-
Număr conținut
1.226 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://
-
Yahoo
PM pe forum daca il vreti
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Iasi
-
Carnet moto din
A d`ala mic din 2005, A d`ala mare din 2007
-
Numar Moto
frumos
Informații profil
-
Motociclete detinute
Simson AWO 425 S MZ ES 175 '62
Vizitatori Recenți Profil
1.446 citiri profil
Pijama's Achievements
Newbie (1/14)
-
Am ramas dator cu niste poze si din moment ce am fost vorbaret atunci cand am avut nevoie de ceva (o informatie sau un sfat) am zis ca ar fi frumos sa vin si cu un update. 500 de mile intr-o saptamana si o zi de la cumparare (daily commute si un drum mai lung prin UK) pana acum si ma declar foarte multumit de alegerea facuta si SV per total. Venind de pe CB500 stiam ca vroiam doi cilindri (in paralel sau in V) insa nici mai multi, nici mai putini iar SV-ul mi se potriveste ca o manusa. Pozitia nu e atat de rea pe cat ma asteptam, chiar nu am avut dureri de incheieturi pana acum, nici in oras in plin trafic si nici dupa mers 160 de mile dintr-o bucata. Autonomie e destul de buna (tre sa calculez cat e insa) dupa un plin ochi am reusit 150 mile mers extern 70-90 mph si vreo 25 de mile in oras inainte sa inceapa rezerva sa palpaie. Planuri de viitor pentru ea? Multi km si o intretinere ca la carte (cam dificil intr-un loc unde ploua de 3 ori pe zi si vantul rascoleste tot praful dar nu si imposibil) http://s18.postimg.org/5zittezrd/IMG_0041_1.jpg http://s21.postimg.org/s495pl2av/IMG_0040_1.jpg
-
Un service bun prin Londra (si cinstit) stie careva? Motorul e un SV 650 S si nu e nimic de adresat insa vreau sa schimb cateva consumabile si administreala in general.
-
Mandru posesor de SV 650 S K5 incepand cu aceasta seara. Am mers doar 30 de mile de la vanzator la mine acasa intr-un trafic destul de "simpatic" in Londra reusind sa prind peste 30 de semafoare. Pozele vor urma insa pana atunci am cateva intrebari pentru batrani: 1. La ce temperatura sa ma astept in trafic? Mi-a oscilat intre 85 si 99 (si sincer tot ce e peste 90 ma cam incomodeaza) asa ca as vrea sa stiu daca e ceva ciudat, normal, etc. (Ca stil de mers, multe semafoare, a 2a si a 3a maxim schimbat in 5-7000. 2. Are in ea Motul 7100 10W40 100%Syntetic (sa ma uit dupa altceva pentru a evita temperaturile mari si o viata cat mai indelungata?) 3. Sunt lenes insa are cineva un link la indemana pentru manualul ei? Bere virtuala cat cuprinde. 4. Stie cineva un Service bun si sincer in Londra (din experienta). O sa intreb si pe celalalt topic. Multumesc frumos si o seara faina.
-
Multumesc de raspunsuri, sper sa ne intelegem azi la pret si intru in grupul posesorilor de SV 650 S. Pozitia nu mi s-a parut prea rea, ma asteptam sa stau mai "in cap" insa nu e dificila daca nu esti incordat (cred, zic, posibil sa imi retrag cuvintele dupa cateva zeci de km). Dpdv al fiabilitatii am auzit lucruri bune despre tractorasele astea ceea ce ma bucura. Mersi din nou si o sa va tin la curent
-
Sunt genul de om care recunoaste cand nu e bun la ceva si in momentul actul e partea electrica la un SV 650. Totul merge bine pe ea pe testate, de la lumini la baterie, incarcare insa actualul proprietar a pus o alarma pe ea (care merge si aia la fel de bine) insa mi se pare ca a facut ceva dezordine la partea electrica. E doar dezordine din poza atasata sau de pus mainile in cap? http://postimg.org/image/cekw1fufr/
-
/index.php?/topic/736066-suzuki-gn-125-3500-ron-negociabil-iasi/ Suzuki GN 125, Iasi, pret de bicicleta (si nu neaparat de aia buna)
-
Mersi de info Kevinn, polemica in jurul kilometrilor o sa fie totdeauna dar ii cred in cazul asta deoarece omul e al doilea proprietar si are o tona de acte, MOT-ul facut anul care arata evolutia kilometrilor la fel si service ul plus ca nu e singura motocicleta, omul mai avand una. 6-7 in oras mi se pare mult pentru un mers linistit si totusi nu bara la bara (aici intervine filtratul). O sa o probez sa vad cum stau pe ea (din cauza unei sei mai joase En6F ul cred ca e putin mai inghesuit). M-am interesat si de un handle bar switch sau inaltatoare dar deja implica ceva costuri suplimentare, manopera si trebuie schimbate si cablaraia cel mai probabil. Daca s-a dat careva cu ele SV 650 S K5 si EN6F, astept pareri Multumesc P.S. acuma o sa urmeze o intrebare la care multi vor ezita sa raspunda dar, pana la cati km poate ajunge un SV intretinut bine (din vazute, auzite, simtite)? Cand trebuie schimbata distributia si alte treburi mai costisitoare? Cum se prezinta motorul la exterior in timp? Tinde sa se cojeasca sau sa apara pete?
-
Salutare natiune! Ma uit dupa un SV 650 S > 2005 si am gasit ceva interesant insa am cateva intrebari pentru posesori: 1. Un mers normal spre calm intr-un oras aglomerat ce consum ar avea? 2. Motocicleta are 25.000 km, al doilea proprietar, din 2005, full service history, la ce ar trebui sa fiu atent, ce consumabile majore ar avea nevoie (expectand pneuri, uleiuri, placute, etc) 3. Ma sperie putin pozitia de pe S unde multi s-au plans de dureri de spate/incheieturi? Am 1.86 si niste incheieturi plapand asa ca as fi o victima sigura? 4. Se preteaza la filtrat prin oras (trebuie sa se preteze la asa ceva mai ales unde intentionez sa o folosesc)? 5. Poate drum lung fara sa ma ucida? (drum lung insemnand aprox 150 de mile, ce consum ar avea la un drum lung mers chill (110-130)? Intre modelul mentionat mai sus si Kawasaki EN6F 2009 pentru cei care le-au incercat pe ambele (am gasit un Kawasaki la un pret bun insa vin cu 40.000 km si nu-s lamurit de fiabilitatea lor pe termen lung avand ceva probleme cu rugina\cadru?) Pete de rugina pe SV-uri? Sunt ceva comun sau ce zone ar trebui sa tin sub control? Multumesc!
-
Saprodvl, esti prin Londra cu ea? Cate mile ai facute cu ea? Care e consumul prin Londra? Daca stai prin London Bridge\Greenwich poate te retin 5 minute sa o vad mai bine. Ai avut sansa sa mergi cu un SV 650 S Pointy (dupa 2003) sa faci o comparatie intre ele?
-
Salutare, Ma uit dupa o motocicleta noua (pentru mine) si sunt intre Kawasaki EN6F 2009 si Suzuki SV 650 S > 2005. La ce ar trebui sa fiu atent in ceea in ceea ce priveste modelul din 2009? Stiu ca versiune anterioara a avut cateva probleme legate de cadru, vibratiile cauzate de motor, suspensie, etc., majoritatea fiind remediate incepand cu versiunea din 2009. Care sunt bubele tipice modelului? Ar avea in jur de 38.000 de km, ce consumabile majore ar urma schimbate? Pentru cineva de 1.86 inaltime, cum e pozitia de condus? Am auzit ca saua sufera putin datorita formei si a faptului ca a fost gandita mai mult pentru persoane mici de inaltine iar la drum lung ar cauza ceva amorteli posterioare.
-
Valabil, pret negociabil.
-
Vand Honda CB500 PC26 1996 Made in Japan 1200 Negociabil (accesoriile incluse) Cu o deosebita parere de rau, ma vad nevoit sa ma despart de o motocicleta care mi-a pus zambetul pe buze de fiecare data. Motivul? M-am mutat de cateva luni in UK si dupa multe planuri am realizat ca e destul de scump sa o aduc acolo si dpdv al actelor m-as complica. Despre ea acum. Honda CB 500 PC26 din 1996. Made in Japan (nu ca as avea ceva cu versiunile facute dupa in Italia insa am preferat sa o iau de la parinti) si adusa din Germania in Noiembrie 2011 de un prieten intr-o duba, dupa ce am vazut-o pe mobile.de . Primul si singurul proprietar in tara si daca nu ma insel, in Germania a avut doar doi proprietari, unul mergand cu ea limitata la 25 KW. Motocicleta este inmatriculata, absolut toate actele in regula si ITP valabil pana la sfarsitul anului (l-a luat din prima si fara nicio problema). Motocicleta are 50.000 de km si cand am luat-o avea in jur de 38-40K. Nu i-am dat inapoi (anticipez comentariile legate de validitatea lor) si cred ca asta se poate vedea in starea ei generala, cei interesati o sa primeasca din partea casei o lupa. Motorul este un doi in linie de 500 cmc, nelimitat, 58 de cai putere (conform producatorului si site-urilor de prezentare) care stiu sa mearga in 6 viteze frumoase. Fiecare sezon a fost inceput cu un schimb de ulei si filtru (Motul), absolut toate schimburile la ea fiind facute la Madras Motorparts Iasi. Carburatia a fost facuta cand a venit in tara (curatat, reglat, sincronizat) de catre Ionut (Thunderbike). Bujiile schimbate acum 4000 de km, filtrul de aer sport in stare impecabila (a fost verificat insa nu a fost necesara schimbarea lui). Kitul de lant in stare buna, curatat periodic si uns cu spray Motul. Lichidul de racire a fost schimbat acum aproximativ 4000 de km (am preferat sa schimb consumbilele la si inainte de timp). Motocicleta a stat totdeauna intr-un garaj incalzit (iarna, vara), pe cricul central si rotile rotite periodic.0 Saua a fost retapitata anul trecut din cauza unei zgarieturi cand a fost adusa din Germania, zgarietura care s-a accentuat in timp. Am incercat sa o pastrez cat mai originala posibil (toba originala, semnalele originale (suficient de mari incat sa fie vazute)). A fost revopsita in germania insa s-a mers pe culoarea originala, stickere originale, etc. Nu a fost implicata in niciun accident in tara, nu am cazut cu ea. Consum: 4.5 - 5 in oras (depinde de stilul de mers, in cate ture sta) si 3.5. - 4 in afara orasului (viteza de croaziera, cat este de incarcata, etc) Accesoriile cu care vine la pachet (incluse in pret) Top Case Moto Detail (cred ca e de 42L dar posibil sa ma insel) cu cheie, suportul de montat si toate necesare lui. Nu l-am folosit niciodata. Parbriz GiVi. Nu l-am pus niciodata. Crash bars. Cromate initial insa au fost vopsite negru in camp electrostatic din cauza unei zgarieturi pe care o prezenta unul din ele (asta si faptul ca sunt mai discrete pe negru) Placute de frana noi, nemontate. Antifurt pentru disc marca ABUS Kitul de limitare pentru 25KM (a venit din Germania cu el pus la pachet, pleaca cu el pus la pachet) O mini trusa medicala (nu stiu daca e necesara insa a venit cu ea, pleaca cu ea) Pret: 1200 Euro Negociabil. Pana vineri (17.04.2015) ma puteti suna pe mine, Mircea la numarul: 0742277024 pentru a o vedea sau orice alte nelamuriri. Dupa data respectiva voi pleca din nou insa a fost facuta o procura de vanzare pe numele tatalui mei cu care puteti sa vb la numarul: 0731599855 (daca nu raspunde, sms si va suna el mai tarziu)
-
Riding My bike in UK(transport/inscris/drumuri/legi etc)
topic a răspuns lui Pijama în nervOptikul MAREA BRITANIE
Quick one, am citit pe un topic mai jos de la sectiunea asta ca pentru a trece MOT-ul trebuie schimbat bordul in mph? Vorbesc de unul analogic deci nicio sansa sa umblu in setarile unuia digital. Ce alte modificari mai sunt necesare? Far? -
Riding My bike in UK(transport/inscris/drumuri/legi etc)
topic a răspuns lui Pijama în nervOptikul MAREA BRITANIE
Cool stuff, daca isi aduce motorul in februarie, chiar sunt curios cat il costa inmatriculatul. Am luat in calcul achizitionarea unei motociclete de aici insa ar fi pacat sa-mi las CB-ul acasa mai ales ca era intr-o stare foarte buna si nici sa il dau pe o suma modica nu imi convine. Asigurarea ar fi in jur de 150 de lire pe an (daca nu ma insel) confirm confused.com ceea ce e mai mult decat acceptabil. A mentionat cineva aici ceva de transport 1 lira pe kg? Motocicleta ar fi in Iasi si mi-ar place sa o aduc in Bournemouth. -
Riding My bike in UK(transport/inscris/drumuri/legi etc)
topic a răspuns lui Pijama în nervOptikul MAREA BRITANIE
Am urmarit topicul in speranta unui deznodamant care mi-ar fi permis sa-mi aduc motocicleta aici si sa o las inmatriculata pe Ro (asigurare mai ieftina, fara prea multe batai de cap cu actele) insa mi-am dat seama ca nu prea am sanse (UK license and NIN). Acum, pentru cei care si-au adus aici motocicletele si le-au inmatriculat pe UK, cat e de complicat dpdv al actelor/birocratie Ro/UK si bani? Nu sunt interesat de transport ca as vrea sa-mi aduca un amic motorul in Germania si de acolo sa mi-l iau eu pana aici. Vreau sa stiu insa cat ar costa sa o inmatriculez aici, ce acte as avea nevoie si daca peste ceva vreme o pot inmatricula iarasi pe Romania daca va fi nevoie? Principala mea retinceta ar fi costul anul al asigurarii aici. Am 25 de ani iar motorul ar fi un CB 500. Sa ma astept la o asigurare anuala astronomica sau ceva sub 300-400 de lire?