Sari la conținut

mdanielc

Membru
  • Număr conținut

    67
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Cluj Napoca
  • Motocicleta
    Honda Hornet PC41
  • Numar Moto
    46

mdanielc's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. @Ribo, am patit ceva similar, mie mi s-a autoreneweed abonamentul pentru ca-l aveam activ sezonul trecut. Le-am scris un mail celor de la motogp.com in care le-am explicat situatia, si au fost intelegatori si au anulat tranzactia. Merita sa incerci.
  2. La X1 m-as uita doar la modelul nou, cel de inainte nu-mi place cum arata si pare cam inghesuit, dar din nou, bugetul ar fi problematic, din cate m-am uitat, tot pe la 30k se invarte unul decent. Cu cat ma uit mai mult la A6 cu atat imi place mai mult, dar raman uimit de cat de putine sunt pe benzina, comparativ cu diesel. Mie mi-a intrat chestia asta in cap, ca nu as mai vrea diesel, dar vad ca pe piata cam asta gasesti. Nu-si face griji lumea cu toate problemele aste ce au aparut la diesel-uri, cu posibile noi reglementari? Voi ati lua in considerare sa cumparati un diesel acuma? @draghe, daca pot sa-mi zici, e mare impozitul la motoare de peste 2? N-am avut decat 2.0 pana acuma. @khk, la scout m-am uitat rapid pe mobile.de si cred ca aveam ceva filtre aiurea, acuma ca ma uit mai atent, ar fi o diferenta intre preturi
  3. M-am uitat si eu acuma la Superb, chiar arata bine modelul de dupa 2016, si pe la 28000 am vazut chiar noi. Incerc acuma sa caut detalii despre, sa vad cu ce vine, ce optionale are, ce ii trebuie si ce e de evitat. Chiar pare o optiune buna pentru ce caut eu. Mersi de sfaturi. Daca aveti detalii extra si despre modelul asta, prind bine. @Momoah, da, acuma ca ma uit, si X1 pare ca ar fi ok si vine cu un plus, faptul ca deja cunosc marca. Ce nu cunosc, motoarele lor pe benzina, stii ceva despre asta? As vrea sa evit ceva de genul N47 iar...
  4. @john17, si ala mine a intrat pana la urma, dar am stat in parcare sa-l despachetez, scos din cutie, indoit cartoane, etc. A intrat, dar el pe bancheta din spate si cutia in care venea, in portbajag... @karnaksz, mersi, o sa ma interesez, celebrul N47 il am si eu pe seria 3, de asta ma interesez de potentialele probleme acuma, sa stiu ce sa caut. Ideea e ca diesel nu mai vreau, motoare de 3l, nu prea se merita la ce vreau eu, deci ramane 2l, TFSI. O sa ma uit si la A6, dar tind sa cred ca e un pic prea mare, circul destul de mult si in oras, parcari stramte, etc. Si la Skoda m-am gandit, am vazut ca au si varianta scout, care e un fel de allroad, dar la preturi e cam la acelasi nivel cu A4 allroad, deci nu stiu de ce as alege skoda. Ca idee, dupa mai multe cercetari, cred ca am renuntat la ideea de A4 B8, m-au sfatuit mai multi oameni ca e o prostie sa dai 25000 pe un model din 2008 practic, cu un facelift. Am inceput sa ma uit la B9, dar se invarte pe la 30k+ una pe benzina cu ceva optiuni de bun simt. Deci ori plusez bugetul, ori mai astept 1-2 ani )
  5. @Petrescu Mircea, mersi, m-am lamurit @Mamoah, sunt deschis la recomandari, si mie imi place A5 daca despre asta e vorba, doar ca vreau o masina cu care sa pot face cam de toate: sa pot merge la o cabana (cu ultimul km de drum neasfaltat), sa pot cumpara un tv si sa-l pot duce acasa (tv de 125 n-a intrat in seria 3) dar sa si stea ok la drum intins, de asta am ajuns la audi-ul asta, pare a face de toate. Dar daca ai alte sugestii, sunt deschis, cum ziceam. @KHK, exact de asta vreau allroad, pentru Romania si pentru ca stiu cum e cu masina sport, am ajuns la concluzia ca masinile sport nu sunt pentru drumurile noastre. M-am uitat si la Q5, dar e un pic prea SUV pentru mine, nu vreau sa fie chiar asa brusca trecerea.
  6. Salut, Mi-am incercat norocul pe un forum al 'comunitatii' detinatorilor de audi (club audi romania). Dupa un topic in care intrebam niste chestii generice, si recomandarea lor de a citi un topic de 300+ pagini, pentru a primi 2-3 sfaturi, m-am lamurit cum sta treaba cu acea 'comunitate'. Sa va prezint voua 'problema': Buget: ~25000 euro Ce as vrea: A4, break, 2013+, <50000 km, motor benzina, preferabil 2.0 (224 cp), acceptabil si 1.8 (170 cp), pachet S Line, preferabil quattro, ideal all-road(dar din cate am vazut cam iese din buget). Singura si actuala mea masin e un BMW seria 3, deci nu prea cunosc detalii despre audi si modelul de mai sus. Daca sunt printre voi detinatori de ceva de genul, motoare pe benzina de la audi, orice asemanator, sau pur si simplu pasionati cu mai multe cunostinte ca mie, apreciez orice sfat. Ce ar trebui sa evit? Care sunt must-have-urile pe o masina de genul? Am vazut ca sunt multe variante de aer conditionat/clima si radio/entertainment. Pe partea asta chiar nu stiu nimic la audi, am atasat 2 poze cu 2 console centrale foarte diferite, am cautat prin manuale, dar deja devine absurd de greu de gasit informatii, stiti ceva despre aceasta zona? Multumesc pentru orice eventuale informatii.
  7. @jugulator, da, mersi, acuma am vazut ca e singura cursa pt care sunt disponibile biletele deja, ma tenteaza biletele de la Grandstand D Top, e intr-o zona interesanta a circuitului, prind si un straight mic si niste viraje interesante.
  8. Mersi de informatii. Pana acuma am notat: -bilete de pe motogp.com, mai astept pana apar si cumpar atunci -loc cu vedere spre un ecran -pelerina, binoclu, aparat foto -cazare cat mai aproape de circiut, o sa fie ceva pensiune/airbnb, ma duc cu prietena, deci nu cred ca e o optiune camping-ul -mers devreme la circuit
  9. Salut, vreau sa ma duc anul asta pentru prima data la o cursa de MotoGP. Am ales Misano, in mare parte pt ca e in Italia si pentru ca e la o data care imi convine. Acuma va intreb pe voi, cei care ati mai fost la alte curse, sau poate chiar la asta, urmatoarele: -de unde cumpar bilete? pe motogp.com am vazut ca inca nu sunt disponibile, am gasit asta https://www.san-marino-moto-gp.com/en/2753-san-marino-moto-gp/#photos dar nu stiu daca e ok... sugestii? -in ce zona sa-mi iau bilete? (sa nu fie nici prea mare suma, in jur de 200 eur/persoana). Imi place cum arata D Top pe harta. Pareri? Dar despre general admission, cum e? se vede ceva? e inghesuit? -ma grabesc sa le cumpar de pe acuma? sau o sa gasesc si maia tarziu, mai aproape de data cursei? -alte sugestii? cazare/ transport, orice e bine venit.
  10. Vad ca hornet-ul are un parbriz mic, ajuta cu ceva? daca da, unde il gasesc de cumparat?
  11. Nu sunt sigur ca e din furca, asta m-am gandit eu ca ar putea fi cauza avand in vedere simptomele. O sa incerc sa vad daca se reproduce daca nu ating frana fata, si daca nu, ma interesez cum pot face sa verific etrierii, nu prea ma pricep, si mai ales la frane, nu m-as baga neaparat eu. Mersi!
  12. Am o mica problema cu motorul din dotare. In ultimul timp am observat ca la compresia furcii fata (cand franez sau cand ma duc incet pe durm mai denivelat, urc o bordura) simt ca si cum ar agata ceva, agata pt un moment si apoi totul e normal. Tin sa mentionez ca am servisat recent furca, si totul a fost ok din cate mi-au zis, doar ca dupa acea servisare a inceput sa se comporte cum descriu mai sus. Ceva idei? Ce ar putea fi?
  13. Salut, nu am cumparat decat slip-on-ul. din galeria completa s-a taiat de unde incepe catalizatorul si de acolo s-a sudat o teava de de evacuare din inox care merge pana unde incepe slip-on-ul. E un coleg din Zalau care cu asta se ocupa, customizare de motociclete, el a facut toata treaba. Eu sunt foarte multumit de ce a iesit si recomand, doar ca iti trebuie un om care stie ce face.
  14. Vorbeam in urma cu 2 pagini despre evacuarea schimbata pe un PC41, cu decat. Cu toate ca au fost sfaturi ca nu merge fara remapare, am facut-o pana la urma, pentru ca daca nu ar fi iesit, puteam sa pun oricand la loc catalizatorul. Mai jos rezultatul, slip on Mivv Ghibli, pe Hornet PC41. O am de o saptamana deja asa, si nu am observat niciun punct negativ. Se aude foarte frumos, nu e nici prea tare sa enerveze lumea, dar suficient cat sa nu mai sune ca un aspirator. Am incercat si varianta doar cu slip on-ul in loc de te toba stock, dar era aproape la fel, N-am turat-o foarte tare in video, eram destul de aproape de cateva case si am zis sa nu deranjez. Precizez si ca e cu DB killer-ul pe ea in video.
  15. @Speedy.K, are dreptate Ionut, el se refera la ultima parte a legii, unul de 20 de ani poate avea A pentru ca la 18 ani face A2, urmand ca dupa 2 ani, la 20 de ani, sa poata face A-ul pentru ca are 2 ani experienta pe A2.
×
×
  • Creează nouă...