Jump to content

prafrau

Super Membru
  • Content Count

    897
  • Joined

  • Last visited

About prafrau

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Motocicleta
    xr650r, gsxr1000
  • Numar Moto
    b321buf

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    mz 125, xtz750, gsxr, vfr, xt660x, dorsoduro, 990sm

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. s-a rezolvat momentan in cursa ori le da 30 de secunde ori cade iar il baga in sedinta s-o lase mai moale
  2. din cate imi amintesc sasiul 2016 yamaha era ala cu rezervorul sub sa pe care nu l-au folosit, in 2016 au folosit sasiul 2015 yamaha parca de atunci, din 2015, nu a mai facut modificari majore sasiului sau au facut dar le-au tot dat inapoi de asta e asa o mare vraiste la ei si tot zic ziaristii ca merge cate unul cu nu stiu ce sasiu vechi, din 2015 in fiecare an pilotii mereu aleg sasiul vechi sau unul cu modificari minime
  3. nu cred ca tine de civilizatie o ineptie economica asa cum singurei tale case ar fi bine sa-i faci si asigurarea optionala, dar daca ai si o a doua la o anumita distanta de ea nu mai are sens daca nu faci un calcul legat de sansele de a fi despagubit, sumele cu care ai fi despagubit si sumele platite esti lenes si meriti sa pierzi bani
  4. aici e o discutie lunga, dar in mare casco voluntar iti faci doar daca nu-ti permiti pierderea (n-ai bani s-o inlocuiesti) sau stii ca sansele ca tu s-o faci praf sunt considerabil mai mari decat alea calculate de banca altfel, imbecilitatea e sa faci casco, pe termen lung pierzi bani
  5. concluzia ta tot timpul a fost ceva cu centrul de greutate si cum fac ei acolo ceva gresit asta cu exploatarea o zici abia de 2 curse
  6. se invitau care sa mearga in fata, fiindca monza e o lunga liniuta
  7. in timpul saptamanii sau sambata la ora 10, mergi la receptie si zici ca vrei sa intri cu moto se uita la echipament si te anunta cand intri
  8. plin de maicute pe aici si pietonul era baba si o mai si viola
  9. depasirea a fost in prima tura, la aspiratie in timp ce in tura 5, cand vettel a gresit franarea in la source, hamilton nu a reusit sa-l depaseasca la aspiratie depasirea cu butoane a fost cand in sfarsit a reusit hamilton, dupa multa comunicatie cu boxa pe fond muzical de vioara trista hamilton a stat 3 ture in spatele lui vettel cand ferrari-ul avea cauciucurile duse fiindca recupera pe 2 si 3 dar pe kemmel nici cu drs nu se apropia suficient plus, vezi mai sus, depasire pe kemmel la aspiratie de partea cealalta
  10. pe ce ai testat? nu am avut problema asta nu am testat si varianta cu cornering abs, aia ar trebui sa fie si mai ok
  11. pare ca a pierdut fata, in pozele articolului motorul e intreg, roata spate nu are nimic in loc sa scuipam in san, sa facem 3 pasi inapoi si sa evitam toate pisicile inchise la culoare mai bine ne luam cauciucuri bune si exersam din cand in cand franari sau motoare cu abs si gata
  12. race direction zice ca a fost vina lui zarco si il penalizeaza, zarco zice ca e vina lui zarco si isi cere scuze, tu mai vrei reluari sa intelegi?
  13. pai cine sa termine mai sus? hondele au terminat pe langa celelalte ducati intre petrucci si taka au fost 2 locuri diferenta, si unul dintre ei e teoretic mai talentat si pe motor de uzina https://www.motorsportmagazine.com/opinion/motogp/2019-motogp-austrian-grand-prix-dovi-sweeps-executioners-axe din ce inteleg marquez nu a putut raspunde in ultimul viraj fiindca i s-a agatat protectia manetei de frana de ducati
×
×
  • Create New...