim despre un bmw, pretul cerut este chiar mic. Indiferent de stare, este totusi un bimăr!
  2. O idee de suport telefon ptr sv650s 2000 (semighidoane)?
  3. Fost azi pe la 12. Fara programare. 90 lei halatu. Timp pierdut....pana pe la 1 juma. Mai era un motor in fata si.am prins si pauza intre 12 si 13. Daca sinteti primii si nu prindeti pauza, in 20 min scapati. 2 ani stau linistit.
  4. Salut. Se da una bucata SV650S din 2000. Dupa ultimul schimb de ulei am gasit o pata mica mica de ulei sub motor. Initial am zis ca e de la busonul nestrans. Am luat.o pe fir si se pare ca e simeringul din spatele pinionului de atac. P.acolo se formeaza o picatura mica. Imi spui te rog cat ma costa piesele (simering, inelul de cauciuc, distantier si un opritor metalic) si schimbatul lor.
  5. Daca chiar esti interesat de un model anume (cum fui io), te lasa sa te urci fara nici un comentariu. Acu' nu zic ca si astia care expun is prea grijulii cu motoretele. Da'io zic ca-ti asumi ca o motoreta expusa se mai zgarie. O dai la reducere si gata. Da-o-n mortii ei de mobra ca nu se face zob daca pune careva kuru pa ea. Despre mersu la salon doar ca sa faci poze calare pa toate exponatele nu comentez. Doar ca nu-i vad utilitatea.
  6. Mda. Venit vazut plecat. Ma cocotai pe cateva utilje care se incadrau in buget, da' la 1.9 m si 113 kile cat am, aratam ca o creatura careia-i crescuse o trotineta in kur. Alea pa care stateam mai relax depaseau cu mult bugetul. In rest, subtirel. Desi numarul de motorete mi se pare ca a crescut pe strazi, piata dedicata produselor si serviciilor ''motociclistice'' e la fel de lesinata.
  7. Ptr cei care ati fost: e de vazut si probat ceva in gama de pret 5000-7000€? Ma refer la motociclete noi. Ceva gen ptr utilizare zilnica, servici, naveta, usor de manevrat prin oras. Doar motocicleta. Fara scutere.
  8. Schimbai si eu uleiu. Am mers pe ipone r4000rs 10w40. Merge ok. Nu pare a fi vreo diferenta fata de ce.am avut inainte (motul 5100 10w40). » Post actualizat in 19 Apr 2018 16:02 Pornire la rece 2018: soc tras, ii dau buton, porneste, se duce turatia sus, sta un sfert de secunda, apoi scade, iar urca, scade la loc si moare. La al doilea buton o ia si mentine turatia cum trebuie. La cald n-are nici o problema. Nu face mereu (1 din 3 sa zic), dar anul trecut a pornit din prima mereu. Bateria este ok, releul este nou, carburatia pare ok. La ce sa ma mai uit?
  9. Cand vorbesti la tel macar ai ochii beliti la drum. Maxim de periculos e butonatu' gen watsapp feisbuci...etc. Is unii care 2-3 sec, poate si mai mult, nu ridica ochii din ecran. Ii mai observ cand merg cu ratb-ul. Iar in secundele alea masina parcurge ceva distanta. Sa nu mai zic pe autostrada unde in cateva sec faci zeci de m.
  10. In cartea ei se recomnda 10w40. Orice ulei moto cu specificatia asta este ok. La carburi n.are rost sa umbli decat daca ti se pare ceva dubios in mersul motorului. Daca totul e ok lasa.le asa. Filtrul aer se schimba in 10 min. Si in weekendul asta ne plimbam mai putin. Stam acasa si bagam burta in draci.
  11. Se da una bucata sv650s din 2000 + temperarurile scazute care.s acu. Trag soc dau buton, porneste frumos, urca spre 3000 ture sta oleaca (3-4 sec) si apoi moare. La al doilea buton o ia brici si nu mai moare. E valabil doar acu la frig. La caldura porneste unsa. La ce sa ma uit? Sau e normal la frig sa faca asa? La primu buton doar rupe uleiu care.i rece.
  12. Schimbai si eu la ei (Autoagusta). Dupa ce in prealabil am dat tel si mi s.a spus ca e 80 lei demontat montat si echilibrat ptr ambele roti. La fata locului a fost 120. Cica 80 lei e ptr o roata (demontat montat echilibrat si valva noua). Eu am pastrat valvele vechi. In fine poate a fost comunicarea defectuoasa. Treaba a mers repede. Dupa ce.am plecat am vazut ca mergea aiurea utilaju. Am oprit m.am uitat si roata spate era prinsa stramb (intr.o parte la linia 5,in partea ailalta la linia 6). M.am intors, mi.a pozitionat.o cum trebuie si aia a fost. Nasol e ca nu face decat schimb de roti. Altceva nimic. Gen uns-curatat lant. Ca tot dadusem roata jos puteam curata lantul foaia si pinionul. Concluzia.... la 80 lei ambele roti ar fi ok de revenit. Dar la 120 e prea mult ptr a merge taman in satu Catelu
  13. Bateria e noua. Releul e schimbat anu trecut. Cred ca e faza cu ridicatu botului la accelerare. Da asa de cald o fost azi si eram atat de copt sub echipament, ca nici prin cap nu mi.a trecut asta
  14. Azi in timp ce mergeam prin oras in spatele unei dube, am observat ca la accelerare imi crestea intensitatea luminii farului. Am vazut in reflexia din spatele dubei chestia asta. Sau cel putin asa mi s.a parut. La accelerare pe loc nu se intampla nimic, lumina este constanta. Doar cand e in viteza si accelerez pare a creste intensitatea farului. E ceva de care trebuie sa ma ingrijorez?
×
×
  • Create New...