Sari la conținut

SONYC

Super Membru
  • Număr conținut

    1.238
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Permis moto din
    2014
  • Motocicleta
    'onda
  • Numar moto
    B-69-RUP
  • Club
    A

Informații profil

  • Motociclete detinute
    'onda
  • Alte autovehicule si vehicule
    Una alta
  • Interese
    Nu am fost peste tot, dar e pe lista ^^

Vizitatori Recenți Profil

5.132 citiri profil

SONYC's Achievements

  1. Salut, Nu esti obraznic, dar ai deja informatia asta in fotografia nr 2. Sunt de pe site-ul oficial, prin urmare ma indoiesc ca n-ar fi corecte cifrele.
  2. Specificatii Producator: Puig Culoare: Negru Material: Otel Cod produs: 4322N Coduri accesorii: 4349P + 5333P Stare produs: Nou Produsul este asamblat, dar niciodata utilizat. Ambele accesorii de prindere sunt incluse. Localitate: Bucuresti Pret: 200 de lei Metoda de contact: raspuns in cadrul topicului sau mesaj privat
  3. 80) Furtun golire antigel: Etansat cu pasta Tura Thracian Tomb Of Sveshtari (BG) - 451 km Las costumul moto acasa, o sa fie prea cald astazi. Ma dau cu unsoare de protectie solara si la drum cu mine. Aglomeratia de la podul prieteniei e nelipsita in aceasta perioada, dar ma strecor si scap repede de ea. Bag viteza ca sa pot suporta mai usor valul de caldura, dar resimt cu adevarat racoarea doar in zonele cu padure sau vegetatie deasa, sa le dea Dzeu sanatate ca n-au taiat tot ce putea fi taiat. Drumul e liber si placut, doar ca aluneca mobra pe virajele mai stranse, pesemene ca asfaltul nu e tocmai curat. Modul in care am setat navigatia de acasa ma baga pe niste drumuri pustii de-a dreptul, dar cu asfalt. Nu intalnesc alti motociclisti pe traseu, or fi toti la birt savurand o bere rece. Ajung la obiectiv, trag mobra la umbra in cantecul cicadelor si caut intrarea. Ma intampina ghidul care, spre fericirea mea, stie bine engleza astfel incat comunicarea e foarte usoara. Imi spune ca sunt 3 movile care se pot vizita. Platesc 22 de leva pentru doua din ele, desi ulterior vizitei o recomand doar pe prima, cea principala. Sunt singurul client astfel incat voi avea parte de un tur "privat", sau cel putin asa credeam. Cand abia incepea ghidul sa prezinte istoria locului, mai sosesc doua masini cu numar de BG. Doamna ghid se duce sa ii intampine si sa ii alature turului. Ii aud de la distanta, sunt nemti. Incepe turul pe o alee cu lavanda de ambele parti, ioi ce mireasma. Movila principala: Temperatura interioara e controlata prin intermediul unui sistem de aer conditionat in timp ce usa principala de acces este groasa si are un sistem electric de deschidere/inchidere. Inauntru avem parte de o lectie de istorie mai detaliata: Nu este permis fotografierea obiectivului, dar cum sunt roman, m-am descurcat: Exista un automat de bauturi, dar functioneaza numai cu monede, ori eu aveam doar bancnote mari. Mi s-a recomandat sa beau apa de la robinetul baii, dar am zis pas. Aveam aproximativ 51 de km pana la restaurantul din Tutrakan, asa ca i-am dat bice. Odata ajuns aici, am comandat din start 3 sticle de pepsi cu gheata si lamaie ca sa alin setea. S-a uitat putin ciudat la mine chelnerul, dar mi-a adus. Kavarma de porc a urmat si ea, prea buna, prea ca la tara. De aici si pana la bacul din Silistra a mai fost doar o aruncatura de bat. De la Chiciu si pana acasa insa, mai ales ca am ocolit autostrada, mi s-a parut o vesnicie. Cald, mult prea cald, chiar si in tricou fiind. 81) Baterie: Yuasa YTZ10S 82) Lant: Gresat Tura Pasul Shipka + Pasul Troian (BG) - 750 km Damascena Ethnographic Complex Masa pranz restaurant White River Sat Tabashka Kravenik Pauza de hidratare Sevlievo
  4. Las costumul moto acasa, o sa fie prea cald astazi. Ma dau cu unsoare de protectie solara si la drum cu mine. Aglomeratia de la podul prieteniei e nelipsita in aceasta perioada, dar ma strecor si scap repede de ea. Bag viteza ca sa pot suporta mai usor valul de caldura, dar resimt cu adevarat racoarea doar in zonele cu padure sau vegetatie deasa, sa le dea Dzeu sanatate ca n-au taiat tot ce putea fi taiat. Drumul e liber si placut, doar ca aluneca mobra pe virajele mai stranse, pesemene ca asfaltul nu e tocmai curat. Modul in care am setat navigatia de acasa ma baga pe niste drumuri pustii de-a dreptul, dar cu asfalt. Nu intalnesc alti motociclisti pe traseu, or fi toti la birt savurand o bere rece. Ajung la obiectiv, trag mobra la umbra in cantecul cicadelor si caut intrarea. Ma intampina ghidul care, spre fericirea mea, stie bine engleza astfel incat comunicarea e foarte usoara. Imi spune ca sunt 3 movile care se pot vizita. Platesc 22 de leva pentru doua din ele, desi ulterior vizitei o recomand doar pe prima, cea principala. Sunt singurul client astfel incat voi avea parte de un tur "privat", sau cel putin asa credeam. Cand abia incepea ghidul sa prezinte istoria locului, mai sosesc doua masini cu numar de BG. Doamna ghid se duce sa ii intampine si sa ii alature turului. Ii aud de la distanta, sunt nemti. Incepe turul pe o alee cu lavanda de ambele parti, ioi ce mireasma. Movila principala: Temperatura interioara e controlata prin intermediul unui sistem de aer conditionat in timp ce usa principala de acces este groasa si are un sistem electric de deschidere/inchidere. Inauntru avem parte de o lectie de istorie mai detaliata: Nu este permis fotografierea obiectivului, dar cum sunt roman, m-am descurcat: Exista un automat de bauturi, dar functioneaza numai cu monede, ori eu aveam doar bancnote mari. Mi s-a recomandat sa beau apa de la robinetul baii, dar am zis pas. Aveam aproximativ 51 de km pana la restaurantul din Tutrakan, asa ca i-am dat bice. Odata ajuns aici, am comandat din start 3 sticle de pepsi cu gheata si lamaie ca sa alin setea. S-a uitat putin ciudat la mine chelnerul, dar mi-a adus. Kavarma de porc a urmat si ea, prea buna, prea ca la tara. De aici si pana la bacul din Silistra a mai fost doar o aruncatura de bat. De la Chiciu si pana acasa insa, mai ales ca am ocolit autostrada, mi s-a parut o vesnicie. Cald, mult prea cald, chiar si in tricou fiind. 451 km
  5. Schimba toate lichidele (frana/antigel/ulei), verifica placutele de frana si incearca sa ai anvelope cat mai bune (DOT recent, nu din 2017). In rest doar apa, paie si bataie, modelul asta este foarte fiabil daca este intretinut. Asfalt uscat!
  6. E absolut normala, nu e cazul sa iti faci griji.
  7. Motocicleta fara vibratii eu unul inca n-am condus, doar cele electrice cred ca s-ar incadra. Acest 4-5 persista indiferent de turatia motorului? Un PC41 detin si eu, dar dupa 8 ani de utilizare nu mai percep vibratiile, m-am obisnuit cu ea
  8. Depinde de intensitatea vibratiei. Un anumit grad e absolut normal, nu e ca pe bicicleta. In acelasi timp daca vibratia e foarte puternica inseamna ca exista o problema undeva.
  9. Salut, Iti sugerez sa desfaci partea superioara a bordului (capacul argintiu prins in cele 3 suruburi) si sa montezi o banda subtire de cauciuc intre el si partea inferioara a bordului. Montezi totul la loc si in proportie de 90% asta este rezolvarea.
  10. SONYC

    RAR scuter

    Si eu am procedat la fel, totul ok. M-am gandit ca ti-au cerut baietii de la RAR acte, de aici si reactia mea.
  11. SONYC

    RAR scuter

    Salut, Nici vorba, atat le trebuia, muream cu ei de gat. Nu trebuie sa le dovedesti ca esti nevinovat, ci ei trebuie sa dovedeasca ca esti daca cumva li se pare ceva suspect.
  12. Pai nu te intorci tu din Slovenia? Iti inmoi mobra cu pipi de caine din alt cartier decat cel in care locuiesti, sa vezi distractie.
  13. Sunt periculoase pentru ca oamenii nu inteleg cum sa le utilizeze sau, de cele mai multe ori, le forteaza capacitatile. Am 700 km cu ea si n-am avut niciodata probleme. Cat despre bicicleta, am si din aia, dar nu am posibilitatea de a face dus la birou, ori avand in vedere ce inseamna vara in Bucuresti, cu siguranta ar fi nevoie dupa efortul de a pedala. E calea directa spre o amenda si mai mare, mai ales ca in cadrul comunicarii este mentionat ca aceasta contraventie a fost documentata prin fotografii executate cu mijloace tehnice certificate/omologate.
×
×
  • Creează nouă...