Jump to content

CapnJackSparrow

Super Membru
  • Posts

    775
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://cjs.iuliux.ro

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Yokohama, Japan
  • Carnet moto din
    15.XI.2008
  • Motocicleta
    Suzuki GSX1000S

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Suzuki GSR 600

Recent Profile Visitors

1,526 profile views

CapnJackSparrow's Achievements

  1. Salut! Ca tot zici de axul pedalier, cum ungi rulmentii aia? Banuiesc ca ai nevoie de presa ca sa scoti axul pe patrat. Multumesc!
  2. Salutare tuturor! Revin cu intrebarea legata de prelungirea cablurilor de acceleratie si ambreiaj: Cum as putea sa fac asta? O optiune ar fi sa cumpar eu cabluri aftermarket si sa le fac singur, dar pare laborios. Ma gandeam daca nu as putea sa iau cabluri de la alt model Suzuki (e.g. V-Strom), dar nu gasesc lungimea cablurilor pe Internet. Alte idei? Multumesc!
  3. E greu cu ieftineala zilele astea, mai ales ca sunt probleme pe lanturile de aprovizionare (e.g. chip-uri). Oricum, imi place motoreta, in afara de culoare.
  4. Hai noroc! Ca orice motoreta, daca e sa mergem pe ideea asta. Din A in B mergi si cu un scooter, nu-ti trebuie GSA. Spor!
  5. Salut! Experienta mea de "Suzukar" zice ca Suzuki are cele mai mari motociclete din punct de vedere al gabaritului la clasa naked dintre Japoneze; si cele mai ieftine. Sunt convins ca GSX-S va fi mai mare, deci mai comfortabil pentru oameni inalti, decat Z, CB/CB-F sau MT. Cand esti inalt, 180 cm+, ai da orice ca sa faci motocicleta mai mare daca ai de gand sa pleci la drum lung. Sanatate tuturor.
  6. Salut! De vreo 2 ani tot zic ca o sa fac o nebunie, iar anul asta am tras concluzia ca acum ori niciodata - asa ca am facut turul Japoniei de Vest, 3 saptamani si jumatate (am si lucrat "de acasa" cateva zile), aproximativ 2700 de km, am plecat din Tokyo catre insula Shikoku, de unde am luat feribotul catre Kyushu si m-am intors prin Hiroshima. Am ascultat de baietii mai intelepti si am renuntat la inaltatorul de ghidon pentru tura asta, ca sa nu am surprize. Mai mult, am improvizat un manson dintr-un covor de cauciuc legat cu sarma pentru cablul de ambreiaj, cum a mentionat Kassu mai sus. Am intampinat doar 2 probleme, una din vina mea - intr-o zi cand coboram muntii in Shikoku am condus mai agresiv si am folosit intensiv frana spate, pana am fiert lichidul de frana pe spate si am ramas fara frana spate, iar la intoarcere m-am trezit cu capatul de ghidon din dreapta desfacut, noroc ca am fost pe faza si nu am agatat vreo oglinda cu el. Zilele astea ma duc la Suzuki sa-mi schimbe lichidul de frana. Oricum, trebuie sa fac revizia generala de 10000 de km si 3 ani - antigel, service furca, ulei. Asta cu franele e mai delicata, avand ABS, asa ca o fac la Suzuki, iar restul le fac de la dealerul de unde am cumparat motocicleta i.e. e foarte ieftin si oricum nu am timpul si uneltele necesare sa le fac singur). Nu prea am facut poze cu motocicleta in sine, dar am multe cu locurile si peisajele vizitate (e.g. au fost cateva castele chiar frumoase). Daca e cineva interesat de poze, le gaseste aici: https://www.instagram.com/capndtj/ O alta miscare inspirata a fost sa-mi comand casca si cizme de pe FC-Moto. Am doua casti Shoei Z-7, dar cum am povestit pe topicul Shoei, nu se potrivesc bine pe forma capului meu; le-am cumparat pentru ca nu aveam alta optiune la momentul respectiv, iar cei de la standul Shoei au modificat captuseala, adaugand material in zona tamplelor ca sa-mi vina cat de cat. Eu la castile Shark port masura S, iar la Shoei am luat L si tot ma strangea, dupa cateva ore incepea sa ma doara capul. Asa ca am cumparat un Shark Ridill, masura M, e un pic larga la obraji, dar acum port apart dentar, deci nicio sansa sa pot sta cu o casca stramta pe cap 7 - 8 ore pe zi. Apoi am luat o pereche de cizme Dainese Torque Out, pentru ca eu foloseam o pereche de ghete RS Taichi in mod normal si nu sunt confortabile cand mergi pe jos; cizmele Dainese fac toti banii (e.g. nu prind miros chiar daca le folosesti vara la 35 de grade). Cam asta ar fi. Daca aveti intrebari, nu ezitati! Sanatate tuturor!
  7. Salut! A montat cineva înălțător de ghidon? Am montat astăzi de la SWMotech sau ceva de genul asta. Mi se par cam tensionate cablurile de la comenzile din dreapta (e.g. acceleratie) când brachez spre dreapta. S-au cam zgârcit cu lungimea cablurilor. Sper să nu am probleme pe termen lung!
  8. Salut! Era o conversatie veche pe care am continuat-o, dar tu nu primesti mesajele noi acolo. Intre timp am facut transferul si ti-am mai dat un mesaj. Multumesc!
  9. Salut! Hai sictir! Sunt dator se le iau apararea colegilor mei, asa ca remarca de mai sus nu va ramane nepedepsita! Te provoc la duel! Glumeam! Nu am verificat starea brevetului Honda - a fost publicat doar sau deja a fost acordat brevetul. Acordarea brevetului dureaza minimum 5 ani de la publicarea lui, deci iti dai seama cat de departe ar fi de o solutie gata de pus pe piata. Da. Si mie mi se pare cea mai utila functie din suita ARAS. Chiar mai mult, multi furnizori moto Japonezi au fuzionat recent. Sanatate tuturor!
  10. Salut! Mananc placutele astea de frana pe paine; zic sa iau si cu gem, sa intre mai bine! Astea's placutele Shimano pe care le-am montat anul trecut. Sanatate tuturor!
  11. Salut! Multumesc! Am vazut videoclipul si am ajuns la concluzia ca e mult prea complicat sa fac eu asta acasa si ar dura prea mult, plus ca nu sculele necesare. Asa ca m-am dus cu ea la service. Am sa fac si un pic de off-topic, povestind una-alta. Am facut programare la dealer-ul de la care am cumparat motocicleta - magazin care comercializeaza motociclete noi si second-hand, cateva accesorii moto si care are si un mic service, cu cativa mecanici despre care estimez ca ar avea 40-50 de ani. Cand am cumparat motocicleta, in urma cu 3 ani, magazinul vindea mai mult de 50% motociclete noi, acum cred ca erau sub 10%; plus, motocicletele second-hand erau foarte scumpe (e.g. un GSX-R1000 aproximativ in 2010, culoarea visina putreda, oribil daca ma intrebi pe mine, era la vanzare cu peste 6000 de Euro). In drum spre service am tot incercat sa reproduc problema si parea ca pe franare, aproape de stop, furca "agata" si se simtea un soc in ghidon. Am ajuns la service, a venit unul dintre mecanici, i-am explicat cat m-am priceput eu ca e ceva in neregula, ca se aude un zgomot dinspre furce/jug pe finalul franarii. A facut cateva teste de franare fara incarcare - nu se simtea nimic, apoi s-a urcat pe ea si a mai facut cateva teste, a fost de acord ca e ceva in neregula si a bagat motocicleta in service. Eu speram ca ma duc sa fac altceva cat fac ei constatarea, dar socoteala de acasa nu s-a potrivit cu cea din targ, a fost nevoie sa stau acolo. Au ridicat motocicleta pe stander, cu prindere in jug si cand verificau mobilitatea au lovit standul cu scule si au rupt capatul levierului de ambreiaj; au venit la mine, si-au cerut scuze, eu le-am zis ca nu face nimic, numai sa termine mai repede cu motocicleta ca am treaba. Au zis ca nu vad nimic in neregula si m-au intrebat daca e in regula sa faca un test in mers si am acceptat; au testat-o cam 9km. Dupa proba in mers mi-au spus ca banuiesc ca e de la rulmentii de la roata fata si i-au verificat, unul dintre rulmenti avea o problema. Asta se intampla Sambata, mi-au zis ca Miercuri vin rulmentii si levierul de ambreiaj; am stabilit ca ne vedem Sambata urmatoare si am plecat acasa (cu moto). Ieri a fost taifun, cand am plecat spre service turna cu galeata, am ajuns acolo fleasca. Le-am dat motocicleta si am plecat sa fac altceva. M-au sunat cand au terminat, am luat agregatul (si rulmentii vechi) si am plecat acasa. Nu am incercat vitejii in trafic, pentru ca inca ploua tare; momentan pare ca am scapat de problema. Stiu ca multi de pe forum ar fi luat foc la faza cu levierul de ambreiaj, dar eu am lucruri mai bune de facut cu timpul meu decat sa fac pe Karen; cred ca e prea mult "hate" nejustificat peste tot. Chiar ma gandeam: "Cine va mai repara mobre cand vor iesi astia la pensie?". O sigura problema am, mi se pare ca noul levier are taieturile de rupere diferite fata de levierul de frana - sper ca nu au pus un levier after-market, ar fi urat din partea lor. Daca e asa, o sa le cer sa-l schimbe data viitoare cand ma duc la service. Pana una-alta, poate cineva incarca o poza cu levierul de ambreiaj original (model 2016), partea dinspre pilot, unde sunt niste taieturi (i.e. banuiesc eu ca sunt facute pentru ca levierul sa se rupa de acolo, nu din alta parte random daca se intampla ceva)? Multumesc! Sanatate tuturor!
  12. Salut! Care a fost problema? In alta ordine de idei, care ati umblat la furca? Am nevoie de sfaturi. Am impresia ca s-a slabit furca in jug si as vrea sa stiu cum o strang la loc - in afara de piulita aia mare (cred ca e un 32), mai trebuie strans ceva? Motocicleta are doar 7000 de km, deci nu cred ca problema e de la rulmenti; plus ca am citit ca au avut si altii problema asta. Intreb aici pentru ca nu am avut timp sa ma uit in manual; o sa fac si asta daca nu primesc raspunsuri aici. Multumesc!
  13. Salut! Doresc sa mentionez ca adaugire - cu o curva foarte, foarte frumoasa! Sanatate tuturor!
  14. Salut! Motivele (i.e. scuzele) pentru care o mașină e un cazan din punct de vedere al fiabilității nu ma interesează. Si eu daca eram bogat si frumos as fi o avut o iubită model, dar cum m-am născut doar deștept, n-am decât sa rămân holtei. Plus ca am spus deja ca sunt multe mașini cu performante spectaculoase, deși stau mai mult in service, exemplu fiind Alfa Romeo. Alfa Romeo 4C are motor de 1.75 - 240 CP sau cam așa ceva, nu neapărat manele, dar ceva sa placa la toată lumea. M-as duce in vacanta cu aceasta mașină (i.e. exceptând faptul ca probabil nu se pretează la drum lung din punct de vedere al confortului)? Da, daca as fi dispus sa abandonez mașina într-un service pe drum si sa continuu cu mijloace de transport in comun, dar aici ar fi mai mult o chestie de pasiune, nu de eficienta. Exemplu: am un coleg de serviciu care folosește o dubita VW d-aia hippie zi de zi; la câteva luni ne da email sa ne spună ca întârzie ca l-a lăsat mașina pe drum - evident ca daca îți pui ambiția cu un hârb poți sa zici ca e mașina de zi cu zi. Daca vreodată voi avea mașină (i.e. pentru ca nu am ce face cu banii), cel mai probabil va fi o Alfa Romeo (i.e nu 4C, ca deja e mai scumpa la mana a doua decât era noua), însă nu voi veni aici sa explic ca de fapt e absolut in regula sa merg cu ea lunar in service pentru te miri ce rahat, când un Logan vede un service doar când e la un pas de REMAT. In alta ordine de idei, am înțeles ca noul Duster se lansează in toamna asta. Sănătate tuturor!
×
×
  • Create New...