Bănuiesc ca e cu Cip..ca sa fiu mai precis,vreau sa iau un r1 care are doar o cheie si voiam sa vad cam cât ar ajunge sa-i mai fac una..daca esti prin zona sau ajungi strica o întrebare cam cât ar fi cu Cip si cât fără si dau un mic la Kauffland cand ajung prin Iași
Te poti prezenta si tu intr-o zi ca cea de azi mai spre sfârșitul săptămânii si sa aștepți si sa speri ca nu se vor prezenta 1-2 si mai rămâne timp liber la ghișeu si pentru tine..si la noi este full (invlusiv nr provizorii),programările ajungând undeva pe la 14 mai parca..cu toate astea a putut un amic sa-si scoate nr roșii fără programare
Salutare,
Ma interesează bicla din anunț si eram curios daca sunt deținători de astfel de model pe aici( si sunt dornici sa imi spună o părere despre cum se comporta in offroad si eventual probleme daca au întâmpinat la ele) si daca a mai cumpărat cineva de la sermoto..sunt serioși asa cum se prezintă?moto arata bine si nu-mi dau seama daca e întreținuta sau e doar aranjata pentru vânzare
Aici link Ser Moto vinde Yamaha WR 450F~INMATRICULABILA
https://www.olx.ro/oferta/ser-moto-vinde-yamaha-wr-450finmatriculabila-ID8d2FR.html
Arata bine,sa o stăpânești sanatos dar nu prea înțeleg ce e cu semnul obscen destinat firmei de la care ai luat-o atâta timp cât au fost destul de serioși si motorul este intr-o stare foarte buna(din câte am citit eu mai pe sărite din spusele tale)
Daca tot e deschis topicul acesta,care motoare sunt mai fiabile/indicate pentru enduro?200,250 sau 300 exc?si de unde îți poti da seama ce an e daca majoritatea nu au acte..stiu ca pe la Honda,polaris mai scrie sub șa anul fabricației..
Ia hornet direct nu te complica cu scuterul ăla..te vei plictisi imediat de el...hornetul arata,suna,trage mai bine..de consum nu stiu daca e cine știe ce diferența dar la cât mergi cu ea nu se simte..doar daca faci naveta,dar nici atunci
fratele ăla motociclist s-ar putea sa fie mai frate cu vânzătorul decât cu cumpărătorul...motocicleta e revopsita(daca nu e chituita/Sparta eu zic ca nu e o problema)..ce mi se par dubioase(in afara de preț) sunt capacele de la motor..par vopsite si alea..sa nu fi avut vreo căzătura mai gravă si sa fi fost refăcute asa..temporar
Furtunul montat acum e nou sau L-ai luat sh?e posibil sa fie despicat pe interior sau înfundat cu mizerie si sa permită foarte greu trecerea lichidului(de aceea si frana tare) si foarte greu revenirea cilindrilor din cauza ca ramane presiune in furtun(de aceea si frana permanenta)..nu am pățit la moto dar am pățit la mașina, de vina fiind "șlaful" cum se zice in termeni populari..(furtunul care vine la etrier)