Sari la conținut

bocosb

Super Membru
  • Număr conținut

    619
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Cluj Napoca
  • Motocicleta
    Suzuki V-Strom 650
  • Numar Moto
    trei iezi
  • Club
    n/a

Vizitatori Recenți Profil

927 citiri profil

bocosb's Achievements

  1. o recomandare actuala de magazin online cu piese pt vstrom? caut niste consumabile, simeringuri de ulei, rulmenti de jug, placute de frana
  2. bocosb

    BURSA LOCALA

    Curatenie de primavara: Geaca Streetfighter marimea 54, protectii umeri/coate, urme de uzura, piele groasa, a fost folosita cativa ani dupa care a stat in dulap - 270 lei Pantaloni Streetfighter piele groasa si protectii in stare buna - 220 lei Cizme Oxtar goretex 43(eu port 42), urme uzura, ultima data cand le-am purtat acu vreo 5-6 ani mai erau impermeabile - 240 lei Protector spate viscotec lvl 2 - 75 lei Casca Nolan N85 marimea L, purtata cateva sezoane, are o bucata din liner descusuta(se vede in poza), urme de uzura dar in stare decenta - 240 lei Casca Marushin TNT888 marimea L, mat black, finisajul exterior e uzat(un fel de vopsea cauciucata mata care nu prea rezista), finisajul de pe pe buretii din partea de jos uzat, viziera neagra aproape noua(nu am folosit-o f mult) - 130 lei Ghete tmx raytek marimea 41, ceva chinezarii cu un pic de protectie, stare buna, folosite putin - 50 lei
  3. deci acum cu reglajele facute daca nu aluneca dupa testul pe drum ar trebui sa fie ok ambreiajul pentru o vreme.. din ce am mai cautat pe net am vazut si la 150k cu ambreiajul original
  4. Am facut ieri toate reglajele la ambreiaj dupa manual si acum la pornirea pe loc pare ok, cum era inainte.. daca se opreste ploaia o sa il testez si in mers sa vad daca mai aluneca. Ce am observat inainte sa ma apuc de reglaje e ca nu avea joc liber deloc la maneta, dar nu imi dau seama cum a ajuns asa..
  5. Astazi o sa incerc sa desfac capacul sa fac ajustarile sa vedem ce se intampla.. in caz ca nu are efect, unde gasesc placi originale? trebuie schimbate si arcurile?
  6. In weekend dupa o urcare lunga si brutala pe inclinatie mare cu bolovani ambreiajul a inceput sa prinda doar la sfarsitul cursei manetei.. cand am ajuns a 2-a zi la asfalt am obs ca in vitezele superioare daca il turez brusc de la 4k urca la 5-6k fara sa creasca si viteza in acelasi ritm. Motorul are vreo 84k Se poate face ceva din ajustari sau trebuie sa schimb placi?
  7. si mie mi-au placut Continental TKC70, mai mult decat Tourance super aderente si iti dau incredere pe viraje, le schimb acum cu E07+ pentru ca umblu mai mult pe coclauri in ultima vreme.
  8. Mitas au preturi bune pentru ca sunt fabricate in Europa de un producator care are capacitate de productie mare.. in US un set cum mi-am luat eu e 313$ pe revzilla si oamenii le lauda si la banii astia in comparatie cu brandurile "premium". https://www.revzilla.com/motorcycle/mitas-e-07-plus-tires Alta optiune la care m-am uitat a fost Bridgestone AX41 dar e nu prea are sens diferenta de pret substantiala pentru un pic mai multa aderenta p off si mai putini km.. in perioada asta m-am uitat cam la toate optiunile (ca timp am avut) si tot la E07+ m-am intors pentru ce imi trebuie mie
  9. Daca doar versiunea Dakar e disponibila la spatele E07+ ar fi o idee buna sa iau tot dakar pentru fata? ca pe fata vad ca le au pe stoc si E07+ si E07+ dakar
  10. Inca merge brici VFR-u, a trecut de 100k nu l-a scos anu asta ca are de schimbat o gramada de consumabile, discuri de frana, cauciucuri si zicea ca mai sta un pic am cautat acum dar nu am poza mai recenta decat asta care e de cativa ani. Din ce am citit pare destul de ok E07+ si pe asfalt, si ca in general e mai bun decat k60 scout pe coclau.. k60 le-am dus peste 20k km si n-am prea avut probleme cu ele in afara de un pic de tractiune redusa pe spate in anumite conditii din cauza benzii centrale - E07+ ar trebui sa fie si mai ok din punctul asta de vedere. Pe stoc la chemtraders vad ca numai E07+ Dakar este, e vreo diferenta majora fata de non-dakar?
  11. A folosit cineva Mitas E07+ pe vstrom? ma bate gandul sa incerc un set, Conti TKC 70 ce le am acuma se cam termina si mi-ar placea ceva mai agresiv pt offroad
  12. Am reusit in sfarsit sa masor bateria, arata 12,4 dar scade la 8 cand porneste motoru. Deci trebuie schimbata
  13. Alta intrebare legata de baterie: In toamna am ramas fara curent in timpul unei ture, dupa care am pus bateria la incarcat si am mai facut inca o excursie de 2 zile in care a pornit motoru. Din noiembrie nu l-am mai pornit, a stat in garaj. Acuma vad ca porneste, desi mai greu un pic - Oare e bateria dusa sau e alta problema? Stiu ca ar trebui sa masor bateria da' nu reusesc sa-mi gasesc aparatu de masura 20200312_152424.mp4
  14. intrebare scurta: merge bateria asta p Vstrom? Volton DS-iGEL 12V 12Ah (GTX12-BS)?
×
×
  • Creează nouă...