Sari la conținut

Catalin Lucaciu

Membru
  • Număr conținut

    16
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Catalin Lucaciu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salut,am nevoie de o parere.Am un dragstar 650,problema e ca nu trece de 120-130 km/h.Mi se pare ca ajung la turatie maxima prea repede.Mi se aprinde becul de "rev limiter" si nu mai trage motorul.In general din ce cauza pot aparea probleme la top speed?
  2. Salut,am golit tobele si am sincronizat si curatat carburatoarele.Rezultatele se vad atat la consum cat si la sunet.Dar,la 120km/h mi se aprinde beculetul de la motor.Am cautat pe net si codul(4 flash-uri) este pentru o eroare la citirea vitezei.La 120 daca mai accelerez motorul face ciudat ca si cum ar opune rezistenta,aproape ca sacadeaza.Pot face ceva sa prind viteze mai mari,am citit pe net ca 154 este viteza maxima.Imi puteti explica va rog in ce consta acel beculet aprins si daca asta este o problema majora.Va multumesc!
  3. Buna ziua! Recent un prieten de al meu a achizitionat un yamaha xvs650 dragstar din 1998. Dupa aproximativ trei saptamani de utilizare acesta a descoperit o mica scurgere de ulei in partea stanga jos a motorului, aproape de roata din spate. Aparent, un surub este slabit si se invarte in gol iar pe sub garnitura curge putin ulei. Totusi, a reusit sa aduca surubul la un punct in care strange bine si nu mai curge ulei, dar totusi este ingrijorat ca in locul respectiv ar putea fi o acumulare nefireasca de ulei. Orice sugestie in legatura cu aceasta problema este bine venita. Am atasat si niste poze ca sa va arat precis surubul cu pricina.
  4. Sitele se pot cumpara separat nu?Am vazut pe net si ceva variante de tobe costum taiate,cu instructaj,totusi pare destul de complicat.Mi-ar placea sa nu am tobe,dar nu prea ma incanta pierderea de putere,la viteze mici pierzi putere (low torque),poate de la un anumit prag o sa prinzi putere,dar sa fim seriosi,120+ deja e greu mai ales pentru un incepator.Sunetul e fain,dar poate totusi prea puternic.Referitor la site,pe net am gasit preturi destul de mari 80$,atat ar costa?
  5. Mi-au schimbat bujiile,trebuie stranse intr-un mod specific?Am citit pe net ca dupa ce le strangi cu mana trebuie sa le strangi aprox.1/4-1/2...Are chestia asta vreo importanta?Trebuie ajustat spatiul acel unde se produce scanteia (0.8mm-0.9mm)?Referitor la tobe,mi-ar fi mult mai comod sa scot sitele,nu prea ma incanta sa abuzez de banii parintilor,inca nu l-am inmatriculat,s-ar putea sa nu fie ok fara site la inmatriculare?Daca reglez carburatorul dupa scoaterea sitelor nu mai pierd putere nu? » Post actualizat in 22 Mar 2016 14:26 Multumesc de raspuns,o reglare a carburatoarelor ar rezolva problema consumului marit si a peformantei?Prin ajustarea amestecului ar trebui sa fie acelasi raport benzina/aer.In cazul unui amestec sarac in combustibil (aer mult,benzina putina) se poate regla doar cantiatea de benzina care intra in amestec sau si cantitatea de aer?Mai exact,daca este prea mult aer,scad cantitea de aer sau compensez cu mai mult combustibil?
  6. Salut,am gasit care era problema cu dragstarul(sunetele ciudate din toba si incalzirea excesiva).In primul rand o teava de esapament nu imi era stransa bine,si avea joc,plus ca o teava are sita cealata nu.Am inteles ca este indicat ori amandoua sa aiba sita ori nici una.Ce avantaje,dezavantaje ar avea tobele fara sita?Stiu ca sunetul este mai puternic,practic nu mai are nimic sa atenueze sunetul,dar ramane la fel de ritmat sau placut auzului?Am citit undeva ca tobele fara sita pot determina o pierdere in cuplu,nu stiu daca este adevarat sau nu.Am mai aflat ca este posibil sa imi intre pe undeva aer fals in amestec,de aceea devenea prea bogat in aer.Fostul proprietar a folosit bujii DPR8EA9 si in manual sunt indicate DPR7EA9.Deja am cumparat DPR8EA9,ar putea exista ceva diferenta daca sunt diferite fata de cele din manual?Va multumesc anticipat pentru raspunsuri,o zi faina!
  7. Mersi mult de ajutor,o sa merg la un service moto din zona cat de curand.
  8. Da,nu aveam probleme,i-am verificat si bujiile,l-am turat suna perfect.Tin sa mentionez ca i-am facut plinul si am pus aditiv sa nu se decanteze.Am folosit benzina 95,am gresit cumva tipul de benzina?
  9. Exact asta am facut si eu,in timp ce mergea am inchis robinetul si am asteptat sa se opreasca motorul.
  10. Am verificat,nu am AIS,cred ca atunci cand am golit carburatorul i-am dereglat probabil amestecul aer/combustibil,sunetele par destul de violente plus ca apare fenomenul de afterburn,fara a accelera se tureaza singur motorul.Sper ca nu e ceva grav,o sa o duc cat de repede la ceva atelier sa imi faca niste verificari.Multumesc mult de ajutor! » Post actualizat in 08 Mar 2016 14:10
  11. Buna ziua,recent am intrat in posesia unui dragstar 650 (v-star) modelul costum (xvs) din 2000.Am observat ca atunci cand turez motorul esapamentul bubuie,am citit pe net mai multe explicatii ( gaze nearse complet,temperatura mare a esapamentului aprinde gazele etc.).Sunteti familiarizati cu fenomenul?Este ceva major?Ce cauze si ce eventuale solutii sunt? Tin sa mentionez ca i-am golit carburatorul atunci cand l-am pus la iernat.Ma gandesc ca are legatura ca amestecul aer-benzina sau trebuie facute alte reglaje la carburator.Va multumesc anticipat! P.S. fenomenul l-am observat doar cand o turez la liber( nu am posibilitatea sa o turez in viteza mult,nu detin inca categoria A2).
  12. Va multumesc tuturor de explicatii! Ma simt mult mai atras de xvs 650,sper sa gasesc unul care sa fie rezonabil.Se simte mult diferenta dintre unul din 98 si unul din 2001?Sunt pe punctul de a imi cumpara motorul si trebuie sa iau o decizie.
  13. Din punct de vedere al performantei care este diferenta dintre un dragstar 650 si un dragstar XVS 650?
  14. Buna seara,sunt nou pe forum.Am 18 ani,1.70 si 70 de kg.In primvara incep scoala de soferi pentru categoria A2 .Doresc sa imi cumpar motocicleta in aceasta iarna,mi se potriveste Yamaha Dragstar XVS 650?Ce alte lucruri ar fi bine sa stiu despre cumpararea primului motor?
×
×
  • Creează nouă...