Jump to content

prafrau

Super Membru
  • Content Count

    1,050
  • Joined

  • Last visited

About prafrau

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Motocicleta
    xr650r
  • Numar Moto
    b321buf

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    mz 125, xtz750, gsxr750, gsxr1000, vfr800, xt660x, dorsoduro750, 990sm

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. dupa fiecare victorie, fiind finlandez deci ciudat de felul lui, zice "to whom it may concern, fuck you" e de inteles sa nu observe lumea asta avand in vedere cat de des castiga
  2. puteai direct sa cauti codul rutier, nu se mai numeste devansare daca iesi din sir e irelevant daca e pe stanga, pe dreapta, pe aceeasi banda sau pe contrasens legea totusi e formulata in multe articole astfel incat e interzis doar daca treci peste axul drumului (ca la semafor)
  3. are oglinzi si far, e fara r
  4. touring adventure e o denumire vaga, de obicei inseamna mers intr-o pozitie comoda pe sosea daca vrei sa mearga pe asfalt si asfalt prost poate sa fie orice, cata vreme nu trebuie sa-l ridice de jos nu conteaza, suspensia se coboara, saua se scobeste si se ingusteaza daca vrei in afara asfaltului (pe langa clasica yamaha tricker) https://advrider.com/f/threads/the-shortypants-thread-we-are-short-women-and-this-is-what-we-ride.669666/ multe idei acolo pentru 1.50, multe dintre ele nedisponibile pe partea asta a oceanului dar si destule care sunt
  5. mi s-a parut ca mosul a fugit dupa ce au trecut camionul si masina fara sa se mai uite daca vine ceva pe sensul celalalt in timpul traversarii ochii au fost in pamant, clasic
  6. prins? nu am auzit in romania de amenda de viteza (nivel de blana orbitoare) la moto te mai prinde cate unul pe capota din cand in cand, poate atunci sa comentezi daca mai poti la fel, la cat de multe accidente cu motociclete neinmatriculate/motociclisti fara permis avem nu auzi sa prinda politia ceva de genul asta e sat fara caini, iti pazesti singur pielea avantajul e ca, na, faci ce vrei, singura regula e sa nu mori
  7. exista o filmare, alearga (asa, ca mosii, mers rapid) in strada fara sa se uite nu stiu ce ar putea fi mai clar de atat
  8. nu stiu ce sa zic, orasele mari din ue mi s-au parut la fel de pline de idioti incrancenati singura diferenta mi se pare a fi ca in afara oraselor foarte mari se respecta limita de viteza si liniile continue (mai putin in curbe, ca nici in vest nu stiu sa le ia) problema e ca fix pe alea nu le vrem noi impuse prea tare, dar asta e o discutie lunga optiunea asta o ai in cam toate tarile, doar ca uneori trebuie sa o ceri si e facuta sa te descurajeze (ca in franta/romania), alteori devine o obligatie (ca in texas) depinde cum iti place majo
  9. aici mi se pare ca exagerezi din experienta mea, soferul mediu e la cam acelasi nivel peste tot ba chiar invers, in tarile fara infrastructura parca sunt putin mai atenti soferii, in vest pe drumuri secundare mi se pare mult mai liber dar se asigura mai putini la iesirea din curte sau de pe stradute ce te salveaza in vest e ca te ustura amenda de viteza, si cand iti iese prostul in fara sa se asigure ai 50-60 pe de alta parte, daca voiam sa traim intr-o tara in care nu poti sa mergi cu 200 prin localitate cand ai chef probabil aveam si noi amenzi mari si dese
  10. cred ca trebuie sa te uiti intai ca sa apreciezi viteza si distanta motociclistul era probabil la sub 100 de metri cand s-a bagat ala, nu avea timp nici daca venea o bicicleta ce e de invatat de aici e ca prostii dau like-uri pe pornhub in timp ce conduc si unii conduc tiruri, te plimbi stiind ca exista d-astia
  11. nu ar trebui sa fie nici o diferenta de performanta intre iridium si normale (diferenta de conductivitate e infima, aia cu scanteia mai precisa e baliverna, la fel si aia cu scanteia mai groasa) cine zice altceva in general avea o bujie gresita/defecta ca regula, pun iridium cand trebuie sa demontez jumatate de motor/masina ca sa ajung la ele (motocicleta 4 in linie sau masina v), pun normale la motoare pe carburatie (sunt putin mai rezistente la inecare, dar mai degraba nu ma doare la fel de rau sa schimb una la fiecare tura daca o tot inund pe munte) in general pui ce e
  12. greseala mea, sunt rs10, mi s-au parut dunlop-uri q2 burlan fiindca modelul vine cu catalizator in toba, deci orice toba scurta o sa sune a teava goala alea legale scumpe si urate
  13. ala e un h2 cu burlan si cauciucuri ieftine? le-am vazut pe toate
  14. fara aia de la motoe anul asta in cele 3 clase au concurat 89 de insi ce aveti ma baieti, vreti sa le punem numere de inmatriculare romanesti?
  15. imi amintesc ani pe la sfarsitul anilor 2000 cu peste 90 de piloti la 125 (cam cand a fost si Robert Muresan) mai aveau putin si ajungeau si la litere pe numar nu stiu ce zici tu acolo, dar numerele nu-mi amintesc sa fi fost vreodata unice peste clase stoner cred ca a fost ultimul care s-a folosit de asta
×
×
  • Create New...