Jump to content

prafrau

Super Membru
  • Content Count

    1,224
  • Joined

  • Last visited

About prafrau

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Motocicleta
    xr650r
  • Numar Moto
    b321buf

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    mz 125, xtz750, gsxr750, gsxr1000, vfr800, xt660x, dorsoduro750, 990sm

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. esti psihic puternic atunci cand orice ar spune ceilalti si orice s-ar intampla tu iti faci cursa un exemplu bun aici e lorenzo marquez e altceva, are psihicul de boxer al lui tyson, el vede rosu in fata ochilor cand cade pe 5
  2. sistemul medical e platit din contributii colective, problema e ca daca mergem pe logica asta la un moment dat cineva o sa interzica motoarele fiindca costa prea mult sa tratezi motociclistii, asa ca ignoram personal n-am nici o problema cu oamenii care mor din prostie
  3. problema aia cu tecpro e veche, din rusia 2015 cand a raschetat sainz zidul, ca apoi sa piarda franele si directia si sa se duca sanie sub bariera, dar parca venisera cu alte bariere acum cativa ani pana si brawn recunoaste ca asfaltul e o solutie de compromis siguranta/spectacol in link-ul de mai sus, dar mai pun o parere https://www.autosport.com/f1/news/f1-needs-new-gravel-trap-asphalt-approach-says-gpda-chairman-wurz-4988561/4988561/ nu uita ca nu comentezi din fotoliu performantele maratonistilor, si asta chiar a concurat, nu a facut pe miki alexandrescu
  4. nu sunt "oameni care stiu mai multe", e chain bear, e un singur om, face video-uri despre f1 pentru fanii nascar si prescolari, exagerezi cu laudele i-a luat 8 minute sa zica ce s-a tot zis aici, daca masina e pe roti si pilotul constient asfaltul e mai sigur, altfel e complicat mai departe de atat e nevoie de oameni mult mai bine calificati decat baiatul care face animatii pe youtube care sa faca o analiza statistica a accidentelor si modelari ale posibilelor rezultate in functie de suprafata zonei de degajare la sfarsit rezultatul oricum o sa fie "pai daca punem pietris
  5. normal ai fi sa ai un s21r si un s21f, ar fi ciudat altfel niciunul nu e special pentru sm, r si f alea inseamna cu totul altceva, mult mai ocult
  6. sunt de acord ca o masina de f1, cata vreme masina e pe roti (nu ca alonso in australia 2016) si pilotul e constient (nu ca massa in ungaria 2009) va incetini mai bine pe asfalt, si e mai sigur dar la motociclete asta nu se aplica, si dupa accidentul lui salom s-a discutat mult ca modificarile facute circuitelor pentru cursele de f1 sunt periculoase pentru pilotii motogp mai exact, ei daca ajung in afara pistei sunt deja pe carene/costum, iar pietrisul i-ar incetini mult mai repede decat asfaltul mai e si problema folosirii circuitelor celelalte 362 de zile pe an,
  7. masinile uneori aduc pietre pe trasa cand se intorc si apoi e nevoie de safety car, fasie de iarba sau o vopsea cu aderenta scazuta daca vrei neaparat sa pui capcane, dar nu prea are sens solutiile exista deja, nu au fost aplicate cursa trecuta
  8. personal am avut probleme cu cauciucurile de vitezana pe sm pe ploaie sau vreme rece, dar nici nu am rabdare sa le incalzesc cu k73 imi pleca spatele dupa 10 minute de mers mai tare si parea ca pierd mereu fata pe frane (in special pe linia dreapta mai scurta pe pe amckart, aia cu denivelari pe franare) singurele cauciucuri gasite cu care puteam forta cat ma tinea dar sa si arate ca si cum ar putea face offroad au fost pirelli mt60 rs, dar sunt inutile in noroi asa ca am trecut la roti pe 17 cu contiattack sm si 18/21 cu pirelli scorpion xcmh contiattack sm
  9. pare zvon, nu gasesc nici macar o a doua sursa as fi surprins, masi pare complet impotent, vezi stroll la ricci in austria anul trecut daca verstappen forta poate macar vedeam alt director de cursa in urma scandalului masi pare ca o mosteneste si pe asta https://streamable.com/fwxo
  10. goe tine cu rachetele sol-sol si tiristii (d-asta nici n-a aparut pe topicul asta la inceput, aparent camionul de gunoi e in aceeasi categorie, a ramas neutru), silver arrow tine cu oricine merge mai incet e o alianta de convenineta, o sa tina pana la urmatorul accident
  11. nu stiu daca trebuia sa aiba prioritate de semnal sau de gabarit oricum, nici o risipa, cine face d-astea de obicei se gandeste si ca o sa franeze trenul ala, doar n-o sa intre in el, nu?
  12. invers, in 88 a castigat senna chiar daca avea prost mai multe puncte in total fiindca a contat doar cine are mai multe victorii (asta pentru fanii mir de anul trecut) in 89 la suzuka a incercat senna o depasire a la verstappen (dupa ce prost il avertizase ca nu o sa cedeze la intimidare, dupa ce a stat vreo 45 de tururi in spatele lui prost fara sa poata depasi), nu i-a mers, a fost descalificat (cu motivatie dubioasa, trebuia descalificat pentru altceva) si dupa aia a zis ca o sa-i bata doamne-doamne pe oamenii rai pilot foarte bun cata vreme ignorai interviurile, dar depase
×
×
  • Create New...