Sari la conținut

Blue_Lightning

Membru
  • Număr conținut

    53
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Ploiesti
  • Carnet moto din
    18.09.2015
  • Motocicleta
    Honda Fireblade 954
  • Numar Moto
    PH 01 ZEW

Blue_Lightning's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Care vine la Ride Of Century, ne intalnim la ora 09:30-09:45 cel tarziu la Lukoilul de la Barcanesti. Pe la 10 maxim sa plecam. A3> DNCB > Bld Theodor Pallady(Intrare A2).
  2. Ai foarte mare dreptate. Stiu ca poate sunt off topic, dar in fiecare secunda se poate intampla ceva inevitabil, mai ales cand esti pe motor. Sunt multi oameni care s-au jucat de atatea ori cu moartea si apoi si-au pierdut viata dintr-o banalitate. Un exemplu recent: http://www.digisport.ro/Sport/MOTO/Un+fost+campion+de+Moto+GP+se+zbate+intre+viata+si+moarte Un alt exemplu (care inca traieste din fericire) ar fi Schumacher care acum cred ca este o leguma...
  3. Am patit o situatie asemanatoare in martie cand mai aveam 3 strazi pana acasa. Baba mea a facut aceiasi manevra doar ca voia sa intre in garajul din dreapta mea. Avea un Opel Corsa. Cand a vazut-o barbacsu de pe trotuar si-a pus mainile in cap. Prostia si vina mea a fost ca aveam vreo 80 in oras, strada lata, lunga, fara denivelari si intersectii. Am doar 1 disc pe fata ca mna... GS, cu spatele blocat m-am dus taras in jur de 7 metrii (am fost a 2-a zi si urma cauciucului meu ramasese pe asfalt, am masurat-o de curiozitate ), cand am sesizat (sau poate asa am considerat in fractiunea aia de secunda) ca mai era putin sa-mi blocheze si fata, am dat drumul la frane si am inceput alta franare cu ambele frane. Sincer nu stiu daca am gandit-o sau am facut-o instinctiv, mai degraba din instinct. Am incercat sa evit prin stanga la a 2-a franare si nu am deviat foarte mult de la directia mea anterioara, dar a fost de ajuns sa trec razant pe langa spatele masinii. In momentele alea am avut o foarte mare calmitate si imi multumeam ca a iesit bine, dar imi tot reprosam ca din hazardul meu si prostia babei puteam sa mor, nici putere s-o injur nu am mai avut.
  4. E un un site/ziar de stiri local. Mi-a fost aratata poza asta, o pun si eu aici:
  5. http://www.observatorulph.ro/auto-moto/79005-motociclistul-ranit-in-ploiesti-nu-are-permis-de-conducere http://www.observatorulph.ro/eveniment/79003-motociclist-implicat-intr-un-accident-in-ploiesti-o-persoana-ranita Vorba aia: "ce sa faci, n-ai ce sa faci". Sau, "ghinion" cum ar spune domnul presedinte.
  6. Salutare! Motocicleta pe carburatie, nu plec cu motorul " rece". Ralantiul meu este setat la 1300 RPM . Daca sunt intr-o franare si ambreiajul este apasat (adica ralanti), turatia scade undeva la 1100, aproape de 1000 pentru 2, 3 sec, apoi revine la 1300 la cat trebuie sa stea initial. Problema asta, nu o face mereu, in general, in primii KM cand plec cu ea, cand se incalzeste face rar sau deloc. Tin sa precizez ca problema asta o am numai in momentul cand franez, am abreiajul tras si sunt intr-o treapta de viteza. Cand sunt pe " N ", acul sta neclintit la 1300. Ce ar putea fi? Sau este un lucru normal? Posibil sa nu se incalzeasca suficient motorul cand este tras socul inainte de plecare si din cauza asta sa faca? Am vazut lucrul asta si la unele masini, dar acolo cred ca e de la cu totul altceva. Multumesc pentru viitoarele raspunsuri !
  7. "Mi-a picat pata" pe modelul acesta si vreau sa-l achizitionez zilele urmatoare. Se merita sa dau in jur de 1000 lei pe ea? Sau trebuie sa ma orientez pe altceva?
  8. Iti recomand sa incerci Suzuki gs 500 si daca vrei sa arate sportiv, incearca modelul F (acest model il am si eu ) Il am de aproape 1 an, am 10.000 km cu el si inca ma uimeste si nu m-am plictisit deloc de ea, eu zic ca e suficient pentru un incepator. Si iarta destul de multe greseli. E si ieftin de intretinut. .
  9. Tin sa-ti dau dreptate, a trebuit sa fac o franare de urgenta acum cateva seri deoarece un copil ( la fel ca mine) cu o Vitara nu s-a uitat la schimbarea benzii cu vreo 200 metrii inainte de un semafor. Afara erau vreo 3, 4 grade dar nu mi-a derapat fata deloc (Dot 5114, Michelin Pilot Street) si suspensia de fata s-a comprimat grav, spatele era ridicat si a inceput sa-mi penduleze usor, dar apoi am eliberat usor frana fata si si-a revenit. Guma era destul de rece, plecasem de 2, 3 minute de acasa.
  10. Inainte cu cateva minute, poate o ora inainte de impact, a trecut pe langa mine aproape de avionul din Colentina, venea dinspre Voluntari (pentru cei care cunosc Bucurestiul) si chiar mergea incet. Nu croseta masini, nu alerga si din ce imi aduc aminte purta echipament. O geaca neagra de piele si o casca la fel, neagra. Am ramas putin blocat cand am vazut apoi pe facebook. Poate asta a fost decisiv daca intradevar asa e, legat de permis. Dar omul e deja mort si comentariile nu mai au sens acum.
  11. Da, este ca o ceata. Deci nu trebuie sa ma panichez. E primul meu motor si am zis ca poate il utilizez eu necorespunzator. Oricum, viitoarea va fi pe injectie .
  12. Da, dupa 1 minut nu mai scoate cam deloc. Carburatoarele au fost curatate si sincronizate de 2 ori sezonul asta, odata in martie si odata in iulie. Uleiul il schimb la 4500-5000 km, o tin din scurt, mai am 1000 km si deja trec la al 3-lea schimb pe sezonul asta, dar cred ca il voi face in primavara ca ne pregatim de iernat. Cu pornirea nu am probleme, cat e motorul cald sau e socul tras nu trebuie sa tin apasat butonul de pornire mai mult de 1, 2 secunde. Multumesc tuturor pentru sfaturi si lamuriri
  13. Salutare, detin un Suzuki GS 500 F din 2004, o motocicleta pe carburatie. Tin sa precizez ca motocicleta nu porneste fara soc (in functie de temperatura, vara era nevoie sa-l tin cateva secunde, acum la temperaturile astea scazute chiar si 2, 3 minute). Nu stiu daca asta e un lucru anormal sau normal. Problema / Nelamurirea pentru care am facut acest topic e ca atunci cand o pornesc si ii trag socul, dupa 5-10 secunde de la pornire incepe sa fumege foarte mult, timp de 1 minut estimativ. Fumul miroase a benzina arsa (mirosul specific carburatiei) deci nu cred ca este ulei ars. Stiu ca este frig si iarna tobele de esapament la masini/motociclete "fumega" mai "vizibil" datorita fenomenelor fizice, dar in acele momente este mai intens decat trebuie. Care ar fi cauza?
  14. Cand stai si te gandesti la rece, e urat sa lovesti un animal si asa pe moarte si ti se face mila. Pe moment, la cald, imbibati in adrenalina, speriati si vazand si daunele produse, poate multi dintre noi am fi procedat la fel. La nervi noi sarim si ne batem in trafic intre noi, de ce te-ai uita in acele momente la un animal. Chestia asta e discutabila si cred ca acum daca l-am pune pe baiat n-ar putea sa loveasca niciun animal.
  15. Si eu sunt iubitor de animale, am caine, il tin in curte, nu iese afara nici daca ii deschid eu poarta si ma rog de el. Sunt de parere ca daca iubesti animalele trebuie sa le tii in curte/casa. Mai spuneau unii colegi mai sus: din cauza oamenilor sunt asa. Ce fac oamenii, alearga cainii pe strada si ii traumatizeaza? Am vazut destule catele care isi apara puii. Omenirea a evoluat (in unele locuri) si nu cred ca e ceva normal sa lasam animalele sa ne puna viata in pericol. Eu merg mult si cu motorul si cu bicicleta. De pe motor nu prea am ce sa le fac, doar unuia i-am prins la vreo 80 la ora un picior in cap de s-a invartit de 3 ori pe asfalt, n-am simtit mare lucru si nici nu m-a dezechilibrat. Uneori mai ma dau jos si ii alerg, dar apoi cand trec iar pe acolo au acelasi comportament. Pe bicicleta am o nuia de alun la vreun metru si ii mai ating din mers cand se dau la mine. Nu sunt un "criminal", cum am spus si mai sus, imi plac animalele, dar nu cele care imi pun viata sau integritatea personala in pericol.
×
×
  • Creează nouă...