Jump to content

Blue_Lightning

Membru
  • Content Count

    53
  • Joined

  • Last visited

About Blue_Lightning

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Ploiesti
  • Carnet moto din
    18.09.2015
  • Motocicleta
    Honda Fireblade 954
  • Numar Moto
    PH 01 ZEW
  1. La acestea voi ramane, am mai intrebat alte 3 persoane pe care le cunosc foarte bine si dintre toate seturile enumerate mai sus, tot acesta a fost raspunsul. Multumesc tuturor pentru sfaturi, o seara buna !
  2. Buna ziua ! In cursul acestui an mi-am achizitionat o Honda Fireblade 954 si am acumulat cu el aproximativ 3.000 km. Inca nu i-am invatat toate "chichitele" si as dorii sa imi spuneti niste pareri / sfaturi pentru achizitionarea unui set nou de cauciucuri. Bugetul ar fi cam de 1200 lei si as fi interesat de niste Michelinuri. Am de ales intre: Michelin pilot power 2 CT, Michelin pilot power 3, Michelin pilot road 4, Michelin pilot road 5. Ma intereseaza in primul rand sa aiba aderenta pe curbe, pentru eventuale greseli si uzura necorespunzatoare a cauciucului ("patratire"), dar in acelasi timp vreau sa fie Ok si pe ploaie. Tin sa mentionez ca inainte am avut un GS 500 F cu un set nou de Michelin Pilot Street de care am fost foarte multumit (referitor la cauciucuri) si cu care am parcurs aproximativ 16.000 km. Niciodata nu s-a pus problema de aderenta, am avut si cateva sute de km pe ploaie si mi-a corectat spatele de vreo 2 derapaje pe uscat (atunci cand esti incepator, cauciucul este rece si tu accelerezi mai mult decat trebuie in curba).
  3. Am făcut școala pe un mt03 si am avut șansa să merg și cu al unui prieten, este destul de agresiva, cuplul mare, destul de manevrabila și nu este foarte obositoare la drum întins. Deci una peste alta, din punctul meu de vedere, este o motocicleta mai mult decât ok
  4. Pentru asta exista moderatori, daca considera ca nu e in regula, sterg sau sanctioneaza. Nu mai fi inganfat si nu mai face pe desteptul ca esti penibil, hai sa terminam cu off topic te rog!
  5. Motocicleta a fost ingrijita, au fost facute schimburile la zi si a fost tinuta pe timpul iernii/verii in loc acoperit si uscat. Este perfecta pentru un incepator de cat. A2/A. S-au schimbat urmatoarele: - Revopsita - Inlocuite mansoane si capete ghidon - Bujii NGK (45.000 km) - Fise scanteie bujii - Filtru de aer (45.000 km) - Releu de incarcare - Placute frana fata (51.000 km) - Placute frana spate (45.000 km) - Kit inlocuire jigloare carburatoare (50.000 km) - Semnalizari led spate - Servisare furca (semeringuri praf/ulei + ulei), servisat sistem franare - Schimbare anumite furtune carburatie - Sincronizare carburatie - Schimbare toba + coturi toba (originala cu MIV carbon) - Numai ulei MOTUL 7100 10 W 40 - Caucuri "Michelin Pilot Street" DOT, 1452 (2014, decembrie, saptamana 52/ultima saptamana) Cauciuc fata uzat 10%, cauciuc spate uzat 50%. Motocicleta are 53.200 km, sunt al 3-lea proprietar pe carte (rulata numai in RO). Asigur fiscal, ITP valabil 09.03.2018. Motivul vanzarii: Doresc sa trec la o categorie mai mare. Oras Ploiesti, Jud. Prahova. Tel. 0734 898 619 Pret 2200 euro negociabil.
  6. Imi cer scuze pentru greselile de ortografie. Dar na, pana nu sunteti putin mistocari, nu va simtiti bine.
  7. Salut ! Daca te intereseaza [...] https://www.olx.ro/oferta/vand-suzuki-gs-500-f-cat-a2-IDaaIGx.html
  8. Care vine la Ride Of Century, ne intalnim la ora 09:30-09:45 cel tarziu la Lukoilul de la Barcanesti. Pe la 10 maxim sa plecam. A3> DNCB > Bld Theodor Pallady(Intrare A2).
  9. Ai foarte mare dreptate. Stiu ca poate sunt off topic, dar in fiecare secunda se poate intampla ceva inevitabil, mai ales cand esti pe motor. Sunt multi oameni care s-au jucat de atatea ori cu moartea si apoi si-au pierdut viata dintr-o banalitate. Un exemplu recent: http://www.digisport.ro/Sport/MOTO/Un+fost+campion+de+Moto+GP+se+zbate+intre+viata+si+moarte Un alt exemplu (care inca traieste din fericire) ar fi Schumacher care acum cred ca este o leguma...
  10. Am patit o situatie asemanatoare in martie cand mai aveam 3 strazi pana acasa. Baba mea a facut aceiasi manevra doar ca voia sa intre in garajul din dreapta mea. Avea un Opel Corsa. Cand a vazut-o barbacsu de pe trotuar si-a pus mainile in cap. Prostia si vina mea a fost ca aveam vreo 80 in oras, strada lata, lunga, fara denivelari si intersectii. Am doar 1 disc pe fata ca mna... GS, cu spatele blocat m-am dus taras in jur de 7 metrii (am fost a 2-a zi si urma cauciucului meu ramasese pe asfalt, am masurat-o de curiozitate ), cand am sesizat (sau poate asa am considerat in fractiunea aia de secunda) ca mai era putin sa-mi blocheze si fata, am dat drumul la frane si am inceput alta franare cu ambele frane. Sincer nu stiu daca am gandit-o sau am facut-o instinctiv, mai degraba din instinct. Am incercat sa evit prin stanga la a 2-a franare si nu am deviat foarte mult de la directia mea anterioara, dar a fost de ajuns sa trec razant pe langa spatele masinii. In momentele alea am avut o foarte mare calmitate si imi multumeam ca a iesit bine, dar imi tot reprosam ca din hazardul meu si prostia babei puteam sa mor, nici putere s-o injur nu am mai avut.
  11. E un un site/ziar de stiri local. Mi-a fost aratata poza asta, o pun si eu aici:
  12. http://www.observatorulph.ro/auto-moto/79005-motociclistul-ranit-in-ploiesti-nu-are-permis-de-conducere http://www.observatorulph.ro/eveniment/79003-motociclist-implicat-intr-un-accident-in-ploiesti-o-persoana-ranita Vorba aia: "ce sa faci, n-ai ce sa faci". Sau, "ghinion" cum ar spune domnul presedinte.
  13. Salutare! Motocicleta pe carburatie, nu plec cu motorul " rece". Ralantiul meu este setat la 1300 RPM . Daca sunt intr-o franare si ambreiajul este apasat (adica ralanti), turatia scade undeva la 1100, aproape de 1000 pentru 2, 3 sec, apoi revine la 1300 la cat trebuie sa stea initial. Problema asta, nu o face mereu, in general, in primii KM cand plec cu ea, cand se incalzeste face rar sau deloc. Tin sa precizez ca problema asta o am numai in momentul cand franez, am abreiajul tras si sunt intr-o treapta de viteza. Cand sunt pe " N ", acul sta neclintit la 1300. Ce ar putea fi? Sau este un lucru normal? Posibil sa nu se incalzeasca suficient motorul cand este tras socul inainte de plecare si din cauza asta sa faca? Am vazut lucrul asta si la unele masini, dar acolo cred ca e de la cu totul altceva. Multumesc pentru viitoarele raspunsuri !
  14. Nu stiu ce viteza trebuie adaptezi in acea zona, (stiu ca limita este de 70) dar problema este ca 2, 3 curbe d-alea sunt chiar nenorocite. Acum vreo 2 luni eram pe 4 roti si aveam vreo 60-65 km/h, urcam spre Posada si mi-a iesit in fata un microbuz de transport copii pentru scoala, mi-a dat putin emotii si m-a facut sa il depasesc pe contrasens din reflex, am avut noroc ca nu venea ceva din fata. Si legat de fapta soferitei, cred ca in momentele dinaintea tragediei nici nu si-a dat seama ca ceea ce face ea, e destul de grav si pur si simplu voia sa ajunga unde avea treaba, pacat ca suntem prea stresati si in anumite momente poate nu constientizam ce facem si ne lasam dusi de val. In rest, nu va mai tiganiti pe aici, nu are rost, pana la urma avem aceleasi hobby-uri si vorba aia, "tragem la aceeasi caruta". Odihneste-te in pace Ionut !
  15. https://www.ziarulincomod.ro/martor-la-accidentul-de-la-comarnic-care-un-motociclist-si-pierdut-viata-masina-iesit-pur-si-simplu-fata-lui-nu-avea-ce-sa-caute-acolo/
×
×
  • Create New...