Sari la conținut

cristianicolau

Membru
  • Număr conținut

    20
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    2015
  • Motocicleta
    Yamaha XJ6 Diversion F

Vizitatori Recenți Profil

263 citiri profil

cristianicolau's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. <Studiu de caz> Fiind incantat de noua motocicleta Triumph Tiger 800 cu care urmeaza sa-si petreaca vacantele, un tip, sa-i zicem aleatoriu Tibirec (vezi pagina 7 a acestui topic), impartaseste cu prietenii lui epxerienta achizitionarii noii jucarii. Nu uita sa ne recomande un ... domn, pe nume Nazarov (aka. Binladen), care se ocupa cu transportarea jucariilor moto de prin alte tari pana intr-aceasta, unde traim noi, majoritatea de pe forum. Ba mai mult, isi ia angajamentul in fata colegilor si prietenilor lui de motocicleala ca daca mai are vreunul de luat vreo mobra de p'afara contacteaza el transportatorul si aranjeaza treaba pe motiv ca a facut deja asta. Prietenii respectivi baga imediat la cap "noul pont" care e si mai ieftin decat varianta pe care ei o aveau deja si se pun pe cautat motoarele alea "din vis" Unul dintre ei (nu are cont aici) visa la un Ducati Multistrada 1200 si-si gaseste una in curtea unui neamt. Transportatorul e imediat contactat, se plateste motocicleta complet in avans urmand ca la distanta de aprox. 5 zile sa fie ridicata de care transportator si adusa noului proprietar. Se stabileste ziua si ora ridicarii motocicletei si fiecare isi primeste informatiile necesare acestei "manevre". In ziua ridicarii motocicletei transportatorul intarzie aproximativ 3 ore (imi cer scuze daca gresesc) ceea ce il face pe neamt ca dupa mai multe telefoane si mesaje trimise sa afirme ca nu mai poate ramane acasa sa mai astepte la nesfarsit, si ca va lasa motocicleta in fata casei, gata pentru inarcare (si aici e o poveste dar n-o detaliez prea mult ... deocamdata). Apoi pleaca in treaba lui unde deja intarziase. Actiunea se petrecea intr-o seara de vineri pe la inceputul lunii Martie. Ajunge transportatorul, gaseste motocicleta in locul cu pricina si descopera un lucru inacceptabil pentru el ... ca este singur. El si o motocicleta alba cu negru. In timpul manevrei de incarcare in duba, scapa motocicleta pe jos si produce niste avarii. Intre timp neamtul apare si el la locul faptei si motocicleta este urcata in duba. In perioada urmatoare, transportatorul il informeaza pe Tibirec ca a dat cu motorul de pamant dar ca nu e vina lui, caci el e mic de statura si ca motocicleta e inalta si grea si ca gravitatia e foarte puternica in Germania (asta cu gravitatia e de la mine, iertati-ma). Scoate telefonul si fotografiaza piesele originale care "s-au despartit de Ducati" si anume o oglinda si o scarita pasager dar si alte zgarieturi serioase (capat de bara, suporti si ce-o mai fi fost- nu le stiu pe toate). Aceste fotografii i le trimite lui Tibirec si sunt cele postate de catre Liviu mai sus. Domnul Nazarov zice ca n-are legatura cu ele desi sunt fotografiile lui. Tibi il contacteaza si ii cere sa se pregateasca de a despagubi intr-un fel pagubitul pentru daunele produse insa constata ca transportatorul nu doreste sa-si asume nimic pe motiv ca "nu e vina lui ca nu l-au asteptat nemtii la poarta sa-i incarce mobra-n duba". Tibi, de rusine si bun simt ajunge pana intr-acolo incat se apuca sa caute el piesele si sa le cumpere din banii lui macar de-ar putea sa-si spele obrazul in fata omului pe care l-a asigurat ca Binladen e un profesionist. Dupa vreo 4 zile (parca) duba ajunge la destinatie unde proprietarul constata ca pe langa banii de transport mai are de reparat si cate ceva la motocicleta. Atentie, transportatorul nici nu coboara motorul din duba pana nu-si primeste bine meritata suma. Nu-si asuma avariile si-l dojeneste pe noul proprietar ca el e de fapt vinovat, ca n-a obligat neamtu sa-i incarce lui mobra in duba. Tibi, mai apoi, intreaba Binalden-ul aici, pe pagina lui, cum e normal totusi sa fie in caz ca un transportator produce niste avarii bunului transportat. Cine plateste? Tibi nu-l mai recomanda deloc pe acest individ si in plus decide sa nu mai comenteze nimic despre el. Noi insa, cei care era cat pe ce sa traim probabil cel putin o experienta similara colaborand cu acest individ plin de replici sarcastice si jignitoare, suntem atat surprinsi dar si revoltati de atitudinea sfidatoare a acestui nene si consideram normal a dezbate subiectul sub privirile celor ca noi, (O sa spuna domnul asta ca ... prosti) cei ce dorim sa ne aducem motoare de prin alte tari. Ca sa rezumam oarecum enuntul de mai sus: Nu e atat de grav ca a scapat un individ o motocicleta pe jos si a avariat-o cat este de grav ca acest individ pe langa faptul ca nu-si asuma raspunderea pentru acest incident mai si afirma "ca ce legatura are el?". P.S.1 - As vrea sa precizez ca eu (cel putin) habar cine este domnul din Cluj (daca de acolo o fi) si nici ce firma are dumnealui si pentru acest motiv mi-am permis sa-l informez, aici pe forum, ca in ultima perioada in acest topic se discuta si despre el. Fairplay este ca el sa fie lasat sa decida singur daca va fi cazul sa intervina in discutie sau nu insa daca o va face sper sa mentioneze daca ma cunoaste pe mine in primul rand, deoarece eu am folosit o parte din cuvintele lui, si mai apoi daca mai cunoaste pe careva de pe aici care ar vorbi despre el ca sa-l promoveze in vreun fel. P.S.2 - In incercarea de a evita o intrebare inutila pe viitor: "Da domnule Nazarov, am terminat si cu cozonacii si cu ouale vopsite si acum cand altii isi ard parul prin biserici eu scriu despre patania unui prieten drag si neseriozitatea dumitale care, deocamdata n-a ajuns inca la o limita. P.S.3 - Textul acesta, domnule Nazarov, nu este pentru dumneata ci pentru cei care te vor lua in calcul cand isi gasesc o motocicleta si vor sa plateasca un transportator serios care sa le aduca motocicleta acasa. P.S.4 - "POSTAC, postaci, s.m. (peiorativ) Persoană care publică frecvent răspunsuri de slabă calitate sau injurioase la articole publicate pe internet." Deci domnule Nazarov, opreste-te o clipa in dreptul oglinzii cand treci pe langa ea.
  2. Uau, initial am crezut ca postarile dvs. ne-argumentate însă colorate intens cu "nu mai bine te duci tu/voi sa ..." sau "nu poti bea cafeaua fara sa..." sau "unii nu reusesc sa isi aprinda lumina in propriul cap", sunt exprimari izolate insa observ ca nu este deloc asa. In plus, fustrarea dvs. ca am scris exact in locul unde aspectul asta este discutat este atat de intensa incat ati concluzionat ca incearca cineva sa-l ridice in slavi pe un anume "Cotor?!?". Deloc adevarat. Habar n-am cine e si de unde vine. Am citit doar postarea unui coleg de forum si am considerat, idiotul de mine, ca reprezinta un aspect important de mentionat si atentie ... strict legat de intrebarea de mai sus a lui tibirec. Totodata, am scris aici pentru ca doar aici am putut sa citesc ambele variante ale "povestirii". Adica inclusv parerea dvs. care m-a facut sa inteleg ca dvs. sunteti cel in cauza. Are logica ca zic? (poate ca s-a mai discutat si in alta parte treaba asta insa eu nu am cunostinta). Ca sa-mi inchei textul ce va va supara probabil din nou, voi reveni la subiect cu o intrebare simpla la al carei raspuns VA MULTUMESC de pe acum: Transportul asta despre care se vorbeste, in care ati avariat o motocicleta care nu va apartinea si nu i-ati platit daunele pagubitului, a fost un serviciu profesionist si laudabil? (Merge raspuns cu Da sau Nu?) P.S. Indiferent cat de bine sau nu v-ati facut dvs treaba de transportator, de dragul educatiei, al bunului simt dar si al discutiei in sine voi continua sa-mi mentin exprimarea politicoasa fara sa va jignesc ca la usa dubei (daca pot sa zic asa). Va doresc succes si sa nu mai aveti parte de asemenea incidente. Puteti sa ma ignorati si sa nu-mi răspundeți. Nu ma supar absolut deloc.
  3. Va salut domnilor. Deci sa inteleg ca dupa mai multe transporturi (moto sa zicem) fara incidente din care sa rezulte avarii, dvs. ati transportat o motocicleta pentru un client si la incarcare, datorita unor motive care banuiesc ca n-au tinut de noul proprietar, ati scapat motorul. Mai apoi ati ajuns sa predati motocicleta omului insa avariile survenite incidentului de la incarcare au ramas in sarcina clientului dvs.? Am inteles bine? In caz ca da, sincer sa fiu, nu conteaza nici daca ati tranportat pana la momentul ala chiar si o mie de motociclete. Daca pentru una avariata de dvs., de la preluare pana la predare, nu v-ati asumat raspunderea (intr-un mod civilizat si fair-play fata de clientul dvs.) nu are relevanta ca ati transportat in siguranta mia aia de motoare ci conteaza ca pe aceasta nu. Succes va doresc insa eu cred ca ati cam dat rasol cu trasportul asta ... repet, daca am dedus eu bine din enunturile de mai sus. » Post actualizat in 06 Apr 2018 08:11 Revin, daca imi permiteti, cu afirmatia unui alt transportator care isi face cunoscute serviciile tot aici, pe forum. El spune asa: " (...) Motocicleta nu cade nici o data pentru ca soferul decide cum trebuie facuta incarcarea . Daca s-ar intampla o dauna atunci sunt raspunzator (...)" Daca se si comporta ca atare asta inseamna ca ia in serios bunul transportat si mai ales ia foarte in serios clientul care va trebui sa achite valoarea transportului. Astfel, concluzionez ca el ca si transportator cu experienta este suficient de lucid si precaut incat: 1. sa-si ia niste masuri de siguranta in caz ca ar aparea probeme cum ar fi scapatul motorului, fixare incorecta in duba, lispa de ajutor la incarcare/descarcare etc. 2. sa considere ca transportarea motocicletei nu inseamna doar perioada de timp in care se invart rotile dubei/tirului ci Incarcare+Deplasare+Descarcare. Cu stima.
  4. Ok. gogonata sa fie cum zici. Eu n-am facut nimic altceva decat sa compar ce scrie de exemplu aici (http://www.motorcyclespecs.co.za/model/yamaha/yamaha_xj600_diver%20f%2013.htm) cu ce mi-a spus proprietarul gixef-ului (adica 270kg). In linkul de mais sus scrie wet wight (care banuiesc eu ca inseamna "la plin") 217 kg. sa zicem de fapt 220kg. sau sa zicem 225kg poftim. nu e o diferenta de APROAPE 50kg, cum am spus de altfel mai devreme? poate apuc sa o si cantaresc la propriu si sa vad diferenta. deocamdata vorbesc doar despre ceeea ce stiu.
  5. Da, m-am reorientat. Am luat modelul similar de la yamaha, 2012, 5000km, plina de accesorii si cu aproape 50kg mai usoara, de care sunt foarte multumit. Nu-mi ramane decat sa astept noul sezon si sa ies cu prietenii sa invat sa merg pe motor. Am depasit momentul descris mai sus si inca RECOMAND motorul (GIXEFUL lui Kassu) 100%. Doar n-a fost sa fie pt mine
  6. Kassu multumesc pentru timpul acordat! Asa acum am scris si in anuntul tau, foarte frumoasa motocicleta, chiar mi-as fi dorit sa o am. Spor la vanzare!
  7. Multumesc claman. de fapt motorul care mi-a atras atentia e aici: /index.php?/topic/719222-vand-suzuki-gsx650fa-k9/ Poate o parte din bucuresteni stiu deja motocicleta si sper sa fie exact asa ca in descriere. Greutatea de 265kg am aflat-o direct de la proprietar iar weekendul ce urmeaza mi-am planificat un drum in Bucuresti sa o si vad. Lista mea de intrebari e desigur foarte lunga insa deocamdata mi se recomanda sa-mi iau ceva ce imi place (probabil voi realiza mai tarziu ce anume imi si trebuie acum ma bazez pe cunostintele mele limitate in ceea ce priveste partea tehnica a motocicletelor si aspect. Desigur, mi se spune ca o carenata ma fereste de vant, probabil de aceea motociclistii pe care ii cunosc si-au schimat naked-urile cu modele asemanatoare. Mi s-a explicat de multe ori ca vantul e o problema la cursele mai lungi (in afara localitatii) si ma gandesc ca ar fi bine sa ma obisnuiesc cu o carenata de pe acum (poate gresesc totusi!?) Mi se spune si ca modelul asta nu e foarte cautat, ca se vinde greu in cazul ma hotarasc sa o schimb, ca ba e prea grea ba ca are putini cai, ca e spatele de 160 si era bine de minim 180, c-o sa plang daca o scap si stric carenajul, ca e prea scumpa pt o motocicleta de inceput etc Sincer, nu pot sa-mi dau seama cat de importante sau nu sunt aspectele de mai sus, daca-mi va parea rau sau nu. Tot ce stiu e ca am facut jaloane si 8-uri la scoala (si mi-a placut) iar la examen am avut bafta sa fiu ghidat de politist pe niste strazi pe care le cunosc de cand eram copil ... si clar a fost un avantaj! In fine, aici se vorbeste de bine de GIXEF si banuiesc ca daca majoritatea ati inceput cu asa ceva as putea si eu. Mai ramane sa vad motocicleta si "in carne si oase" si ma voi decide atunci daca e de mine sau nu. Oricum, orice sfat e binevenit si-l accept cu placere indiferent ca e pro sau contra. Raman pe faza, sa vad cine si ce mai scrie !
  8. Salutare GIXEF-isti! Ma numar desigur printre cei care isi doresc modelul asta de motor pentru inceput. Ma tot invart de cateva luni printre anunturile de pe mai toate site-urile insa ceva ma face sa ma intorc mereu la gsx 650f. Printre viitorii mei "colegi" de drum pe care ii cunosc deja nu are nimeni modelul asta asadar poate reuseste cineva sa ma lamureasca si pe mine: De ce este atat de greu GSX 650F? Mi s-a spus ca la plin ar avea cam 265 - 270kg. Am prieteni cu motoare de 800 (vfr), 1000 (FZ1 GT), toate carenate care au cu 40, 50kg mai putin (tot la plin). Ce anume are in plus? Ar trebui sa ma feresc de greutatea asta ca incepator? E motorul prea mic raportat la greutate? Sunt la ABC-ul mersului pe motor, mai exact la litera A, deci foarte la inceput. Multumesc.
×
×
  • Creează nouă...