Am cumparat acest tip de moto la sfatul instructorului meu moto de atunci, ca sunt comune si gasesti piese multe in dezmembrari. Am inceput cu f3 si m-am obisnuit cu honda cbr. Am mers cu vulcanul sotiei, dar e prea greoaie pentru mine. Ma batea gandul sa trec pe transalp.
Am scos, ca sa nu mai existe discutii. Imi pare rau ca am postat. Am scris la cald, trebuia sa ma reculeg inainte. Am cerut un sfat daca sa ma duc la politie si colegii m-au luat la ștangă.
Ms de sfat. Nu a necesitat manevre extreme ca sunt atent (cat pot de mult) si nu o ard cu 100 prin oras. Dar toti ne putem pierde mai ales acum cand venim dupa o pauza lunga, mai rugineste si omul, exact ca fierul, trebuie putin poliș.
Merg cand am treabă prin locuri fara metrou. Pentru mine motocicleta e un mijloc de transport, nu e un way of life sau (cuvant urat) de genul.
Ma frecati la cap cu semnul ala, da recunosc, am greșit ca am ocolit refugiul prin stânga, ca nu mai gandeam. Nu am ocolit masina prin spate ca m-am pierdut, de aia am si ramas cu degetul pe claxon. Vad ca acest forum a ramas la fel de plin de cârcotași.
Ok, am schimbat denumirea sa nu fie "clickbait" aveam 50km/h. Imi pare rau ca nu am fost suficient de cerebral sa il ocolesc prin dreapta. In mod evident sunt oameni mult mai capabili in ale motociclismului decât mine si nu se pierd. Asta s-a intamplat acum 1h, atunci incepusem sa tremur de frica/nervi. Dar na, iti urez sa nu te intalnesti tu cu acest tip de soferi. Plecare de pe loc fara semnal si intoarcere direct de pe banda 1.
Salutare, era sa ma ucida un idiot pe bld basarabia. Omul, durere completa in pl ca era sa imi lase nevasta vaduva si copilul orfan. B22FUK, intrebarea e, pot sa ma duc la politie cu inregistrarea asta sa faca ceva? Sau o las moarta?
Videoclipul in cauza:
https://youtu.be/pPhL65ldcTI
Stiu ce zici, la F3-ul pe care l-am avut asta a fost procedura. Baterie scoasă și remontată la primăvară, nu a fost necesar redresorul. Acum 2 ierni (2017-2018) am folosit procedura asta cu pornitul ocazional și nu am avut probleme. Mobra se încălzea, eu îmi faceam damblaua că dădeam niște ture cu ea. În opinia voastră cât ar trebui să meargă o mobră pentru a se încălzi?
În 5 min (o țigaretă) și un ride de 30 de minute, motorul ajunge la temperatură (dacă nu sunt -20°C și nu merg pe temperaturi dinastea). Nu e motorină să nu ajungă la temperatură.
Nu o lăsam să meargă pe loc. O țin la mine la servici la iernat, într-o hală. O scot, o pornesc o las să se încălzească puțin, îmi luam cea mai groasă șubă pe mine și o călăream 30 de min că altfel nu se încarcă bateria, după care la benzinărie să îi fac plinul și înapoi la iernat.
Deznodamantul:
Schimbat ulei și filtru ulei. Am golit 5.1L ulei amestecat cu benzină din mobră, introdus ulei nou Motul 5100 15w50. Vulcanul a pornit la sfert, a scos puțin fum pana s-a evaporat/ars depunerea de pe eșapament. Lăsat să meargă 15 min pentru a ajunge cât de cât la temperatură și dat o tură, moto trage la fel, nu se simte nici o diferență. Avantajul unei motorete simple mecanic. Cauza: cel mai probabil uitat robinet benzină deschis între porniri (porneam moto din când în când pentru a menține bateria vie pe perioada iernii)
Totul e bine când se termină cu bine.
Mulțumesc mult colegilor pentru sfaturi.