Jump to content

Computer

Membru
  • Posts

    13
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Motocicleta
    KTM EXC-R 450
  • Numar Moto
    B-449-KTM

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Suzuki DR 350

Computer's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salut, Pentru motorul asta gasesti pistoane de la 94,94 la 94,96. https://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=KTM+450+EXC+2009+piston&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.XKTM+450+EXC+2009+piston+94%2C96.TRS0&_nkw=KTM+450+EXC+2009+piston+94%2C96&_sacat=0 E valida afirmatia ca fara o masuratoare exacta cu sculele potrivite s-ar putea sa nu iau ce trebuie . Ma gandeam ca din experientele altor posesori de KTM puteam trage o concluzie. Pistonul trebuie inlocuit deoarece partea neagra de pe laterale ( piston sliding surface ) s-a tocit . Iar legat de cilindru, cilindrul este nikasilat, nu se alezeaza nu se honuieste.Cel mai des pentru curatarea cilindrului se folosesc bureti Scotchbrite. Tineti cont ca e motocicleta de enduro, nu de strada, si regimul de functionare difera fata de una de supermoto spre exemplu.
  2. Salut, Am si eu nevoie de putin ajutor din partea voastra. Fac revizia mobrei mele un KTM EXC 450 din 2009. 700 ore de functionare. Eu o am de pe la 650 de ore si am zis ca este cazul sa ii schimb pistonul si lantul de distributie. Mobra nu dadea semne de oboseala, nu dadea fum, pornea bine insa am zis ca e mai ok sa ii fac o revizie completa, nestiind exact cand a fost schimbat pistonul in trecut. Consuma un pic de ulei in schimb. Ce am gasit cand am desfacut motorul: - Cilindrul Size 1 se prezinta bine, are mici zgarieturi insa nu zgarieturi adanci, doar superficiale. - Pistonul avea dimenisunea 94,95 scrisa pe el. Ce dilema am acum, ce dimensiune ar trebui sa aiba noul piston? Sa iau aceeasi dimensiune 94,95 sau tinand cont de uzura cilindrului (700 ore functionare) sa trec la 94,96? Daca iau tot 94,95 tinand cont de faptul ca segmentii vor fi noi, exista posibilitatea sa o lase mai usor cu consumul de ulei? Daca trec la 94,96 exista posibilitatea sa se incinga mai rau motorul?Citisem undeva pe Thumpertalk ca cineva si-a schimbat pistonul cu o masura mai mare si i se incingea motorul mai rau. Multumesc anticipat,
  3. Salut, Incearca cu un Suzuki DR350. Eu asa am inceput si a fost ok. 3000 de ron e o suma cam mica pentru o motocicleta de la care te si astepti sa functioneze fara probleme. Vezi ca e una la vanzare cu 2300 ron negociabil la codlea. O iei la 2000 -2100, mai bagi 400 Eur in motor sa ii schimbi piston , lant distributie si ce mai trebuie si o sa o ai o perioada indelungata.
  4. Suna bine . Il vinzi sau il donezi ? Unde si cand ne putem vedea? Merci, Cristi
  5. Va salut, Am si eu nevoie de putin ajutor din partea unui coleg care si-a schimbat ambreiajul KTM-ului din dotare , si care inca mai are prin garaj ambreiajul uzat. Am nevoie de placile de frictiune vechi, uzate. ale unui KTM EXC 450 din 2009. Daca exista vreun bun samaritean , sa nu ezite sa ma contacteze. Merci, Cristi Revin cu cateva adaugiri la ce am scris mai sus. Ambreiajul este identic cu cel gasit pe urmatoarele modele: Husaberg, FE 390, 2011, Europe Husaberg, FE 390, 2011, Australia Husaberg, FE 390, 2011, usa Husaberg, FE 390, 2010, EU, GB Husaberg, FE 390, 2012, Europe Husaberg, FE 390, 2010, Australia Husaberg, FE 390, 2012, Australia Husaberg, FE 390, 2010, usa Husaberg, FE 450, 2009, Europe Husaberg, FE 450, 2011, Europe Husaberg, FE 450, 2009, Australia Husaberg, FE 450, 2011, Australia Husaberg, FE 450, 2009, usa Husaberg, FE 450, 2011, usa Husaberg, FE 450, 2010, EU, GB Husaberg, FE 450, 2012, Europe Husaberg, FE 450, 2010, Australia Husaberg, FE 450, 2012, Australia Husaberg, FE 450, 2010, usa Husaberg, FX 450, 2010, Europe Husaberg, FX 450, 2011, Europe KTM, OFF ROAD 400cc, 2011, EXC 400 FACTORY KTM, OFF ROAD 400cc, 2011, EXC 400 KTM, OFF ROAD 400cc, 2010, EXC 400 KTM, OFF ROAD 400cc, 2009, EXC 400 KTM, OFF ROAD 450cc, 2010, EXC 450 SIX DAYS KTM, OFF ROAD 450cc, 2011, EXC 450 FACTORY KTM, OFF ROAD 450cc, 2009, EXC 450 SIX DAYS KTM, OFF ROAD 450cc, 2010, EXC 450 FACTORY KTM, OFF ROAD 450cc, 2011, EXC 450 KTM, OFF ROAD 450cc, 2009, EXC 450 KTM, OFF ROAD 450cc, 2011, EXC 450 SIX DAYS KTM, OFF ROAD 530cc, 2011, EXC 530 KTM, OFF ROAD 530cc, 2009, EXC 530 KTM, OFF ROAD 530cc, 2011, EXC 530 SIX DAYS KTM, OFF ROAD 530cc, 2010, EXC 530 SIX DAYS KTM, OFF ROAD 530cc, 2009, EXC 530 SIX DAYS Multumesc anticipat, Cristi
  6. Este in 4 timpi, deci clar uleiul l-as schimba o data la 3 4 iesiri / 20 ore in regimul soft de folosire. Dar fiind o motocicleta de motocross, nu de enduro , stiu ca e mai pretentioasa. Am un suzuki Dr 350 acum, multumit de el , insa prea greu. La DR schimbam uleiul la 4 5 iesiri, chiar daca nu era cazul, insa vroiam sa fie motorul ok.
  7. Salut tuturor! Am nevoie de cateva informatii de la actualii sau fostii posesori de suzuki rmz 250. Ma cam bate gandul sa imi iau o astfel de motocicleta pentru soft enduro / forestiere ,regim de genul 4-5 ore pe zi plimbare cam o data sau de 2 ori pe luna. Stiu ca motocicleta este usoara si puternica,exact ce imi doresc :-D . Ce ma sperie insa este faptul ca am auzit ca este foarte scumpa la intretinere. Cunosc datele oficiale din manualul motocicletei, unde pistonul trebuie schimbat la 12 ore ( m-ar baga in faliment :-) ), sau uleiul la 6 ore( aici n-ar fi o problema) deci datele oficiale imi sunt cunoscute. As vrea insa parerile oamenilor care chiar au avut acest tip de motocicleta. Deci m-ar interesa de la voi urmatoarele informatii: -la cate ore de functionare ati facut o revizie completa a motorului? -la revizie ce ati schimbat? -costuri? -cat de des ati schimbat uleiul? -cam cate ore merge un piston dupa inlocuire? -se merita achizitia? Mentionez ca o sa folosesc motocicleta in regim soft,fara abuzuri :-). Multumesc anticipat, Cristi
  8. Alte idei? Vineri o sa am timp de mesterit la motocicleta, deci orice sugestii sunt binevenite . Sper sa reglez carburatorul si sa nu mai am probleme.
  9. Sunt din Ramnicu Sarat, cam departe de tine . Nu am avut prea mult timp in weekend sa mesteresc la ea, am preferat sa trag de gaz . Locuiesc in Bucuresti, dar la 2-3 saptamani ma duc la Ramnic si ma dau cu ea. De paste o sa am mai mult timp sa mesteresc la ea, si o sa incerc diferite variante de a rezolva problema. o sa pun si poze cu bujia atunci.
  10. Nu da rateuri!Merge rotund, fara probleme. Doar pornirea la cald este grea.
  11. Salut! Am si eu nevoie de putin ajutor de la niste oameni mai experimentati in ale DR-urilor . Am un Suzuki DR 350 care porneste greu spre deloc la cald. Stiu ca este o problema de carburator,insa vreau cateva sfaturi de la voi cum as putea sa il reglez sa rezolv aceasta problema. Nu ma pricep, de aceea am nevoie de indrumare . Firul evenimentelor: -Porneste la rece la a 3-a a 4-a pedala, ( folosesc decompresorul ) -la rece cateodata daca ii trag socul nu porneste deloc,insa cateodata porneste cu socul tras. -Dupa ce porneste motorul, merge rotund, fara probleme, trage foarte bine, nu da fum. -Daca opresc motorul dupa ce se incalzeste, nu mai porneste deloc si trebuie sa stau 10-15 minute sa se raceasca, apoi porneste la a 2-a sau a-3-a pedala. Este o problema de carburatie!Spun asta deoarece motorul a fost refacut recent(segmenti,scaune supape,joc supape), deci probleme acelea le-am eliminat din schema. Si inca un argument care sa indice faptul ca este o problema de carburatie. Am 2 carburatoare: -Nr.1 - unul este acesta care prezinta simptomele de mai sus -Nr.2 - iar celalalt este un carburator cu probleme in sensul ca nu porneste la rece, si daca il las pe motocicleta,peste noapte, chiar daca robinetul este pe inchis, imi baga benzina in motor si ineaca motocicleta, si imi curge benzina si pe la robinet ( tind sa cred ca nici robinetul nu este ok, dar de ce nu are aceleasi probleme si la celalalt carburator, cu care inchide bine si nu da benzina? ).La cald porneste la prima pedala. Sambata am pornit motocicleta cu carburatorul care imi face probleme la cald. M-am dat aprox o ora din care 20 de min a trebuit sa astept in 2 reprize sa se raceasca pt ca mi s-a oprit de 2 ori. M-am enervat si m-am dus acasa si am pus carburatorul nr.2 cu problema de inchidere si care nu porneste la rece. Motorul fiind cald, a pornit la prima pedala..M-am dat cu ea pt restul zilei , si nu l-am lasat sa se raceasca(daca se racea nu mai pornea :-) ) Deci, trebuie sa rezolv problema carburatorului Nr.1. Ceva sugestii? Ce ar trebui sa verific la el?Este o problema de amestec ( bogat / sarac ) ? V-ati mai lovit de problema asta? Multumesc anticipat.
×
×
  • Create New...