Sari la conținut

esanuandrei

Membru
  • Număr conținut

    37
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2016
  • Motocicleta
    Honda CB 500 '97
  • Numar Moto
    GL 89 ESN

Informații profil

  • Interests
    Books, Bikes, Beer, Boobs... etc.

esanuandrei's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Avusei un accident in Targoviste, tot Euroins asiguratorul dubitei care mi-a taiat calea. Dupa analiza dosarului si restul, cica ar fi rezultat ~700 euro despagubire motocicleta (CB 500 din '97 declarat dauna totala cu valoarea de piata 900 si ceva euro, din care s-a recuperat 70%, 30% fiind valoarea epavei pe care am pastrat-o)+~300 euro echipament (casca, manusi, geaca, ruxac, pantaloni zdreliti ). In total recuperat 4600.01 lei (nu glumesc cu cei .01) si pastrat epava si echipament si tot. Ideea e ca n-am vazut nici o hartie cu ce valora cat, doar am facut cererea de restituire a sumei pe card si m-am ocupat singur de reparat agregatul si achizitonat echipament nou. Insa tinand cont ca la motocicleta aplica regula valoare X a vehicului pe piata, returnare 70% din X + pastrat epava, nu vad de ce nu ar aplica aceeasi regula si la echipament. Cum zice colegul mai sus, intreabai in ce baza ti-l solicita. Succes!
  2. Salutare Domnilor, Repostez o mica solicitare de piese pentru o Honda CB500. Rugamintea este, dacan aveti ceva disponibil, sa nu postati in acest topic, pentru a evita spammarea lui. Multumesc! In urma unei scurte neacordari de prioritate, din partea unui domn ce iesea dintr-o benzinarie, m-am ales cu o motocicleta avariata ce isi asteapta status-ul de la asigurari. La cate sunt trecute in deviz, presupun ca o vor evalua la dauna totala, insa mi-ar placea sa o pot pune la loc pe roti. Drept urmare, lista de piese de care sunt interesat, daca le aveti, trimiteti va rog PM, FARA comment aici - sa nu spammam acest topic, sau SMS/apel la 0742882120 cu piesa si pretul. Fac o estimare pana vine raspunsul de la ei. Piese de inlocuit: 1) Furca Fata - Telescoape, Juguri, etc. - aceasta e indoita si o schimb cu totul - eventual daca stiti ca s-ar potrivi de la alte modele de motocicleta. 2) Roata fata - o sa o duc la verificat sa vad daca e avariata, posibil doar sa fi sarit cauciucul de pe ea. discurile si frana sunt ok. 3) Ghidon, inclusiv capete de ghidon, greutati, etc. 4) Geam ceasuri bord (stanga, vitezometru) 5) Maneta frana si maneta ambreiaj 6) Suport maneta ambreiaj ce contine si prinderea de oglinda 7) Semnalizari fata (eventual set si spate), doar stanga fata sparta, dar restul la model. 8) Scarita pilot stanga, eventual si pasager stanga Aici daca are cineva tot ansamblu de suport pt scarite, cu scarite, si pt stanga, si pt dreapta, sunt interesat. 9) Comanda electrica lumini/pornire - de pe partea dreapta Piese de reparat, dar trimiteti va rog daca aveti unele in stare buna. 10) Carena stanga fata - zgariata 11) Rezervor - zgariat 12) codita - zgariata 13) galerie evacuare - infundata (a intrat roata in ea), desi cred ca merge si asa . Va multumesc, Andrei Esanu, 0742882120
  3. Pateam ceva similar dupa schimbul de lichid de racire. Era prea mult pe instalatie si in vasul de expansiune, dar abia in oras/la oprire se incalzea destul si sa dea pe afara. Teoretic dupa 2-3 intamplari, se regleaza si nu mai da pe afara. Ai putea eventual sa mai scoti tu din vasul de expansiune si sa verifici ca e intre min/max, in pozitia recomandata de manual. Succes!
  4. Bag si eu nasul in discutie, sa primesc update-uri. De principiu vreau sa merg cu motorul, dar nu stiu in care zi. Tinem aproape, Andrei!
  5. La prima cautare pe goagle, reiese ca Richa Stormwind ar avea protectii D3O cu certificare Level 1, https://www.d3o.com/what-is-d3o/ . Daca seamana cu astea, incearca sa dai cu ciocanul in ele, vezi cum reactioneaza. Spor.
  6. Legat de asigurare, o faci din prima pe 6luni-1 an, pe baza seriei de sasiu, in vederea inmatricularii. Daca vrei, dupa ce iti ies numerele, poti sa te duci la asigurator sa iti schimbe foaia cu una pe care ai trecut si nr de inmatriculare, din cate stiu e gratis. Mult succes!
  7. Salutare, Aici il gasesti intreg: https://filemare.com/en-ro/browse/212.85.127.124/Honda%20CB500%20(S)%2093-01%20Haynes%20Service%20Manual.pdf aici il gasesti pe capitole: https://app.box.com/s/6fcd52ade07b644ddbac Daca intampini dificultati, il uploadez pe un alt fileshare. Bujii: NGK CR8EH-9 - Condus normal, NGK CR9EH-9 - Condus sportiv. Eu am cumparat de la Autokarma, 30 ron bucata la comanda de pe net(+transport in cazul tau, sau ridicare din bucuresti), le gasesti sub codul 5219 la search. Cand le-am schimbat am observat ca aveam CR9EH si eu am luat CR8EH, nu observ diferente intre ele. Ulei, semisintetic, 10W40 i-am pus eu, ca merg pana tarziu in iarna si de devreme (Februarie-Noiembrie), daca merge doar vara, 15w50 cica ar fi mai potrivit. Ca idee, manualul recomanda 10W30 ca astea de clasa mare si sintetice nu prea existau in 96. Succes!
  8. Servus oameni buni! Presupun ca si voi asteptati primavara cu sufletul la gura, ca ne-am plictisit de la atata schiat. O intrebare, aveti cumva un consum mediu facut pe o perioada mai lunga? La cb-ul meu din '97, dupa 1 sezon si 5000 km, media generala este undeva la 5.5L/100km, nu imi dau seama daca este normal sau daca ar trebui reglat ceva la motocicleta. Am avut si minime de 4.5-5 pe un plin la ture de munte cu mers lejer in a 2-a-3a, dar si maxime de 6-6.5 mers pe autostrada cu 120-130+/-vant. De asemena am in plan sa achizitionez perioada aceasta urmatoarele: anvelope bridgestone BT45 fata ~350 spate ~450, suportul de maneta ambreiaj si oglinda ~70 ron, manete ambreiaj si acceleratie cromate ~30 ron bucata. Aveti informatii si indicatii sa gasesc in alta parte mai ok ca pret? De asemena o sugestie de ghidon+capete, cel original ar fi putin stramb , si i-am cam stricat greutatea(tija de aluminiu din interior) pe o parte cand s-a rupt un capat de ghidon si a ramas surubul in ea. Multam pentru informatii, spor la treburi! Andrei
  9. Servus oameni, Nu am poze sa arat, asa ca va povestesc cu o mie de cuvinte: ieri am reusit sa scot barend-ul din ghidon caruia, in urma unei cazaturi, i s-a rupt surubul la fata filetului. Prima incercare a fost sa agat o bucata de surub, ca parca avea un motz iesit afara, si sa incerc sa il desfiletez, asta insa in interiorul ghidonului. Probabil daca eram ginecolog imi iesea. Apoi am bagat bormasina cu un spiral de metal in incercarea de a face gaura in surubul respectiv. Mai mult am tocat din aluminiu de la barend si am futut toata treaba. Nici incercarea cu a lipi cu superglue restul de surub care s-a rupt nu a avut succes, pentru ca dupa ce am bagat bormasina nu mai aveam suprafata pe care sa prinda superglue-ul. Am crezut ca am ceva succes cand am bagat o sarma de aluminiu de 10 mm si o tineam cu un patent si bateam cu ciocanul. S-a mulat putin dupa forma ghidonului dar s-a blocat la un moment dat si era sa o rup cand am scos-o. Solutia castigatoare!! Cu baietii sudori de la santier, i-am rugat sa lipeasca un surub de masa de la aparatul electric, ca nu facea masa prin restul motorului (barend-ul are 2 garnituri de cauciuc si nu se atingea de ghidon), apoi bagat surubul in ghidon, un electrod pe langa si sudat bucata ramasa de surub din barend, cu celalalt surub din prelungirea masei, si cu electrodul. Decuplat clestele de electrod, lasat sa se intareasca, si smuls tot ansamblul din ghidon. Am avut ceva emotii cand a luat foc garnitura de cauciuc si ardea in ghidon, dar au trecut repede. Spor la treaba baieti! Andrei.
  10. Salutare Octavian, Propunerea lui Banzay e buna, eu am un CB500 '97, si daca tu ai scule si cunostinte sa surubaresti la el, ma ofer sa vin sa faci swap la piese sa vezi cum se comporta. Cu ocazia asta vad si eu cum arata chestiile sub sa, cat loc am acolo pentru bagat un releu mai mare, si eventual poate ma ajuti cu masuratul sa imi dau seama in ce stare e bateria si restul. Daca iti surade ideea, dai de stire. Andrei, 0742882120
  11. Desigur ca exista, dar au fost gandite asa. Insa daca te bagi in modificari serioase, inclusiv la cadru, nu cred ca mai conteaza rotile . Important e sa nu te astepti la acelasi comportament dupa. Poate o sa ai performante mai bune, poate mai slabe, dar sigur se vor schimba lucruri. Cred ca odata ce termini proiectul, daca o tratezi ca pe o motocicleta noua si necunoscuta si ii descoperi limitele progresiv, ar trebui sa fie cel putin interesant. Spor!
  12. Nu sunt sigur daca este cea mai buna idee. Motocicleta a fost conceputa cu roti "pline" si ceva mai grele care actioneaza ca doua giroscoape in mers. Faptul ca pui roti mai usoare, care vor ridica centrul de grutate, cred ca va afecta si ciclistica motocicletei, va deveni mai instabila. Insa ingineria in constructii e diferita de cea a automobilelor, asa ca e posibil sa gresesc. Recomand insa sa mai intrebi, poate si pe forumuri straine, daca a incercat cineva schimbarea, si ce rezultate a avut. Mult aucces! Dai de stire daca descoperi ceva interesant!
  13. Am incropit carlige si suport dintr-o bara otelita OB37 fi6, polizate putin pentru luciu, iar la capete polizate mai mult pana la un fi5 sa intre in locasuri, desi mergeau fortate la dimensiunea initiala. De asemenea, are cineva o carena dreapta fata, de radiator, de vanzare? Sau poate sa imi recomande un loc pentru repararea celei pe care o am, in Bucuresti, eventual si o estimare de cost? Nu am bucatica lipsa la ea. Si nu in ultimul rand, sa ne vedem cu bine pe drum! Asfalt uscat si weekend placut!
×
×
  • Creează nouă...