Jump to content

prafrau

Super Membru
  • Content Count

    976
  • Joined

  • Last visited

About prafrau

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Motocicleta
    xr650r, gsxr1000
  • Numar Moto
    b321buf

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    mz 125, xtz750, gsxr750, vfr800, xt660x, dorsoduro750, 990sm

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. din ce vad pe olx, tenere e 10k (la fel si 790s), 790r e 11k pacat, fiindca tenere arata mult mai bine
  2. nu imi amintesc sa fi fost cine stie ce probleme la 990 adv, si acolo parca fanii vechii africa twin faceau zgomot nu mi-as bate capul, luditii dispar repede, ii lasa vremurile in urma
  3. depinde de cauciuc, ce forma are si cat de tare e flancul, depinde de greutatea motorului, de greutatea ta si de setarile suspensiei conti attack sm are un flanc moale dar profilul e inalt si ascutit (fata de mt60rs sau mutant care sunt mai plate) din experienta personala, pana pe la 100 e destul de stabil la presiunile alea in cazul meu (137 motorul la plin, sub 90 eu echipat, suspensie setata mai spre moale fiindca gropi) nu ma aplec destul la viteze mai mari ca sa comentez, amckart e inghesuit, pe strada nu am unde
  4. peste 1.8 fata imi topaie pe franari pe linia dreapta mai scurta de pe amckart (aia foarte stramba), orice as incerca din suspensii pe asfalt bun o merge si presiune mai mare, dar eu nu prea vad d-ala sub 1.8 spatele incepe sa nu mai ia acele de par cum trebuie
  5. 1.7-1.8 fata / 1.8 spate cu conti attack sm
  6. lorenzo la petronas, rossi la ducati, dovi la pescuit
  7. nu am idee ce s-a intamplat acolo, dar asta chiar nu e argument vad in fiecare zi masini care trec in grup pe rosu cu viteza, asa e viata pe aici la fel, cand opresti la semafor te uiti in oglinzi fiindca uneori ala din spate decide sa accelereze in loc sa incetineasca
  8. nu cunoaste vehicule fabricate dupa 62, nu te chinui pe de alta parte, omul pare sa traiasca in continuare cu frane pe saboti si ca singura suspensie saua cu arcuri, ceea ce e ceva daca n-ar fi vitezomanii aia de biciclisti care trec cu 40 pe langa el ar fi perfect
  9. Asa e cu china, uneori merg, alteori nu, fara vreun motiv https://m.olx.ro/oferta/oglinzi-moto-cafe-racer-IDc4TKC.html Ceva de genul asta am cumparat, am aruncat capetele de ghidon si le-am montat pe
  10. Daca te referi la astea din poza, trebuie sa strangi intai surubul de jos, care strange prinderea oglinzii, si abia dupa ala de sus care le strange de ghidon Daca faci asta nu misca, nu vibreaza Tot apleci capul sa vezi in ele, dar nu se deplaseaza sau sparg oricat de urata ar fi cazatura
  11. cred ca te referi la evacuarea record monza (aia cu 4 tevi in spate), care vine stock pe unele echipari si pe altele e optionala (mai nou parca au mai adaugat ceva variante asemanatoare) e o evacuare cu clapeta pe arc si bypass al tobei finale fiindca e facuta de italieni rugineste clapeta aia, asa ca in general o legi cu sarma cam la jumate si aia e sunt de acord, motorul ala de 1.4 e motorul mic care suna cel mai bine momentan nu cred ca poate fi considerata ieftin de intretinut: revizii la max 10000 cu ulei scump si greu de gasit, cureaua de transmisie o data la 2 ani, piesele nu sunt scumpe dar are nevoie de ele mai des (si in general vin cam greu) daca vrei doar cilindree mica si zgomotoasa iti iei orice tigaie 1.6 benzina si ii pui o clapeta pe evacuare cu servomotor (de exemplu de aici https://race-shop.ro/2720-clapete-evacuare) asa ai masina stock cand mergi normal si scandal cand treci pe la victoriei
  12. daca nu intervine nimic pana atunci si e uscat o sa fiu acolo pe la 10
  13. mai vezi 100 de d-astea si o sa fii si tu la fel
  14. singura problema pe amckart mi se pare denivelarea de la iesirea din penultima curba, pe aia o iei inclinat si e fix pe trasa cata vreme nu fortezi acolo e ok
×
×
  • Create New...