Sari la conținut

Vlad3C

Membru
  • Număr conținut

    24
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    București

Vlad3C's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Omul e ok? Motocicleta o să apară la dezmembrări mai mult ca sigur...
  2. Ați văzut asta? http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/northamerica/usa/11940755/I-dont-care-Driver-hits-motorcyclists-but-has-little-regret.html
  3. Fă-i o verificare tehnică amănunțită și schimbă viteza în maxim 7-8000 de ture în primele luni de mers - până te obișnuiești cu ea. Îmbracă-te pentru căzătură, nu pentru călătorie. Și să fii conștient că oricând îți poate ieși ceva în față, iar dacă o să cazi, cel mai probabil nu te oprești alunecând ușor pe asfalt, ci o să te lovești de ceva. Și uită-te la asta: https://www.youtube.com/watch?v=DWgb0MtgNlo În rest, maturitate și plimbări frumoase!
  4. O întrebare / rugăminte: cine din București ar fi dispus la o scurtă întâlnire pentru a mă lăsa să fac o tură cu un SV 650 (preferabil prima generație, pe carburație) câteva sute de metri? Am A-ul de câțiva ani, am mai avut motocicletă mare 3 ani în trecut, sunt un tip ok și responsabil. Desigur - veți avea garanția că nu am să fug cu motorul. ) Motivul e simplu: vreau să îmi cumpăr, am fost să văd două motociclete second care mi s-au părut oferte bune, dar ambele au avut probleme - una nu a vrut să pornească, alta avea compresia dusă (era într-o stare tristă, deși inițial arăta ok în poze). Problema mea e că nu știu cum ar trebui să meargă o astfel de motocicletă (v2). Am mai avut în trecut un Kawasaki ZZR 600 (4 în linie, 100 de cai) și mergea brici, răspundea instant (regret acum că am dat-o). Dar cu SV-ul cu care am mers recent - pur și simplu aveam impresia că are lag la accelerație, că nu se tura, că nu trăgea cum trebuie (deși are cuplu mare). Avea probleme la motor (verificată în service) și mi-a dat o stare negativă. Și dacă mai văd alte motoare aș vrea să am cu ce să le compar. Mulțumesc pentru înțelegere!
×
×
  • Creează nouă...