Jump to content

prafrau

Super Membru
  • Content Count

    964
  • Joined

  • Last visited

About prafrau

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Motocicleta
    xr650r, gsxr1000
  • Numar Moto
    b321buf

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    mz 125, xtz750, gsxr750, vfr800, xt660x, dorsoduro750, 990sm

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. mai vezi 100 de d-astea si o sa fii si tu la fel
  2. singura problema pe amckart mi se pare denivelarea de la iesirea din penultima curba, pe aia o iei inclinat si e fix pe trasa cata vreme nu fortezi acolo e ok
  3. retrospectiv, pare ca tech 3 nu ar fi vrut sa dea banii pe motorul ala de uzina, voia sa-l primeasca la modul "ni-l dati sau plecam" pare ca au jucat tare crezand ca yamaha nu are ce sa faca si o sa accepte ca sa nu ramana fara echipa de client pe ultima suta, o strategie foarte buna de altfel, si eu ma asteptam sa cedeze yamaha dar aparent aia de la yamaha au luat decizia potrivita, petronas probabil contribuie cu mult mai multi bani si nici nu putem spune ca pierd la rezultate/valoare piloti, si pare ca se inteleg mai bine decat cu herve, care se tot plangea si intrebarea de ce nu a investit petronas in tech3 in loc sa-si faca echipa mi se pare aberanta la cati bani au bagat mi se pare normal sa vrea sa aiba controlul absolut asupra echipei, ceea ce foarte probabil nu ar fi primit cu tech3
  4. comparam 1 loc 3, 2 locuri 2 si 2 pole-uri ale lui zarco in 2017 cu 2 locuri 3, 5 locuri 2 si 6 pole-uri ale lui quarta in 2019? nu cred ca are sens si nu era pe aici un baiat care zicea ca o sa se faca de rahat yamaha cu petronas, ca nu au experienta, ca nu au nici o sansa, ca nu trebuiau sa renunte la tech 3? nu prea am chef sa caut citatele, sper sa nu fie nevoie daca era cum zicea baiatul, si petronas a avut ingineri mult mai prosti anul trecut, inseamna ca e quarta mult mai bun de a mers pe motorul ala fara setup? inteleg ca esti fan zarco, dar cred ca e timpul sa accepti ca s-a nascut talent si a murit speranta te comporti exact ca fanii aia ai lui rosii care nu vor sa accepte ca nu mai e cel mai bun bine, zarco nici nu a fost, dar intelegi tu
  5. asta e un topic decent, incercati sa ignorati provocarile de a duce discutia in cocina ca nu aveti sanse acolo
  6. sunt de acord ca sportivitatea ar trebui sa insemne circuit sau noroi, indiferent daca esti cu masina sau motor adancata e ieftina, muntii sunt gratis dar daca altii au alte pareri e treaba lor, si uneori iti face placere sa ai un motor care se tine bine pe curbe pe de alta parte, daca se baga unul in discutie legata de sportivitate cu animal cu zgomot gresit de 2 tone si raport putere greutate de logan de autocross, ala e derapaj oricare ar fi discutia
  7. daca ai un 535d nu stiu ce sa zic, nu prea are treaba, e un fel de r1200r
  8. exact, noi o sa traim in viitor cand o sa le vanda nemtii sa-si ia urmatorul model in 7-8 ani se umple romania de electrice
  9. si eu sunt de acord ca f1 ar trebui sa inoveze, nu sa fie blocati de reguli la niste dinozauri de motoare din cauza unor nostalgici care si-au trait ei tineretea uitandu-se la tv la v12-uri combustia interna asa cum o stim nu are viitor, sa incerce altceva chiar daca nu o sa aiba acelasi sunet, curse si tehnica interesanta sa fie nu sunt foarte increzator in americani, la ei spectacol inseamna nascar, o competitie blocata in anii 80 un exemplu e asta cu masinile mai mari, in timp ce entuziasmeaza adolescentii cu postere pe pereti inseamna loc mai putin pe pista pentru depasiri si turbulente mai mari
  10. in new york recomand sa stai in manhattan o noapte, cu un program bun poti vedea toata insula intr-o zi (fara statuia libertatii) acolo, pe langa atractiile clasice, nu rata high line, chinatown si little italy daca vrei sa vezi ratoni in elementul lor natural ia-ti un trening pe tine, lasa-ti telefonul si portofelul la cazare si viziteaza central park noaptea in new york nu ai nevoie de masina, te descurci pe jos nu sunt de acord cu metroul wow, mi s-a parut foarte jegos, dar aia e daca stai in afara insulei ai nevoie de 2 zile sa o vezi si ratezi cum arata locul noaptea in dc ai national mall, sunt vreo 2 zile de stat pe acolo, in functie de ce ai chef sa vezi https://www.barbermuseum.org/ de vazut, cu tot cu circuitul din spate, care are niste alei frumoase si cateva surprize https://www.georgiaaquarium.org/ cel mai mare din lume, multe de vazut ai si un six flags langa atlanta daca te intereseaza ar fi frumos sa vezi si o plantatie tot in zona, recomand oak alley pentru stejarii aia foarte fotogenici https://www.oakalleyplantation.com/sugarcane-plantation/plantation-tours in miami nu ai mare lucru de vazut in afara de little havana si little haiti, multe baruri interesante in zona recomand o tura in everglades pentru aligatori pe alei si o plimbare de jumatate de zi in florida keys
  11. ultima data era goe care intreba ce masina sport sa-si ia si dupa 20 de pagini si-a amintit ca de fapt lui ii trebuie o octavia orice fel de discutie cu el e inutila, scrie de la volan mereu si nu citeste reply-urile decat pe diagonala nu stiu ce recomandari ii dati voi unuia care a vazut 3 motociclete la viata lui dintre care 2 in poze sa-si ia orice, o tine un an si dupa aia incearca altceva, face asta pana stie ce vrea daca omul vrea sportiva aia e, e probabil destul de tanar sa suporte pozitia 3-4 ore si din incepatorii care incep pe sportive oricum cred ca sub 10% o incaseaza in primul an, e un soi de selectie si asta
  12. cred ca problema era cu progresia carierei lui ii pute -> scuipa -> linge singura lui sansa ar fi sa mearga ca stoner, sa nu-ti pese ce-i iese pe gura
  13. stai, mm se tine dupa quartararo si vinales in calificari ce-o sa faca de la anul, trenulet cu ambii frati? o sa cada ala micul daca incearca sa se tina dupa ei
×
×
  • Create New...