-
Număr conținut
335 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
last's Achievements
Newbie (1/14)
- Rare
- Rare
Recent Badges
-
Motociclist cutitar in Bucuresti
topic a răspuns lui last în riderontornadoesul Motociclisti, in fiecare zi
-
Motociclist cutitar in Bucuresti
topic a răspuns lui last în riderontornadoesul Motociclisti, in fiecare zi
Forumul ăsta de așa ziși motocicliști are un declin constant al calității. De exemplu pe acest topic se discută despre cât de lung ai voie să ai cuțitul sau cât de prost a fost motociclistul să scoată cuțitul. Voi ați citit bine știrile din ziare despre acest incident? Hai să vă spun ce am înțeles eu. Âia cu mașina au ieșit de pe o stradă laterală fără să cedeze trecerea. Motociclistul a evitat cu greu impactul și cu greu s-a echilibrat. Probabil că după acest incident le-a spus ceva de dulce celor cu mașina. La fel de probabil, oricare dintre noi am fi făcut la fel. Și mai probabil cei din mașină s-au inflamat la injuriile justificate ale motociclistului. Toți am întâlnit în trafic șoferi care după ce fac o greșeală și sunt atenționați se bășică grav deși sunt vinovați. Din ce am înțeles eu ăia au început să urmărească motociclistul. Acesta a încercat să scape pe niște străzi de pe lângă fântâna Miorița. Ăia cu mașina l-au ajuns din urmă și acesta a încercat să se apere cu cuțitul. Nu îmi e clar cum l-au oprit. Poate a nimerit o stradă înfundată. Dacă scenariul meu e corect voi ce făceați în locul lui? Aproape sigur scenariul e corect fiindcă dacă era invers și motociclistul îi urmărea pe cei cu mașina, cei din mașină pur și simplu se încuiau în mașină și aveau timp să sune la 112 până reușea motociclistul să spargă geamul. Eu nu sunt mare cuțitar dar am bricege mici prin toate mașinile mele și prin toate motocicletele. La plural fiindcă am două, trei bricege în fiecare mașină, motocicletă și chiar prin buzunarele costumelor moto. Sunt extrem de utile, desfac ambalajele la jucăriile copiilor, tai plicuri de plastic, tai ambalajele de la sticlele de apă. Nu m-am gândit niciodată la autoapărare cu acele bricege. La motociclete am diverse multifuncționale. Faci multe drăcii cu ele. De exemplu la un drum a început să iasă fum de sub șaua unei motociclete. Am observat că fumul ieșea dintr-un snop de fire înfășurate cu bandă de izolat. Fumul ieșea chiar și cu contactul luat. Așa că am tăiat acel snop de fire cu briceagul și am rezolvat problema. Putea să ia toată motocicleta foc dacă nu avem briceag. Nu avem scule să deconectăm bateria. Într-o altă întâmplare cineva a avut nevoie de un briceag pentru a face o pâlnie pentru benzină dintr-o sticlă de plastic. Din 5-6 motocicliști prezenți doar o fată a avut un briceag la ea. Oricum pe acest forum, calitatea discuțiilor rămâne slabă. Adică în loc să vă întrebați cum a ajuns motociclistul în acea situație voi discutați doar aberații despre cât de lung ai voie cuțitul sau de ce să ai cuțit la tine. Datoria moderatorilor este să păstreze direcția discuției nu doar să dea oameni afară pentru motive stupide. Dar poate că asta e direcția dorită de conducerea forumului. -
E viitorul moto electric?
topic a răspuns lui last în ziuavecheul Totul despre motocicletele electrice
Dacă muncești atât mai ai timp să te plimbi cu motorul care probabil este euro 10? Tu ai dreptate în privința oamenilor fără școală. E greu cu ei. Nu au cultură și te împiedici de ei la tot pasul. Dar la treaba cu poluarea e posibil să te înșeli. De exemplu vaporul care ți-a adus ție telefonul mobil poluează într-o oră cât tot orașul într-o zi. Când erupe un vulcan de mici dimensiuni poluează într-o singură zi cât tot orașul nostru în zece ani. Nu sunt expert în poluare sau mediu, probabil că nici tu nu ești dar treaba asta cu aruncatul mașinilor vechi la gunoi parcă ni se tot repetă până am ajuns să o credem și noi. Sigur că mașinile care nu sunt sigure ar trebui scoase din circulație dar din motive de siguranță nu din alte motive. Nu mă înțelege greșit, dețin două mașini destul de noi, adică au trei ani vechime. Nu mă plâng de sărăcie. Și pe mine mă încurcă toate rablele parcate aiurea, nici mie nu îmi place cum pute în spatele ursulețului sau pisicuței din care curge ceva sub motor. Dar hai să luăm problemele pe rând, să nu punem carul înaintea boilor. Țările civilizate au ajuns civilizate utilizând resursele până la ultima picătură apoi au început să se gândească la poluare. Au tras de toate rablele până acum 30-40 de ani când brusc le-au interzis la ei ca să oblige populația să ni le vândă nouă. Noi vrem să sărim etape. Dacă privim în urmă istoria ne învață că un președinte american i-a spus lui Ford să facă o mașină ieftină ca să aibă fiecare american, oricât de sărac, o mașină. Așa a fost construită america. Noi suntem acum la nivelul la care avem nevoie de toate resursele ca să creștem. Nu poți evolua fără mobilitate. Până acum nu avem mașini, acum nu avem drumuri. Tot istoria ne învață despre Imperiul Roman și drumurile lor. Când vom avea și mașini și drumuri pentru toți, atunci vom avea nevoie de transport public. În final ne vom gândi și la poluare. Mulți oameni cu multă carte trăiesc în România și fac greșeala de a gândi ca în occident. Nu merge așa bă băieți, nu așa. -
ZDMV200AA1B007290 cred ca asta este seria ca am luat-o din talon si nu l-am mai scos din folie sa vad la ce rubrica este. Nu cred ca merge treaba cu sonda de scuter ca din ce spun baietii de aici e putin mai complicat. http://www.ducati.ms/forums/57-supersport/283793-led-low-fuel-indicator-light-3.html Daca o gasesti mai ieftina e ok daca nu o sa o iau pe asta daca zici ca e ok site-ul ala. Vad ca ei o dau ca fiind compatibila cu ce am eu dar nu arata la fel. A mea e mai lunga.
-
Ai dreptate. La asta nu m-am gandiit, ca nu aveati de unde sa stiti ce model de Ducati am. Imi cer scuze. Sper din suflet ca macar o parte dintre detinatoriii de Ducati sa nu fie ca ceilalti de pe forumul asta. In cautarile mele am gasiit acel model de senzor si pe alte site--uri. Nu este ca al meu dar cred ca e compatibil. Problema nu e de pret. Problema este ca nu toate site-urile sunt sigure. De aceea prefer ori furnizorii romani ori ebay. Din pacate cea de pe ebay cred ca nu mai este.
-
Poate ca exagerez dar asa sper mereu ca se vor schimba pe forumul asta. Ca poate nu stiam sa caut pe part list. Are tata un prieten fost mobrist. Are cam 70 de ani si merge si acum pe un scuter chinezesc. Un fel de moped dar are schimbator de ziteze. Omul abea stie sa deschida un calculator. Daca eu eram acel om? Vedeti voi, spre deosebire de omul de mai sus eu nu am facut aluzii la sanatatea mentala a interlocutorilor. La asta ma refer cand spun ca nu avem calitate pe forumul asta. Puteai sa pui si un link catre part list. Ca daca nu stiam despte part list sigur nu stiam nici sa il caut. Te rog sa ma crezi ca ultima solutie a fost acest forum. Si daca nu era intamplareaa amuzanta cu vanzatorul de la Trapezului nu cred ca intram. Am cautat pe ebay si pe inca 10 site-uri de unde am mai cumparat. Am gasit o singura piesa pe ebay noua pe la 168 de lire. Practic aia ramane singura varianta fiindca acolo imi garanteaza ebay banii. Multumesc mult. Chiar e utila. Apreciez efortul. Mi-au raspuns si mie azi furnizorii de piese ca probabil nu se mai fabriica fiindca nu se afla in nici un depozit. O sa incerc sa o cumpar pe aia de pe ebay daca o mai fi valabila. Dar inainte de asta am demontat-o pe a mea. In conseccinta nu am inteles nimic din ea asa ca am cam stricat-o definitiv.. dar mi-a venit o iddee. Sa ii adaptez o sonda de benzina de scuter. Afara ploua asa ca avem timp sa ne jucam. Va tin la curent. Multumesc tuturor pentru raspunsuri. Sper ca de acum sa avem o colaborare civilizata.
-
Multunesc mult a mers pana la urma sa il gasesc cu DC59210171A si aum merge sa il gasesc la furnizor si cu DC59210052B dar din pacate reperul asta nu il aduc. Sa vad cum fac fiiindca e cam scump sa il comand aiurea de pe un site. Un 50 de euro mai pot risca dar 190 de euro parca nu e distractiv sa ii pierzi. Nu inteleg de ce e important daca eu il cautasem deja de 10 ori sau nu il cautasem niciodata. Poate ca scriam de pe telefon si e mai greu sa cauti coduri, poate ca avem net prost si se deschideau paginile greu. De ce pe froumul asta esti considerat, din start lenes, prost, fraier sau altfel. De ce nu pot fi luati oamenii pur si simplu asa cum sunt. Daca un om cere ajutorul si il poti ajuta il ajuti. Daca nu poti pur si simplu nu scrii nimic. Cam ce atitudine vrei sa am cand pun o simpla intrebare si mi se raspunde la misto - Cauta pe google. Nu ma cunosti, nu stii cine sunt dar ma etichetezi din start. Si tot eu am atitudine aiurea? Si nu e prima oara cand niste necunoscuti fac misto gratuit pe forumul asta. De fapt asta e si problema acestui form. Oamenii , meanicii si chiar detinatorii acestui forum sunt foarte aroganti. Poate ca intentia ta nu a fost sa faci misto de mine. Dar eu ce putem intelege din faptul ca m-ai recomandat sa caut pe net. Stiu ca e plin forumul de oameni mai putini pregatiti care nu stiu sa folosesca un PC si nici macar corect nu stiu sa scrie. Dar asta inseamna ca sunt mai putin motociclisti? Trebuie marginalizati fiindca nu stiu suficienta gramatica sau nu stiu sa folosesca PC-ul? Scuze daca sunt dezamagit dar sunt pe forumul asta de cand a fost mutat de pe Probike. Adica de cand a aparut acest forum. La inceput nu era asa. cand puneai o intrebare sareau trei oameni sa caute pentru tine un surub. Nu erau atatia mecanici destepti si avari. Acum daca vrei sa iti ungi lantul si intrebu cu ce vaselina esti trimis la mecanic fara sa primesti raspuns despre vaselina respectiva. E foame de bani si dusmanie in motociclismul virtual. Pe forumuri straine nu e asa. Acolo oamenii sunt mai calculati si mai zgarciti. Majoritatea isi repara singur motocicletele nu merg la mecanic ca sa intinda lantul. Asa ca nu va suparati pe mine ca am o atitudine defensiva. Dar primul raspuns primit nu a fost de prea mare ajtor. Multumesc Zar inca o data pentru raspuns. Pana cand gasesc o solutie sa cumpar alta o sa incerc sa o repar pe asta pe care am stricat-o. Mai rau oricum nu o pot strica.
-
0024139 592.1.005.2B https://issuu.com/ducatiomaha/docs/ss750ie_usa-01?e=1222863/10927975 http://shop.oemducati.com/en/products/supersport/2001_2/supersport-750750-sport/fuel-system-127 Eu de felul meu nu cer o informatie ca imi e lene. Dupa cum se vede am cautat deja. Ambele coduri sunt pentru aceeasi piesa. Din pacate nici unul nu este recunoscut de catre furnizorii din Romania. Va multumesc inca o data pentru ajutor. O sa intreb pe forumurile adevarate din alte tari.
-
Am citit si eu topicurile dedicate motocicletelor Ducati si pot spune ca nu am fost foarte incantat de discutiile gasite acolo. Sunt sigur ca exista pasiune si in randul mecanicilor de Ducati dar au mari probleme la capitolul de relatii cu clientii. Si pentru ca sunt putini in acest segment considera ca sunt mai importanti decat ceilalti mecanici de motociclete. Si sa nu mai vorbim de preturile practiicate. Atitudinea asta ca si in cazul mecanicilor de Harley este daunatoare. Nici cu proprietarii de Ducati, Harley si BMW nu imi e rusine. Cuvintele urate nu rezolva nimic. Nici grupurile excusiviste nu ajuta. Fiecare cu treaba lui. Totusi daca ma poate ajuta cineva cu codul de piesa al acelei sonde ii voi fi recunoscator. Am hotarat sa o cumpar noua dar fara sa apelez la nici o firma din domeniu. Mancatoria asta intre mecanici nu imi face placere si nu imi doresc sa colaborez cu nici unul. Sunt perfect capabil sa schimb un rahat de soonda cu trei fire si o piulita de plastic. Multumesc.
-
Inca o intamplare oarecum comica. Am reusit sa imi stric sinda de benzina. Nu ma intrebati cum am reusit sa infig un ac de trasat in plutitorul sondei. Asa ca am cautat pe OLX si am gasit un domn care zicea ca dezmembreaza Ducati. Il sun si imi spune ca o are. Ii spun ca daca nu ploua ma duc a doua zi sa o iau daca ploua ma duc peste doua zile. Imi spune ca daca nu o monteaza el nu imi da garantie. O iau ca pe informatie si ma duc peste doua zile sa cumpar sonda minune. Ajung pe undeva prin spate pe la Piata Trapezului si aflu de la niste baieti ca omul cautat nu e acolo. Imi dau ei sa vorbesc la telefon cu el. Eu ma prezint politicos el nu. Asa ca nu stiu cine e si nici nu ma intereseaza. Imi spune ca e accidentat, ca zugraveste si ma intreaba daca sunt cu motorul. ii spun ca nu si imi comunica placid ca el nu imi vinde piesa ca daca nu e buna o sa ii fac scandal si alte vorbe de genul asta. Eu raman afis, ii multumesc pentru colaborare si plec amuzat. Dar ma intrebam in gandul meu, oare mai exista oameni normali in tara asta? Adica daca eu renuntat de buna voie la garantie care era problema. O luam pe riscul meu. Ma informa si gata. Oricum costa foarte putin. Dar daca eu locuiam in Iasi? Ma punea sa vin cu motorul sa o monteze el sau o punea la curier? Probabil se foloseste de OLX ca sa agate clienti altfel nu inteleg logica. De motorul meu nu se atinge decat un singur om in afara de mine. In mod sigur nu voi apela la mecanicii de pe piata actuala. Nu mi-au inspirat incredere din informatiile de pana acum. Oare mai vroia niste bani pe manopera? Putea sa imi spuna ca ii plateam in plus pe sonda si gata. Ciudati oameni intalnesti in lumea motocicletelor Ducati.
-
Mecanicul la care am fost este fostul mecanic de la Imsat Maritime unde Frentiu era reprezentant Ducati in Constanta. Nu vreau sa crezi ca sunt un incepator. Am inceput motociclismul pe Ij si MZ acum multi ani. Oricum nu stiu de ce am crezut ca pe forumul asta pot avea o discutie frumoasa. Se pare ca aici conteaza doar banii dati la service. Te rog sa ma crezi ca nu banii sunt problema in cazul meu. Mai detin o japoneza veche in care doar in iarna asta am bagat cam o mie de euro si inca nu e gata de drum. Japoneza aia nu valoreaza mai mult de 500 de euro pe piata. Sincer nu am incredere in mecanicii din Bucuresti nici in cei de japoneze si nici in cei de italiene. Chiar daca voi fi nevoit sa cumpar o piesa de 10 ori si sa o stric la montaj prefer sa o fac singur. Am citit scandalurile de pe aici dintre meanicii de Ducati. Foarte urat ce se intampla si nu cred ca le voi calca pragul nici daca va fi nevoie sa schimb toata motocicleta cautand o problema. pana acum nimic din ce am reparat singur nu a picat ulterior. Asa ca nu vad de ce sa ma duc la mecanic. problema la Ducati sau la acest Ducati este ca desi are putini Km repar ceva si se strica altceva. Nu stiu daca asa sunt toate sau este doar asta mai speciala. Nici nu ma intereseaza. Imi place motorul asta prea mult ca sa conteze. Doar faceam conversatie. Mai sunt de parere ca e absolut obligatoriu sa-ti ingrijesti singur motocicleta. Daca nu cunosti fierul pe care calaresti nu vei merge in siguranta. ------------------------ Si nu e nimic fabulos sa curga lichid de ambreiaj. Am intalnit si la japoneze fenomenul. Iar daca te vei uita cu atentie o sa vezi ca nu spun prostii. Galeria de evacuare la acest model trece foarte aproape de lant. Oricum imi pare rau ca am cerut ajutorul aici. Eram obisnuit cu alte vremuri cand daca aveai o problema sareau zece oameni sa ofere solutii. E prima oara dupa 10 ani cand cer o parere pe forumul asta si raspunsul este sa ma duc la mecanic. Pana acum nu am gasit nimic special la mecanica acestei motociclete. Se poate repara la fel ca oricare alta. O sa cumpar kitul de reparatie de la cilindrul ambreiajului si daca mai curge schimb toata instalatia pana o rezolv. Multumesc pentru ajutor
-
La fel cum nu-i un nimic faptul ca persoana de 22 de ani a fost ucisa de un inconstient fara permis. Comunicarea se poate face si altefel: Unu' fara permis a facut accident cu motocicleta omorand o fata de 22 de ani. Automant creierul meu va procesa informatia si va stabili ca un infractor amers fara pemis si a omorat un om. Nu trebuie sa spui obligatoriu cuvantul motociclist cand expui un accident cu victima provocat de un infractor. -------------------------------------- Nomal ca atunci cand am citit titlul toti ne-am gandit ca un motociclist a avut accident. Dupa ce am aflat ca individul nu avea permis cam toti i-am retras aceasta titulatura. Au mai fost doi trei care insista ca era motociclist. Evident ca e dreptul lor sa il numesca cum vor desi mie mi se pare ca o fac provocator. Dar pentru majoritatea celor de aici acel om nu este si nu a fost motociclist indiferent ce definitie da fiecare cuvantului si indiferent cum acest cuvant apare in DEX.
- 87 răspunsuri
-
- Accident moto
- budeasa
-
(și 2 alții)
Setat cu taguri:
-
Salut. Anul trecut am primit cadou un Ducati 750 ss . Nu e nou, e model 2001. Nu sunt atat de norocos. Un prieten a adus mobra din Italia cu gandul sa o vanda aici in castig. Mobra nu era inmatriulata pe Romania asa ca nu a reusit sa o vanda. Asa ca motocicleta a stat cativa ani in garaj fiindca nu a avut chef sa ii faca acte. Cam 5-6 ani. Omul decat sa o vanda in pierdere a preferat sa mi-o dea mie. Conditia este sa nu o vand. Cand ma satur de ea o dau inapoi. Am mai mers cu Ducati dar nu am avut nicioata unul al meu. Pentru moment imi place la nebunie. Senzatia cand mergi pe ea se poate compara cu mersul pe Nipru doar ca e mai manevrabila si mai rapida. Se strica cam la fel ca Nipru. Nu stiu daca toate sunt asa sau este a mea mai speciala. Motocicleta are 20000 de km, 4000 facuti de mine anul trecut. Cand am primit mobra am schimbat anvelopele, am schimbat curelele de distributie si rulmentii de la intinzatoare. Am mai schimbat lichidele ambreiaj frana si evident uleiul si filtrul. Am uns toti rulmentii si am schimbat semeringurile si uleiul din furca fiindca curgea. Simeringurile nu se potrivesc din prima. Trebuie luate la pila. Am comandat trei randuri de simeringuri de la firme diferite. Toate luat pe cod, pe model, pe serie de cadru. Toate erau cu juma de milimetru mai mari. Acum e ok nu mai curge. ------------------------------------- Am intros ghidoanele invers fiindca nu imi placea pozitia si o sa incerc sa le inalt si mai mult.Am retapitat seaua. Am facut-o mai moale. Acum mobra e mult mai confortabila din toate punctele de vedere fiindca am coborat si scaritele. Cum spuneam imi place motorul asta la nebunie. Mai ales ca acum este ceva mai confortabil. Evident nu mai este un SS dar nici nu imi doream unul. Eu doar vroiam altceva fiindca ma plictisisem de japoneze. Modelul asta de Ducati se mai aseamana cu japonezele mai vechi, cele de prin anii '80. Japonezele noi nu imi spun nimic. Sunt foarte manevrabile, foarte usoare dar foarte plictisitoare. O alta caracteristica a acestui Ducati este ca e foarte usoara. Cel putin eu asa o simt. --------------------------------------- Oricum pe cat de frumos este motorul pe atat de costisitor la intretinere. Adica totul costa de doua ori mai mult ca la japoneze si se strica de doua ori mai repede. Motocicleta are km reali. Am si cartea de service din Italia. Pe Romania eu i-am facut actele. Dar la 16000 de km sa se arda pompa de benzina? Cand am scos pompa am reusit sa rup si filtrul de benzina. A costat filtrul cat pompa. Apoi s-a spart epuratorul de ulei. Era din plastic asa ca am luat unul de aluminiu. A fost circ sa il fac sa nu mai curga ulei pe aolo. Am mai schimbat releul de incarcare, un bec de far si probabil ca anul asta va trebui sa schimb si bateria ca mi-a incarcat prea mult releul. Bine ca a scapat calculatorul. Am mai avut un fir rupt la senzorul de temperatura si mirosea a benzina pe esapament. Am rezolvat-o la un service in CT ca acolo a murit de tot. Mergea inecata si imi afuma bujiile, pornea greu. Acum merge super ok. Sa nu intelegeti ca ma plang de costuri. Doar constat si ma bucur de aventura data de un motor cu personalitate. Oricum placerea de a merge pe motocicleta asta merita toti banii. sunt curios ce mai poate pica la ea anul asta. Oricum si daca pica motorul ii umpar altul. Atat de mult imi place. Sper sa nu ma plictisesc ca de japoneze. ------------------------------- 1. Am cateva intrebari si sper sa ma puteti ajuta. In toamna am constatat ca mi-a disparut lichidul din paharul de la ambreiaj. Nu am gasit sa curga jos si nu stiu unde e. Credeti ca sunt duse garniturile de la cilindru? Nu-i o problema sa le schimb dar nu vreau sa le schimb degeaba. 2. Cand merg ceva mai tare raman fara frana pe spate fara sa abuzez de ea. Am bagat super lichid de frana de la Motul si tot asa face. Am observat ca esapamentul trece foarte aproape de pompa de frana si aceasta se incinge foarte tare. La voi face la fel? Cum se rezolva problema? 3. Celalat esapament trece foarte aproape de lant si imi topeste vaselina cu care il ung. Asa ca lantul mege mai mult uscat si trebuie sa il schimb iar anul asta. Totusi e aiurea sa te tina un lant doar 4000 de km. Exista cumva un lubrefiant mai bun? Am dat pana cum cu toate vasilinele de lant gasite pe piata. La voi se topeste la fel vaselina? Exista o solutie sa o fac sa nu se mai incinga lantul si pompa de frana? Despre banda termoizolanta stiu deja. Poate la pompa sa incerc dar pe partea cu lantul nu ma risc. daca se desface si o agata lantul vin in cap. Plus ca se va umple de vaselina de la lant si va incepe da miroasa a ulei ars. Multumesc.
-
Pentru a fi motociclist trebuie sa ai motoccicleta, sa mergi pe ea macar o data pe an mai mult de o lungime de strada si evident sa ai categoria A pe permis. La fel este si pentru camionagiu sau marinar. Cu diferenta ca nu trebuie sa detii utilajele respective in proprietate. Poti fi si angajat. In ordine inversa daca ai pe permis trecuta categoria A, nu detii motocicleta si implicit nu te deplasezi niciodata cu acest tip de vehicul te numesti posesor de categoria A. La fel daca nu detii categoria A dar detii o motocicleta te numesti posesor de motoccicleta. Daca concurezi la curse de motociclism, evident ai un atestat de sportiv si licenta te numesti pilot de curse indiferent de specificul acelor competitii. Cei care nu au permis si se dau pe circuit doar de distractie sau cei care se dau cu crosul prin padure nu stiu cum se numesc. Probabil intra la categoria posesori de motociclete. ------------------------------------------ Un lucru de clar din punctul meu de vedere. Un motociclist are nevoie de trei lucruri. Motocicleta, permis si pasiune. Daca ai pasiune vei avea mereu grija cum mergi cu motocicleta. In primul rand sa nu ramai fara permis ca inebunesti, sa nu iti rupi ceva si sa stai in ghips ca iar inebunesti si nu in ultimul rand sa nu strici mobra si sa astepti reparatia mult si bine. Cam asta e definitia cea mai simpla pe care o pot da eu motociclistului. Pe larg un motociclist trebuie sa fie mult mai mult de atat dar putini inteleg asta. Iar cei care nu inteleg ajung sa se infiga in capete de pod si sa omoare fete nevinovate. Da pasagerul era fata si o chema Valentina. Avea 22 de ani. Cel putin asa am citit in presa..
- 87 răspunsuri
-
- Accident moto
- budeasa
-
(și 2 alții)
Setat cu taguri:
-
Tura prin tara cu First Bike Concorde, peste 1600 de kilometri
topic a răspuns lui last în robertkiranul Poze & Filme - Arhive 2005 - 2013
Pai poate iti doneaza Proxi o motocicleta de 250. In fond, daca ai avut tu curaj sa pleci la drum cu FB de 150 cu un motor de 250 faci o plimbare prin Europa. Plus ca motorul ar fi nou cum iti place tie. Eu cred ca te inseli. Acum doi ani am fost pana in Covasna sa luam doua motociclete Ij si am venit calare pe ele. Una cu atas si una solo. Viteza maxima a fost 70 km/h. atat putea cel cu atas. Pana aproape de Ploiesti unde le-am urcat pe remorca fiindca se inoptase nu ne-a incomodat nimeni. Nici un tir nu ne-a impins de la spate. Ba chiar ne depaseau elegant doar atunci cand aveau mult spatiu. Eu consider ca mai ales in zilele noastre nu ai probleme daca circuli cu viteza mica deoarece majoritatea vehiculelor te depasesc lejer. Noi am avut platforma dar am decis sa ne distram sa vedem pana unde merg rablele. La ploiesti le-am urcat pe platforma fiindca cel cu atas avea instalatia pe 6 V si luminile erau slabe. Intr-adevar nu as recomanda nimanui sa circule noaptea sub viteza normala a traficului. Motocicleta este un vehicul mic si exista riscul sa nu fie vazuta. Dar ziua nu am avut nici o problema.