Jump to content

prafrau

Super Membru
  • Content Count

    957
  • Joined

  • Last visited

About prafrau

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Motocicleta
    xr650r, gsxr1000
  • Numar Moto
    b321buf

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    mz 125, xtz750, gsxr750, vfr800, xt660x, dorsoduro750, 990sm

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. asta e un topic decent, incercati sa ignorati provocarile de a duce discutia in cocina ca nu aveti sanse acolo
  2. sunt de acord ca sportivitatea ar trebui sa insemne circuit sau noroi, indiferent daca esti cu masina sau motor adancata e ieftina, muntii sunt gratis dar daca altii au alte pareri e treaba lor, si uneori iti face placere sa ai un motor care se tine bine pe curbe pe de alta parte, daca se baga unul in discutie legata de sportivitate cu animal cu zgomot gresit de 2 tone si raport putere greutate de logan de autocross, ala e derapaj oricare ar fi discutia
  3. daca ai un 535d nu stiu ce sa zic, nu prea are treaba, e un fel de r1200r
  4. exact, noi o sa traim in viitor cand o sa le vanda nemtii sa-si ia urmatorul model in 7-8 ani se umple romania de electrice
  5. si eu sunt de acord ca f1 ar trebui sa inoveze, nu sa fie blocati de reguli la niste dinozauri de motoare din cauza unor nostalgici care si-au trait ei tineretea uitandu-se la tv la v12-uri combustia interna asa cum o stim nu are viitor, sa incerce altceva chiar daca nu o sa aiba acelasi sunet, curse si tehnica interesanta sa fie nu sunt foarte increzator in americani, la ei spectacol inseamna nascar, o competitie blocata in anii 80 un exemplu e asta cu masinile mai mari, in timp ce entuziasmeaza adolescentii cu postere pe pereti inseamna loc mai putin pe pista pentru depasiri si turbulente mai mari
  6. in new york recomand sa stai in manhattan o noapte, cu un program bun poti vedea toata insula intr-o zi (fara statuia libertatii) acolo, pe langa atractiile clasice, nu rata high line, chinatown si little italy daca vrei sa vezi ratoni in elementul lor natural ia-ti un trening pe tine, lasa-ti telefonul si portofelul la cazare si viziteaza central park noaptea in new york nu ai nevoie de masina, te descurci pe jos nu sunt de acord cu metroul wow, mi s-a parut foarte jegos, dar aia e daca stai in afara insulei ai nevoie de 2 zile sa o vezi si ratezi cum arata locul noaptea in dc ai national mall, sunt vreo 2 zile de stat pe acolo, in functie de ce ai chef sa vezi https://www.barbermuseum.org/ de vazut, cu tot cu circuitul din spate, care are niste alei frumoase si cateva surprize https://www.georgiaaquarium.org/ cel mai mare din lume, multe de vazut ai si un six flags langa atlanta daca te intereseaza ar fi frumos sa vezi si o plantatie tot in zona, recomand oak alley pentru stejarii aia foarte fotogenici https://www.oakalleyplantation.com/sugarcane-plantation/plantation-tours in miami nu ai mare lucru de vazut in afara de little havana si little haiti, multe baruri interesante in zona recomand o tura in everglades pentru aligatori pe alei si o plimbare de jumatate de zi in florida keys
  7. ultima data era goe care intreba ce masina sport sa-si ia si dupa 20 de pagini si-a amintit ca de fapt lui ii trebuie o octavia orice fel de discutie cu el e inutila, scrie de la volan mereu si nu citeste reply-urile decat pe diagonala nu stiu ce recomandari ii dati voi unuia care a vazut 3 motociclete la viata lui dintre care 2 in poze sa-si ia orice, o tine un an si dupa aia incearca altceva, face asta pana stie ce vrea daca omul vrea sportiva aia e, e probabil destul de tanar sa suporte pozitia 3-4 ore si din incepatorii care incep pe sportive oricum cred ca sub 10% o incaseaza in primul an, e un soi de selectie si asta
  8. cred ca problema era cu progresia carierei lui ii pute -> scuipa -> linge singura lui sansa ar fi sa mearga ca stoner, sa nu-ti pese ce-i iese pe gura
  9. stai, mm se tine dupa quartararo si vinales in calificari ce-o sa faca de la anul, trenulet cu ambii frati? o sa cada ala micul daca incearca sa se tina dupa ei
  10. ala din fata isi alege trasa, hamilton era cu puntea fata in dreptul puntii spate a lui albon (acolo a si lovit) cand hamilton a vazut ca albon inchide trebuia sa franeze sau sa intre la intimidare sperand ca ala il fereste daca te uiti bine pe video verstappen are aceeasi trasa ca albon in curba aia (fiindca aia e trasa cea mai rapida acolo), doar hamilton se arunca la interior si, daca hamilton a acceptat ca el e de vina, nu stiu de ce mai discutam noi https://www.formula1.com/en/video/2019/11/Lewis_Hamilton_on_Albon_incident_that_earned_him_5-second_penalty.html
  11. sunt absolut convins ca au ceva cu hamilton comisarii de cursa si d-aia l-au gasit vinovat a intrat ca berbecul unde clar nu era loc, a venit din spate si a dat din coate
  12. point fixation e cand tragi ca prostul in directia in care te uiti aici leclerc nu a miscat, a mers drept vettel a tras stanga inainte sa treaca complet de el, ori la intimidare (caz in care nu i-a mers) ori nu si-a dat seama ca ala e acolo (caz in care e bou) eu cred ca a incercat o intimidare fiindca isi pierde pozitia la ferrari cu inca un sezon de genul asta oricum, cursa asta vettel a fost iar slab, incepand cu startul
×
×
  • Create New...